Minkälaista porukkaa on toppilassa. Esim. Sihtikadulla tai Sihtikujalla..??? Kannattaako muuttaa..?? Onko kovin levotonta..??
Toppila?
63
14557
Vastaukset
- oululainen
Toppila on Oulun slummi. Levotonta ja rauhatonta. Siellä sattuu ja tapahtuu negatiivisessa mielessä. Toinen rauhaton alue on Rajakylä - ainakin osa siitä.
- MMM
Se on täynnä narkkareita,rosvoja ja hulluja!
- Anonyymi
Mutta, mutta, onko siellä niitä... siis mustia miehiä?
Tarkoitan n--kereitä? - Anonyymi
Aika Troppila siis.
- Kirsi
Hei!!
Olen asunut täällä "slummissa" syksystä asti ja olen kyllä viihtynyt. En ymmärrä mistä nämä kauhutarinat tulevat, sillä itse en ole törmännyt mihinkään epämääräiseen.
Itselläni ei ole mitään valittamista.
Tervetuloa vaan!!- minä......
Kyllä täällä voi asua:) Eiköhän ne hulluudet ja kamaluudet tapahdu niiden toppilalaisten kesken, ketkä niitä janoavatkin. Tosin kyllähän aina voi sattua missä vain viattomallekin jotain. Naapureihin täällä ei kyllä ole tutustunut... Ja itseasiassa joku naapuri oli hälyyttänyt lastensuojelun meille, kun kuulemma kuuluu jatkuvasti vauvan itkua. Oli ollut miehelläni pokassa pitelemistä kun oli täteille selitellyt että tässä asunnossa ei kyllä asu muut kuin vaimo ja minä, eikä me kauheasti itkeskellä.
Sihtikatulainen - judge
minä...... kirjoitti:
Kyllä täällä voi asua:) Eiköhän ne hulluudet ja kamaluudet tapahdu niiden toppilalaisten kesken, ketkä niitä janoavatkin. Tosin kyllähän aina voi sattua missä vain viattomallekin jotain. Naapureihin täällä ei kyllä ole tutustunut... Ja itseasiassa joku naapuri oli hälyyttänyt lastensuojelun meille, kun kuulemma kuuluu jatkuvasti vauvan itkua. Oli ollut miehelläni pokassa pitelemistä kun oli täteille selitellyt että tässä asunnossa ei kyllä asu muut kuin vaimo ja minä, eikä me kauheasti itkeskellä.
Sihtikatulainen..oon viihtyny minäki Sihtikadulla, useemman vuoden. Edulliset asunnot ja ainaki ittellä on rauhalliset ja hyvät naapurit. Ei valittamista..
- Naapurikaupunginosa
judge kirjoitti:
..oon viihtyny minäki Sihtikadulla, useemman vuoden. Edulliset asunnot ja ainaki ittellä on rauhalliset ja hyvät naapurit. Ei valittamista..
on paljon kalliimmat vuokrat ku täällä Taskilassa. En käsitä mistä se johtuu... alue ei ole mielestäni hintansa väärti, levoton ja ruma paikka, rakennettu liian tiiviiksi.
- viihdyn!
toppila on ihan kiva paikka asua. täällä on tosi paljon ihan normaaleita ihmisiä. lapsiperheitä, vanhuksia, opiskelijoita jne. toki täällä on myös alempaa kastia mutta ei ne päälle käy kun pysyy erossa niistä. ja välttää yöaikaan pimeillä kujilla yksin kulkemista.
p.s.: halpahalli on huippu! tosi edullinen ja laaja valikoimaltaan.
tervetuloa toppilaan!- Alik. Kine
Olutkin on vissiin halpaa... :)
- toppilassa
Alik. Kine kirjoitti:
Halpa-hallin myyjät ovat töykeitä, kasvikset pilaantuneita ja siellä ei myydä esim. lehtiä, tupakkaa, olutta ym. Jos vain ois joku toinen isompi kauppa lähellä niin halpa-halliin en astuisi! Usein käynkin Linnanmaan marketeilla mieluummin.
- lefa,lefa,lefa
toppilassa kirjoitti:
Halpa-hallin myyjät ovat töykeitä, kasvikset pilaantuneita ja siellä ei myydä esim. lehtiä, tupakkaa, olutta ym. Jos vain ois joku toinen isompi kauppa lähellä niin halpa-halliin en astuisi! Usein käynkin Linnanmaan marketeilla mieluummin.
halpa halli on lestojen omistuksessa joten empä ihmettele jos kaljaa ym. ei saa!!!
- meni
lefa,lefa,lefa kirjoitti:
halpa halli on lestojen omistuksessa joten empä ihmettele jos kaljaa ym. ei saa!!!
Halpahalli on helluntailaisten omistama liikeketju, jossa ei myydä tupakkaa, viinaa tai muita ihmisten elämää huonontavia aineita. Uskovaisina ihmisinä helluntailaiset kantavat vastuunsa asian suhteen, eivätkä myy Raamatussa kiellettyjä aineita koska heidän omatuntonsa kieltää näin toimimasta. Minun mielestä ihailtavaa toimintaa! Ajatteleppa: myymällä päihteitä pt-ketjun tulot ovat paljon korkeammat verrattuna siihen, että jättävät myymättä kokonaan.
->Mitä tästä voimme päätellä? Halpahalleissa ei myydä päihteitä LÄHIMMÄISENRAKKAUDEN vuoksi: jopa liikevoitto jää kakkoseksi. Tästä olisi paljon opittavaa meillä kaikilla! - pyhh
meni kirjoitti:
Halpahalli on helluntailaisten omistama liikeketju, jossa ei myydä tupakkaa, viinaa tai muita ihmisten elämää huonontavia aineita. Uskovaisina ihmisinä helluntailaiset kantavat vastuunsa asian suhteen, eivätkä myy Raamatussa kiellettyjä aineita koska heidän omatuntonsa kieltää näin toimimasta. Minun mielestä ihailtavaa toimintaa! Ajatteleppa: myymällä päihteitä pt-ketjun tulot ovat paljon korkeammat verrattuna siihen, että jättävät myymättä kokonaan.
->Mitä tästä voimme päätellä? Halpahalleissa ei myydä päihteitä LÄHIMMÄISENRAKKAUDEN vuoksi: jopa liikevoitto jää kakkoseksi. Tästä olisi paljon opittavaa meillä kaikilla!Voi nuita uskovaisten höpinöitä. Ei oo järjellä siunattu.
- Voih
toppilassa kirjoitti:
Onse kyllä hyvä ettei myydä tuppakkaa yms. vähenee varkaudet huomattavasti. Ja h-hallin myyjät ei ole töykeitä.
- tietää
eipäs oo helluntalaisten..
- Anonyymi
tietää kirjoitti:
eipäs oo helluntalaisten..
samaa roska sakkia ne kummatki ovat olipa kyseessä hellut tai lestat
- Anonyymi
Halpahalli on lesbojen omistuksessa??
- Anonyymi
Alik. Kine kirjoitti:
Onks paljon homppeleita?
- ei mitään ongelmia
Toppila on oikea lintukoto: ei täällä ole mitään ongelmia tai rähinöintiä, niin kuin jotkut antavat ymmärtää. Sitä saa, mitä tilaat. Jos ampuu naapuria, niin varmasti hän ampuu takaisin. Ei tämä ole mikään slummi. Asunnot ovat uusia ja hyväkuntoisia.
- InT
Toppilan on hyvä paikka, miksi kaikki mollaa sitä, "Toppila on Oulun slummi" Ja... Toppila on kunnon paikka. Onhan se kyl iha kiva ku on actionia ;)
- Anonyymi
Jos pieree lujaa kadulla ja samalla huutaa, niin varmasti joku muukin kohta pieree ja vastaa huutoon.
- juke73
siellä voi asuu. joskus aikoinaan vuoden majailin.. Ja pari kamuu asuu vieläkin. Evakko on menomesta!
- tosi on..
asuinpaikaksi kenellekkään.. Naaapurit oli sikölättejä ja ei ajattele toisia ihmisiä ollenkaan. Kämpät on siistejä ja kunnossa olevia, kiitos LT:n mut se yleinen meininki on ihan peestä!!
- läpy
Siis toppila on hyvä mesta asuu...
kaik käen ulottuvissa=) ja silloin on levotonta ku
asioita ei hoideta - dhf
Toppila = varma ryöstö,pahoinpitely,kuolema.
- Ma_
Itse asunut 3 vuotta toppilassa, eipä ole mitään valittamista ollut, ihanat ulkoilu mahdollisuudet :)
- Ketsari
Kohta neljäs vuosi Toppilassa. Minua ei oo ryöstetty, hakattu tai vastaavaa. Tosin asun kyllä täällä vanhan Toppilan puolella. ihmiset yleistää liikaa asioita ja se on ihan varma, että joos menet missä tahansa Oulussa väärään aikaan väärään paikkaan nii huonosti käy mutta kuka sanoo että pitäs yksin liikkua. Sitä paitsi eihän sitä uskalla mennä ovesta ulos jos pelkää koko ajan.
- minä vain
Ketsari kirjoitti:
Kohta neljäs vuosi Toppilassa. Minua ei oo ryöstetty, hakattu tai vastaavaa. Tosin asun kyllä täällä vanhan Toppilan puolella. ihmiset yleistää liikaa asioita ja se on ihan varma, että joos menet missä tahansa Oulussa väärään aikaan väärään paikkaan nii huonosti käy mutta kuka sanoo että pitäs yksin liikkua. Sitä paitsi eihän sitä uskalla mennä ovesta ulos jos pelkää koko ajan.
Jokainen voi valita, mihin muuttaa. Muutin etelä-suomesta, tietämättä yhtään mitään oulusta. olen asunut meri-toppilassa ja rajakylässä (ostarin vieressä) eikä mulla ollut koskaan mitään ongelmia kenenkään kanssa. Hain halpaa asuntoa, ja sen sain kummassakin paikassa. En voikaan odottaa siellä mitään idyllistä ja rauhallista näköalaa ikkunasta. Kaikki aina kauhisteli, miten voit siellä asua, mutta vielä olen hengissä. Nauratti muiden puheet. Ne selitti kauheuksia mitä siellä on ja mitä on tapahtunut. Kai ne halusi säikyttää, mutta eipähän onnistunut. Itse näin mitä siellä oli ja itse sen tunnen, pystynkö asumaan siellä vai en, puhukoon muut mitä lystää.
- hieno paikka
minä vain kirjoitti:
Jokainen voi valita, mihin muuttaa. Muutin etelä-suomesta, tietämättä yhtään mitään oulusta. olen asunut meri-toppilassa ja rajakylässä (ostarin vieressä) eikä mulla ollut koskaan mitään ongelmia kenenkään kanssa. Hain halpaa asuntoa, ja sen sain kummassakin paikassa. En voikaan odottaa siellä mitään idyllistä ja rauhallista näköalaa ikkunasta. Kaikki aina kauhisteli, miten voit siellä asua, mutta vielä olen hengissä. Nauratti muiden puheet. Ne selitti kauheuksia mitä siellä on ja mitä on tapahtunut. Kai ne halusi säikyttää, mutta eipähän onnistunut. Itse näin mitä siellä oli ja itse sen tunnen, pystynkö asumaan siellä vai en, puhukoon muut mitä lystää.
itse muutin myös etelästä suoraan toppilaan,HIENO paikka HIENOT ihmiset!!
- Murmelson
hieno paikka kirjoitti:
itse muutin myös etelästä suoraan toppilaan,HIENO paikka HIENOT ihmiset!!
Jahas itse sain asunto tarjouksen Toppilan kimppakämpästä Paalikadulta ja otin tarjouksen vastaan tiedottomana siitä, että alue on näin rauhatonta kuin väitetään. Onko ihmisillä kokemusta millaista seutua on tuo Paalikadun alue? Kuitenkin -03 rakennettu asunto ja saunat ja kaikki, että tarjous oli houkutteleva.
Onko tietoa tai kokemuksia kellään millaista porukkaa nuissa solu kämpissä on? Olen kuitenkin Rovaniemellä koko ikäni asunut ihminen, että ainakin pohjustukselta olen oppinut karttamaan ongelmia, mutta ihmisten kommentit vaikuttavat niin hälyttäviltä että joudunko samantien muuttamaan pois. Huolestuttaa. - ex Rollolainen
Murmelson kirjoitti:
Jahas itse sain asunto tarjouksen Toppilan kimppakämpästä Paalikadulta ja otin tarjouksen vastaan tiedottomana siitä, että alue on näin rauhatonta kuin väitetään. Onko ihmisillä kokemusta millaista seutua on tuo Paalikadun alue? Kuitenkin -03 rakennettu asunto ja saunat ja kaikki, että tarjous oli houkutteleva.
Onko tietoa tai kokemuksia kellään millaista porukkaa nuissa solu kämpissä on? Olen kuitenkin Rovaniemellä koko ikäni asunut ihminen, että ainakin pohjustukselta olen oppinut karttamaan ongelmia, mutta ihmisten kommentit vaikuttavat niin hälyttäviltä että joudunko samantien muuttamaan pois. Huolestuttaa.Asunu jo 3 vuotta.Ihan hyvä paikka asua.Terve tulloo vaa
- KUOLEMA69
Murmelson kirjoitti:
Onko tietoa tai kokemuksia kellään millaista porukkaa nuissa solu kämpissä on? Olen kuitenkin Rovaniemellä koko ikäni asunut ihminen, että ainakin pohjustukselta olen oppinut karttamaan ongelmia, mutta ihmisten kommentit vaikuttavat niin hälyttäviltä että joudunko samantien muuttamaan pois. Huolestuttaa.On sellainen talo mihin normaalin ihmisen ei kannata astua!! Moni normaali ihminen on sinne muuttanut ja kuvitellut siellä pärjäävänsä mutta on muuttanut hyvin pian pois.
- rauhallinen
paikka!
Et löydä parempaa! - Kansainvälisyys
Liian kansainvälinen makuuni.
- Toppilassa ei
koskaan mitään tapahdu?
Miksi Kalevassa/Foorumisa on valehtelematta VÄHINTÄÄN kerran viikossa juttua, mitä Toppilassa juuri on tapahtunu? Huumerikoksia(käyttöä&kasvatusta), varkauksia, pahoinpitelyitä, (kioski)ryöstöjä yms. pientä.
Suurimpina rikoksina on murhattu mies, joka löytyi Dixonin edestä: tekijää ei käsittääkseni vieläkään ole löydetty vaikka tästä on jo pari vuotta.
Toinen kauhun hetki on ollut kun parvekkeelta ammuskeltiin "muuten vaan".
Sielä asuu paljon porukkaa pienellä alueella, joten kyllä sielä tapahtuu rikoksia aivan liikaa suhteutettuna rikoksien määrä paikan kokoon ja asukasmäärään. Ehkä te jotka tänne kirjottelette olette saaneet "normaalit" naapurit, mutta Kalevan jutut sotii teidän sanomia vastaan. Kumpaa uskoa?
Eli se on tuuria millaiset naapurit saat. Eikä kaikki ole kiinni naapureista vaan yleisesti alueesta, miten siel uskaltaa kulkea EDES päivällä ku nuoret päättää vähä leikkiä pyssyleikkiä partsilta ja pamautella kun kävelet tiellä?
Jos haluat elämääsi vähän äksöniä nii eiku Toppilaan vaan!- sinulle joka
sanoit, että olet ottanut kimppakämpän ja muutat ouluun.
Sanoit, että olit ihmeissäsi et miten melko uuden asunnon saunalla ja partsilla varustettuna saa halvalla. Eikö se pistä yhtään hälytyskelloja soimaan?
Toppilassa EI VOI pitää korkeaa vuokrahintaa vaikka asunnot ovat melko uusia(enint. 5vuotta vanhoja), koska se paikka on täynnä sekoa porukkaa ja harva haluaa vapaaehtoisesti sielä asua, tai jos joku täyspäinen sinne eksyy, hän nostaa kytkintä parin kuukauden sisällä. Tästä johtuu myös se, miksi kaupunkii muuttaville, "tietämättömille" tuputetaan ekaks sielä asuntoa. - Murmelson
sinulle joka kirjoitti:
sanoit, että olet ottanut kimppakämpän ja muutat ouluun.
Sanoit, että olit ihmeissäsi et miten melko uuden asunnon saunalla ja partsilla varustettuna saa halvalla. Eikö se pistä yhtään hälytyskelloja soimaan?
Toppilassa EI VOI pitää korkeaa vuokrahintaa vaikka asunnot ovat melko uusia(enint. 5vuotta vanhoja), koska se paikka on täynnä sekoa porukkaa ja harva haluaa vapaaehtoisesti sielä asua, tai jos joku täyspäinen sinne eksyy, hän nostaa kytkintä parin kuukauden sisällä. Tästä johtuu myös se, miksi kaupunkii muuttaville, "tietämättömille" tuputetaan ekaks sielä asuntoa.Noniin kävin jo viemässä tavaroita uuteen kämppään ja ainakin näin ensimmäiseltä silmäykseltä ei mitään valittamista. Asunto oli hyvässä kunnossa ja ensimmäinen naapuri jonka tapasin auttoi ystävällisesti kun kysyin apua pyörävaraston lukon kanssa. Muutenkin kaikki ihmiset jotka tapasin/näin näyttivät täysin normaaleilta nuorilta eivätkä lainkaan ihmisten kuvailemilta narkkareilta.
Taloon ei tosiaankaan pääse vuokralaiseksi ellei ole opiskelija, sillä opiskelu paikan saanti todistus on esitettävä. Luulisi näin ollen olevan suhteellisen rauhallinen talo. Saa nyt nähdä mitä vuosi tuo tullessaan, mutta näin ensi silmäykseltä voin suositella.
- Mää!
Joku sieppas!
KUKA?
RUOTSI, joka vieläkin kuvittelee olevansa vahva!
Aika on tullut!
Jolloin Aikatäysiset militäärit!
Minäkin, armeijan palveluksessa, lähetettiin Ruotsiin, vakoilemaan Ruotsia!
NAURETTAVAA!
Onnellinen olisin, jos, ..........................
HAISTAKAA SAATANAN SUURI VITTU,
Herra Komentaja!
Olen tehtävääni suorittanut jo yli kolmenkymmenen vuoden ajan!
Olen odottanut lisäkäskyjä!
Mitä niiden olisi pitäinyt olla?
Milloin ne olisivat menneet ohi korvieni?
Olen suorittanut jo montakymmentä vuotta sitten saamaani käskyä!
Sain käskyn muuttaa kansalaisuuteni ruotsalaisuuteen!
Saabille, lentokonetehtaalle, en päässyt!
Anteeksi!
Vai pitäiskö teidän pyytää minulta anteeksi?
Haluan Suomeen takaisin!
Miksi pitää olla noin vaikeeta?
Haluan Suomeen takaisn!
Jos ei muuten!
Niin tulen!
Omani pettivät minut!
VOI TEITÄ SAATANOITA!!!
ETTE TIENNEET, MITÄ TEITTÄ!
KOPTILAISUUS
= ALKUKRISTILLISYYTTÄ!
MINUN USKONTOANI!
PUOLUSTAN VELJIÄNI! KOPTILAISIA! VELJIÄNI!!
Eivät he tiedä! Eivät he tunne!
Tunnussana:Lisää kaljaa!
Vaan se todellinen?
Who knows? Vem vet? Kuka sitä tietää?- joku joka käskyjä tottel
HALUAN TAKAIAISIN SUOMEEN!
Pääsenkö?
Haluan takaisin Suomeen!
Tapatteko?
Käskyt sain!
Sovjet Finland oli silloin!
Haluan takaisin Suomeen!
Haluan Suomen kansalaisuuden!
Haluan sen takaisin!
Eikö kukaan ymmärrä minua?
Olin valkosuomalainen!
Olen valkosuomalainen!
Suomea myydään häyttä pätää Venäläisille!
Isien panos?
Mafia on jo pesiytynyt tänne!
Isiemme uhrit!
Kirkko siunasi Isiämme taisteluun!
Nyt myy pilkkahinttaan maitamme ryssille!
Sitä on kirkko!
Kirkko edustaa Saatanaa!
Kirkko on Saatana!
Ukko!
Esi-isiemme jumala!
Suosi kotimaista!
Älä itämaisia epäjumalia!
Isiemme Jumala!
Ei itämainen saatana! - minua
joku joka käskyjä tottel kirjoitti:
HALUAN TAKAIAISIN SUOMEEN!
Pääsenkö?
Haluan takaisin Suomeen!
Tapatteko?
Käskyt sain!
Sovjet Finland oli silloin!
Haluan takaisin Suomeen!
Haluan Suomen kansalaisuuden!
Haluan sen takaisin!
Eikö kukaan ymmärrä minua?
Olin valkosuomalainen!
Olen valkosuomalainen!
Suomea myydään häyttä pätää Venäläisille!
Isien panos?
Mafia on jo pesiytynyt tänne!
Isiemme uhrit!
Kirkko siunasi Isiämme taisteluun!
Nyt myy pilkkahinttaan maitamme ryssille!
Sitä on kirkko!
Kirkko edustaa Saatanaa!
Kirkko on Saatana!
Ukko!
Esi-isiemme jumala!
Suosi kotimaista!
Älä itämaisia epäjumalia!
Isiemme Jumala!
Ei itämainen saatana!vastaan?
- Minä, höpö minä
minua kirjoitti:
vastaan?
Miksi taistelimisimme?
Ollaan ystäviä!?!
Är vi vänner?!
Ja visst är vi det!
Me suomalaiset olemme aina ystäviä! - krapupulaise
Minä, höpö minä kirjoitti:
Miksi taistelimisimme?
Ollaan ystäviä!?!
Är vi vänner?!
Ja visst är vi det!
Me suomalaiset olemme aina ystäviä!tukkivat suunsa nyt
- eukot
krapupulaise kirjoitti:
tukkivat suunsa nyt
jätkät ovat lukeneet liikaa ritariromaaneitaPillua ei tipu vähään aikaan näille sankareille! Henkikin haisee niillä kuin kärpänraadoilla!jooPitäisköhän niitä herättyään hieman kiusata? Sankareita, ritareita?me vaimot ollaan oikeita ritareita.ettäpitääkin tuollaisia paskoja kärsiä. Nukkuvat nyt niin autuaan näköisinä!kutitellaan niitä pillunkarvalla nenään. löytyisköhän naapurin vanhalta piialta sellaisia karvoja kun itse olen Minäkin kaikki karvani pois.
Niin minäkin!kivakiusata
Parin vaihtoa? Nyt herätän ukkoni ja vien sen sinulta turvaan! Et ole ikinä ukkoani nainut!olenpas - 0lenpas
eukot kirjoitti:
jätkät ovat lukeneet liikaa ritariromaaneitaPillua ei tipu vähään aikaan näille sankareille! Henkikin haisee niillä kuin kärpänraadoilla!jooPitäisköhän niitä herättyään hieman kiusata? Sankareita, ritareita?me vaimot ollaan oikeita ritareita.ettäpitääkin tuollaisia paskoja kärsiä. Nukkuvat nyt niin autuaan näköisinä!kutitellaan niitä pillunkarvalla nenään. löytyisköhän naapurin vanhalta piialta sellaisia karvoja kun itse olen Minäkin kaikki karvani pois.
Niin minäkin!kivakiusata
Parin vaihtoa? Nyt herätän ukkoni ja vien sen sinulta turvaan! Et ole ikinä ukkoani nainut!olenpasolenpasähäkutti
- pakollinen?kuka pakottaa
0lenpas kirjoitti:
olenpasähäkutti
pakollinen pakollinen ime itteespakkoinesi
- Niin sai!
pakollinen?kuka pakottaa kirjoitti:
pakollinen pakollinen ime itteespakkoinesi
janyt me ollaan yhestään
Niin ollaan!
Taisin ruveta lesbuksi!
Vain nainen voi tyydyttä toista naista!
juuihanaavoikunsullaonihanapilluja nuoletkinniinihanaaaaaaaaaaaaa
Kokeilua vain tyttö hyvä, mieheni viettelijä!
- Kullinnokka
Mitä sitten .Ei Toppilassa niin helposti puukosta saa ku esim: Kaketsulla. Ite oo liikkunu toppilassa tässä nyt 3 vuotta eikä oo ollu mitään isompaa
- 125464
Toppilassa kumma kyllä ei asu montaakaan psykiatrian alan ihmistä tai poliisia tms viranomaista... miksiköhän...
- Kake Tzu
Kauanko olet sitten liikkunut Kaketsulla ja kuinka monesti saanut puukosta siellä?
- puukotettu
Kake Tzu kirjoitti:
Kauanko olet sitten liikkunut Kaketsulla ja kuinka monesti saanut puukosta siellä?
NOita selkäänpuukottajia on joka paikassa. Meilläkin töissä monta tusinaa.
- Orhit
puukotettu kirjoitti:
NOita selkäänpuukottajia on joka paikassa. Meilläkin töissä monta tusinaa.
Millaiset pillut käy Dixonissa ja Evakossa? Onko jollain kokemusta?
- väinö ruuna
Orhit kirjoitti:
Millaiset pillut käy Dixonissa ja Evakossa? Onko jollain kokemusta?
murhaavat pillut
- elikkä
väinö ruuna kirjoitti:
murhaavat pillut
sen vapaamuurarinpoikana vastaan, että ihan hyvä paikka toppila. eikä mulla muutenkaan oo mitään noita toppilalaisia vastaan..
- on muuten
elikkä kirjoitti:
sen vapaamuurarinpoikana vastaan, että ihan hyvä paikka toppila. eikä mulla muutenkaan oo mitään noita toppilalaisia vastaan..
hyvä paikka asua, mutta siellä kuuluu öisin joku omituinen "jyrinä" .. johtuisko tuosta läheisestä voimalasta??
- 28
Hei jotka ootte tänne Ouluun Toppilaan muuttamassa niin ei kannata kun täällä ei saa olla edes autot rauhassa.Meilläki on jo kaks kertaa jo autovarastettu puolen vuoden sisällä.
VAROTAN TÄNNE OULUUN MUUTTAVIA EI TÄNNE TOPPILAN ALUEELLE EI AINAKAAN KANNATA MUUTTAA. - miatsu84....
Ite asutaan sihtikuja 2:ssa sivakan asunnossa,yllättävän rauhallista,ei kuulu kyl paljoa ylimäärästä ääntä,yölläki on saatu nukuttua eli voin sanoa että mainettaasn parempi paikka,tästä on häiriköitä ajettu pihalle niin vapaita asuntoja löytyy,tänne vaan sekkaan niin saahaan toppilan maine kohentumaan:)
- jooh :)
eilen toppilassa hakattu nainen vasaralla ja rajakylässä ja toppilassa ollu puukotuksia jotain 5 tänä vuonna ja kahelta lähteny henki rajiksessa
- Anonyymi
Joo, ei kannata muuttaa Toppilaan. Minultakin vietiin tukka päästä, ko kävin parturissa. Sai mitä tilasin,
- Anonyymi
Sopivan lähellä merta Toppila on ja hyvin pääsee keskustaan. Kempele se vasta on semmonen räkälä että sinne ei kyllä kenenkään kannata muuttaa. Lestoja 95% koko sakista
- Anonyymi
Toppila on Oulun paratiisi.
- Anonyymi
Onks Pillukuja siellä?
- Anonyymi
Veri-Tappolan tietää koko Suomi ja ulkomaillakin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161