Elvis elää?

Cilla

Kuinkas moni täällä on lukenut Hannu Nybergin kirjoittaman kirjan "Elvis elää?" ? Suosittelen kaikille niille Elvis faneille tätä kirjaa jotka eivät ole sitä tutkineet ja heille keitä asia vähänkin kiinnostaa/mietityttää!! Kaikkeahan ei pidä uskoa mitä lukee ja niin myös itse kirjan kirjoittajakin toteaa..on tehtävä omia mielipiteitä ja johtopäätöksiä. Mutta itse kun teoksen tilasin ja luin niin kylläpä rupes mietityttää lisää.

-TCB-

49

7769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eap.....
    • A.t.

      Olen kuullut, ettei Nyberg edes itse usko kirjoituksiinsa ja, että raha mielessä...?

      Mutta kaikki Nybergin kirjoituksethan perustuu Jenkki kirjoihin... Giorgio, PÅarker, ym... kannattaa lukea ne ennemmin, jos kielipäätä on!

      Elvis voi hyvin kyllä elää vieläkin?

      • Prelvis Esley

        ei kai se Nyberg sentään missään ole väittänyt että ko. kirja olisi tositarina ja totuus? Luepa hiukan tarkemmin...

        Itse olen lukenut ko. kirjan ja ihan hyvää viihdettähän se oli. Oikeastaan todella mielenkiintoinen, millaisia käsittämättömiä teorioita tuostakin asiasta on väännetty. Sinänsä hyvin kirjoitettu että itsekin alkoi välillä epäilyttämään ;-) Mutta kuten sanottu, viihdettähän tuo on.

        Ai voi Elvis elää vieläkin? Olis nyt 70-vuotias, joten iän puolesta voisi tietenkin elääkin. Mutta, kuinkahan kauan nämä hörhöt jaksavat uskoa siihen että Elvis elää? Varmaan joku väittää vielä 30 vuoden päästäkin että Elvis elää edelleen....


      • utelias
        Prelvis Esley kirjoitti:

        ei kai se Nyberg sentään missään ole väittänyt että ko. kirja olisi tositarina ja totuus? Luepa hiukan tarkemmin...

        Itse olen lukenut ko. kirjan ja ihan hyvää viihdettähän se oli. Oikeastaan todella mielenkiintoinen, millaisia käsittämättömiä teorioita tuostakin asiasta on väännetty. Sinänsä hyvin kirjoitettu että itsekin alkoi välillä epäilyttämään ;-) Mutta kuten sanottu, viihdettähän tuo on.

        Ai voi Elvis elää vieläkin? Olis nyt 70-vuotias, joten iän puolesta voisi tietenkin elääkin. Mutta, kuinkahan kauan nämä hörhöt jaksavat uskoa siihen että Elvis elää? Varmaan joku väittää vielä 30 vuoden päästäkin että Elvis elää edelleen....

        Ihan tietämättömyyttäni ja mielenkiinnosta kysyn, että miksi tämä ajatus on jäänyt elämään (elvis elää...)? Onko hänen kuolemassaan jotakin epäselvää?


      • Prelvis Esley
        utelias kirjoitti:

        Ihan tietämättömyyttäni ja mielenkiinnosta kysyn, että miksi tämä ajatus on jäänyt elämään (elvis elää...)? Onko hänen kuolemassaan jotakin epäselvää?

        No näyttää vissiin olevan jotain epäselvää kun niin monet uskoo Elvarin vielä elävän. Luultavasti noihin tarinoihin on kuitenkin syynä on se että sekopäisimmät fanit eivät - vieläkään- halua uskoa/myöntää että Elvis on kuollut.


      • utelias
        Prelvis Esley kirjoitti:

        No näyttää vissiin olevan jotain epäselvää kun niin monet uskoo Elvarin vielä elävän. Luultavasti noihin tarinoihin on kuitenkin syynä on se että sekopäisimmät fanit eivät - vieläkään- halua uskoa/myöntää että Elvis on kuollut.

        No, se varmaan asuu jossakin korvessa ja viljelee maatilaa, elää omavaraisesti =)


      • A.t.
        utelias kirjoitti:

        Ihan tietämättömyyttäni ja mielenkiinnosta kysyn, että miksi tämä ajatus on jäänyt elämään (elvis elää...)? Onko hänen kuolemassaan jotakin epäselvää?

        Yhtäkään todistetta, että Elvis Aron Presley kuoli 16.08.1977 EI OLE!


      • buzz
        A.t. kirjoitti:

        Yhtäkään todistetta, että Elvis Aron Presley kuoli 16.08.1977 EI OLE!

        Yhtäkään todistetta, että Elvis Aron Presley eläisi EI OLE!


      • never !
        Prelvis Esley kirjoitti:

        ei kai se Nyberg sentään missään ole väittänyt että ko. kirja olisi tositarina ja totuus? Luepa hiukan tarkemmin...

        Itse olen lukenut ko. kirjan ja ihan hyvää viihdettähän se oli. Oikeastaan todella mielenkiintoinen, millaisia käsittämättömiä teorioita tuostakin asiasta on väännetty. Sinänsä hyvin kirjoitettu että itsekin alkoi välillä epäilyttämään ;-) Mutta kuten sanottu, viihdettähän tuo on.

        Ai voi Elvis elää vieläkin? Olis nyt 70-vuotias, joten iän puolesta voisi tietenkin elääkin. Mutta, kuinkahan kauan nämä hörhöt jaksavat uskoa siihen että Elvis elää? Varmaan joku väittää vielä 30 vuoden päästäkin että Elvis elää edelleen....

        Elvishän elää vieläkin seuraavat miljoona vuotta tai niin kauan kun siitä ihmiset tietävät että tämmönen King oli olemassa !

        Elvis elää vielä oikeasti mutta kun hän oikeasti kuolee niin hänen musiikki ja sen jättämättä jäljet elää loputtomiin !


      • Cilla
        buzz kirjoitti:

        Yhtäkään todistetta, että Elvis Aron Presley eläisi EI OLE!

        En itse ole vielä saanut funtsittua, että miten asian laita on, mutta kyllähän siinä 16.8.1977 päivässä on jotakin mätää. Olkoon se sitten ihan mitä vaan..esim. jos oletetaan Elviksen kuolleen niin näinkö Elvis lepää omalla takapihalla ja huom tämä oli vaan esimerkki. Mutta enpä yöuniani asian kanssa menetä, Elvis on mulle aina Elvis ja kingi, olkoon hän sitten missä tahansa!!

        -TCB-


      • The King
        utelias kirjoitti:

        Ihan tietämättömyyttäni ja mielenkiinnosta kysyn, että miksi tämä ajatus on jäänyt elämään (elvis elää...)? Onko hänen kuolemassaan jotakin epäselvää?

        niin kyllä se elää...... vaan missä?

        ``Kuolemassa `` oli paljon epäselvyyksiä aina kuolinhetkestä,löytöajasta , ruumiinavauksesta yms yms

        lisäksi jo 80-luvulla tietoon tullut fbi:n
        operaatio ja siitä poikinut suojeluohjelma.


      • Burrowss
        Prelvis Esley kirjoitti:

        No näyttää vissiin olevan jotain epäselvää kun niin monet uskoo Elvarin vielä elävän. Luultavasti noihin tarinoihin on kuitenkin syynä on se että sekopäisimmät fanit eivät - vieläkään- halua uskoa/myöntää että Elvis on kuollut.

        Ei kuitenkaan myös kannata tehdä hätäisiä johtopäätöksiä kuolemasta ilman että on aihetta tutkinut. Kannattaa lukea kirjoja ja nettiä niin voi varmemmin puhua asiasta.


      • Luiza

        Totta kai Nybergin kirjoitukset 90-prosenttisesti, jos puhutaan todistusaineistosta joka puoltaa sitä että Elviksen kuolema oli lavastus, pakostakin perustuu jenkkiläiseen ainestoon, koska eihän meillä Suomessa asiaa ole laajemmin ja vakavammin käsitelty, pakkohan se sikäläisiä kirjoja ja artikkeleita sun muita on käyttää aineistona.


    • Unknow Elvis Fan !

      TERVE KAIKKI LUKIJAT !

      Missä tässä nyt mennään ? Kuka uskoo että Elvis elää ja kuka ei usko ?! Mulle sama uskottako siihen vai ette ! Pää asia että itse tunnen ja nään että Elvis elääääää!

      Miksi kukaan viisas uskoisi siihen että Elvis kuoli mukamas vuonna 77 elokuun 16 päivä ? Eihä nyt edes voisi kuvitellla että Elvis kuoli !!

      Jos moni viisas tutkijakin sanoo että Elviksen kuolema oli mahdoton. Onha nyt järkevää siinä että Elvis oli lievästä ylipainoinen ja käytti lääkkeitä aivan liikaa päivän piristeeksi. Elviksen maksa oli aika paskana ja pumppu tako tuhatta ja sataa. Kyllähän voisi uskoakki jollain tavalla että Kuningaalla petti kertakaikkiaan pumppu kun hän änkäsi tarpeitaan Wc:ssä. Ja luki jotain lehteä !

      Mutta kun tässähän on kyseessä yksi maailman tunnetuin, pidetyin, myydyin ja kuuluisin artisti jota pidetiin The Kinginä ! Ja kun Elvis heitti veivänsä niin hänestä ei ole tehty yhtään selvää faktaa hänen kuolemasta ! On todisteet yms sekoilleet silloin aivan miten sattuu. Yksi tutkija oli väittännyt Elviksen ollaan siinä, tässä, eikun tuossa asennossa kuolleena. Eli aivan läppää perskele ! No miten ovat jotkut kuulleet kuninkaan soittavan kitaraa ja ovat nähneet Elviksen liikkeellä 16.08.77 jälkeen. Harvemmin kuoleva liikkuu ?! Miten on mahdollista että Elvis olisi uskaltanut elää ilman itsensä kuoleman lavastusta ?! Hänellähän oli suuri ongelma memphisin mafian kanssa ja sitten Elvis oli niin pidetty että hänen oma rauha oli aivan mitätöntä. Eihä nyt kukaan viisas sitä jaksa koko elämään ! Elvis lopetti The King elämänsä ja lavasti itsensä kuolleen ! Ja vieä miten on mahdollista että Siinä arkussa lepää itse Elvis ? Siinähän on kyseessä ehkä vahanukke joka laitettiin esittämään itse Elvistä ! Eihä nyt Elvis ole voinut kuihtua muutamassa päivässä pariakymmentä kiloa ! Hän on arkkukuvassa aika laiha ja ennen kuolemaansa Elvis painoi noin 100 kg ja kaksoisleukaa ja rasvaa kehossa oli aivan liikaa ja Hänen nenäsä on arkkukuvassa aivan erinlainen miä itse Elvksellä! Onha niitä kirurkiduunareita ollut silloinkin ja aika hyviä siinä jotta ovat osanneet laittaa Elviksen 10 vuotta nuorempaan kuntoon mutta jotain leikelmä jälkiä yleensä kasvoihin jää ! Ja arkussahan lepää selvistä nukke tai sitten joku ihminen joka oli lähelle Elviksen näköinen mutta varmaankin ovat muokanneet lärviä !!

      Elvishän myi levyjä, videota ja myy yhä edelleen ! Hän tuottaa vielä miljoonia ! miljoonia ! Elvishän elää jossai missä lie rikkaana ja vetää sikaria ja joskus vetää kännit ! tai sitten Elvis on kuollut lähiakoina mutta en usko siihenkään !

      Me Elvis vielä tavataan ! Jos ei nyt niin taivaassa !!

      • joo

        Sulla on tainnu jäädä lääkkeet ottamatta.

        "...No miten ovat jotkut kuulleet kuninkaan soittavan kitaraa ja ovat nähneet Elviksen liikkeellä 16.08.77 jälkeen...."

        Niinpä miten. Mäkin näin Speden viime syksynä yhdessä baarissa, vaikka Spede on kuollut jo muutama vuosi sitten. Oletettavasti myös Speden kuolema on lavastettu, vai mitä?


      • ffgrggg
        joo kirjoitti:

        Sulla on tainnu jäädä lääkkeet ottamatta.

        "...No miten ovat jotkut kuulleet kuninkaan soittavan kitaraa ja ovat nähneet Elviksen liikkeellä 16.08.77 jälkeen...."

        Niinpä miten. Mäkin näin Speden viime syksynä yhdessä baarissa, vaikka Spede on kuollut jo muutama vuosi sitten. Oletettavasti myös Speden kuolema on lavastettu, vai mitä?

        No en tiedä mutta mistä se nyt oli ?! En muista mutta kumminkin Gracelandistä on kuulunut Elviksen soittavan kitara ja eikait nyt varmaa oo että oliko se itse Elvis.

        Miksähä yläkertaan meno on tuntemattomilta kielletty !

        Joo seki jo epäilyttäää !!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • qwerty
        ffgrggg kirjoitti:

        No en tiedä mutta mistä se nyt oli ?! En muista mutta kumminkin Gracelandistä on kuulunut Elviksen soittavan kitara ja eikait nyt varmaa oo että oliko se itse Elvis.

        Miksähä yläkertaan meno on tuntemattomilta kielletty !

        Joo seki jo epäilyttäää !!!!!!!!!!!!!!!!!1

        hohhoijaa, mitäs jos keksisit jotain muuta ajateltavaa....


      • tuippw

        ensinnäkään, elvis ei olisi rikas, vaan aikamoisissa rahavaikeuksissa koska myi kaikki osuutensa musiikkijulkaisuihinsa ja hänelle ei ole maksettu niistä mitään 70-luvun jälkeen.
        ja muutenkin elvis oli niin sairas, ettei hän millään olis selvinnyt 2000-luvulle asti


    • dsjh

      missä kaupois sitä kirjaa myydään? oon ettiny mut eipä oo osunu mun silmiin missään...

      • DarlantaN

        itte kans etin tuota kirjaa aikas pitkään ja vihdoinkin sen löysin ja tilasin sen tuolta suomalaisesta kirjakaupasta, hintaa oli 25e... en sit tiedä maksoinko liikaa, mutta ajattelin että se maksaa itsensä takaisin. Nyt vain kirjaa odottelen.


      • the king
        DarlantaN kirjoitti:

        itte kans etin tuota kirjaa aikas pitkään ja vihdoinkin sen löysin ja tilasin sen tuolta suomalaisesta kirjakaupasta, hintaa oli 25e... en sit tiedä maksoinko liikaa, mutta ajattelin että se maksaa itsensä takaisin. Nyt vain kirjaa odottelen.

        joo sitä nybergin kirjaa myyttin tossa alennuksella 4 e kpl ostin 20 kpl.

        myyty on 12 kpl eli vielä 8 ois eli

        ostamann hopi hopi hintaan 9,90


      • lalalalala
        the king kirjoitti:

        joo sitä nybergin kirjaa myyttin tossa alennuksella 4 e kpl ostin 20 kpl.

        myyty on 12 kpl eli vielä 8 ois eli

        ostamann hopi hopi hintaan 9,90

        niinhän ne tuosta 2packistakin sanovat että jätkä lavasti murhansa ja uskon aika vahvasti koska niitä on ilmestyny niitä "julkaisemattomia" albumeja ja tuossa olis 28 syytä siihen et misk se elää...
        http://koulut.kuopio.fi/~Klassikka/tekijat/oppilaat/99f/petri/petrin sivu4.html


    • EAP*

      juu,mä tilasin kans täs joku aika sit kyseisen kirjan.sen luettuani mielipiteeni elviksen kohtalosta varmistui.ennen kirjan lukemista en uskonut elviksen kuolleen tuona 16.8.77 päivänä,ja nyt en varmasti usko.voihan olla että kuningas on kuollut vaikka heti seuraavalla viikolla,mutta ei sinä päivänä kun väitetään.kirja on kyllä lukemisen arvoinen,nyt lukee 9v poikani sitä myös:) Luin myös kirjan "Elvis ja minä" se oli myös tosi hyvä ja siitä sai enemmän tietoa minkälainen Elvis oli vapaa-aikana ja parisuhteessa.eihän ne tietty kaikki paikkaansa pidä,olen kyllä tietoinen siitä,mutta jotain käsitystä aiheesta kyl saa varmasti.

      • Luiza

        Hannu Nybergin Elvis elää on loistava kirja, taitaa olla ainut suomeks kirjotettu aiheesta. Oon lukenu aiheesta aikasemmin muualtakin paljon mut tässä oli suomeks tiivistettynä tosi herkullisesti tää uskomaton tarina Elviksen kuoleman lavastuksesta - ja tosiaankin, mitään vakavasti otettavaa todistusaineistoa sille et Elvis ois kuollu 16.8.1977, ei löydy mistään, kuolintodistuksiakin kaksi, molemmat huolimattomasti käsin kirjotettuja, ei kummassakaan kuolinsyytä!, ja molemmissa kuolleelta väärä paino, 70-77 kiloa vaikka Elvis paino kuolemansa aikoihin noin 125 kg.

        Nyberg on humoristisesti mutta kuitenkin ihan vakavasti koonnu vakuuttavia faktoja sen puolesta että Elvari tosiaan (ehkä Tom Parkerin neuvomana, ehkä FBI:n avustuksella?) kertakaikkiaan lavasti oman kuolemansa päästäkseen lopultakin rauhaan elämään yksityiselämäänsä ja paetakseen rikollista organisaatiota.

        Tietenkin kyseessä on niin hulvaton ja ainutlaatunen juttu että monien, ehkä useimpien, ainakin suomalaisten (koska meillä ei mediassa siitä juurikaan puhuta) on siihen vaikeeta uskoa. Vaikee uskoa suurimmaks osaks sen takia että kielitaidottomilla suomalaisilla ei oo ollu mahdollisuutta lukea helposti lehdistä asiaa tukevia artikkeleita, kiinnostus ei oo heränny - on vaan ylhäältä annettu tieto: "Elvis on kuollut". Piste.

        Se on ihan samaa luokkaa ku että "Marilyn Monroe teki itsemurhan" ja "John F.Kennedyn ampui Lee Harvey Oswald"; jos se lukee ilta- ja viikkolehdissä mustaa valkosella, niin se on totuus.

        Älä epäile, älä ota selvää, älä kaivele kirjastoja.


      • Teukka1977
        Luiza kirjoitti:

        Hannu Nybergin Elvis elää on loistava kirja, taitaa olla ainut suomeks kirjotettu aiheesta. Oon lukenu aiheesta aikasemmin muualtakin paljon mut tässä oli suomeks tiivistettynä tosi herkullisesti tää uskomaton tarina Elviksen kuoleman lavastuksesta - ja tosiaankin, mitään vakavasti otettavaa todistusaineistoa sille et Elvis ois kuollu 16.8.1977, ei löydy mistään, kuolintodistuksiakin kaksi, molemmat huolimattomasti käsin kirjotettuja, ei kummassakaan kuolinsyytä!, ja molemmissa kuolleelta väärä paino, 70-77 kiloa vaikka Elvis paino kuolemansa aikoihin noin 125 kg.

        Nyberg on humoristisesti mutta kuitenkin ihan vakavasti koonnu vakuuttavia faktoja sen puolesta että Elvari tosiaan (ehkä Tom Parkerin neuvomana, ehkä FBI:n avustuksella?) kertakaikkiaan lavasti oman kuolemansa päästäkseen lopultakin rauhaan elämään yksityiselämäänsä ja paetakseen rikollista organisaatiota.

        Tietenkin kyseessä on niin hulvaton ja ainutlaatunen juttu että monien, ehkä useimpien, ainakin suomalaisten (koska meillä ei mediassa siitä juurikaan puhuta) on siihen vaikeeta uskoa. Vaikee uskoa suurimmaks osaks sen takia että kielitaidottomilla suomalaisilla ei oo ollu mahdollisuutta lukea helposti lehdistä asiaa tukevia artikkeleita, kiinnostus ei oo heränny - on vaan ylhäältä annettu tieto: "Elvis on kuollut". Piste.

        Se on ihan samaa luokkaa ku että "Marilyn Monroe teki itsemurhan" ja "John F.Kennedyn ampui Lee Harvey Oswald"; jos se lukee ilta- ja viikkolehdissä mustaa valkosella, niin se on totuus.

        Älä epäile, älä ota selvää, älä kaivele kirjastoja.

        Se oli hyvin sanottu... Olen itse lukenu kirjan kahteen kertaan ja pidän siitä paljon. Olisi vaan mielenkiintoista tietää mihin perustuu tuo the king lehden "sokea" näkemys elviksen kuolemasta? Kun luulisi että siellä olisi kuitenkin myös sitä asian tuntemusta vai johtuu ko se siitä ettei pyhää asiaa saa kyseenalaistaa?


      • annu yberg....
        Teukka1977 kirjoitti:

        Se oli hyvin sanottu... Olen itse lukenu kirjan kahteen kertaan ja pidän siitä paljon. Olisi vaan mielenkiintoista tietää mihin perustuu tuo the king lehden "sokea" näkemys elviksen kuolemasta? Kun luulisi että siellä olisi kuitenkin myös sitä asian tuntemusta vai johtuu ko se siitä ettei pyhää asiaa saa kyseenalaistaa?

        johtuu juuri siitä, että The King-lehden kirjoittajilla on juuri tuota mainitsemaasi asiantuntemusta. Kun tietää ja tuntee asiat, ei tarvitse pelleillä salaliitoilla.

        He ovat juuri niitä henkilöitä, jotka ovat perehtyneet asiaan, Elviksen elämään. He ovat tavanneet ja haastatelleet lähes kaikkia Elviksen lähipiiriin kuuluneita paljon muita Elviksen kanssa tekemisissä olleita. Siksi heillä ei ole mitään tarvetta epäillä mitään. He nimittäin tietävät.

        Sekin vielä että tuo "shokki stoori" on varmasti mielenkiintoista luettavaa, varsinkin sellaiselle jolla ei ole hajuakaan asioiden todellisesta laidasta.

        Salaliittolaisilla on yleinen taipumus epäillä kaikkea. Esim. Kennedy, Marilyn Monroe, Kuulennot, Estonia, WTC...listaa voi jatkaa loputtomiin....Mutta itseäni ei kiinnosta paskanvertaa nuo aiheet ja olen perehtynyt vain Elviksen elämään ja myös kuolemaan.


      • Aili B Gigolo
        Luiza kirjoitti:

        Hannu Nybergin Elvis elää on loistava kirja, taitaa olla ainut suomeks kirjotettu aiheesta. Oon lukenu aiheesta aikasemmin muualtakin paljon mut tässä oli suomeks tiivistettynä tosi herkullisesti tää uskomaton tarina Elviksen kuoleman lavastuksesta - ja tosiaankin, mitään vakavasti otettavaa todistusaineistoa sille et Elvis ois kuollu 16.8.1977, ei löydy mistään, kuolintodistuksiakin kaksi, molemmat huolimattomasti käsin kirjotettuja, ei kummassakaan kuolinsyytä!, ja molemmissa kuolleelta väärä paino, 70-77 kiloa vaikka Elvis paino kuolemansa aikoihin noin 125 kg.

        Nyberg on humoristisesti mutta kuitenkin ihan vakavasti koonnu vakuuttavia faktoja sen puolesta että Elvari tosiaan (ehkä Tom Parkerin neuvomana, ehkä FBI:n avustuksella?) kertakaikkiaan lavasti oman kuolemansa päästäkseen lopultakin rauhaan elämään yksityiselämäänsä ja paetakseen rikollista organisaatiota.

        Tietenkin kyseessä on niin hulvaton ja ainutlaatunen juttu että monien, ehkä useimpien, ainakin suomalaisten (koska meillä ei mediassa siitä juurikaan puhuta) on siihen vaikeeta uskoa. Vaikee uskoa suurimmaks osaks sen takia että kielitaidottomilla suomalaisilla ei oo ollu mahdollisuutta lukea helposti lehdistä asiaa tukevia artikkeleita, kiinnostus ei oo heränny - on vaan ylhäältä annettu tieto: "Elvis on kuollut". Piste.

        Se on ihan samaa luokkaa ku että "Marilyn Monroe teki itsemurhan" ja "John F.Kennedyn ampui Lee Harvey Oswald"; jos se lukee ilta- ja viikkolehdissä mustaa valkosella, niin se on totuus.

        Älä epäile, älä ota selvää, älä kaivele kirjastoja.

        "kuolintodistuksiakin kaksi, molemmat huolimattomasti käsin kirjotettuja, ei kummassakaan kuolinsyytä!, ja molemmissa kuolleelta väärä paino, 70-77 kiloa vaikka Elvis paino kuolemansa aikoihin noin 125 kg."

        Kuolintodistukseen ei voida merkitä kuolinsyytä, koska siinä vain todistetaan henkilö kuolleeksi. Kuolinsyy selviää ruumiinavauksessa, josta laadittava pöytäkirja on aivan eri asia, kuin kuolintodistus.

        Ja Elviksen kuolintodistukseen ei ole edes merkitty painoa, eikä pituutta. Se että jos joku hörhötaho on julkaissut "vaihtoehtoisen kuolintodistuksen" on sitten eri asia.

        "paetakseen rikollista organisaatiota."

        Mitähän organisaatiota?

        "Nyberg on humoristisesti mutta kuitenkin ihan vakavasti koonnu vakuuttavia faktoja sen puolesta että Elvari tosiaan (ehkä Tom Parkerin neuvomana, ehkä FBI:n avustuksella?) kertakaikkiaan lavasti oman kuolemansa"

        Mitähän nämä "faktat" on? Samoja "faktoja" joita "arvostettu kirjailija" Gail Brewer-Giorgio on julistanut vuodesta -78. Jokohan Elvis on soittanut Hannulle?


      • ...
        Aili B Gigolo kirjoitti:

        "kuolintodistuksiakin kaksi, molemmat huolimattomasti käsin kirjotettuja, ei kummassakaan kuolinsyytä!, ja molemmissa kuolleelta väärä paino, 70-77 kiloa vaikka Elvis paino kuolemansa aikoihin noin 125 kg."

        Kuolintodistukseen ei voida merkitä kuolinsyytä, koska siinä vain todistetaan henkilö kuolleeksi. Kuolinsyy selviää ruumiinavauksessa, josta laadittava pöytäkirja on aivan eri asia, kuin kuolintodistus.

        Ja Elviksen kuolintodistukseen ei ole edes merkitty painoa, eikä pituutta. Se että jos joku hörhötaho on julkaissut "vaihtoehtoisen kuolintodistuksen" on sitten eri asia.

        "paetakseen rikollista organisaatiota."

        Mitähän organisaatiota?

        "Nyberg on humoristisesti mutta kuitenkin ihan vakavasti koonnu vakuuttavia faktoja sen puolesta että Elvari tosiaan (ehkä Tom Parkerin neuvomana, ehkä FBI:n avustuksella?) kertakaikkiaan lavasti oman kuolemansa"

        Mitähän nämä "faktat" on? Samoja "faktoja" joita "arvostettu kirjailija" Gail Brewer-Giorgio on julistanut vuodesta -78. Jokohan Elvis on soittanut Hannulle?

        No Elviksen Jet Star huijattiin Vernonilta ja Presleyt menetti miljoonia. Elviksen piti todistaa rikoksen tehnyttä liigaa vastaan, mutta "kuoli"

        Etkö tiedä perusjuttuja?`Tämähän selviää ihan julkisista U.S. oikeusministeriön ja FBI:n arkistoista


      • hound dog...
        ... kirjoitti:

        No Elviksen Jet Star huijattiin Vernonilta ja Presleyt menetti miljoonia. Elviksen piti todistaa rikoksen tehnyttä liigaa vastaan, mutta "kuoli"

        Etkö tiedä perusjuttuja?`Tämähän selviää ihan julkisista U.S. oikeusministeriön ja FBI:n arkistoista

        ei edes maksanut miljoonia. Elvis itse osti sen 800000 dollarilla vuonna -75. Ja sitä ei edes huijattu vaan perikunta myi sen Elviksen kuoleman jälkeen. Aivan kuten Lisa Marienkin. Toki Jet Stariin liittyy eräänlainen leasin/vuokraus sopimus, jossa oli epäselvyyksiä, mutta mitään "miljoonien huijausta" siihen ei liity. FBI tutki tapausta ennen Elviksen kuolemaa ja sen jälkeen. Tämä selviää FBI:n julkisista papereista...


      • ...
        hound dog... kirjoitti:

        ei edes maksanut miljoonia. Elvis itse osti sen 800000 dollarilla vuonna -75. Ja sitä ei edes huijattu vaan perikunta myi sen Elviksen kuoleman jälkeen. Aivan kuten Lisa Marienkin. Toki Jet Stariin liittyy eräänlainen leasin/vuokraus sopimus, jossa oli epäselvyyksiä, mutta mitään "miljoonien huijausta" siihen ei liity. FBI tutki tapausta ennen Elviksen kuolemaa ja sen jälkeen. Tämä selviää FBI:n julkisista papereista...

        Miljoonia markkoja siis uutinen suomessa sen verran vanha.

        Ja FBI:n asiakirjoista todella ilmenee, että Elvis oli todistamassa ja joutui kiristyksen kohteeksi.

        Mielenkiintoista olisi tietää, mitä niissä edeleen salaisissa papereissa sitten on..


      • jet star...
        ... kirjoitti:

        Miljoonia markkoja siis uutinen suomessa sen verran vanha.

        Ja FBI:n asiakirjoista todella ilmenee, että Elvis oli todistamassa ja joutui kiristyksen kohteeksi.

        Mielenkiintoista olisi tietää, mitä niissä edeleen salaisissa papereissa sitten on..

        todistamaan, koska Elvis ehti kuolla ennen kuin tutkimukset valmistuivat. Ja mistään liigasta ei ollut kyse vaan eräästä "liikemiehestä" jonka kaikki toimet eivät välttämättä kestäneet päivänvaloa. Juuri siksi FBI asiasta kiinnostuikin. Ja Elvishän ei edes konetta varsinaisesti vuokrannut, vaan Vernon, joka oli busines-asioissa täysin tumpelo...


      • ...
        jet star... kirjoitti:

        todistamaan, koska Elvis ehti kuolla ennen kuin tutkimukset valmistuivat. Ja mistään liigasta ei ollut kyse vaan eräästä "liikemiehestä" jonka kaikki toimet eivät välttämättä kestäneet päivänvaloa. Juuri siksi FBI asiasta kiinnostuikin. Ja Elvishän ei edes konetta varsinaisesti vuokrannut, vaan Vernon, joka oli busines-asioissa täysin tumpelo...

        Äläpä puhu paskaa. Tästä on varmat faktat!

        Tutkinta saatiin valmiiksi Elviksen kuoleman aikoihin ja Elvis itse tarjoutui todistamaan!


      • ibf...
        ... kirjoitti:

        Äläpä puhu paskaa. Tästä on varmat faktat!

        Tutkinta saatiin valmiiksi Elviksen kuoleman aikoihin ja Elvis itse tarjoutui todistamaan!

        on ainakin -77 vuoden lokakuulta tuosta samasta asiasta, joten tutkinta päättyi vasta Elviksen kuoleman jälkeen. Miten Elvis olisi voinut todistaa asiassa jota ei oltu edes viety oikeuteen? Toki siinä tapauksessa hän olisi jo pakostakin joutunut todistamaan, koska kyseessähän oli hänen lentokone. Ja jos jotain syytä oikeudenkäyntiin olisi ollut, olisi sen käynyt Elviksen perikunta. Kyse oli vain siitä, että Vernon oli vuokrannut konetta "epäilyttävälle" henkilölle ilmeisen huonolla sopimuksella ja FBI kiinnostui sen vuoksi asiasta.

        Mutta kyllähän USA:ssa käydään oikeutta pienimmistäkin asioista. Elvishän oli useamman kerran oikeudessa 70-luvulla. mm. aikaisemmista lentokonekaupoista, turvamiesten pahoinpitelyistä, squash-halli hankkeesta, avioerosta jne...


      • pablo83
        ibf... kirjoitti:

        on ainakin -77 vuoden lokakuulta tuosta samasta asiasta, joten tutkinta päättyi vasta Elviksen kuoleman jälkeen. Miten Elvis olisi voinut todistaa asiassa jota ei oltu edes viety oikeuteen? Toki siinä tapauksessa hän olisi jo pakostakin joutunut todistamaan, koska kyseessähän oli hänen lentokone. Ja jos jotain syytä oikeudenkäyntiin olisi ollut, olisi sen käynyt Elviksen perikunta. Kyse oli vain siitä, että Vernon oli vuokrannut konetta "epäilyttävälle" henkilölle ilmeisen huonolla sopimuksella ja FBI kiinnostui sen vuoksi asiasta.

        Mutta kyllähän USA:ssa käydään oikeutta pienimmistäkin asioista. Elvishän oli useamman kerran oikeudessa 70-luvulla. mm. aikaisemmista lentokonekaupoista, turvamiesten pahoinpitelyistä, squash-halli hankkeesta, avioerosta jne...

        myös että Elvis on elossa..


      • my god...
        pablo83 kirjoitti:

        myös että Elvis on elossa..

        ihmisillä on tapana uskoa kaikkea...Jotkut uskoo Jumalaan, jotkut saatanaan, jne jne...

        Mutta sehän on jokaisen oma asia mihin uskoo. Kukaan ei ole vielä todistanut, että Jumala olisi olemassa, eikä myöskään sitä, että Elvis olisi elossa...Vaikka molemmista aiheista on kirjoja kirjoitettu paljon...


      • pablo83
        my god... kirjoitti:

        ihmisillä on tapana uskoa kaikkea...Jotkut uskoo Jumalaan, jotkut saatanaan, jne jne...

        Mutta sehän on jokaisen oma asia mihin uskoo. Kukaan ei ole vielä todistanut, että Jumala olisi olemassa, eikä myöskään sitä, että Elvis olisi elossa...Vaikka molemmista aiheista on kirjoja kirjoitettu paljon...

        niinpä niin..mutta Kingi ei kuollut 16.8.1977..
        ja moni muu joka on lukenut myöskin todisteet on
        kanssani samaa mieltä..
        ja toi uskontohommahan nyt on selvää kusetusta
        ollu jo 2 tuhatta vuotta..


      • my god...
        pablo83 kirjoitti:

        niinpä niin..mutta Kingi ei kuollut 16.8.1977..
        ja moni muu joka on lukenut myöskin todisteet on
        kanssani samaa mieltä..
        ja toi uskontohommahan nyt on selvää kusetusta
        ollu jo 2 tuhatta vuotta..

        sekin on ollut kusetusta jo 32-vuotta että Elvis eläisi tai ei olisi kuollut -77.

        Mielipiteethän toki ovat eri asia. Yksilöllä on oikuos mielipiteeseen, mutta todellisuuden kanssa sillä ei tarvitse olla mitään tekemistä.

        Toki näissä uskonasioissa on se huono puoli, että kukaan ei voi todistaa etteikö Jumalaa olisi ja että Raamattu olisikin valetta.

        Samoin kukaan ei voi todistaa sitäkään, etteikö Elvis olisi ollut "vihreä" avaruusolento ja kloonannut vain itsensä kuolleeksi arkkuun, mutta paennutkin Siriusta kiertävälle planeetalle omiensa joukkon. Tätähän ei voi vääräksi todistaa joten sen täytyy olla totta.


      • Asiantuntija,
        my god... kirjoitti:

        sekin on ollut kusetusta jo 32-vuotta että Elvis eläisi tai ei olisi kuollut -77.

        Mielipiteethän toki ovat eri asia. Yksilöllä on oikuos mielipiteeseen, mutta todellisuuden kanssa sillä ei tarvitse olla mitään tekemistä.

        Toki näissä uskonasioissa on se huono puoli, että kukaan ei voi todistaa etteikö Jumalaa olisi ja että Raamattu olisikin valetta.

        Samoin kukaan ei voi todistaa sitäkään, etteikö Elvis olisi ollut "vihreä" avaruusolento ja kloonannut vain itsensä kuolleeksi arkkuun, mutta paennutkin Siriusta kiertävälle planeetalle omiensa joukkon. Tätähän ei voi vääräksi todistaa joten sen täytyy olla totta.

        Edelleenkään ei ole osoitettu yhtäkään virallista faktaa Elviksen kuolemasta


      • Selvis Resley
        Asiantuntija, kirjoitti:

        Edelleenkään ei ole osoitettu yhtäkään virallista faktaa Elviksen kuolemasta

        kuollut, niin sitten pitäisi olla jotain tietoa, missä Elvis tällä hetkellä on. Kun häntä ei ole nähty elävänä kuolemansa jälkeen on aika vaikeaa osoittaa hänen elävän.

        Ja mitä todisteita? DNA-testi jossa ei ole varmuutta mitä on testattu, heijastus Gracelandin ikkunassa?, FBI, Mafia, puhelu huuhaa kirjailijalle, joka on yllättäen kirjoittamassa "Elvis-elää" kirjaa. "Tunnettu" käsialatutkija, jonka tunnettavuus rajoittuu lähinnä "Elvis-elää" kirjoja lukeviin. Tosiasia on, että 99% hörhöjen todisteista on pelkkiä olettamuksia, väärää tietoa, vääristeltyjä lausuntoja, asiayhteyksistä erotettuja lauseita, tulkintavirheitä, asiavirheitä, keksittyjä tarinoita...jne

        Mutta mitä hörhöt ehdottavat ratkaisuksi tähän mysteeriin? Että kaivetaan Elvis haudasta ja otetaan DNA?...Mutta miksi pitäisi nähdä tuo vaiva, että saataisiin DNA vanhus-vahanukke-neekeriltä? Vaikka asia tutkittaisiin perinpohjin, eivät hörhöt sitä sittenkään uskoisi vaan väittäisivät FBI:n lavastaneen ruumiin DNA:n ym...jne...etc...sama hörhöily jatkuu lääkityksestä huolimatta....


      • As
        Selvis Resley kirjoitti:

        kuollut, niin sitten pitäisi olla jotain tietoa, missä Elvis tällä hetkellä on. Kun häntä ei ole nähty elävänä kuolemansa jälkeen on aika vaikeaa osoittaa hänen elävän.

        Ja mitä todisteita? DNA-testi jossa ei ole varmuutta mitä on testattu, heijastus Gracelandin ikkunassa?, FBI, Mafia, puhelu huuhaa kirjailijalle, joka on yllättäen kirjoittamassa "Elvis-elää" kirjaa. "Tunnettu" käsialatutkija, jonka tunnettavuus rajoittuu lähinnä "Elvis-elää" kirjoja lukeviin. Tosiasia on, että 99% hörhöjen todisteista on pelkkiä olettamuksia, väärää tietoa, vääristeltyjä lausuntoja, asiayhteyksistä erotettuja lauseita, tulkintavirheitä, asiavirheitä, keksittyjä tarinoita...jne

        Mutta mitä hörhöt ehdottavat ratkaisuksi tähän mysteeriin? Että kaivetaan Elvis haudasta ja otetaan DNA?...Mutta miksi pitäisi nähdä tuo vaiva, että saataisiin DNA vanhus-vahanukke-neekeriltä? Vaikka asia tutkittaisiin perinpohjin, eivät hörhöt sitä sittenkään uskoisi vaan väittäisivät FBI:n lavastaneen ruumiin DNA:n ym...jne...etc...sama hörhöily jatkuu lääkityksestä huolimatta....

        Siitä joutui EPE:kinn niin kuseen, että yrittivät ehdottaa Al Stradaa joka ei edes näytä Elvikseltä.
        '
        Kuva todistaa ettei Elvis kuollut silloin kun väitettiin, koska Kodak on todennut kuvan aidoksi..


      • tunnin kuva....
        As kirjoitti:

        Siitä joutui EPE:kinn niin kuseen, että yrittivät ehdottaa Al Stradaa joka ei edes näytä Elvikseltä.
        '
        Kuva todistaa ettei Elvis kuollut silloin kun väitettiin, koska Kodak on todennut kuvan aidoksi..

        mitä tekemistä Kodakilla on Elviksen kuoleman kanssa?

        On äijä ollut taitava kuvaaja, kun on ottanut keskellä kirkasta päivää kuvan lasin läpi sisälle huoneeseen...hohhoijaa...tuota voi jokainen tahollaan kokeilla, että onnistuuko saamaan omasta ikkunastaan Elviksen kuvaa...Kodak voi todistaa että negatiivia ei ole muokattu, mutta Kodak ei ole koskaan väittänyt, että kuvassa olisi Elvis...

        Tässä yksi hyvä esimerkki hörhöjen todisteita. Kuva, joka on ylivalottunut ja Elviskin siinä on huomattu vasta 10-vuotta kuvan ottamisen jälkeen...


      • ...
        tunnin kuva.... kirjoitti:

        mitä tekemistä Kodakilla on Elviksen kuoleman kanssa?

        On äijä ollut taitava kuvaaja, kun on ottanut keskellä kirkasta päivää kuvan lasin läpi sisälle huoneeseen...hohhoijaa...tuota voi jokainen tahollaan kokeilla, että onnistuuko saamaan omasta ikkunastaan Elviksen kuvaa...Kodak voi todistaa että negatiivia ei ole muokattu, mutta Kodak ei ole koskaan väittänyt, että kuvassa olisi Elvis...

        Tässä yksi hyvä esimerkki hörhöjen todisteita. Kuva, joka on ylivalottunut ja Elviskin siinä on huomattu vasta 10-vuotta kuvan ottamisen jälkeen...

        Elviksen hovi on myöntänyt kuvan aidoksi tolvana!

        Esposito ja muut väittivät kilpaa että siinä on Strada tai Esposito, valitettavasti vain Esposito ei ollut mestoilla ja Strada ei näytä Elvikleltä!

        Eli EPE on myöntänyt, että kuva on aito ja kodak on todennut negatiivin aidoksi. Eli mikä on ongelmasi? Joku siellä oli ja näillä näkymin se oli Elvis!


      • EPEli....
        ... kirjoitti:

        Elviksen hovi on myöntänyt kuvan aidoksi tolvana!

        Esposito ja muut väittivät kilpaa että siinä on Strada tai Esposito, valitettavasti vain Esposito ei ollut mestoilla ja Strada ei näytä Elvikleltä!

        Eli EPE on myöntänyt, että kuva on aito ja kodak on todennut negatiivin aidoksi. Eli mikä on ongelmasi? Joku siellä oli ja näillä näkymin se oli Elvis!

        Elviksen ruumis oli kaivettu haudasta ja istutettu ikkunan eteen fanien ihasteltavaksi?

        Kuulostaa jokseenkin oudolta....

        "Elviksen hovi on myöntänyt kuvan aidoksi tolvana!"

        Ai missä yhteydessä? Ja kuvahan on aito. Mutta mitä siinä kuvassa on, se onkin eri juttu. Hämmästyttävä kamera tällä jätkällä oli, kun pystyi ottamaan valoisalla ilmalla 20-metrin päästä kuvan sisälle huoneeseen? Kuitenkaan hän ei itse kuvatessaan huomannut mitään erikoista, vaikka katsoi "Elvistä" suoraan silmiin? Hämmästyttävää on sekin, että kaveri räpsi Gracelandin pihalta kymmeniä kuvia ja Gracelandissa oli myös satoja faneja tuolloin kuvaamassa, mutta vain yhteen kuvaan tämä "Elvis" tarttui.

        Mutta hupsista...Kun Elviksen kuolemasta oli kulunut 10-vuotta kuvaaja sattumalta löysi tämän ylivalottuneen ja unohtuneen negatiivin ja huomasi, että "oho, sehän on Elvis" No mutta onneksi samaan aikaan Gail Brewer-Giorgio kirjoitti kirjaa "Elvis Alive?", joten kuvaaja löysi heti kuvalle oikean oisoitteen.

        Lapsikin näkee kyseisestä kuvasta, että heijastus tulee lasiin ulkopuolelta, ei sisäpuolelta. Se on eri juttu, onko kyse tahallisesta vai tahattomasta heijastuksesta.


      • asiantuntijs..
        EPEli.... kirjoitti:

        Elviksen ruumis oli kaivettu haudasta ja istutettu ikkunan eteen fanien ihasteltavaksi?

        Kuulostaa jokseenkin oudolta....

        "Elviksen hovi on myöntänyt kuvan aidoksi tolvana!"

        Ai missä yhteydessä? Ja kuvahan on aito. Mutta mitä siinä kuvassa on, se onkin eri juttu. Hämmästyttävä kamera tällä jätkällä oli, kun pystyi ottamaan valoisalla ilmalla 20-metrin päästä kuvan sisälle huoneeseen? Kuitenkaan hän ei itse kuvatessaan huomannut mitään erikoista, vaikka katsoi "Elvistä" suoraan silmiin? Hämmästyttävää on sekin, että kaveri räpsi Gracelandin pihalta kymmeniä kuvia ja Gracelandissa oli myös satoja faneja tuolloin kuvaamassa, mutta vain yhteen kuvaan tämä "Elvis" tarttui.

        Mutta hupsista...Kun Elviksen kuolemasta oli kulunut 10-vuotta kuvaaja sattumalta löysi tämän ylivalottuneen ja unohtuneen negatiivin ja huomasi, että "oho, sehän on Elvis" No mutta onneksi samaan aikaan Gail Brewer-Giorgio kirjoitti kirjaa "Elvis Alive?", joten kuvaaja löysi heti kuvalle oikean oisoitteen.

        Lapsikin näkee kyseisestä kuvasta, että heijastus tulee lasiin ulkopuolelta, ei sisäpuolelta. Se on eri juttu, onko kyse tahallisesta vai tahattomasta heijastuksesta.

        Heh heh, onpa vaikea myöntää, että asiantuntijat ovat kumonneet heijastusteoriat!

        Kuva on aito ja kuvassa Elvis!


      • epeli...
        asiantuntijs.. kirjoitti:

        Heh heh, onpa vaikea myöntää, että asiantuntijat ovat kumonneet heijastusteoriat!

        Kuva on aito ja kuvassa Elvis!

        asiantuntijat?

        Gail Brewer-Giorgio? vai kuka?


      • TcB sneackers
        epeli... kirjoitti:

        asiantuntijat?

        Gail Brewer-Giorgio? vai kuka?

        Antakaas nyt jotain uutta tietoa salaliittoteoriaan.
        Nämä foto,nukke asiat ovat jo kiertäneet kymmeniä vuosia,täytyyhän olla jotain 2000 luvulla paljastunuttakin?

        Vai onko yksinkertaisesti niin että asia on juuri niin kuin se on?


      • LEeHarriws
        Luiza kirjoitti:

        Hannu Nybergin Elvis elää on loistava kirja, taitaa olla ainut suomeks kirjotettu aiheesta. Oon lukenu aiheesta aikasemmin muualtakin paljon mut tässä oli suomeks tiivistettynä tosi herkullisesti tää uskomaton tarina Elviksen kuoleman lavastuksesta - ja tosiaankin, mitään vakavasti otettavaa todistusaineistoa sille et Elvis ois kuollu 16.8.1977, ei löydy mistään, kuolintodistuksiakin kaksi, molemmat huolimattomasti käsin kirjotettuja, ei kummassakaan kuolinsyytä!, ja molemmissa kuolleelta väärä paino, 70-77 kiloa vaikka Elvis paino kuolemansa aikoihin noin 125 kg.

        Nyberg on humoristisesti mutta kuitenkin ihan vakavasti koonnu vakuuttavia faktoja sen puolesta että Elvari tosiaan (ehkä Tom Parkerin neuvomana, ehkä FBI:n avustuksella?) kertakaikkiaan lavasti oman kuolemansa päästäkseen lopultakin rauhaan elämään yksityiselämäänsä ja paetakseen rikollista organisaatiota.

        Tietenkin kyseessä on niin hulvaton ja ainutlaatunen juttu että monien, ehkä useimpien, ainakin suomalaisten (koska meillä ei mediassa siitä juurikaan puhuta) on siihen vaikeeta uskoa. Vaikee uskoa suurimmaks osaks sen takia että kielitaidottomilla suomalaisilla ei oo ollu mahdollisuutta lukea helposti lehdistä asiaa tukevia artikkeleita, kiinnostus ei oo heränny - on vaan ylhäältä annettu tieto: "Elvis on kuollut". Piste.

        Se on ihan samaa luokkaa ku että "Marilyn Monroe teki itsemurhan" ja "John F.Kennedyn ampui Lee Harvey Oswald"; jos se lukee ilta- ja viikkolehdissä mustaa valkosella, niin se on totuus.

        Älä epäile, älä ota selvää, älä kaivele kirjastoja.

        Lee Harvey Oswald oli muistaakseni kuollut jo ennen Elvistä? http://www.fatalfailblog.com/2/post/2009/10/lee-harvey-oswald-autopsy-7-pics-pictures-photos.html


      • sarkas...

      • Anonyymi
        pablo83 kirjoitti:

        niinpä niin..mutta Kingi ei kuollut 16.8.1977..
        ja moni muu joka on lukenut myöskin todisteet on
        kanssani samaa mieltä..
        ja toi uskontohommahan nyt on selvää kusetusta
        ollu jo 2 tuhatta vuotta..

        Oot kyllä rikas mies, mikäli pystyt todistamaan, ettei Elvis kuollut 16.8.1977


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe