luin juuri

ninnukka

jostakin linkistä että helmirihmakalat 2 kpl voi laittaa 100 cm altaaseen ja ne sopivat taiston kanssa samaan altaaseen....näyttää et jokaisella linkillä on omat jutut kaloista ja väliinsä tiedot ristiriidassa keskenään...joten ketäpä uskoa...jos kalat voi hyvin eihän siinä mitään kunhan pysyy kohtuudessa....itse isonnan allasta ja laitan 2 helmirihmakalaa taiston kera plus kardinaalitetroja on myös ja kuparimonnisia 2 lisään kaikkia kiitos

2

322

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plekostomus

Ei helmirihmakalaa kannata laittaa 100-litran altaaseen, taistojen joukkoon.
      Akvaario on liian pieni 10 - 13 senttiseksi venähtävälle helmirihmalle.
      Koiras äityy kutuaikana melko agressiiviseksi rakastajaksi ja pienessä altaassa sen seuralaiset ja muut kalat saavat varmasti kyytiä.
      Rihmakaloja ei tulisi pitää kahdestaan vaan haaremissa(yksi uros ja pari-kolme naarasta) koiraan kutuajan agressiivisuus jakautuisi näin paremmin naaraiden kesken.

Tässä on sivu jota pidän hyvänä ja luotettavana;
      http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=76

• harakka

Mulla oli helmirihmapari 180 litraisessa, 100 cm pitkässä altaassa ja kun täysikokoiseksi venähtivät, niin olivat kuin sillit suolassa. Yhdellä pyrstönheilautuksella olivat jo päästä päähän. Annoin ne isompaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1383
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      124
      1111
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe