2 NEITSYT MIESTÄ

kammottavaa

muten kivakin joskus, mutta niin itsekeskeinen, itsekäs, tunteeton, viilee, näkee asiat vain omalta näkökannaltaan..huh ei ikinä enää neitsyt miestä..nyt kahdesta kokemus ja PITÄÄ PAIKKANSA.."NAISET VAROKKAA"..EI MITÄÄN IHMISSUHDE TAITOJA AINAKAAN NÄILLÄ..HUH..aluks ihanaakin, mutta käytös muuttuu kohta uskomattoman puistattavaksi!!

37

8555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuon

      itsekeskeisyyden toisinaan, koska olen taatusti myös itsekriittisin ihminen jota olen tavannut.

      Noi muut ei kyllä päde minuun, 30v neitsytmieheen. Voit olla varma, että neitsyt on kaikkein ankarin itselleen. Tätä kautta sitä kriittisyyttä kohdistuu hieman ehkä muihinkin ympärillä oleviin.

      • pirulauta

        siitäkö ankaruus johtuis, ettei neitsytmies hyväksy viimekädessä itseään ja heikkouttaan..jota meis kaikissa on??
        ..mut on ne perkeleet hyviä sängyssä..:))


      • oikeassa
        pirulauta kirjoitti:

        siitäkö ankaruus johtuis, ettei neitsytmies hyväksy viimekädessä itseään ja heikkouttaan..jota meis kaikissa on??
        ..mut on ne perkeleet hyviä sängyssä..:))

        muuten se mies on itse perkele, mut ku makuuhuoneeseen päästään nii voi luoja sentään, en oo ikin kokenu sellaista! :)


      • tuonkin
        oikeassa kirjoitti:

        muuten se mies on itse perkele, mut ku makuuhuoneeseen päästään nii voi luoja sentään, en oo ikin kokenu sellaista! :)

        siis nuo sänkyjutut :). Mutta itsekriittisenä en usko kehuja vaan kuvittelen olevani korkeintaan keskinkertainen rakastaja. Omalla kohdalla ehkä se ns. "hyvyys" voi johtua hyvästä mielikuvituksesta. Kyllästyn nopeasti hydrauliikan perusteisiin ja siirryn sulavasti mieluummin monimuuttujanalyyseihin.


      • hyviäkö?????
        pirulauta kirjoitti:

        siitäkö ankaruus johtuis, ettei neitsytmies hyväksy viimekädessä itseään ja heikkouttaan..jota meis kaikissa on??
        ..mut on ne perkeleet hyviä sängyssä..:))

        No ei toi jokaiselle neitsyt miehelle päde,(enemmistölle?) että on niin perkelen hyvä sängyssä,jooo niin ne itse luulee!
        Mulla on ollut ihan kammottavia kokemuksia neljän neitsyt miehsten kanssa ( ei tietysti yhtä aikaa ;))
        Mutta olipa suuri pettymys jokaisen kaa! kun alussa niin romanttinen neitsyt mies! mutta yksi nai niin nopeasti aivan kuin miehen olisi pitänyt päästä viimiseen junaan! ei esileikistä kuullut ikinä,ja mä en ole mikään ruma enkä aloitekyvytön! ja toinen oli kuin kaniini,ja taas ei mitään esileikkiä ! ja kolmas odotti vaan että mä teen kaikki aloitteet,mies makas siinä oikeasti kuin lahna ja odotti!!!! ja neljäs nussi niin kovaa lujaa ja rajusti että,tuli melkein aivo tärähdys! aivot lensi melkein ikkunasta ulos!prkle! ja nämä on tosi tapahtunut! ihan kauheeta oli!
        ja noi miehet ei ollut mitään kokemattomia teinejä! vaan aikuisia!


      • kokemusta
        hyviäkö????? kirjoitti:

        No ei toi jokaiselle neitsyt miehelle päde,(enemmistölle?) että on niin perkelen hyvä sängyssä,jooo niin ne itse luulee!
        Mulla on ollut ihan kammottavia kokemuksia neljän neitsyt miehsten kanssa ( ei tietysti yhtä aikaa ;))
        Mutta olipa suuri pettymys jokaisen kaa! kun alussa niin romanttinen neitsyt mies! mutta yksi nai niin nopeasti aivan kuin miehen olisi pitänyt päästä viimiseen junaan! ei esileikistä kuullut ikinä,ja mä en ole mikään ruma enkä aloitekyvytön! ja toinen oli kuin kaniini,ja taas ei mitään esileikkiä ! ja kolmas odotti vaan että mä teen kaikki aloitteet,mies makas siinä oikeasti kuin lahna ja odotti!!!! ja neljäs nussi niin kovaa lujaa ja rajusti että,tuli melkein aivo tärähdys! aivot lensi melkein ikkunasta ulos!prkle! ja nämä on tosi tapahtunut! ihan kauheeta oli!
        ja noi miehet ei ollut mitään kokemattomia teinejä! vaan aikuisia!

        ..yks neitsyt mies oli myös tosi surkee pedillä..
        työnsi kalunsa sisään ja ihmetteli miks mä en laukee..(sitä ennen hieman kähmi ja puserteli)..eli niin täynnä itseään kuin olla voi..miten ihminen voi olla niin sairaanloisen itsekeskeinen..hyi!!


      • mitkä flatsit oli!
        kokemusta kirjoitti:

        ..yks neitsyt mies oli myös tosi surkee pedillä..
        työnsi kalunsa sisään ja ihmetteli miks mä en laukee..(sitä ennen hieman kähmi ja puserteli)..eli niin täynnä itseään kuin olla voi..miten ihminen voi olla niin sairaanloisen itsekeskeinen..hyi!!

        No jopa oli tuttua lukea nuo neitsyt miehen sänkyhommat! ohoh! :D
        Samaa kokenunt kahden neitsyt miehen kanssa,ihan kelvottomia lahnoja sängyssä tai sitten sellaista 'opposit' siis kamalan rajua hommaa jotta naisen aivot todella melkein tulisi aivo-tärähdys! :D
        mutta ei toi miltään ihanalta tuntunut! sanoin sille sen myös mutta, neitsyt pässipää jatko vaan samaa rataa!
        Todella täynnä itsestään,itsekäs tyyppi! varsinkin siellä pedin osastolla!
        Yksikin tyyppi makasi vaan ja odotti minulta kaikki aloitteet siis esileikit, ja vaikka tein sille vaikkapa mitä ei se hemmotellut minua ollenkaan! pari sekunttia lutkutti vähän mun alapäätä ei muuta,ja sitten asiaan! no haloo !
        Miehet olivat todella käytännössä ihania ja romanttisia osaavat niin hyvin lerppeilläkin naiselle mutta, se eka kerta kun menin sänkyyn noitten kanssa niin todella petyin noihin miehiin seksin suhteen! huonoja sängyssä!


      • ektee
        mitkä flatsit oli! kirjoitti:

        No jopa oli tuttua lukea nuo neitsyt miehen sänkyhommat! ohoh! :D
        Samaa kokenunt kahden neitsyt miehen kanssa,ihan kelvottomia lahnoja sängyssä tai sitten sellaista 'opposit' siis kamalan rajua hommaa jotta naisen aivot todella melkein tulisi aivo-tärähdys! :D
        mutta ei toi miltään ihanalta tuntunut! sanoin sille sen myös mutta, neitsyt pässipää jatko vaan samaa rataa!
        Todella täynnä itsestään,itsekäs tyyppi! varsinkin siellä pedin osastolla!
        Yksikin tyyppi makasi vaan ja odotti minulta kaikki aloitteet siis esileikit, ja vaikka tein sille vaikkapa mitä ei se hemmotellut minua ollenkaan! pari sekunttia lutkutti vähän mun alapäätä ei muuta,ja sitten asiaan! no haloo !
        Miehet olivat todella käytännössä ihania ja romanttisia osaavat niin hyvin lerppeilläkin naiselle mutta, se eka kerta kun menin sänkyyn noitten kanssa niin todella petyin noihin miehiin seksin suhteen! huonoja sängyssä!

        hyvä kun sentäs joillain muillakin ei niin hyviä kokemuksia neitsyistä sängyssä. ja lisäisin vielä edellisiin; ne ei sit osaa suudella ollenkaan, alahuuli roikkuu kaulalla ja ns. suudelma on kuin lehmänhenkäys, ei mitään järityttävää..ugh..paitsi etoo!
        noikin ihantotta, että alkuun ollaan miten vaan ja aah, kaikki on ihanaa, mutta totuus kyllä paljastuu piankin, niuhottajia ja kitisijöitä ovat! -oinas, leijona, skorpioni tai kauris pitää miehen olla !!


      • kuinka tuttua :)))
        ektee kirjoitti:

        hyvä kun sentäs joillain muillakin ei niin hyviä kokemuksia neitsyistä sängyssä. ja lisäisin vielä edellisiin; ne ei sit osaa suudella ollenkaan, alahuuli roikkuu kaulalla ja ns. suudelma on kuin lehmänhenkäys, ei mitään järityttävää..ugh..paitsi etoo!
        noikin ihantotta, että alkuun ollaan miten vaan ja aah, kaikki on ihanaa, mutta totuus kyllä paljastuu piankin, niuhottajia ja kitisijöitä ovat! -oinas, leijona, skorpioni tai kauris pitää miehen olla !!

        alahuuli roikkuu kaulalla ja ns. suudelma on kuin lehmänhenkäys, ei mitään järityttävää..ugh..paitsi etoo! "

        Joo voi hemmetti sentään kuinka tuttua noi stoorit neitsyt miehen kanssa suutelu ja noi sänkyhommat!
        Eivät ole ikinä kuulluut esileikistä EI! makaavat siinä kuin LANHNA odottaa että nainen tekee kaikki temput sille! heti vaan päälle jyssäämän ja nopeaa ja lujaa tahitia! v..u!
        ja suudella ei ne osaa ollenkaan! alussa ovat niin ihania viettelevät sut ja puhuvat kauniita ja sä luulet, että sitten kun menet sen neitsyt miehen kanssa paneskelemaan oot varmaan taivaassa! ahhhhhhhh! kun tommosen vaikutuksen se antaa itsestään! mutta, ootappas kun päädytte lakanoitten alle niin, vix vax ja vox minutin se jaksaa vatkaa sun häpyhuulia ja sitten panox vain ja nopeeeeeee kuule!
        ja ei ne edes välitä saax sä orkun!:D
        Kokemusta viiden neitsyt miehen kanssa!
        no HOLLEI!


      • Nimetön
        kuinka tuttua :))) kirjoitti:

        alahuuli roikkuu kaulalla ja ns. suudelma on kuin lehmänhenkäys, ei mitään järityttävää..ugh..paitsi etoo! "

        Joo voi hemmetti sentään kuinka tuttua noi stoorit neitsyt miehen kanssa suutelu ja noi sänkyhommat!
        Eivät ole ikinä kuulluut esileikistä EI! makaavat siinä kuin LANHNA odottaa että nainen tekee kaikki temput sille! heti vaan päälle jyssäämän ja nopeaa ja lujaa tahitia! v..u!
        ja suudella ei ne osaa ollenkaan! alussa ovat niin ihania viettelevät sut ja puhuvat kauniita ja sä luulet, että sitten kun menet sen neitsyt miehen kanssa paneskelemaan oot varmaan taivaassa! ahhhhhhhh! kun tommosen vaikutuksen se antaa itsestään! mutta, ootappas kun päädytte lakanoitten alle niin, vix vax ja vox minutin se jaksaa vatkaa sun häpyhuulia ja sitten panox vain ja nopeeeeeee kuule!
        ja ei ne edes välitä saax sä orkun!:D
        Kokemusta viiden neitsyt miehen kanssa!
        no HOLLEI!

        olen neitsyt ja olen ollut noin 30 naisen kanssa ja jokainen on siis jokainen on sanonut että ei jaksa


      • exus
        hyviäkö????? kirjoitti:

        No ei toi jokaiselle neitsyt miehelle päde,(enemmistölle?) että on niin perkelen hyvä sängyssä,jooo niin ne itse luulee!
        Mulla on ollut ihan kammottavia kokemuksia neljän neitsyt miehsten kanssa ( ei tietysti yhtä aikaa ;))
        Mutta olipa suuri pettymys jokaisen kaa! kun alussa niin romanttinen neitsyt mies! mutta yksi nai niin nopeasti aivan kuin miehen olisi pitänyt päästä viimiseen junaan! ei esileikistä kuullut ikinä,ja mä en ole mikään ruma enkä aloitekyvytön! ja toinen oli kuin kaniini,ja taas ei mitään esileikkiä ! ja kolmas odotti vaan että mä teen kaikki aloitteet,mies makas siinä oikeasti kuin lahna ja odotti!!!! ja neljäs nussi niin kovaa lujaa ja rajusti että,tuli melkein aivo tärähdys! aivot lensi melkein ikkunasta ulos!prkle! ja nämä on tosi tapahtunut! ihan kauheeta oli!
        ja noi miehet ei ollut mitään kokemattomia teinejä! vaan aikuisia!

        luulenpa et aika vähän tuo horoskooppi vaikuttaa siihen onko hyvä rakastaja tai suutelija, sen kyllä myönnän et neitsyeillä tämän suhteen löytyy hyvä itsetunto muulloin sitä luultavasti ei olekkaan. ovat ne aikamoisia ihmisten hyväksikäyttäjiä. älkää sanoko että yleistän, ehkä niin mut yks neitsyturos pompottaa mua ihan miten tahtoo!


      • miiiiiii
        mitkä flatsit oli! kirjoitti:

        No jopa oli tuttua lukea nuo neitsyt miehen sänkyhommat! ohoh! :D
        Samaa kokenunt kahden neitsyt miehen kanssa,ihan kelvottomia lahnoja sängyssä tai sitten sellaista 'opposit' siis kamalan rajua hommaa jotta naisen aivot todella melkein tulisi aivo-tärähdys! :D
        mutta ei toi miltään ihanalta tuntunut! sanoin sille sen myös mutta, neitsyt pässipää jatko vaan samaa rataa!
        Todella täynnä itsestään,itsekäs tyyppi! varsinkin siellä pedin osastolla!
        Yksikin tyyppi makasi vaan ja odotti minulta kaikki aloitteet siis esileikit, ja vaikka tein sille vaikkapa mitä ei se hemmotellut minua ollenkaan! pari sekunttia lutkutti vähän mun alapäätä ei muuta,ja sitten asiaan! no haloo !
        Miehet olivat todella käytännössä ihania ja romanttisia osaavat niin hyvin lerppeilläkin naiselle mutta, se eka kerta kun menin sänkyyn noitten kanssa niin todella petyin noihin miehiin seksin suhteen! huonoja sängyssä!

        Siis uskomatonta.Taitaa pitää horoskoopit paikkansa.Just joo lahna neitsyt-mies oli mulla ,tykkäs kyl et mä teen sille vaik mitä hyvää ja pyysi tekemään itelleen..mua ihan vähän aikaa alapäästä väärästä kohtaa hieroi ja sit sisään ja valehtelematta laukesi 2 minuutissa! Fuck,että vitutti!Eikä edes sen jälkeeen huolehtinut,et mä saan,tein ite..prkele!

        Ja kaikenlisäksi ennen ekaa kertaa kehuskeli kuinka hän haluaa antaa ensin naiselle nautinnon ja sitten vasta itelleen ja halusi mun kokevan upeaa seksiä hänen kanssaan

        ja mä en ole mikään tuppisuu näissä asioissa,eli ihan reilusti sanoin aiasta,nätisti tietysti ja kerroin mistä tykkäisin ja mitä haluaisin
        mutta kun ei niin ei!
        Itsekäs perkele

        kaksos-mies on ollut paras rakastelija mulla ja hurmaava mies muutenkin :)


      • neitsytnainen
        miiiiiii kirjoitti:

        Siis uskomatonta.Taitaa pitää horoskoopit paikkansa.Just joo lahna neitsyt-mies oli mulla ,tykkäs kyl et mä teen sille vaik mitä hyvää ja pyysi tekemään itelleen..mua ihan vähän aikaa alapäästä väärästä kohtaa hieroi ja sit sisään ja valehtelematta laukesi 2 minuutissa! Fuck,että vitutti!Eikä edes sen jälkeeen huolehtinut,et mä saan,tein ite..prkele!

        Ja kaikenlisäksi ennen ekaa kertaa kehuskeli kuinka hän haluaa antaa ensin naiselle nautinnon ja sitten vasta itelleen ja halusi mun kokevan upeaa seksiä hänen kanssaan

        ja mä en ole mikään tuppisuu näissä asioissa,eli ihan reilusti sanoin aiasta,nätisti tietysti ja kerroin mistä tykkäisin ja mitä haluaisin
        mutta kun ei niin ei!
        Itsekäs perkele

        kaksos-mies on ollut paras rakastelija mulla ja hurmaava mies muutenkin :)

        siis ihan uskomatonta kuulla noit teiän juttui neitsyt miehistä! mul on ollu seksisuhde neitsyen kans vuoden verran ja mahtavampaa seksii en oo kokenu kenenkää muun kans. välil tuntuu et se lukee mun ajatuksii sängyssä ja tietää mitä mä tahon. tietysti kertoo itekkii mistä asioist tykkää.. ja vaikka ite saa niin ennen sitä keskittyy vaan muhun. eikä todellakaan makaa sängyssä kun lahna! villeintä seksiä mitä toivoa saattaa ;) eikä ikinä ole kehunu sänkysuorituksillansa, on ennemmin toiminnan mies. häntä en hevillä vaihtaisi... :)


    • naikk_

      Mutta asiat alkavat mennä päin helvettiä ja piakkoin. Sanotaankin että neitsyistä tulee helposti muiden ihmisten epäkohtiin puuttuvia häirikköjä ja silloin kumppanit nostavat kytkintä ja jättävät neitsyen lehdelle soittelemaan.

      Itse olen neitsytnainen ja minulla oli katastrofaalinen suhde neitsytmieheen -olimme liian samanlaisia. Nyt tiedän millainen osaan olla pirullisimmallani ja otin siitä suhteesta opiksi millainen en halua olla. Ja millaista miestä en halua.

      • Tauressa

        Taitaa olla teidän mielestä helvetinmoinen yhdistelmä, mutta meillä toimii. Tosin liian usein hän on LIIAN rationaalinen ja viileä. Ärsyttää moinen. Sänkyhommista en vielä tiedä, sinne saakka emme ole edenneet.


    • tottatotta!!

      neitsyt mies on julma naiselleen..täysin kyvytön ottamaan huomioon tämän tarpeita missään asiassa..lupaa tyhjää..täys NOLLA ihmissuhde asioissa..EI MITÄÄN EMPATIAA TAI MYÖTÄTUNTOA..pelkää omia heikkouksiaan ja siirtää ne kummppaniinsa ja syyttää tätä kaikesta...jne..jne..!!!!!!!!

      • joka sana

        Joo Neitsyt mies on ihana suhteen alussa mutta sitten kun suhde etenee mies on todella julma naiselleen!
        Minun siskolla on suhde neitsyt miehen kanssa,siskostani,ennen niin kauniista ja itsevarmasta itsenäisestä naisesta on tullut 4 vuoden seurustelun jälkeen ihan nuutuneen näköinen epävarma lintu,jolta on otetty siivet pois!
        Siskoni kertoo aina minulle miten sikamainen käytös hänen neitsyt miehellä on siskoani kohtaan,aina mies kritisoi häntä,valikoi jopa siskoni vaatteet eli mitä siskoni pitää laittaa päälle ja minkälaiset hiukset ja kaikki!Manipuloi siskoani,siskoni ei tee mitään miehen silmissä oikein jopa siskoni meikkaamiseen mies puuttuu!!mikään ei kelpaa tälle herralle,kuolaa toisia naisia ääneen ,sängyssä mies on ihan surkea,ehdottaa siskolleni seksin suhteen juttuja mitä tänne ei edes viitsi kirjoittaa ihan perverssi luonne tyyppi,haluaa toisia naisia ja jopa miehiä peliin mukaan ja siskoni on jo niin manipuloitu ettei pysty jättää tota perverssiä!
        Manipuloi ja kririsoi toisia kaikessa,ja väittää ettei ole ikinä mustasukkainen mutta,minullakin oli neitsyt mies en saanut edes lopussa puhua ulkona toisten miesten kanssa,ja jos joku mies kuolas minua se oli mun syy,ja tuli riitaa se melkein meinas tappaa mut! minä jätin sen hullun neitsyt miehen ajoissa!


      • Naikk_

        Allekirjoitan. En koskaan ala enää suhteeseen neitsytmiehen kanssa, vaikka ole neitsyt itsekin ja ehkä juuri siksi. Meissä on se vika ettemme kestä olla epätäydellisiä ja syytämme mielellämme kaikesta toisia ennen kuin itseämme jne.
        Neitsyet ovat kieli ruskeana mielistelemässä aluksi mutta anna olla kun arki koittaa...

        Mutta mutta, neitsyet tarvitsevat kunnon koulutusta. Neitsyt tarvitsee vahva itsetuntoisen kumppanin ja kumppanin joka näkee kokonaisuuksia, metsän puilta.
        Kannattaa laittaa huono suhde neitsyen kanssa poikki eikä jäädä kituuttamaan siihen, molemmista tulee vain katkeria.


    • itsepetos

      Tyypillinen neitsytmies:

      Uskoo olevansa maailman komein vaikka tosiasiassa ei kelpaa kenellekään. Mistä siis kumpuaa nämä suuret luulot itsesä? Neitsyt on kriittinen kumppaninsa suhteen, mutta ei näe omaa kriittisyyttään vaan luulee vain rehellisin silmin _ansaitsevansa_ "tasoisena" kumppanin.

      • sana...

        joo ja kaiken päälle ne luulee saanvansa jokaisen kauniin naisen sänkyyn! :D
        Siskoni mies on vanha ( ainakin mun silmissä ku ite oon vasta 23v) 38 vuotias pieni kalju lihavan näköinen isomaha äijä!! ja vielä luulee että jokainen nainen on siitä ihastunut! sanoo kaikille "mä sain ennenvanhaan jokaisen naisen jos haluan vaikka sen maailman kauneimman,ja saan vieläkin jos haluan!...

        kiva mun siskolle eikö vain? seurustella tommosen 'niin itsestään täynnä tyypin kanssa! BUOH!


    • miel.terv.koetuksella

      ..neitsytmies ei paljon kysele miten voit,tai toivottele parantumisia jos kaveri sairastuu..
      täysin välinpitämätön tän kaltaisissa asioissa..
      hyytävä mies!!

      • Nimetön

        miettikää jos neitsyt miehiä ei olis niin mihikä tää maailma menis kaikki uskoo vaan rakkauteen ja että elämä on yhtä juhlaa mutta ajatelkaa niinkuin ajattelee neitsyt ei elämä ole sitä miltä se näyttää tai tuntuu ihmisellä on taipumus kääntää asiat aina niin että ei tässä mitään hätää sen takia juurikin neitsyt on paljon tarkka näköisempi ja ajattelee asioita etukäteen muuten jäi tossa alussa manitsematta myös neitsyt naiset.!


    • man-88

      Yleistäminen on tässä asiassa typerää lisäksi lapsellista. Horoskoopit eivät ratkaise sitä minkälainen ihminen todella on. Lisäksi jos etsii sitä "oikeaa". Siihen tuskin vaikuttaa se mikä horoskooppi on. Sillä, joko luonteet täsmäävät taikka eivät täsmää. Horoskoopiltani itse olen neitsyt. Enkä ole ainakaan kuin muut neitsyt horoskooppiset sellaiset jota yleistätte.

      Jokainen meistä on jollain tavalla erillaisempi kuin toinen. Jotain samoja asioista voi löytää horoskoopeista mikäli niihin uskoo täysin. Itse ennen uskoin enemmän horoskooppeihin, mutta myöhemmin huomasin sen, että niitä ei kannata ottaa liian vakavasti.

      Lisäksi ihmissuhde asioissa. Yleistätte vaihteeksi asiaa. Itse en ole ainakaan tunteeton,itsekäs, viilee suhteessa mikäli sellainen on. Lisäksi näen asiat myös toiselta näkökannalta. Ehkä kuulun niihin harvoihin sitten neitsyt horoskooppisista. Mutta, yleistäminen asiassa on kuitenkin turhaa.

      Kaikilla on kuitenkin omat mielipiteensä asiasta olivat sitten saman tapaisia taikka sitten erillaisia. Se on ihan hyvä, että otatte asian esille. Mutta, jos olette tavanneet muutaman neitsyt horoskooppisen se ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat samanlaisia. On meitä ihmisiä monenlaisia.

      Terveisin: man88-

      • yleistetä

        No ei tietenkään yleistetä..vaan kerromme omista kokemuksistamme ja puhumme vain niistä..ymmärrä hyvä ihminen..:)))..emmehän tunne kuin muutaman kurjan neitsytmiehen!!!


      • stemmaa
        yleistetä kirjoitti:

        No ei tietenkään yleistetä..vaan kerromme omista kokemuksistamme ja puhumme vain niistä..ymmärrä hyvä ihminen..:)))..emmehän tunne kuin muutaman kurjan neitsytmiehen!!!

        Ja ei toi voi olla enään mitään sattumaa!
        Kyllä noi horoskooppi merkit kertoo ihmisen luonteesta.
        Tuollaisia ne neitsyt miehet vaan ovat,ainakin enemmistö niistä,kun kaikilla täällä on ihan samallaisia kokemuksia neitsyt-miehistä!


      • Neitsyt MIES

        Yhdyn man-88-kommenttiin. Ei horoskooppimerkki kaikkia ratkaise, itse olin vuosia naimisissa Vesimiehen kanssa. Hommasta ei tullut yhtään mitään aina oli valittamista. Erosin ja päätin että en ikinä katsokaan vesimieheen päin. Kuinka ollakkaan vuosien kuluttua tapasin naisen jonka kanssa oli hyvä olla mutta sitten tuli puheeksi horoskooppi-asiat joten en ollut uskoa korviani.
        Onneksi en tehnyt täyskäännöstä. Vuosia on kulunut ja meillä menee tosi hyvin.


      • champagne
        Neitsyt MIES kirjoitti:

        Yhdyn man-88-kommenttiin. Ei horoskooppimerkki kaikkia ratkaise, itse olin vuosia naimisissa Vesimiehen kanssa. Hommasta ei tullut yhtään mitään aina oli valittamista. Erosin ja päätin että en ikinä katsokaan vesimieheen päin. Kuinka ollakkaan vuosien kuluttua tapasin naisen jonka kanssa oli hyvä olla mutta sitten tuli puheeksi horoskooppi-asiat joten en ollut uskoa korviani.
        Onneksi en tehnyt täyskäännöstä. Vuosia on kulunut ja meillä menee tosi hyvin.

        Ottakaa huomioon, ettei horoskooppimerkki ole ainoa kriteeri.Myös kasvatus ja perusluonne ratkaisee, ei pelkkä horoskooppimerkki.Mulla oinas-poikaystävä.Ei minkäännäköisrä empatiaa!Jos toinen kärsii-vähätellään, jos hän kärsii-maailma kaatuu.Muuten muhun neitsyen luonteenpiirteet sattuu tosi hyvin.Pilkunnussija henkeen ja vereen


    • oola totta

      nainen älä lähde neitsytmiehen mukaan..sillä kohta olet kuin ilmaa hänelle ja hän toimii julmasti vain omien halujensa mukaan..nähty ja koettu x2!!

    • ~violet~

      Karmivaa tekstiä, mitä luin kokemuksia neitsytmiehistä. Miksi kukaan ei kerro että neitsytmies on kiltti, kultainen, ymmärtäväinen, loppujen lopuksi aika herkkäkin pakkaus? Näin minun mielestäni.

      Toki mies voi olla viileä, eihän aina voi palaa ja roihuta. Neitsyen perusluonne kun ainakin kypsillä yksilöillä on erittäin rauhallinen ja tasapainoinen. Neitsyt sanoo jos on jotain sanomista, omalla kohdallani harvoin mistään tyhjästä. Kokeilkaapa joskus apinoida neitsyen käytöstä ja näette kuinka hän ensin hämmästyy ja sitten huvittuu siitä millainen hän on toisen silmissä. Ainakin oma neitsytmieheni nauroi hyvän tovin kun järjestin näytöksen siitä miten hän käyttäytyy... :)

      Jos neitsyt näkeekin asiat vain omalta kannaltaan, minä rapuna katson ne myös ylösalaisin, takaperin jne... Monesti jopa avaan suuni ja kerron oman näkökantani, usein neitsytmies on tosin jo hoksannut saman näkökulman itsekkin ja se toimii.

      Neitsytmies sopii ainakin minulle, kun en hae seikkailua, vaan olen ihan vakavissani ja kovasti haluaisin viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Neitsytmiehen huumorintaju on omaa luokkaansa, en ole ikinä nauranut parisuhteessa yhtä paljon kuin hänen kanssaan nykyään. Meillä on hauskaa keskenämme ja se sekä näkyy, että kuuluu. :)

      Neitsyen tarkkailuvaihe on helppoa tulkita itsekeskeisyydeksi tai itsekkyydeksi. Ja neitsythän osaa kontrolloida tunteitaan ajatuksen voimalla. Jos hän ei luota, käytös on sen mukaista, eli viileää, etäistä, tutkiskelevaa ja testaavaa. Neitsytmiehen luottamus täytyy hankkia ennenkuin voi estottomasti siirtyä eteenpäin suhteessa.

      Yhdenillan juttuna neitsyttä on vaikea kuvitella. Vaatii paljon enemmän saada neitsytmiehestä kaikki "tehot" niin sanotusti irti. Etenevässä suhteessa neitsytmies hallitsee ensin romanttiset eleet, sen jälkeen voidaan puhua jo eroottisista eleistä ja sen jälkeen ollaankin yleensä jo niin lumoutuneita, että ei muuta kun lakanat pöllyämään. Kyllä neitsytmies osaa... ;)

      Tässäpä kritiikkiä siitä että kaikki neitsytmiehet olis yhtä huonoja tai kurjia, kuin mitä täällä annetaan ymmärtää... Kuitenkin kun kyse on vaan siitä, että jotkut ei sovi toisilleen ja jotkut sopii. Tai jotkut jaksaa yrittää ja ymmärtää, toisilla ei riitä aikaa ja hermoja. Onnea kuitenkin itse kenellekin sen oikean löytämisessä, horoskooppiin katsomatta... :)

      • kun kypsä

        olet löytänyt "kypsän"..heh..(toivottavasti et itse ole kohta kypsä"!!
        mun neitsytmiehet itseään täynnä olevia pelokkaita (minäminä) pikkupoikia..


    • vuodatusta

      heräsi vaan jossain vaiheessa kysymys, että MIKSI? taitaa kyse olla todellakin entisistä kumppaneista, mutta jotenkin rivien välistä oli luettavissa että osa kritiikistä meni nyt juuri sen piikkiin, ettei suhteenne jatkunut (kenties neitsyen aloitteesta lopettaa koko homma?)

      • KYSE NIIN..

        MUT NEITSYT JÄTETTIIN..JUST NOISTA SYISTÄ..!


      • koko ketju!
        KYSE NIIN.. kirjoitti:

        MUT NEITSYT JÄTETTIIN..JUST NOISTA SYISTÄ..!

        Neitsyt-miehet ovat oikeasti hyvin ihania suhteen alussa vain,mutta muutos tulee pian!
        Miehistä tulee suuri EGOISTI! herran mielipiteet ja miten PITää käyttäytyä tai toimia olkoot kyse mitstä asiasta tai tulanteesta tahansa jos sun mielipide tai käytös tai VAIKKAPA MITA Sä LAITAT PääLLE! jos ei mielytä neitsyt miestä niin mies kyllä näyttää sen siitä tulee viileä erakkomainen paska sua kohtaan!

        Koettu jo kolmen neitsyt miehen kanssa samaa paskaa !ei enää ikinä neitsyt -miestä!


    • oxi

      voi kun nämä sivut olisin aikaisemmin löytänyt, olisin säästynyt monelta nöyryytyksen hetkeltä! ihan kuin omaa tarinani näissä viesteissä! lähettelen neitsyelle tekstareita vastaukset välillä tosi kuumia, toisinaan ei vastaile lainkaan ja tuskailen et mitäs nyt. tapaamiset huh huh kiihkeitä mut loppuvat aina oudosti eli mies katsoo kelloa ja kaasuttaa autoa merkiksi et häivy! luettuani näitä viestejä olen nyt saanut rauhan ja annan n-miehen mennä menojaan. paskaakos täs roikkumaan!

      • VAAN NAISET

        neitsytmies kiusaa teidät "kuoliaaksi"..ihan huvikseen!!


    • Nöyryytetty

      Vanha ketju mutta allekirjoitan kaikki ne jotka kertovat että suhteen alussa kuin unelma mutta annas olla kun arki koittaa. Sitten olet täys nolla, alistamista, mitätöintiä ja kylmyyttä. Ei osaa pyytää anteeksi eikä välittää itkevän naisensa tunteista.

      • Hämpsteri

        Sama täällä. Vähän yli 50v mies ja narsistisia piirteitä hänessä. Mukamas siisti mutta samalla rätillä pyyhki kaiken. Kaksi persoonaa hänessä ellei kolmekin..Totuus muuttui sen mukaan miten se hänelle parhaiten sopi.ei ole koskaan väärässä ja pettää. käy maksullisissa hki.lahti .tre ruka.oulu. pettämistä kattelin 2.5v sitten riitti. Pyörittää montaa naista.jaksaakin ajella pitkin suomea.piti mua ihan idioottina.listat oli naisista ketä millonki pannut.sp tautitesteihin tässä mun on nyt mentävä ja puhkanro salaiseksi.eroon ja pakoon


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe