Aamuerektio ja naisesimies

vascea

Koen ahdistavana, että armeijassa naisesimiehellä on oikeus herätyttää miehet ja suorittaa aamurutiinit.


On noloa nousta sängystä käytävälle aamuerektoituneena vastakkaisen sukupuolen pällisteltäväksi. Itse asiassa, koen seksuaalisuuteni tulevan jollain tavoin loukatuksi.


Miksi armeija saa velvoittaa minut kestämään tällaista? Vaadin korjausta asiaan.


Ruotsissa on menty jopa niin pitkälle, että miehet ja naiset asuvat samoissa tiloissa ja käyvät samoissa suihkuissa. Dokumentissa näytettiin täysin ilmeetön nainen, joka luikerteli alastomana alastomien, partaa ajavien miesten keskellä. Nainen ei hymyillyt haastattelussakaan, vaan oli täysin ilmeetön ja sukupuoleton.


Kun häneltä kysyttiin, että käyttäytyvätkö miehet hänen seurassaan tavallisesta poiketen, nainen sanoi, että ei. Kun miehiltä kysyttiin samaa asiaa, niin vastaus oli kyllä: kieltä siistittiin ja muutenkin oltiin kiltimpiä. Pyrkikö nainen kätkemään ongelmia, jotka ovat yleisiä armeijassa sukupuolten välillä?

6

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyrrä

      minkälaista se tavallinen käytös on jos sillä tarkoitetaan käytöstä kun ei ole naisia paikalla?

      • vascea

        sehän se ongelma onkin. Jospa nainen uskottelee, että käyttäytyminen ei ole erilaista, sillä tällä tavoin nainen kokee olevansa tasa- arvoisempi miesten kanssa?


    • Lassej

      Pitäisin seksuaalisesti kiihottavana sitä jos olisin erektiossa ja vastakkaisen sukuupuolen pällisteltävänä.
      Itse asiassa haluaisin olla naispuolisen johtajan
      seksilelu.Se olisi myöskin hienoa jos minulle tehtäisiin spol,poliisi tai vartijatyttöjen toimesta oikein perusteellinen ruumiintarkastus.

    • Ootsivarihintti

      Jos et tota kestä, et tuu varmaan mitään muutakaan siellä kestämään.

    • Höpöstelyä

      Ei siellä esimies herätä, vaan päivystäjä soittaa kelloa ja huutaa herätyksen käytävän päästä. Ei kukaan ilmesty edes ovelle. Turhaan haaveilette.

      • Inttielämää

        Jaa vai niin se on teillä. Pelkkiä seksittömiä kuulantyöntäjiä.

        Meillä sentäs on virkeitä ja kiinnostuneita tytteleitä jotka kyllä tulevat ovelle asti katsomaan, että väki nousee ylös. Siinä samalla tiirailevat tarkkaan myös, että kuinka monella on aamustondis vielä päällä. Ja kuinka iso se on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe