Osaako joku sanoa,kuinka sen äänimerkin saa siihen keskuslukkojuttuun ohjelmoitua. Auto on vuoden 98 grand voyager..
ääni lukkoihin
5
1204
Vastaukset
- Family
1. pidä kaukosäätimen Lock-näppäin painettuna 5-10 sekuntia.
2. Näpäytä UNLOCKIA LOCKin ollessa vielä sisäänpainettuna.
3. Toista sama kun haluat äänimerkin pois.- jussi
itelläni myös voyager vm 98 ja vaikka kuinka yrittäs ohjelmoida kyseisellä tavalla ei tule mitään ääntä..yritetty ainakin 100 kertaa.
- cgv3,3L
pitänee kokeilla kun ehtii,kiitos vinkistä.
- Tällä toimii
Tuo on aivan oikein mutta virrat pitää olla ensin käännetty päälle eli ON-asentoon jonka jälkeen
1. Painat UNLOCKia 5-10 sekuntia
2. 8 sekunnin kohdalla painat LOCKia samanaikaisesti.
3 Molemmat näppäimet (UNLOCK sekä LOCK) päästetään pois yhtäaikaa (n.10sekunnin päästä) jolloin pitäisi pienen äänimerkin kuulua.
Ja jos haluaa "töötin" takaisin, niin sama toisinpäin.
- ................
Mikäköhän omassani on kun ei millään onnistu vaikka kymmeniä kertoja on toistettu homma? Vm. 2003 siis kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772