Mitä olette mieltä näistä autoista?

Antti

Kesään on vielä aikaa mutta urheiluauton (Carrera 4) rattiin tekisi jo kovasti mieli.
Ajattelin kuitenkin siirtyä astetta kovempaan sarjaan ja projektina olisi vaihtaa piakkoin autoa. Kun sportit ovat olleet aina lähellä sydäntä, niin vaihtoehdoiksi katselin Porche GT3:n ja Ferrari F 430:n.
Kummassakin on omat hyvät puolensa, mutta haluankin kysyä, että kumman te ottaisitte?

13

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota...

      Ottaisin mieluummin noissa hintaluokissa nelivetoisen Lamborghinin.

    • Sportcarman

      Mikset aja Carrera 4:lla talvella?

      Itse en ole innostunut Lamborghinista, koska kyseessä on puhtaasti Audi värikkäämillä kuorilla.

      Itse odottelisin uutta GT3:a, koska hintaero F430:een lienee varsin suuri. Jää rahaa bensaankin ja muuhun hyödyllisempään.

      Ferrari on Ferrari, ei siitä mihinkään pääse. F430:n on sanottu olevan maailman paras auto tällä hetkellä. Osta se, vaikka onkin ruma.

      • PohdintojaEfesos-vuorelta

        osta samantien oikeaa urheiluautoa. Saisit samalla sen äänen, sen fiiliksen, sen kokonaisuuden minkä vain oikea urheiluauto oikealla koneella voi tarjota. Eli valitse Corvette LS7, 7 litranen V8. Bonuksena tieto alitajunnasta siitä,että tarvittaessa F430:t ja muut fiiatit nöyrtyy.. Porschea et varmaan edes harkinnut tosissasi? Miksi tyytä 6 syl Passattiin 2 ovisena..Tietty jos talviautoa haet,niin tehottomampi auto nelivedolla voi olla paikallaan mutta sitten kärsii jo sen sulantien ajamisen nautinto ja suorituskyky mitä vaan takapotkuinen,tehokas sportti voi tarjota kuskilleen.


      • ???
        PohdintojaEfesos-vuorelta kirjoitti:

        osta samantien oikeaa urheiluautoa. Saisit samalla sen äänen, sen fiiliksen, sen kokonaisuuden minkä vain oikea urheiluauto oikealla koneella voi tarjota. Eli valitse Corvette LS7, 7 litranen V8. Bonuksena tieto alitajunnasta siitä,että tarvittaessa F430:t ja muut fiiatit nöyrtyy.. Porschea et varmaan edes harkinnut tosissasi? Miksi tyytä 6 syl Passattiin 2 ovisena..Tietty jos talviautoa haet,niin tehottomampi auto nelivedolla voi olla paikallaan mutta sitten kärsii jo sen sulantien ajamisen nautinto ja suorituskyky mitä vaan takapotkuinen,tehokas sportti voi tarjota kuskilleen.

        Mitä sä muka mitään tietäisit ajamisen nautinnosta, ajofiiliksistä tai ajo-ominaisuuksista? ET MITÄÄN :DDD

        Paremmin on asiat meillä kokeneemmilla urheiluautojen omistajilla.


      • asiantuntija
        PohdintojaEfesos-vuorelta kirjoitti:

        osta samantien oikeaa urheiluautoa. Saisit samalla sen äänen, sen fiiliksen, sen kokonaisuuden minkä vain oikea urheiluauto oikealla koneella voi tarjota. Eli valitse Corvette LS7, 7 litranen V8. Bonuksena tieto alitajunnasta siitä,että tarvittaessa F430:t ja muut fiiatit nöyrtyy.. Porschea et varmaan edes harkinnut tosissasi? Miksi tyytä 6 syl Passattiin 2 ovisena..Tietty jos talviautoa haet,niin tehottomampi auto nelivedolla voi olla paikallaan mutta sitten kärsii jo sen sulantien ajamisen nautinto ja suorituskyky mitä vaan takapotkuinen,tehokas sportti voi tarjota kuskilleen.

        Tuoretta Corvettea ei voi Porscheen oikein edes rinnastaa, niin eri tason autoista on kysymys.

        Suosittelisin tuota Ferrari F430:ta. Et takuulla jää Corvetten jalkoihin:) Ainakaan jos kyseessä on vakiopelit.

        Jos rahat riittää, niin jätä ihmeessä Corvette pois suunnitelmista(jos se on niissä ikinä ollutkaan). Yhdysvaltoja tulisi muutenkin boikotoida, syitä nyt ei jaksa luetella, ottakaa itse selvää, ettei mene liian OT:ksi.


      • Aurinkokuninkas
        asiantuntija kirjoitti:

        Tuoretta Corvettea ei voi Porscheen oikein edes rinnastaa, niin eri tason autoista on kysymys.

        Suosittelisin tuota Ferrari F430:ta. Et takuulla jää Corvetten jalkoihin:) Ainakaan jos kyseessä on vakiopelit.

        Jos rahat riittää, niin jätä ihmeessä Corvette pois suunnitelmista(jos se on niissä ikinä ollutkaan). Yhdysvaltoja tulisi muutenkin boikotoida, syitä nyt ei jaksa luetella, ottakaa itse selvää, ettei mene liian OT:ksi.

        Käys kattoon chevrolet osiossa kuinka Corvette pitää pilkkanaan v10-italianihme Lamboa, ja nyt yrität ehdottaa jotain v8-Fiiattia vielä :D Ja nuhaporsset jätettäköön sinne sarjaan mihin kuuluvatkin,golffien ja type-r hondien kanssa taistelemaan kuten tapakin sanoi. Olen puhunut.


      • taasko;
        Aurinkokuninkas kirjoitti:

        Käys kattoon chevrolet osiossa kuinka Corvette pitää pilkkanaan v10-italianihme Lamboa, ja nyt yrität ehdottaa jotain v8-Fiiattia vielä :D Ja nuhaporsset jätettäköön sinne sarjaan mihin kuuluvatkin,golffien ja type-r hondien kanssa taistelemaan kuten tapakin sanoi. Olen puhunut.

        Sekopää itse siinä taas...

        Ole vain yksin harhoissasi, me kaikki muut tiedämme miten asiat oikeasti ovat!

        Tuossakin yhdessä lyhyessä keskenjääneessä pätkässä ei ole edes kyse kilpailusta, vaan kaveri kuvaa toisesta autosta kaverinsa ajamaa Vetteä...
        Tosi kisassa Vetellä ei olisi mitään jakoa!

        Mutta, eihän meidän viisaampien ja älykkääpien tarvitse näitä itsestäänselvyyksiä todistella sinunlaiselle luuserille.


      • Vette
        asiantuntija kirjoitti:

        Tuoretta Corvettea ei voi Porscheen oikein edes rinnastaa, niin eri tason autoista on kysymys.

        Suosittelisin tuota Ferrari F430:ta. Et takuulla jää Corvetten jalkoihin:) Ainakaan jos kyseessä on vakiopelit.

        Jos rahat riittää, niin jätä ihmeessä Corvette pois suunnitelmista(jos se on niissä ikinä ollutkaan). Yhdysvaltoja tulisi muutenkin boikotoida, syitä nyt ei jaksa luetella, ottakaa itse selvää, ettei mene liian OT:ksi.

        No jos sulla olis uusi Corvette Z06 niin et kyllä jäis Ferrarin jalkoihin vaan kävis just toiste päin, eikä ole edes niin kallis kun Ferrari.


      • viisaampi
        Vette kirjoitti:

        No jos sulla olis uusi Corvette Z06 niin et kyllä jäis Ferrarin jalkoihin vaan kävis just toiste päin, eikä ole edes niin kallis kun Ferrari.

        Se on totta, että Vetet on halpiksia, kun ei niistä kukaan enempää maksaisikaan! :DD
        Siltikin menevät niin huonosti kaupaksi, että konkurssi lähestyy...

        Oikeilla urheiluautovalmistajilla menee sen sijaan erinomaisen hyvin! ;)


    • Vada

      varmasti täältä kyselisit neuvoa jos olis sulla oikeesti rahaa hommata jompikumpi. Painu viiksipelle vittuun täältä!

      • ???

        Millä tavalla RAHA vaikuttaa ihmisen harkintakykyyn ja tapoihin toimia eri tilanteissa?
        Kerro minulle?!


      • mm.
        ??? kirjoitti:

        Millä tavalla RAHA vaikuttaa ihmisen harkintakykyyn ja tapoihin toimia eri tilanteissa?
        Kerro minulle?!

        Esim. Tapastikoksen (Vada?) katkerasta kateellisuudesta niitä valitettavia tapoja huomaa.


    • t.h.

      Vastaus on: Ferrari 612.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2363
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2134
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      184
      2037
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1215
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe