En ole unohtanut, että SDP halusi Jäätteenmäen pois pääministerin paikalta.
Ja teillä on vielä kanttia kosiskella Haloselle ääntäni?
SDP ja Jäätteenmäki
216
40348
Vastaukset
- ????
Entäs, jos Jäätteenmäki ilmoittaisi julkisesti asettuvansa Halosen taakse?
- iltalehti kumosi jo
Iltasanomat spekuloi Heinäluoman uhoamalla yllätysnimellä. iltalehden mukaan kyseessä olikin Arajaärvi kirjoittaa iltalehti.
Iltasanomat halusi käyttää hyväkseen, sitä ettei Jäätteenmäki asettunut tukemaan Niinistöä ja siksi heitti huhun ilmaan, että tämä tukisi Halosta. Iltalehdellä on ilmeisesti huoli saada keskustanaiset Halosen puolelle.
Uskon Jäätteenmäen olevan fiksu nainen ja olevan hiljaa tässä tilanteessa. - En ikinä usko
Anneli äänestää kuitenkin Saulia , puhukoon mitä vaan. Onhan se vaikea paikka äänestää demaria vaikka Tarja onkin nainen kuten Annelikin..
Niinistö ihan hyvä ja olisi jo aika olla muukin pressana kuin sossu!! - asiantuntija
... kyllähän ihmiset (fiksut) muistavat sen naisen tempaukset!!!
- onnoin..
asiantuntija kirjoitti:
kysymys on kaukonäköisestä valinnasta, eli kuuden vuoden päästä auttavat sosdemit Jäätteenmäen presidentiksi.
Näin yksinkertaista se on. asiantuntija kirjoitti:
Ääni se Annelinkin ääni, kun se menee oikeeseen kohteeseen
- Mikä logiikka tässä?
En ikinä usko kirjoitti:
Anneli äänestää kuitenkin Saulia , puhukoon mitä vaan. Onhan se vaikea paikka äänestää demaria vaikka Tarja onkin nainen kuten Annelikin..
Niinistö ihan hyvä ja olisi jo aika olla muukin pressana kuin sossu!!Ettäkö Jäätteenmäki äänestäisi Halosta siksi että viimemainittu on nainen?
Saman logiikan mukaan kaikki demarimiehet, Lipponen ja Heinäluoma ja muut äänestävät Niinistöä, niinkö? - Isänmurha feminismi
ylikypsa kirjoitti:
Ääni se Annelinkin ääni, kun se menee oikeeseen kohteeseen
MIESVIHA yhdistää Suomen naiset - myös Tarjan ja Annelin.
- "maamme"
Isänmurha feminismi kirjoitti:
nimeksi,silloin Sosialitinen Naistenliitto Lesbolandia.SNL.
- ohimennen
onnoin.. kirjoitti:
kysymys on kaukonäköisestä valinnasta, eli kuuden vuoden päästä auttavat sosdemit Jäätteenmäen presidentiksi.
Näin yksinkertaista se on.Onko kumpikaan ehdokkaista ottanut tosissaan kantaa,kun suuryritykset vievät työnsä ja rahansa ulkomaille.Mitä meille jää tyhjä Suomi Eurooppalaisten uusi leirintäalue.mielestäni Presidentin pitäisi puuttua peliin kun kaikki järkevä hävitetään Suomesta pois.
- Naisvalta
Naisia on enemmän kuin miehiä.
Siitähän seuraa että Tarjasta tulee pressa. - onnea olan takaa
Hyvä homma! Onneksi olkoon Anneli, jos niin teet!
Onnittelut myös Suvi-Anne Siimekselle arvioista Saulin pankkiirintaidoista!
Naiset jyrää! - filatelisti
Naisvalta kirjoitti:
Siitähän seuraa että Tarjasta tulee pressa.Älkää taas alottako tota feministi- ja sovinistiskeidaanne. On äänestettävä pätevämpää ja taitavampaa ja tässä tapauksessa se sattuu olemaan...naiseläjä. Repikää siitä. Itse en välitä mies- tai naisvihasta hevonp-kaa.
- harison
silloin han maksaisi törkeän pahan hyvällä
- Nimetön
Annelihan on Suomen pohojanmaalta, suoraselkäinen suomalainen.Ei hän taatusti lähde seikkailemaan sossujen leiriin.Ei helevetissä. Tämä on todellinen uutisankka koko juttu.Ei varsinkaan hänen eikä muidenkaan suomalaisten paljon kannata tuon pasifisti maatuskan rekeen LOIKATA.Siitä ei hyvä seuraa kenellekään.
- suomen naisia..
onnea olan takaa kirjoitti:
Hyvä homma! Onneksi olkoon Anneli, jos niin teet!
Onnittelut myös Suvi-Anne Siimekselle arvioista Saulin pankkiirintaidoista!
Naiset jyrää!miksi tarjaa pitäisi äänestää siksi kun on nainen??? tarja ei ymmärrä ulkopolitiikasta eikä yritystoiminnasta (ja samalla työntekijöiden asioista) yhtään mitään. kova puhumaan mutta mitä hienoa tapahtui viime kaudella? ei mitään. äänestän saulia, koska uskon että hänestä tulisi parempi presidentti. ja tiedoksi naisille, olen itsekin nainen. ikääkin alle 20 mutta olen sentään perehtynyt asiaan, enkä äänestä sukupuolen vuoksi tarjaa...
- Sadboy
Nyt on kyse poliittisesta bisneksestä, ja siinä ei mikään ole pyhää.
Niinistön on näköjään vaikeaa muuttaa brändiään tavalliséen kansaan istuvalle mallille - mutta omahan on asiansa.
Nämä poroporvarit alkavat olla taas sitä sakkia mitä ovat aina olleetkin.
Aina yhtä ikävystyttäviä isojen tappien renkipoikia.
Nyt vaan Zyssen trendipelleiksi naamioituneina.
Jos Jäätteenmäki - menneistä huolimatta - näytää peukaloaan alas Vanhasen melkoisen tupelolle ja kömpelölle tukitempulle, ilman mitään kunnon vastapalveluksia, ei voittajaa kannata enää edes arvuutella.
Menihän täti vauhdilla, harmittavasta takaiskusta huolimatta, meppiporukkaankin.
Paikaan joka on monen riviedustajan päiväunelma
- mutta kun ei kielitaito riitä, pöytätavoista puhumattakaan.
Saulilla on hartaan röökitauon paikka. Huomaavaisena tupakoitsijana voin ottaa osaa. - nauru pidentää ilkää
onnoin.. kirjoitti:
Näin yksinkertaista se on.Kaksi epäuskottavaa naishahmoa, virneet ja ilmeet ovat kasvoilta luettavissa. Tällaisia ovat ihmiset, joilla kosiminen on lähtenyt omille teilleen, irti persoonasta! Molemmille olisi terveellistä tehdä työtä esimerkiksi dementoituvien ihmisten yksityisissä hoivataloissa, - työllistämistuella.
- "VANHASEN MOKAN"
iltalehti kumosi jo kirjoitti:
Iltasanomat spekuloi Heinäluoman uhoamalla yllätysnimellä. iltalehden mukaan kyseessä olikin Arajaärvi kirjoittaa iltalehti.
Iltasanomat halusi käyttää hyväkseen, sitä ettei Jäätteenmäki asettunut tukemaan Niinistöä ja siksi heitti huhun ilmaan, että tämä tukisi Halosta. Iltalehdellä on ilmeisesti huoli saada keskustanaiset Halosen puolelle.
Uskon Jäätteenmäen olevan fiksu nainen ja olevan hiljaa tässä tilanteessa.NYT JOS KOSKAAN HÄN SAISI MELKOISEN ÄÄNIVYÖRYN TEMPULLAAN JATKOA AJATELLEN. TOISTA TILAISUUTTA EI TULE! MIKSIPÄ EI VIISAANA NAISENA KÄYTTÄISI
OIKEUTTAAN NOUSTA PINALLAE? - muistelkaa
Uskon Jäätteenmäen olevan fiksu nainen ja olevan hiljaa tässä tilanteessa.jäätteenmäestä ei saa fiksua millään, muistelkaahan mikä ketku se on.
- näkköö se sokeaki
kieroos paestaa läppeensä.
- PÄIVÄKÄSKY
filatelisti kirjoitti:
Älkää taas alottako tota feministi- ja sovinistiskeidaanne. On äänestettävä pätevämpää ja taitavampaa ja tässä tapauksessa se sattuu olemaan...naiseläjä. Repikää siitä. Itse en välitä mies- tai naisvihasta hevonp-kaa.
Uusi yli-päällikön päiväkäsky:
Kaikki arvoisat seta:laiset ja miesvihaajat jne - ANNELI TEKI???
muistelkaa kirjoitti:
jäätteenmäestä ei saa fiksua millään, muistelkaahan mikä ketku se on.
Minä en ainakaan muista kuin Lipposen sekoilut, mitä se Anneli oikein teki??
- tietoo
suomen naisia.. kirjoitti:
miksi tarjaa pitäisi äänestää siksi kun on nainen??? tarja ei ymmärrä ulkopolitiikasta eikä yritystoiminnasta (ja samalla työntekijöiden asioista) yhtään mitään. kova puhumaan mutta mitä hienoa tapahtui viime kaudella? ei mitään. äänestän saulia, koska uskon että hänestä tulisi parempi presidentti. ja tiedoksi naisille, olen itsekin nainen. ikääkin alle 20 mutta olen sentään perehtynyt asiaan, enkä äänestä sukupuolen vuoksi tarjaa...
Juu vaikea se valinta on nyt , kaksiyhtä huonoa on tarjolla.
Kumpikaan ei tiedä yritysmaailmasta mitään.
Tai ainakin huonosti tietävät, työväen ehdokkaita molemmat.
Mtta näemmä hätä on kova molemmissa leireissä, onhan tätä kiva vierestä seurata.
En äänestä toisella kierroksella, muistan tapaukset 6v sitten.
Sitä saa mitä tilaa - OMITUINEN HÖPÖTTÄJÄ
muistelkaa kirjoitti:
jäätteenmäestä ei saa fiksua millään, muistelkaahan mikä ketku se on.
..TEKI AIVAN KUTEN TARJA OLI MANNISEN KÄSKENYTKIN,ANTAA JULKI LIPPOSEN LUPAAMA TUKI IRAKIN SODALLE,ANNELII TOI SEN KANSAN TIETOON KUN TARJA EI USKALTANUT SITÄ LIPPOSEN PELOSSA JULKASTA MUUTEN KUIN ANTAMALLA MANNISEN KAUTTA FAKSILLA TIEDOT ,ANNELILLE,TÄÄ KAIKKI TULEE VIELÄ HISTORIA TODISTAA.JA ,EHKÄPÄ ANNELISTA TULEE VIELÄ PRESIDENTTI SUOMEEN ,JOS TÄÄ LIITTOVALTIO SELLASTA VIELÄ TARTTEE KUUDEN VUODEN PÄÄSTÄ..
- Jäkelujatkuu!!???Voittipa T...
"maamme" kirjoitti:
nimeksi,silloin Sosialitinen Naistenliitto Lesbolandia.SNL.
Sopan jako jatkuu ja köyhyys jatkuu,ja vaan lisääntyy Suomessa voittipa kumpi hyvänsä,ja HERRAT Prysselin Elää vaan leveämmin,js tämä on tosi uskotpa tai, et näin on MARJAT.Ruoka jonot pitenee.
- Anneli!!!
En ikinä usko kirjoitti:
Niinistö ihan hyvä ja olisi jo aika olla muukin pressana kuin sossu!!Miten Jäätteenmäki on kuin Väyrynen? Ei mitään linjaa, jos jostain oma etu tulisi.Härskiä.
Kepu pettää aina! - keskusta is best!!!
OMITUINEN HÖPÖTTÄJÄ kirjoitti:
..TEKI AIVAN KUTEN TARJA OLI MANNISEN KÄSKENYTKIN,ANTAA JULKI LIPPOSEN LUPAAMA TUKI IRAKIN SODALLE,ANNELII TOI SEN KANSAN TIETOON KUN TARJA EI USKALTANUT SITÄ LIPPOSEN PELOSSA JULKASTA MUUTEN KUIN ANTAMALLA MANNISEN KAUTTA FAKSILLA TIEDOT ,ANNELILLE,TÄÄ KAIKKI TULEE VIELÄ HISTORIA TODISTAA.JA ,EHKÄPÄ ANNELISTA TULEE VIELÄ PRESIDENTTI SUOMEEN ,JOS TÄÄ LIITTOVALTIO SELLASTA VIELÄ TARTTEE KUUDEN VUODEN PÄÄSTÄ..
anneli on paras!!! toi lipposen salaiset sopimukset koko kansan tietoon!!! annelista seuraava presidentti!! ei ihme että ei äänestä saulia koska sauli menee natoon!!! äänestäjät huomioikaa se mikä vaara saulissa on!!! vaikka yrittääkin porvariyhteistyötä!!!
- YHTEISTYÖ
"VANHASEN MOKAN" kirjoitti:
NYT JOS KOSKAAN HÄN SAISI MELKOISEN ÄÄNIVYÖRYN TEMPULLAAN JATKOA AJATELLEN. TOISTA TILAISUUTTA EI TULE! MIKSIPÄ EI VIISAANA NAISENA KÄYTTÄISI
OIKEUTTAAN NOUSTA PINALLAE?MITÄ MIELTÄ OLETTE, HALUAAKO JÄTTEENMÄKI LÄHTEÄ KEPUN RIVEISTÄ SOSIALISTIEN KELKKAAN. KYLLÄ NYT OLIS AIKA ETTÄ TEHTÄIS PORVARIYHTEISTYÖTÄ JA NIINISTÖ PRESSAKSI. SOSSUT ON ISÄNNÖINEET SUOMI-NEITOA 24 KURITTAVAA VUOTTA. TEHDÄÄN MUUTOS NYT
- omaville
miksi tarjaa pitäisi äänestää siksi kun on nainen??? tarja ei ymmärrä ulkopolitiikasta eikä yritystoiminnasta (ja samalla työntekijöiden asioista) yhtään mitään. kova puhumaan mutta mitä hienoa tapahtui viime kaudella? ei mitään. äänestän saulia, koska uskon että hänestä tulisi parempi presidentti. ja tiedoksi naisille, olen itsekin nainen. ikääkin alle 20 mutta olen sentään perehtynyt asiaan, enkä äänestä sukupuolen vuoksi tarjaa...
Tarja on hoitanut 18 vuotta ulkopolitiikkaa ja hyvin! Keskusta, maanviljelys, sdp sekä pienyrittäjät ovat lähempänä toisiaan kuin korskea tunteeton kokoomus.
- Kansa lusikoi
Jäkelujatkuu!!???Voittipa T... kirjoitti:
Sopan jako jatkuu ja köyhyys jatkuu,ja vaan lisääntyy Suomessa voittipa kumpi hyvänsä,ja HERRAT Prysselin Elää vaan leveämmin,js tämä on tosi uskotpa tai, et näin on MARJAT.Ruoka jonot pitenee.
soppaa naamaansa ja on tyytyväinen, kun ilmaiseksi saa mahan täyteen, on tää niin saatanan tyhmää kansaa.
Sosialisti olen, mutten haloskaa äänestä. Ei kyllä tekis mieli äänestää tolppa-apinaakaan, jospa piirrän perseen, - miesvihasta
Tarja varmasti vihaa miehiä. Anneli toivottaqvasti ei (en usko).
Mutta tarjasta olen täysin vakuuttunut omien toimiensa perusteella. - ..asenteellako..
Naisvalta kirjoitti:
Siitähän seuraa että Tarjasta tulee pressa...Suomen naiset todella elävät? Todella huolestuttavaa. Just tollaset puheet on omiaan aiheuttamaan katkeruutta ja vihaa sukupuolten välille. Mä oon valmis halveksumaan jokaista naista joka äänestää Halosta siks ku se on nainen, koska sillä ei saavuteta mitään oikeasti tärkeetä! Ja tietysti toisinkin päin.
- Kaaleppi City
"VANHASEN MOKAN" kirjoitti:
NYT JOS KOSKAAN HÄN SAISI MELKOISEN ÄÄNIVYÖRYN TEMPULLAAN JATKOA AJATELLEN. TOISTA TILAISUUTTA EI TULE! MIKSIPÄ EI VIISAANA NAISENA KÄYTTÄISI
OIKEUTTAAN NOUSTA PINALLAE?Ensiksikin korjaus: Tarja Halonen olisi halunnut Annelin jatkavan pääministerinä. Hän oli melko apea ottaessaan vastaan eroanomusta. Kampittajat löytyvät linjalta Mauri Pekkarinen, Kääriäinen, Lankia ja Lipponen. Totuus on karmea.
Tätä päivää sitten: Jos Niinistö voittaa, ei me keskustalaiset olla enää mitään eduskuntavaaleissa. Kokoomus jyrää meidät maanrakoon ja Matti vaan vikisee. ....oikeastaan pelkään Keskustan kuihtuvan todella pieneksi. Suurin porvaripuolue on se joka määrää. Halosen voitto olisi nyt todella tervetullut jatkoaika. - moomi
Uskon Jäätteenmäen olevan fiksu nainen ja olevan hiljaa tässä tilanteessa.Eikö jäätteenmäen olisi helppo ampua ankka alas,ilmoitus vain että tukee saulia , niin siinä se
- Asepalveluksen suorittanut
keskusta is best!!! kirjoitti:
anneli on paras!!! toi lipposen salaiset sopimukset koko kansan tietoon!!! annelista seuraava presidentti!! ei ihme että ei äänestä saulia koska sauli menee natoon!!! äänestäjät huomioikaa se mikä vaara saulissa on!!! vaikka yrittääkin porvariyhteistyötä!!!
Täytyy sitä sotilaallista uskottavuutta jostakin hakea, kun tämä rouva presidentti otti asiakseen poistaa maamiinat Suomesta. Todella lapsellista ideologiaa. Kuvitella nyt, että se jotenkin vaikuttaisi kehitysmaiden miinojen kylvämiseen. Kannattaisi kuitenkin pitää mielessä, että Suomeen on tultu ennenkin tuon n. 1300 km pitkän maarajan yli.
- Naisen parhaaksi
filatelisti kirjoitti:
Älkää taas alottako tota feministi- ja sovinistiskeidaanne. On äänestettävä pätevämpää ja taitavampaa ja tässä tapauksessa se sattuu olemaan...naiseläjä. Repikää siitä. Itse en välitä mies- tai naisvihasta hevonp-kaa.
Voi vain toivoa, että Suomen naiset nousevat nyrkin ja hellan välistä äänestämään oikeasti enemmän heidän etuaan ajavaa henkilöä myös seuraavissakin vaaleissa.
Ridge Forresterit ovat haaveita ja varmasti mukavia petikumppaneita, mutta ollesaan poliittisesti vallassa, he ajavat yksin omaa itsensä ja pari poikakaverinsa etua.
Naisille jää se kahvinkeittäjän ja paskavaippijen vaihtajan rooli. - Janos
filatelisti kirjoitti:
Samaa mieltä pätevämpää pitää äänestää. Eri mieltä olen vain siitä kumpi on pätevämpi. Viimeinen kuusi vuotta olis ollut aikaa pätevyys näyttää ja eipä ole ansiolista kovin pitkä. Ehkä nyt olisi aika antaa mahdollisuus Saulille näyttää kyntensä? Äänestän sitten kuuden vuoden päästä naista, demaria vihreää jne. jos Sauli osoittautuu yhtää aikaansaamattomaksi kui Tarja.
- JAZ
... hyvin valveutunut ja asioista perillä, jos väität, että entinen ulkoministeri ei ymmärrä ulkopolitiikasta. Toi porvaripankkiiriko sitten ymmärtää, kamoon, vittu kun suomalainen pikkupalkkainen väki ei tajuu, ettei porvari-Sale heidän asioitaan aja, vaikka kuinka puhuis paskaa työväen presidenttiydestä. Sama kuin RKP:n poliitikko puolustais suomen kieltä.
- Jäätteenmäen uskollinen iha...
ANNELI TEKI??? kirjoitti:
Minä en ainakaan muista kuin Lipposen sekoilut, mitä se Anneli oikein teki??
NIIMPÄ MITÄ VÄÄRÄÄ ANNELI TEKI???!!!LIPPONENHA SIIN KOKOAJAN KIERTELI JA KAARTELI!! SITÄ PAITSI MANNINENHAN NIITÄ FAXEJA LÄHETTELI! MÄ EN USKO MIHINKÄÄ TORVELOJUORUIHIN ET ANNELI OLIS MUKA KINUNNU SALAISIA TIETOJA! OLI IHAN VÄÄRIN KU ANNELI EROTETTIIN!!!
PS.OON VASTA 12-VUOTIAS MUT KYL MÄ PALJON TAJUAN JA TIIÄN!
PS.KIITTI JOS JAKSOOTTA LUKEA!!!! - Jäätteenmäen uskollinen iha...
keskusta is best!!! kirjoitti:
OON IHAN SAMAA MIÄLTÄ!! ANNELI TEKI IHAN OIKEEN KU SE PALJASTI SEN **TUN LIPPOSEN ``SOTALUPAUKSET``! MÄ OON IHAILLU JÄÄTTEENMÄKEE 6-VUOTIAASTA LÄHTIEN ET REPIKÄÄ SIITÄ!! JOOO,ANNELI PRESSAKS NII TÄN MAAN ASIAT OLIS PAREMMIN KU HYVIN!!MÄ KIRJOTIN VIIME KESÄNÄ ANNELILLE IHAILUKIRJEEN JA SE VASTAS!!!JA OONHAN MÄ SEN TAVANNUKKI PARI KERTAA!!!SORI NY JOS MÄ TÄS SÖSSÖTÄN MUT MÄ HALUUN VAA ILMAASTA MUN MIÄLIPITEITÄ KU EI AINA NIISTÄKÄÄ VOI KAIKILLE PUHUU! MUT EIKÖ TÄÄ PALSTA OO SITÄ VARTE ET TÄÄL SAA SANOO OMAT AJATUKSENSA!!? SORI POIKKESIN VÄHÄ AIHEESTA!HIH! SULLE VIÄL``KESKUSTA IS BEST`` NII ANNELI TOSIAAN ON PAAAAAAAARAAAAAAAASS!!!EIKÄ MIKÄÄN SAULI IKUNA....!!!!!!!!!
Olet hyvä esimerkki siitä, kuinka kapeaa ajattelu voi joskus olla. En sano tätä pahalla, joten älä pahastu. Poliittinen tietämättömyys johtaa monet muutkin ajattelemaan samoin kuin sinä.
Jäätteenmäki ei halua vielä ottaa kantaa siihen, ketä hän tukee näissä vaaleissa. Se tarkoittaa suomeksi, ettei hän ole lähtenyt varauksettomasti tukemaan Niinistöä puolueensa viitoittamalla tavalla. Jäätteenmäen onkin hyvin vaikea tukea juuri Niinistöä, koska hänen koko politiikkansa on perustunut juuri Niinistön tyylisen politiikan vastustamiseen.
Olen melko vakuuttunut, että Jäätteenmäki antaa julkisen tukensa Haloselle. Toinen vaihtoehto on se, että hän jättää tukematta ketään. Veikkaan kuitenkin ensimmäisen vaihtoehdon puolesta. Mitä sitten sanot, jos Jäätteenmäki kehottaa julkisuudessa sinuakin äänestämään Halosta?- Kesksutanainen
Jos Jäätteenmäki asettuu tukemaan Halosta, mitä suuresti ihmettelisin, tuntuu se poliittiselta peliltä, tai sitten hänellä on tosi laaja sydän, eikä katso taaksepäin.
Eipä minua juurikaan kenenkään suosittelut hetkauta suuntaan tai toiseen. Tulkitsen niin, että jos jätän äänestämättä, menee ääni tavallaan Haloselle.
Kuitenkin Halosen aikana mikään ei juurikaan ole muuttunut, ollut sentään 6v aikaa. Olemmeko pysähtyneisyyden tilassa, tiedä sitä, mutta jotain vipinää ja kannanottoa maaseudun tilanteeseen pitäisi saada.
Suuri kiusaus on äänestää Niinistöä, ihan mahdollisen muutoksen takia. - hätä kädessä
Onko Heinäluoma tehnyt kassakaappisopimuksen siitä, että seuraavan punamultahallituksen pääministeri on Anneli Jäätteenmäki?
Vain siinä tapauksessa Anneli voisi ryhtyä Halosen kannattajaksi. - Keskustanainen
hätä kädessä kirjoitti:
Onko Heinäluoma tehnyt kassakaappisopimuksen siitä, että seuraavan punamultahallituksen pääministeri on Anneli Jäätteenmäki?
Vain siinä tapauksessa Anneli voisi ryhtyä Halosen kannattajaksi.Jos nyt spekuloidaan ajatuksella, niin tuki Haloselle näyttäsi vahvasti poliittiselta peliltä.
- Kansalaanen
Turhaa hommaa tuollainen veikkailu.
Faktaa on se, että Jäätteenmäki oon aatemaailmaltaan lähempänä kokoomusta kuin demareita. Sitäpaitsi Anneli tukee vahvasti yrittäjiä. Eli älä turhaan veikkaile kun et tiedä asioista. Kesksutanainen kirjoitti:
Jos Jäätteenmäki asettuu tukemaan Halosta, mitä suuresti ihmettelisin, tuntuu se poliittiselta peliltä, tai sitten hänellä on tosi laaja sydän, eikä katso taaksepäin.
Eipä minua juurikaan kenenkään suosittelut hetkauta suuntaan tai toiseen. Tulkitsen niin, että jos jätän äänestämättä, menee ääni tavallaan Haloselle.
Kuitenkin Halosen aikana mikään ei juurikaan ole muuttunut, ollut sentään 6v aikaa. Olemmeko pysähtyneisyyden tilassa, tiedä sitä, mutta jotain vipinää ja kannanottoa maaseudun tilanteeseen pitäisi saada.
Suuri kiusaus on äänestää Niinistöä, ihan mahdollisen muutoksen takia.Tämän kommenttisi voi jo paljon helpommin hyväksyä. Kannattaa ajatellakin asioita itsenäisesti ja ottaa niistä selkoa.
Jäätteenmäen osalta kyse ei ole kuitenkaan ensisijaisesti poliittisesta pelistä. Olen seurannut hänen poliittisia mielipiteitään jo pitempään ja ne ovat keskustalaisittain ajatellen paljolti sieltä vasemmalta laidalta. Jäätteenmäki on puhunut monessa kohdin samalla tavoin hyvinvoinivaltion puolestamisesta kuin Halonenkin. Ja Halonen oli erittäin tyytyväinen silloin, kun Jäätteenmäestä tuli pääministeri. Ilmeisesti Halonen ei siinä tilanteessa voinut kuvitella parempaa vaihtoehtoa. Uskon, että hän piti Jäätteenmäkeä mieluisampana kuin esim. Lipposta. Jäätteenmäki puolestaan tietänee, että Halonen tuki häntä. Se episodi mikä käytiin sitten kun Jäätteenmäki joutui jättämään eropyyntönsä Naantalissa, kuvastaa pettymystä molemmin puolin. Jäätteenmäki mokasi ja Halonen ei suinkaan toivonut sitä.
Vipinää mihinkään tuskin saada näiden vaalien ansiosta. Paljon tärkeämmät vaalit on tulossa ensi vuonna.Kansalaanen kirjoitti:
Turhaa hommaa tuollainen veikkailu.
Faktaa on se, että Jäätteenmäki oon aatemaailmaltaan lähempänä kokoomusta kuin demareita. Sitäpaitsi Anneli tukee vahvasti yrittäjiä. Eli älä turhaan veikkaile kun et tiedä asioista.Ehkä olet oikeassa, mitäpä tuota veikkailemaan. Odotetaan mitä tuleman pitää. Olen vain vähän kärsimätön. Kohta se nähdään, kuka on oikeassa. Se että Jäätteenmäki olisi aatemaailmaltaan lähempänä Kokoomusta kuin demareita, ei pidä kuitenkaan paikkaansa. Satun tuntemaan Jäätteenmäen jo 70-luvun opiskelijapolitiikan ajoilta ja jo silloin hän oli tukevasti ns. kansanrintamanaisia. Hänen poliittiset teemansa ovat välillä menneet niin vasemmalle, että uskon kyllä monia Kepuja hirvittäneen. Tässä kai pätee Arvo Korsimon aikoinaan lanseeraama oppi, jonka mukaan on mentävä niin vasemmalle, että hirvittää. Ja Kekkonen myös noudatti tätä ajatusta menestyksellä.
hätä kädessä kirjoitti:
Vain siinä tapauksessa Anneli voisi ryhtyä Halosen kannattajaksi.Demarit ovat aina vierastaneet kassakaappisopimuksia, kun ovat Väyrystä tällaisesta kansan petkuttamisesti kovin arvostelleet. Jos jotain sovitaan, tehdään se sitten julkisesti, jotta äänestäjätkin voivat tehdä ratkaisujaan kaiken olennaisen tiedon perusteella. Heinäluomalla tuskin on tarvetta antaa mitään muitakaan lupauksia, koska demarien kannatuskäyrät sojottavant mukavasti ylöspäin. Pukkaa vahvasti siihen suuntaan, että SDP:stä tulee seuraavien vaalien jälkeen pääministeripuolue. Muilla voi olla silloin tarvetta asettua tyrkylle mukaan.
Jäätteenmäki tunnetaan demarisympatioistaan sen vuoksi, että hänen poliittiset teemansa voidaan toetuttaa parhaiten punamultahallituksessa. Jäätteenmäkihän vastusti voimakkaasti kylmää oikeistohenkistä politiikkaa. Ilmeisesti monien kepujen poliittinen muisti ei ihan ulotu siihen, mitä Jäätteenmäki on puhunut ennen viime eduskuntavaaleja.- ahti
Jäätteenmäki vetosi voimakkaasti Haloseen pääministeriytensä jouduttua uhatuksi. Auttoiko? Ei se kokoomus jäätteenmäkeä kaatanut. Jäätteenmäki ottaa kyllä kantaa Niinistön puolesta, mutta odottaa turhamaisuudessaan hieman pidempään, että ei jää ensimmäisen julkisuusaallon jalkoihin, vaan saa vahvistusta imagolleen.
- asiaa
Kesksutanainen kirjoitti:
Suuri kiusaus on äänestää Niinistöä, ihan mahdollisen muutoksen takia.Keskustanainen
- natoon siis
Suuri kiusaus on äänestää Niinistöä, ihan mahdollisen muutoksen takia.joo muutosta on tulossa niinistö haluaa natoon! ja mitähän luulet west endin herrojen ja muiden pankinjohtajien tavoitteista? eivät paljon piittaa pienen ihmisen puolesta maaseudulla!! minä ainakin valitsen halosen!! hänen ajatusmaailmansa on ihmisläheisempi kuin natointoilia niinistön!!
- Äänestän
Eikö olekin selvä osoitus aatteen voimasta ja siitä,että linja pitää,se,että sosialisti ei milloinkaan äänestä porvaria,oli persoona sitten millainen tahansa, mutta porvari kyllä voi äänestää sosialistia.En ole koskaan kuullut,että yksikään sosialisti kertoo antavan tukensa porvarille,koska kyseessä on henkilövaali ja ehdokas on ihmisenä hyvä.Ai niin,unohdin Kekkosen,mutta hänhän olikin poliittinen taituri ja saattoipa siihen olla jotakin muitakin "syitä".
- A.S.
natoon siis kirjoitti:
joo muutosta on tulossa niinistö haluaa natoon! ja mitähän luulet west endin herrojen ja muiden pankinjohtajien tavoitteista? eivät paljon piittaa pienen ihmisen puolesta maaseudulla!! minä ainakin valitsen halosen!! hänen ajatusmaailmansa on ihmisläheisempi kuin natointoilia niinistön!!
Ihmettelen sinua natoon siis. Mitä Halonen on Suomen hyväksi tehnyt viime aikoina?
Millä tavalla Halonen on ajatellut pienen ihmisen tarpeita maaseudulla. Nykyinen pressa ja pääministeri ei ole saanut mitään aikaan maaseudun hyväksi EU:ssa, eikä muutenkaan. Yritykset irtisanovat työntekijöitä jatkuvasti. Ei nämä asiat ainakaan huonone, kun Niinistö on presidenttinä. Hän oli ainakin valtiovarainministerinä esimerkillinen virkamies.
Kyllä se on nähty vaalikeskusteluissa, että nato jäsenyys ei ole presidentistä kiinni. Siihen liitytään pressasta riippumatta. - ullapulla (toisinpäin)
natoon siis kirjoitti:
joo muutosta on tulossa niinistö haluaa natoon! ja mitähän luulet west endin herrojen ja muiden pankinjohtajien tavoitteista? eivät paljon piittaa pienen ihmisen puolesta maaseudulla!! minä ainakin valitsen halosen!! hänen ajatusmaailmansa on ihmisläheisempi kuin natointoilia niinistön!!
illalla kun Halonen ja Niinistö ovat vastakkain !
Vaikka Niinistö olisi Natoon heti valmis --halonen taas ei --- Ajatellaan sitten miltä tuntuis jos Suomestakin lähtee joukkoja Vaikkapa IRANIIN tai johonkin muuhun Terroristi maahan ,,ja niitähän riittää .Ne eivät olekkaan niitä rauhanturvajoukkoja silloin . - jepjep
ahti kirjoitti:
Jäätteenmäki vetosi voimakkaasti Haloseen pääministeriytensä jouduttua uhatuksi. Auttoiko? Ei se kokoomus jäätteenmäkeä kaatanut. Jäätteenmäki ottaa kyllä kantaa Niinistön puolesta, mutta odottaa turhamaisuudessaan hieman pidempään, että ei jää ensimmäisen julkisuusaallon jalkoihin, vaan saa vahvistusta imagolleen.
Anneli antaisi kuolemansuudelman ja peli olisi
selvä. - silloin Anneli nostaa profi...
jepjep kirjoitti:
Anneli antaisi kuolemansuudelman ja peli olisi
selvä.Toivon, että sinä Anneli todella tuet Tarja Halosta presidentiksi.
Olet joutunut rypemään savessa jos sonnassa, mutta jos tuet Tarjaa nyt, nosta TODELLA ylös profiiliasi. - salaliittojuttu..
silloin Anneli nostaa profi... kirjoitti:
Toivon, että sinä Anneli todella tuet Tarja Halosta presidentiksi.
Olet joutunut rypemään savessa jos sonnassa, mutta jos tuet Tarjaa nyt, nosta TODELLA ylös profiiliasi...ennenkuin teet vääriä johtopäätoksiä.
Totuus oon että Tarja toimi Brutuksena Annelille raivaten pahimman kilpakumppaninsa - toisen naisen - pois tieltä IRAKGATE vuodollaan omasta putiikistaan - syyt vieritti Jäätteenmäen niskoille.
Sinäkin tarjaseni (Brutukseni) - Huutavan ääni maalta
Mielipidepankki kirjoitti:
Tämän kommenttisi voi jo paljon helpommin hyväksyä. Kannattaa ajatellakin asioita itsenäisesti ja ottaa niistä selkoa.
Jäätteenmäen osalta kyse ei ole kuitenkaan ensisijaisesti poliittisesta pelistä. Olen seurannut hänen poliittisia mielipiteitään jo pitempään ja ne ovat keskustalaisittain ajatellen paljolti sieltä vasemmalta laidalta. Jäätteenmäki on puhunut monessa kohdin samalla tavoin hyvinvoinivaltion puolestamisesta kuin Halonenkin. Ja Halonen oli erittäin tyytyväinen silloin, kun Jäätteenmäestä tuli pääministeri. Ilmeisesti Halonen ei siinä tilanteessa voinut kuvitella parempaa vaihtoehtoa. Uskon, että hän piti Jäätteenmäkeä mieluisampana kuin esim. Lipposta. Jäätteenmäki puolestaan tietänee, että Halonen tuki häntä. Se episodi mikä käytiin sitten kun Jäätteenmäki joutui jättämään eropyyntönsä Naantalissa, kuvastaa pettymystä molemmin puolin. Jäätteenmäki mokasi ja Halonen ei suinkaan toivonut sitä.
Vipinää mihinkään tuskin saada näiden vaalien ansiosta. Paljon tärkeämmät vaalit on tulossa ensi vuonna.Ei kai Anneli Jäätteenmäki niin tyhmä ole, että sanoo ketä äänestää? Nyt,kun hyvinvointia kaikille luvataan, ehdottaisin yksinkertaisena ihmisenä sellaista, että tehtaiden tuotto käytettäisiin työpaikkojen säilymiseen eikä kartuttamaan jo ennestään rikkaiden kukkaroa. Helpompi olisi nukkuakin, kun ei tarvitsisi miettiä joka hetki, mihin taas käyttäisi tämänkin summan.
- kuules
ullapulla (toisinpäin) kirjoitti:
illalla kun Halonen ja Niinistö ovat vastakkain !
Vaikka Niinistö olisi Natoon heti valmis --halonen taas ei --- Ajatellaan sitten miltä tuntuis jos Suomestakin lähtee joukkoja Vaikkapa IRANIIN tai johonkin muuhun Terroristi maahan ,,ja niitähän riittää .Ne eivät olekkaan niitä rauhanturvajoukkoja silloin .ullapulla, kyllä ne miehet lähtee jos määrätään on sitten pressana kumpi tahansa, tietty Haloskan hameen alle pääsisi paremmin piiloon.
Niinistöllä järki päässä. - minä
Suuri kiusaus on äänestää Niinistöä, ihan mahdollisen muutoksen takia.Eihän nyt ole oikeastaan väliä jatkuuko pysähtyneiyys vielä 6 vuotta lisää. Vaan katseet on käännettävä vuoteen 2012. Silloin Niinistö on hankala kaataa, mutta jos jää nyt valitsemata pöytä on silloin puhdas. Anteeksi vaan, mutta kepulla on silloin kovimmat nimet kehiin;Rhen, Vanhanen (hiukan kovuutta kasvaneena) ja historia näyttänee jo silloin miten se Jäätteenmäki kaadettiin. Ketäpä Kok tai Sd leirissä:Katainen,Zyskowitz,Pihalla,Heinäluoma, Liikanen ja jotain sosialistiakkoja.
Turha antaa kokkareille vetoapua ensivuoden ed.kuntavaaleihin, kun ei sitä saatu edellisellä kerrallakaan. Paremmat lähtökohdat molempiin tuleviin vaaleihin on jos jää kotiin ja kärsii vielä 6 vuotta..... - GALLUP!!
Tämän kommenttisi voi jo paljon helpommin hyväksyä. Kannattaa ajatellakin asioita itsenäisesti ja ottaa niistä selkoa.
Vipinää mihinkään tuskin saada näiden vaalien ansiosta. Paljon tärkeämmät vaalit on tulossa ensi vuonna.Vain Tarja Halosella oli motiivi tuhota Anneli Jäätteenmäen ura.
Edelle mainitun asian todistus:
Vastaa rehellisesti seuraavaan kysymykseen:
Kuka olisi ollut Tarja Halosen vastaehdokas tällä presidentinvaalikierroksella, J O S pääministerinä olis nyt Anneli Jäätteenmäki.
Vastaa myös tähän:
Kenelle naispresidenttiehdokas Anneli Jäätteenmäki olisi ollut se suurin uhka näissä presidentinvaaleissa?
Vastaa palkällä sukunimellä Otsikko ja Nimimerkkikenttään ilma muuta tekstiä.
- Nainen myös
...keskustalainen nainen antaa äänensä vasemmalle?
Ihmettelen suuresti. Vasemmisto on aina vihannut maajussia.- maratonharjoittelu
sujuupi? Treffataanko ens kesänä Helsinki City maratonilla?
- jo saamassa ääneni...
mutta kuunneltuani tänä aamuna radiosta Halosen ja Niinistön väittelyä päätinkin äänestää tyhjää. Turha jättää äänestämättä, tyhjätkin äänet lasketaan.
- ääneni!
Niin kuin on useaan otteeseen mainittukin Tarjalla on ollut 6v aikaa parantaa maailmaa!
- Keskustanainen
Miksi Anneli ei saanut jatkaa Pääministerinä, jos hän ja demarit ovat niin hyvää pataa?
He kuitenkin kampesivat hänet ulos!
Kuka mokasi ja mitä?Kyse oli siitä, että Jäätteenmäki menetti poliittisen uskottavuutensa valehdeltuaan eduskunnassa kaikille päin naamaa. "Faksit tulivat minulle yllättäen ja pyytämättä."
Hallituksen politiikasta ei olisi tullut yhtään mitään, jos sen pääministeri antaa näin vahvat aseet oppostiolle nälviä hallitusta. Hallitusyhteistyö olisi kriisiytynyt joka tapauksessa, kun pääministeri olisi haastettu oikeuteen vastaamaan virkarikokseen yllyttämisestä tai avunannosta. Tämä käsitettiin hyvin myös Keskustan sisällä ja siellä kiiruhdettiin nopeasti normalisoimaan tilanne. Tämän takia puolueessa ei ehditty kunnolla ajatella sitä, millainen valinta Vanhanen lopulta tulisi olemaan. Nyt tiedetään, että Vanhanen on johtanut Keskustan tappiokierteeseen.
Jäätteenmäki mokasti itse siinä, että ryhtyi salaamaan tietolähdettään. Hän toimi tässä vilpillisesti ja myös presidenttiä kohtaan epäkorrektisti, koska salaisten dokumenttien vuotolähde oli presidentin kanslia. Tässä Jäätteenmäki asetti tietysti myös presidentin huonoon valoon, mikä ei ollut Jäätteenmäen tarkoitus kylläkään. Tilannetta lievitti se, että syyllinen löytyi eli Manninen, joka vehkeili virkamiehenä presidentin selän takana. Manninen sai rikoksesta myös rangaistuksen, mutta Jäätteenmäen ei katsottu syyllistyneen rikolliseen tekoon juridisessa mielessä.
Hallitusrintama piti saada siis lujaksi. Tämä oli totakai myös Kepun tavoite. Muussa tapauksessa Kokookomus ja muu oppositio olisivat alkaneet vaatia pääministerin eroa ja se olisi voinut johtaa täydelliseen hallituskriisiin.- kuitenkin
Kyse oli siitä, että Jäätteenmäki menetti poliittisen uskottavuutensa valehdeltuaan eduskunnassa kaikille päin naamaa. "Faksit tulivat minulle yllättäen ja pyytämättä."
Hallituksen politiikasta ei olisi tullut yhtään mitään, jos sen pääministeri antaa näin vahvat aseet oppostiolle nälviä hallitusta. Hallitusyhteistyö olisi kriisiytynyt joka tapauksessa, kun pääministeri olisi haastettu oikeuteen vastaamaan virkarikokseen yllyttämisestä tai avunannosta. Tämä käsitettiin hyvin myös Keskustan sisällä ja siellä kiiruhdettiin nopeasti normalisoimaan tilanne. Tämän takia puolueessa ei ehditty kunnolla ajatella sitä, millainen valinta Vanhanen lopulta tulisi olemaan. Nyt tiedetään, että Vanhanen on johtanut Keskustan tappiokierteeseen.
Jäätteenmäki mokasti itse siinä, että ryhtyi salaamaan tietolähdettään. Hän toimi tässä vilpillisesti ja myös presidenttiä kohtaan epäkorrektisti, koska salaisten dokumenttien vuotolähde oli presidentin kanslia. Tässä Jäätteenmäki asetti tietysti myös presidentin huonoon valoon, mikä ei ollut Jäätteenmäen tarkoitus kylläkään. Tilannetta lievitti se, että syyllinen löytyi eli Manninen, joka vehkeili virkamiehenä presidentin selän takana. Manninen sai rikoksesta myös rangaistuksen, mutta Jäätteenmäen ei katsottu syyllistyneen rikolliseen tekoon juridisessa mielessä.
Hallitusrintama piti saada siis lujaksi. Tämä oli totakai myös Kepun tavoite. Muussa tapauksessa Kokookomus ja muu oppositio olisivat alkaneet vaatia pääministerin eroa ja se olisi voinut johtaa täydelliseen hallituskriisiin.kun Jäätteenmäki sai selville, että Lipponen oli sanonut Bushille, että Suomi tukee Irakin sotaa ja Bushin toimia, niin hyvähän sellainen asia oli saada oikaistuksi. Jäätteenmäkeä voidaan todennäköisesti kiittää siitä, että Suomeen ei tullut Espanjan kaltaisia terrori-iskuja, kun alettiin puhua, että Suomi ei kannata Irakin sotaa ja Bushin politiikkaa ja Lipponen puhuu omiaan. Halonen ei tosin tavalliseen tapaansa saanut suutaan auki todellisissa asioissa. Lipponen syrjäytettiin onneksi SDP:n johdosta tämän Bushin kannatuksen takia.
Olisi vaikea ymmärtää, että SDP:n mokien takia eronnut Jäätteenmäki kannattaisi SDP:tä. - asiahan
on niin, että omat söivät annelin pois pm:n pallilta!
- duunari
kuitenkin kirjoitti:
kun Jäätteenmäki sai selville, että Lipponen oli sanonut Bushille, että Suomi tukee Irakin sotaa ja Bushin toimia, niin hyvähän sellainen asia oli saada oikaistuksi. Jäätteenmäkeä voidaan todennäköisesti kiittää siitä, että Suomeen ei tullut Espanjan kaltaisia terrori-iskuja, kun alettiin puhua, että Suomi ei kannata Irakin sotaa ja Bushin politiikkaa ja Lipponen puhuu omiaan. Halonen ei tosin tavalliseen tapaansa saanut suutaan auki todellisissa asioissa. Lipponen syrjäytettiin onneksi SDP:n johdosta tämän Bushin kannatuksen takia.
Olisi vaikea ymmärtää, että SDP:n mokien takia eronnut Jäätteenmäki kannattaisi SDP:tä.Tottakai Anneli oli oikeassa paljastaessaan Lipposen ketkuilut, niitähän ei ole kukaan kiistänytkään. Niistä Lipponen olisi mielestäni pitänyt saada vastuuseen. Ei se silti sitä tarkoita, että potkut Annelille oli sdp:n vika. Itsepähän mokasi, vaikka olikeassa olikin, menihän häneltä siinä samassa rytäkässä omienkin luottamus. Ei mikään hallitus voi enään toimia, jos luottamus pm:n on mennyt. Mitä sitten Halosen olisi pitänyt tehdä, jatkaa muina naisina Annelin tukemista, vai...politiikka on raakaa peliä tuolla tasolla, vallan voi saada, kiinni pitäminen onkin toinen juttu. AINA on paikalle pyrkijöitä.
Keskustalaiset voisivat myös ottaa välillä vastuun omista tekemisistään, ei kaikki ole aina muiden syytä. - Sitä karumpaa "linnaa...
duunari kirjoitti:
Tottakai Anneli oli oikeassa paljastaessaan Lipposen ketkuilut, niitähän ei ole kukaan kiistänytkään. Niistä Lipponen olisi mielestäni pitänyt saada vastuuseen. Ei se silti sitä tarkoita, että potkut Annelille oli sdp:n vika. Itsepähän mokasi, vaikka olikeassa olikin, menihän häneltä siinä samassa rytäkässä omienkin luottamus. Ei mikään hallitus voi enään toimia, jos luottamus pm:n on mennyt. Mitä sitten Halosen olisi pitänyt tehdä, jatkaa muina naisina Annelin tukemista, vai...politiikka on raakaa peliä tuolla tasolla, vallan voi saada, kiinni pitäminen onkin toinen juttu. AINA on paikalle pyrkijöitä.
Keskustalaiset voisivat myös ottaa välillä vastuun omista tekemisistään, ei kaikki ole aina muiden syytä.Lipposelle epämiellyttävää tietoa vuodettiin nimenomaan presidentti Tarja Halosen kansiasta. Tämä on fakta.
Ei tiedetä kuka Halosen omasta kansliasta lopulta tiedon vuosi (tai antoi ohjeet). Tämäkin on fakta.
Fakta on myös, että tässä presidentinvaalissa juuri pääministeri Anneli Jäätteenmäki olisi ollut Presidentti Tarja Halosen vakavin uhkaaja. Tämäkin on fakta.
Fiksu, Kaunis, Osaava (myös juristi) Anneli jäätteenmäki.
Vain presidentti Tarja Halosella oli molemmat
a) MOTIIVI
b) MAHDOLLISUUS
tuhota pahimman kilpailijansa, "ystävänsä" Anneli Jäätteenmäen ura.
Molemmat.
Valamiehistö:
Tuomio todenäköisin syin, faktoihin perustuen: PRESIDENTTI TARJA HALONEN ON SYYLLINEN ANNELI JÄÄTTEENMÄEN ENSIMMÄISEN ASTEEN POLIITTISEEN SURMAAMISEEN.
- Irakgate
Pummeja ja rikollisia. Ei hyvältä näytä.
- keskustaväen
ääniharava!
Keskustapuoleen naisena seuraan ennemmin Annelia kuin Mattia. - kartsa
keskustaväen kirjoitti:
ääniharava!
Keskustapuoleen naisena seuraan ennemmin Annelia kuin Mattia.juuri näin ne on niikuin koiranpentuja joiden SILMÄT ei ole vielä auenneet.. Niinku kommunisteja..
- joe...
Tämä paljastaa suhteesi Irak-vuotoon, josta Mannista syytettiin.
Varmaan ihmiset osaa tehdä päätöksensä Halosen luotettavuudesta! - ihan selvää
Halonenhan oli se, joka sanoi Jäätteenmäelle, että kannattaa nyt vaan kertoa kaikki oikeudenkäynnissä niin kuin tosi on. Todella tyhmä kommentti, kun molemmat ovat lakinaisia ja tietävät, että oikeudenkäynnissä haastetun kannattaa puolustaa itseään, eikä sanoa itseään syylliseksi. Halonen halvensi Jäätteenmäkeä, joten tuskin kukaan järkevä ihminen kannattaa sitä, joka on häntä halventanut.
- sosialismi
Asettautumalla Tarja Halosen kannattajaksi Anneli Jäätteenmäki leimaisi itsensä ohella koko KEskustanaiset äärisosialistisen aatemaailman kannattajiksi.
En usko, että Annelin kannattaa siirtoa tehdä edes omaneduntavoittelun takia. - KUMMAJUTTU!!!!!!?????????
Kyllä "KEPU" PETTÄÄ AINA:toteutuu,jos Jätteenmäki käy kannattamaan:"TARJA HALOSTA Presitentiksi"Sehän olisi kepulaisille.Katasroffi,ja kepu menettäisi viimeisenkin.Uskottavuuden,johan on aikoihin eletty,ja huh, huh, huhuu!!!????
- ullapulla (toisinpäin)
KUMMAJUTTU!!!!!!????????? kirjoitti:
Kyllä "KEPU" PETTÄÄ AINA:toteutuu,jos Jätteenmäki käy kannattamaan:"TARJA HALOSTA Presitentiksi"Sehän olisi kepulaisille.Katasroffi,ja kepu menettäisi viimeisenkin.Uskottavuuden,johan on aikoihin eletty,ja huh, huh, huhuu!!!????
Että maaseudulla on jo asiat liian hyvin --jos ne äänestää porvaria . Sillon ei ole mitään enään Duunarilla asiaa suomessa, kai on taas lähdettävä Ruattiin töitä hakeen, ei ne porvarit ole ennenkään katsoneet muttakun omaan pussiinsa ..optioita vaan kalastavat ja valtion Firmoista, hävetkää jos osaatte edes sitä.
- juttu..
kuin 6 vuotta sitten..kako=kokoomus meni halosen taakse...ainakin naiset.
- Nimetön
Ei paskempaa akka löydy koko Suomesta.
- että Niinistö
ja kumppanit eli porvarit eivät auttaneet tippaakaan Esko Ahon aikana.Hänestä olisi varmasti tullut silloin presidentti.Nyt minä alan uskoa siihen,että kepu pettää aina.
- kpmi
Porvarienemmistöisessä maassa tulee olla porvari presidenttinä.
Maailmankatsomukseni on porvarillinen. En voisi ikinä äänestää henkilöä, jonka maailmankatsomus on sosialistinen... liian punainen, liian kaukana omista arvoistani.
- palveluksesta
Martti Manninen laulatti faxia Halosen käskystä. Paavo Lipposesta piti päästä eroon ja siinä myös onnistuttiin. Vaikka Jäätteenmäelle itselleen kävi miten kävi, niin palveluksen jäi Haloselle velkaa.
- Riitta
Aivan oikein.
Manninen todennäköisesti on tehnyt vaitiolovalan ja sillon hän ei kyllä edes kuoleman edessä kerro tuliko Haloselta määräys toimittaa faksit vaiko ei.
Hyvä. Hyvä joku muukin on bonjannut tämän.
- hyvä
nyt ei ole kyse sinusta!!! siis suu suppuun ja sillä sipuli sanoi buudum nissekin!! hyvä anneli!!seuraa sydämmesi ääntä!!!
- Takinkääntäjä
Minusta jokainen henkilö äänestää henkilökohtaisesti sitä ehdokasta jonka katsoo olevan parempi presidentti. Puolueet vain haluaa tavallista kaduntallaajaa sekoittaa pelillään ja siihen media osallistuu erittäin aktiivisesti. Ymmärrän hyvin että Jäätteenmäki ehkä naisena haluaa vaikuttaa että miehisessä vallassa olisi naispuolisella ehdokkaalla mahdollisuus jatkaa hyvin hoidettua presidentin uraansa. Vanhanen se vasta takinkääntäjä on jos nyt on samaa mieltä Niinistön politiikasta, ollessaan itse ehdokkaana oli aivan eri mieltä mm. Nato asiasta.
- ÄänestäjäMyös
Ei ymmärrä keskustalaiselta sellaista kannanottoa, että vasemmistoa äänestää....
- politiikko2006
ÄänestäjäMyös kirjoitti:
Ei ymmärrä keskustalaiselta sellaista kannanottoa, että vasemmistoa äänestää....
Miten voit ymmärtää että oikeiston ehdokas Niinistö sitten olisi työväen asialla???
- Riitta
ÄänestäjäMyös kirjoitti:
Keskusta on oikeistopuolue ja me äänestimme aikoinaan Elisabeth Rheeeniä ja nyt äänestämme Sauli niinistoä ja omasta tahdostamme. Hauskaa on se miten tässä oikeistovaltiossa on sosialistien niin kauhian hyvä asua ja olla. Kaikki Demarit mieluimmin asuvat kapitalistisessa Suomessa kuin sosialistisissa maissa. Tässäkin asiassa ne pummaa.
- Riitta
Keskusta on oikeistopuolue ja taannoin me äänestimme Elisabeth Rheeniä ja nyt äänestämme Sauli Niinistöä ja omasta tahdostamme.
Jos Jäättenmäki äänestää Halosta niin se on silloin vastapalvelus.
Naurettavaa. Kaikilla Suomen Demareilla on niin "tautisen hyvä" asua ja elää tässä kapitalistisessa valtiossa. Eivät suostuisi elämään ainutkertaista elämäänsä sosialistisissa maissa. Siinä on vähän sellaista pummailun makua. Mutta toki Te saatte vapaasia nauttia näistä kapitalistisen yhteiskunnan antimista.
- Kari-Tapio
Jos vastakkai olisi Halonen ja Vanhanen, pudottaisin tyhjän lipun uurnaa. Mutta toppelit äänistivät TYÖLÄISNIINISTÖN toiseksi, on pakko antaa Haloselle, TYÖLÄISTORJUNTA ÄÄNI
- Kannolta
Niinistöllä ei ole pressan virassa tarvittavaa neuvottelu ja sovittelutaitoa. Tämän aamun radiotentti oli kuin yleisen syyttäjän istunto. Jäätteenmäki kyllä tietää mikä "Sale"on miehiään.
Meillä on tällä hetkellä hyvä valtionjohto ja meillä ei ole mitään uhkia. Niinistöä ei tarvita nyt sotkemaan asioita.
- Janne
Olisihan se nyt ihme jos keskusta pystyisi yhteistyöhön muiden kuin demateiden kanssa. Etukäteen tehdyistä sopimuksista huolimatta ihmettelen todella jos keskustalaiset laittavat tikkua ristiin Niinistön tukemiseksi. Vanhat kekkoslovaikian perinteet elävät vaikka olisi todellakin hyvä saada presidentti vaihdetuksi. Kääpiömaan presidentin tulisi tehdän muutakin kuin puuhastella globalisaation ja "ihmisoikeuksien" kanssa.
- vuotta myöhässä
6 vuotta sitten saulilla oli tilaisuus estää halosen pääsy pressaksi, mutta mitä tekikään sauli?
Laskelmoi vain tulevia eduskunta/hallituspaikkoja sekä poliittisia virkanimityksiä (ekp) ja puoluetuen määriä.
Pitkät perinteet on nimenomaan, että pettäjä on kokoomus.
Esim. Rehn kiitteli keskustaa tuesta 1994 vaaleissa, ei kokoomus silloinkaan pysynyt porvarin takana.
1988 Holkerin valitsijamiehet äänestivät koivistoa, lista on loputon. - suomineen
kukahanse mahtaa pettää.Muistatko aikoja 6v sitten tai 80 luvulla. Sillokin oli sopimus mitenkäs kävi.
Et nää malkaa omassa silmässä. Herää jo , etten nuku onnesi ohi.
En tiedä kyllä toista paria kun olisivat ollee enemmän paita ja perse kuin Niinistä ja Lipponen.
Mitäköhän puluetta herrat oikein mahtaa olla.
Ei sauli viimeksi kampanjoinut , edes Uosukaisen puolesta. Taisi Lipposen kanssa sopia jo siloin , että tehdään Tarjasta pressa.
Ja Sauli pääsee euroopaninvestointipankin suojatyöpaikkaan.
Et sillee
- Suuri ajattelija
.. siitä, että Jäätteenmäki liputtaa vasemmistoa toisella kiekalla. Kukaan ei vetooni suostunut. Löytyykö vastaväitteitä?
- yllätyksenä
faksi laulaa niin ettei meinaa vessaan ehtiä.
- keskustalainen ja nainen
Totta kait Anneli äänestää Tarja Halosta. Eiköhän se kokoomuksen ukko kaarti ollut osallisena siihen Annelin pääministerikauden kaatumiseen, mutta toisaalta Lipponenhan se varmaan oli pääjehu, mutta en usko, että presidentillä oli asian kanssa mitään tekemistä. Lähempänä ihmistä ollaan, kun Tarjaa äänestetään, ennen kuin sitä "pirua".
- -Tekoja jo-
"Lähempänä ihmistä ollaan, kun Tarjaa äänestetään"?? Ja millähän tavalla muka! Tarja puhuu kyllä kauniita ja hienoja asioita, mutta tekoja ei näy eikä kuulu!!6 vuotta on Halonen ollut presidenttinä, eiköhän siinä luulis maailman epäkohdat jo olevan korjattu.. Mitään todellista hän ei ainakaan ole tehnyt!!
- BEMARI MAALTA
Rva A. Jäätteenmäki saattaa ihan hyvin kannattaa naista, ja rva Halosta henkilönä jopa äänestää. Jep. Kivaa alkukevättä kaikille, pistäkää pipo päähän ja nessuja taskuun kun yritätte ulos! Esimerkix äänestämään!
- Arska
Oliko Jäätteenmäki rehellinen ehdokas pääministeriksi? Muistelkaapa!
Tarja toimi oikeudenmukaisesti kuten aina ja siksi äänestämme tietysti häntä. Muista kiitettävä 9, hän on hoitanut virkaansa sen arvoisesti. - kghhgh
hhhhh
- Muutoksen aika
Me keskustalaiset muistamme kyllä kun Tarja nöyryytti Ahoa Suomenpankin johtajavalinnassa.
Nyt kyllä käännytään keskustalaisten puoleen kun hätä on kädessä.Nyt on muutoksen ja oikeistopresidentin aika. Tehkäämme yhdessä maastamme parempi paikka elää ja yrittää.- Niinistöstä pressa
HYVÄ!
- aiemmin ei
ole kokoomus ollut työväen asian kannattaja kuin nyt,muka työväen presidentti,ajatelkaa kun puolue vaipuu noin alas periaatteissaan,ei muutako ääni haloselle
Olen todella iloinen Huomatessani että Jäättenmäki näin osoittaa olevansa turhamaisen arvostelun ulkopulella ja vastaa rehdisti vaikka onkin joutunut huonoon valoon Äänestän itse Tarja Halosta Mutta kunnoitan Jäättenmäen arvostelukykyä Sillä hän ei alennu muiden johdateltavaksi Kiitos hyvästä poliittisesta käytöksestä Näin pitäisi toimia rehdissä Suomen maassa Ei syytellen vaan ajatellen oikein
- Lohimies
Niin, en ikinä usko että Anneli Jäätteenmäki on niin typerä että antaa äänensä itseään päähän potkineelle sossulle presidentin vaaleissa...
On Anneli niin tarkka keskustalainen ettei hairahdu vasemmistosiiven kannatt6ajaksi milloinkaan. Ei edes silloin kun nainen on presidenttiehdokkaana...
Älä siis unta näe että Anneli hairahtuis sian astioille...- järki päässä
Onko typerämpää ajatella,että Anneli äänestäisi
röyhkeää,kostonhimoista sosialistia vain se takia että sattuu olemaan nainen.Hei me valitaan
Presidenttiä ei mitään messuemäntää.
- juopolta....
Ihan juopon näköinen on tuo Anneli...on siinä tainut soppa maistua viimeaikoina kun on miettinyt omia huijauksiaan ja asiakirjojen laitonta luovutusta ja valvionsalaisuuksien paljastamista.
Tuota ei kannata Halosen taakse kääntymistä noteerata mitenkään ! - Frank
Vaikka puolueena SDP halusi Jäätteenmäen pois pääministerin pallilta niin yksityshenkilönä Halonen ei muistaakseni ollut ainakaan esimmäisenä erottamassa häntä?
- RAIMO
KETÄ MUUTEN KIINNOSTAA YHDEN HUUHKAJAN ÄÄNI...
SAIRASTA EDES KIRJOITTAA LEHTIIN ... - ANNELIA VASTAAN !!
TÄSSÄ MAASSA JOUTUU POLIITTISEKSI RUUMIIKSI JOS VASTUSTAA DEMAREITA / KIUSAAJA-TARJAA.
VRT. ESKO AHON KOHTALO JA MUUT TARJAN SUOMEN PANKIN JOHTAJANIMITYKSET (MYÖS SIXTEN KORKMANNIN JÄTTÄMINEN RANNALLE - SIJAANSA TARJA VALITSI SUOMISYÖJÄ LIIKASEN (SDP).
TARJA EI HALUNNUT TOISTA FIKSUA NAISTA RINNALLEEN (ANNELIA PÄÄMINISTERIKSI) JA SIKSI PRESIDENTTI TARJA HALOSEN!!! KANSLIASTA LYTÄTTÄVÄN MIEHEN - LIPPOSEN - ASEMAN HORJUTTAMISEKSI VUODETTU TIETO LAITETTIIN ANNELIN PIIKKIN.
NÄIN TARJA SAI KAKSI KÄRPÄSTÄ YHDELLÄ ISKULLA - LIPPOSEN JA KILPAILIJA JÄÄTTEENMÄEN.
JOS TARJA EI OLISI SUISTANUT JÄÄTTEENMÄKEÄ VALTAISTUIMELTA, NIIN A N N E L I OLISI NYT TULEVA PRESIDENTTI. - Jaakkoo
Olisikohan SDP:llä tullut sunnuntaina hätä, ja ehdottaneet synninpäästöä Annelille taannoisesta jupakasta. Vastineena pitää solmia epäpyha-liitto vasemmiston kanssa?
Ryhtiä Anneli, ja älä myy itseäsi ainakaan liian halvalla. Kunnon virka vähintään vastineeksi...- Presidentti 2012
Jos nyt tukee Halosta. Muuten Niinistön valtakausi vuoteen 2018.
- Jäätteenmäki
Presidentti 2012 kirjoitti:
Jos nyt tukee Halosta. Muuten Niinistön valtakausi vuoteen 2018.
vajoa noin alas että tukisi Halosta - vaikka totta on, että jos ei tue, niin vaikeampaa se täällä SDP-(fin)landiassa on Annelilla minkäänlainen paluu. Mutta jos Anneli tekisi lehmän(tarjan)kaupat Tarjan kanssa tyyliin. Ole sinä nyt Tarja pressa niin tue mua sitten kun et itse enää pyri... Mutta ei kai Anneli NIIN tyhmä sentään ole, että uskoo Tarjan antamiin "lupauksiin" kuten Suomen pankkiin pyrkijät, jotka uskoivat viime metreille pääsevänsä pankiin johtajiksi ja jotka haaveet tarja piruillessaa vasta mahdollisimman myöhään ampui alas maksimaalisen nöyryytysvaikutuksen miehiin kohdistaakseen...
Anneli - älä myy itseäsi sille koulu- ym. kiusaajien idolille harja taloselle.. pliis
- pakko nauraa.
Kaikki kepulaiset !!! 16v kunnallis politiikassa mukana olleena voin sanoa että niiden maailma näyttää niin erilaiselta sieltä sontaluukusta kurkittuna.... ei niin pientä asiaa ole että pystyisivät olemaan samaa mieltä mistaan ja onnistuvat kerta toisensa jälkeen ryssimään kaikki hyvätkin suunnitelmansa.
paavo,esko,anneli,matti, mielenkiinnolla odotan kun se Neittaanmäki pääsee vauhtiin ; ) - tietysti
Se muija ny kosiskelee ketä tahansa, jonka avulla nopeiten pääsee pinnalle. Menis jo eläkkeelle, ku on jo menettäny maineensa.
- on rikos
Myy itsensä Tarjalle,voi voi kuinka alas on Anneli mennyt!
- ARK56
Tämä tantta kannattaa vaikka pirun isoäitiä päästäkseen uudelleen framille. Halosta tukemalla Anneli lepyttää Halosen ja demarit palatakseen valtakunnnan politiikkaan.
- ARK56
Tukemalla Halosta Anneli saa synninpäästön demareilta tehdäkseen paluun valtakunnan politiikkaan. Kepussa sillä on yhä ainakin naisten tuki.
- Kaikki voiton eteen
Miettikää nyt vähän, kuinka taitava poliitikko Halonen on? Ensin hänen piti saada Lipponen pois tieltä matkalla edelleen menestykseen: sulki silmänsä fakseilta, jotka rouskuttivat linnan syövereistä. Kai vain ääliö uskoi, ettei Halonen tiennyt, mitä alkoholisti Manninen teki. Lipponen kaatui komeasti rähmälleen.
Ahtisaari oli sitten helpompi kampittaa: kapuloita rattaisiin, ettei Mara muka oikein sopisi sovittelutehtäviin.
Ja nyt voi sitten olla aika palkita Anneli. Halonen siloittaa sillä Heinäluomalle tien seuraavaksi pääministeriksi. Annelilla kun ei ole asiaa enää pääministerin jakkaralle kuin ei myöskään Vanhasella ja koko kepulla.
Seuraava hallitus on niin nätisti taas sinipunainen. Suomi jakaantuu samalla vähitellen kahtia kuin maissa EU:ssa: vasemmistoon ja oikeistoon. Kepu kuihtuu sitä mukaan kuin maajussit kuolevat pois ja Suomi elää ulkomaisesta maidosta, sokerista ja viljasta.
Demarit ja kokoomuslaiset palaavat juurilleen parempiosaisina puupäitten sisariensa ja veljiensä tiloille ja reviireille. Maaseutu saadaan taas täyskäyttöön.- Nahkurin orsilta.
Kylläpä se joillakin leikkaa. Olisko vielä muita versioita?
Niinistökö se munii kultamunia?
- ARK56
Tukemalla Halosta Anneli lepyttää demarit voidakseen tehdä paluun valtakunnan politiikkaan. Kepussahan sillä on kannatusta.
- Saukki ja pikkuoravat
Hyvä vaan kun Anneli Jäätteenmäki liittyi Tarja Halosen tukijoukkoihin, lähteepähän Tarjan kannatusluvut laskuun ja omatkin loikkaavat Saulin taakse. Ajatelkaa kyllähän Suomella menee jo maine, kun istuvan presidentin kannattajoukkoihin kuuluu Suomen suurin töppäilevä ex-pääministeri Anneli Jäätteenmäki. Viimeisetkin arvostuksen rippeet Suomesta ja istuvasta presidentistä karisee maailmalla muiden silmissä!! Kyllä on aikakin vaihtaa presidenttiä, jotta Suomen keulakuva vähän kirkastuisi maailmalla.
Äänestin edellisissä presidentin vaaleissa molemmilla kierroksilla Tarja Halosta, mutta kun olen seurannut sen toimintaa nämä menneet 6 vuotta, niin en aio todellakaan tehdä enää samaa virhettä! Mikäli hän johonkin asiaan osaa vastata tai kommentoida, niin puhuu silloin täysin asian vierestä. Eihän Tarja Halonen vastannut esimerkiksi ensimmäisellä kierroksella kunnolla oikeastaan yhteenkään ulkopolitiikkaa koskevaan kysymykseen vaan siirsi vastuun Matti Vanhasen niskoille, joka sentään on presidentin tärkein ja oikeastaan ainut osa-alue missä pystyy kunnolla vaikuttamaan!!
Tämän jälkeen Tarja vielä kehtaa alkaa ruikuttamaan toisella kierroksella, että Matti Vanhasen olisi pitänyt julkisesti antaa äänensä Haloselle vaikka Tarja itse on sanonut näitä henkilövaaleiksi ja vasemmistoliitto kannattaa häntä julkisesti! Lisäksi Tarja Halosen turvallisuuspolitiikan ajattelu on melko hakusessa, eikai hän vaan luule Suomen saavan Naton turvatakuita juuri kriisin sattuessa, jos Suomi ei ole ollut jo aiemmin mukana ja antanut Natollekin jotain!
Eikö näissä asioissa ole melkoisia ristiriitoja?!! Sitten Tarjan julkistamat toisen vaalikierroksen teemat sisäpolitiikka ja ympäristö, joten ei voi sanoa muuta kuin melkoista ulko- ja turvallisuuspolitiikan välttelyä, koska noihin asioihin presidentti ei voi vaikuttaa vaan ne kuuluvat pääministerille ja hallitukselle! Olisiko Tarjan aika siirtyä jo syrjään ihan suosiolla...- arvokas vanhuus
Tavja voisi siirtyä vilttiketjuun. Voisi sitten omistaa aikansa pitämällä maailmalla puheita kaikesta kivasta.
- lähtee käyrät nousemaan
Tarjan kannatus sekä
PärSaukon hatutus. - uskokaa jo
aina ...!!!
- Irakiin
Miksi siis kannattaa nato-intoilija Niinistöä?
- KEPULAINEN VM 70
Ei me kepulaiset lähdetä SDP:n kelkkaan. Olen aina äänestänyt keskustaa, mutta nyt lainaan ääneni NIINISTÖLLE, ettei vaan Halonen pääse.
- geri
Hölmö-Anneli sai Tartsalta hyvän kohtelun potkuissaan ja muistakaa että kokoomuspojat siinä olivat asialla,demareilla oli statistin osa Jäätteenmäen hallituksessa!
Muistattehan että itse "GURU" Esko Aho käski Annelin pitää päänsä kiinni Lipposen ja Bushin tapaamisesta jonka ehkä haistoi loukuksi joka se sitten olikin.
OLI AIVAN OIKEIN ETTÄ TYPERÄ KANA POTKITTIIN POIS
TÄRKEÄLTÄ PAIKALTA,VAALIPUHEETKIN OLIVAT PELKKÄÄ TOISTEN RIENAUSTA!!! - jikkkkkkkk
toivottavasti niinistö voittaa
- toimituksessa...
joka laitoit tämän mielipiteen etusivulle. kantasi tuli erittäin selväksi ja ja otsikko voidaan poistaa etusivulta. Halonen ei ole mikään vasemmistonehdokas!
- Niinistö><
jää lähtötelineisiin mikäli Lapuan sankari tukee Halosta.
- jaakkoo
Halonen on tehnyt uransa vasemmistopuolueen ja vasemmistolaisen ammattiyhdistysliikkeen edustajana. Presidentiksi hänet valittiin vasemmistopuolueen edustajana ja on kahden vasemmistopuolueen ehdokas nykyisissä vaaleissa...
Ei kuulosta kovin yleishumanistilta tai liberaalilta vaan tiukasti vasemmistoon sitoutuneelta henkilöltä, jonka arvot ja tavoitteet eivät (onneksi) ole kovin universaaleja, vaan yllätys yllätys vasemmistolaisia. - JaakkoKultaa
jaakkoo kirjoitti:
Halonen on tehnyt uransa vasemmistopuolueen ja vasemmistolaisen ammattiyhdistysliikkeen edustajana. Presidentiksi hänet valittiin vasemmistopuolueen edustajana ja on kahden vasemmistopuolueen ehdokas nykyisissä vaaleissa...
Ei kuulosta kovin yleishumanistilta tai liberaalilta vaan tiukasti vasemmistoon sitoutuneelta henkilöltä, jonka arvot ja tavoitteet eivät (onneksi) ole kovin universaaleja, vaan yllätys yllätys vasemmistolaisia.Vasemmistolaisten arvojen puolesta taisteleminen on tuoneet tähän maahan hyvinvoinnin myös työläisille. Jos se tehtaan patruunasta tai kasvottomasta pääomasta on kiinni, Suomen työläiset vääntäisivät 12 tuntista työpäivää kuutena päivänä viikossa euron päiväpalkalla. Siis niinkuin Kiinassa.
Tällaiset nimettöminä keskustelupalstoilla hilluvat Jaakotkin ovat koulutuksensa, terveydenhuoltonsa ja vanhempiensa alkoholiongelmat maksettua yhteiskunnan varoilla, eli niillä rahoilla, jotka tulonsiirtoina on otettu pois omistajilta ja parempipalkkaisilta. Minusta se on ihan oikein.
- Nainen maalta
Vanhanen nieli Niinistön syötin.
Anneli ei hyväksy Niinistön sotaisaa Nato-politiikkaa.
Me Keskustanaiset näytämme näille sotaintoisille sovinisteille!
Äänestämme Tarjan voittoon!- Pekka K
Älkää nyt ihan hassuja puhuko, eihän tarja eden kuulu kirkkoon, saatika että ylipäälikkönä tuntisi sotilasarvot, ei se meitä eteenpäin vie jos pelkästää harrastetaan kulttuuria.
- keskustalainen mies
sossut ja sossut sitä ja tätä,ja sitten kummiskin huudetaan että nämä on henkilövaalit?Kyllä Halonen sittenkin lähempänä meidän aatemaailmaa kuin poroporvari Niinistö joka luultavasti antaisi koko kehä kolmosen ulkopuolen NATOn harjoitusalueeksi.
- Niinistön nousu
pitää estää, vaarallinen Nato-kanta porvarilla. Keskusta ei ole porvarillinen puolue.
- Pekka K.
Mielenkiintoista, jos Jäätteenmäki tukee Halosta,
Ei paljon aikaa kun Heinäluoma halusi Jäätteenmäen pois hallituksesta. En muista että sdp/Halonen olisi paljonkaa puhunut maaseudun, ytittämisen puolesta, joita arvoja luulisi Jäätteemäellä olevan.- ei pelleilylle
Mietippä Anneli miten paljon Tarja on vienyt esim. nimityspolitiikallaan suomea demareiden ikeen alle. Muistetaan vaan koko Suomen pankin nimitykset, ei yhtään pätevää, mutta demareiden jäsenkirjalla pääsee mihin vain. Vielä Korkeimman oikeden presidentin nimitys,löytyipä senkin takaa demarit. Mihin mennään Armas Suomi tällä menolla.
- Teuvo Johannes
Niin Annelilla, Saulilla kuin Tarjallakin ovat "kädet veressä" autoverolain HE271/2002vp takia, joka tehtiin Perustuslain 6§ vastaisesti.
PL6§:Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Tällä lailla saatiin käytettyjen autojen tuojilta laillistetusti "ryöstää" Suomen valtiolle MIELIVALLA määritelty ylimääräinen osuus.Ovatko yhdenvertaisia:ostohinnan tositteellinen perushinta / MIELIVALLALLA määritelty perushinta?
Uusien ostajille ko.perushinta on tositteellinen.
Asia on nyt oikeudessa.
Siis on "raiskattu" Perustuslakimme ja mm.nämä kolme mainittua ovat olleet asiassa.
Sitä vastoin ei Anneli eikä Sauli ole ilmoittaneet
tarvettaan ainakaan tässä vaiheessa puuttua v.1918 asioihin, mutta TARJA ja JÄÄSKELÄINEN tämän jo tekivät.Onko heillä ikävä olla tässä maassa ja tässä järjestelmässä, jota kuitenkin yhdessä puolustimme aikaisemman isäntämme valtaushaluja vastaan? Oliko se virhe, että 1918 haluttiin isännän vaihtuvan tähän maahan? - SJK.
OLISIHAN SE PAUKKU ANNELILTA TUNNUSTAA NAIS- ASIA KANSALAISENA KANTANSA.POHOJALAASENA MIEHENÄ NOSTAN HATTUA KORKIALLE,NYT LÄHTI ÄÄNIÄ VASEMMALTAKIN JOS TÄMÄN TEET, AINESTA SEURAAVAKSI SISÄMINISTERIKSI,POHOJANMAALTA!?FIKSU NAINEN,MUUTAN KANTAANI ANNELIIN!
- Kansalainen-Medborgare
Meidän on turhan spekuloida täällä, mitä Anneli Jäätteenmäki tekee tai ei tee.
Mutta häneen voi vedota, ettei hän häpäisisi itseään, kannattajiaan, maataan matelemalla demareiden edessä.
Lähetä palaute sivulla
http://www.annelijaatteenmaki.net/- keskusta ja kokoomus yhteis...
Jos Anneli tekee näin katalan tempun, niin olipa viimein ääni minulta keskustalle.
- MM3
Onpa moni ottanut tosissaan Ilta-lehden lehden myynnin lisäämiseksi tarkoitetun keksityn "uutisen". Kysymysmerkkikin sen paljastaa. Voi esittää vaikka mitä, kun on vain kysymysmerkki lopussa.
Jäätteenmäki on suoraselkäinen keskustalainen, joka ei alennu äänestämään Halosta. - on ainut
joka tohtii puolustaa omaa tietämystä kuin muut poliitikot.politiikkojen ei tarvi käyttää omaa päätänsä ko ne on aivopestyjä,eikä kykene tekeen omia ratkaisuja!!!
- metsuri
Äänestä Saulia, muuten saat halosta!
- ilahtunut
Näin sitä pitää äänestää! Oma tahto kunniaan!
- suomalainen
Molemmat puolueet yhtä turhia nykyään.
soinista olisi pitänyt tulla presidentti.
Selkeät arvot ja aatteet jotka vastaavat eniten tavallisen kansalaisen tarpeita - siilo96
Tuo oli ihan tosi juttu!
- anneli menee
Halosen taakse ja varmistaa asemansa keskustan uuten johtajana
matti on jo menneen talven lumia, myös lankia
ei suomea voi porvarit hallita koska kansan moraalitaju ei sitä salli, se ei salli vääryyttä ja riistoa niin pitkälle kuin esim. jenkkilä
jos porvarit ottavat vallan niin täällähän syntyy täysi sekasorto ja alkaa kapina
koittakaa nyt tajuta se, saat.... porvarit!- hämeenmies
Kyllä suomi on oikeisto maa ja vihdoin olis
tarjolla hyvä pressa,Aho
olis ollu vielä
parempi mutta kun se ei kelvannu oikeiston
vanhoillisille naisille,,nyt on NIINISTÖN aika.. - Hmmm!?!?!?!?!
Todellinen fakta on se, että jos Anneli valuu Halosen taakse niin hän alenee yhtä matalalle kuin muutkin vasemmistolaiset. Koska ei suomen kaltainen maa voi toimia maailmassa minkäänlaisena hyvän tekijänä. Ottakaa järki käteen ja äänestäkää porvaria!
- VasemmistoValtaan
Hmmm!?!?!?!?! kirjoitti:
Todellinen fakta on se, että jos Anneli valuu Halosen taakse niin hän alenee yhtä matalalle kuin muutkin vasemmistolaiset. Koska ei suomen kaltainen maa voi toimia maailmassa minkäänlaisena hyvän tekijänä. Ottakaa järki käteen ja äänestäkää porvaria!
Suomessa on valtavasti omaisuutta, joka pitäisi ottaa kansan haltuun ja jakaa köyhille. Esimerkiksi West Endin voisi muuttaa pakolaisten vastaanottokeskukseksi ja spurgujen yhteiseksi yömajaksi ja Kauniaisista tehdä iso ulkoilupuisto tai luonnonsuojelualue jossa muutkin sudet kuin ihmiskasvoiset saisivat vaeltaa.
Niinistön paikka on Hollannissa, patojen juurella, juuri ennen niiden murtumista. Hänellähän on kokemusta suurista vesimassoista.
- historia
ei sovi keskustalle. Mirja Pyykön A-raportti YLE:llä:
http://ra.yle.fi/ramgen/multifoorumi/arkki/video/050114_03.rm- nuoruuden syntejä
älä muistele, armon meri on avara.
- kirkoon
nuoruuden syntejä kirjoitti:
älä muistele, armon meri on avara.
eikä luultavasti muuhunkaan kirkkokuntaan!
- peliä seurannut
Pitää hämmästellä kuinka lyhyt muisti on meillä keskustalaisilla, ettekö muista kuinka kokoomus painoi päälle Jäätteenmäen erottamisessa, sitä ivaa joka siltä suunnalta tuli oli inhottava katsoa, moskovits ja itälä olivat suurempia ivaajia , eikö olis aika muistella mitä olemme kokoomukselta vuosien saatossa saaneet, niin kävi myös viime pressa kisassa Aholle, taas kokoomus petti, nyt ollaan kaveria kun oma Sauli on kyseessä, mutta vain sen aikaa kun vaalit on ohi, odottakaamme keskutalaiset seuraavia eduskunta vaaleja niin ehkä meille taas valkenee totuus kokoomuksesta.
- petrus11
aivan varmasti mahdollista. Kepu pettää aina.
- keskustalainen mies
ketä pettää eihän meillä ole omaa ehdokasta ja äänestäminen lienee näin jokaisen oma asia eikö voisi sanoa että keskusta pettää hallituksensa menemällä opposition puolelle ??????
- ketse tulevaisuuteen
Jos Jäätteenmäki menee julkisesti Halosen taakse,
merkkaa se sitä, että hän on erittäin laskelmoiva
nainen.Jos Halosesta tulee "resitentti",ja Jäätteenmäki tukee jukisesti Halosta,Jäätteenmäki laskee SDP:n olevan hänen niskalenkissä,kuin Halosenkin.Hänellä on turvattu tulevaisuus Suomen politiikassa. - pohjalaanen
keskustalainen mies kirjoitti:
ketä pettää eihän meillä ole omaa ehdokasta ja äänestäminen lienee näin jokaisen oma asia eikö voisi sanoa että keskusta pettää hallituksensa menemällä opposition puolelle ??????
läppensä kiero et oike piälle paistaa.
- Taito
Anneli Jätteenmäki on oikea paskatunkio.
Valehtelija ja maanpetturi. - kunnioitus
Mitäs se kellekkään kuuluu,ketä Jäätteenmäki kannattaa henkilövaaleissa.Jämäkästä Pohjalaislikasta pitäis ottaa oppia äänestyskäyttäytymisessä sekä oikealla että vasemmalla.
- suorasilmä
En Usko. Jäätteenmäen aika on edessäpäin ja nyt kannattaa toimia oikeiston ehdoilla.
Muistaakseni SDP olisi se suurin Jäätteenmäen kaataja ja tuhooja. Pressakin on aika lähellä SDP:tä - viimeisetkin
arvovallanrippeet. Jos menee Halosta äänestämään.
- Jäätteenmäki
on aito keskustalainen ja Halonen Presidenttinä puolueeton koko kansan Presidentti.
- Taito
Jäätteenmäki kirjoitti:
on aito keskustalainen ja Halonen Presidenttinä puolueeton koko kansan Presidentti.
Kirjoitit väärin!
Se on JÄTTEENMÄKI, vaihtoi nimensä.
- Naisen ääni
Jäätteenmäellä on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus lunastaa itselleen imago valtiojohtoainesta omaavaksi valtakunnanpoliitikoksi yhtymällä puoluetovereidensa näkemykseen kannattaa yhteistä porvarillista ehdokasta.
Mikäli Jäätteenmäki päätyy vastaehdokkaan kannattamiseen tällaisessa tilanteessa, uskon luottamuksen häneen vain heikkenevän jatkossa. - SUOmen KesKUSTA
Anneli on pelinaisia. Kentällä on valtava paine saada Matti Vanhanen vaihdettua pois ennen eduskuntavaaleja. Muuten pohjanmaan lestadiolais- ja helluntalaisäänestäjät karkaavat Kristillisdemokraattien leiriin Takkulan perässä.
Anneli tietää tämän ja Anneli tietää myös, että kansakunnan muisti on lyhyt. Demarit tarvitsevat nyt Annelia ja Annelin kannattajien ääniä Niinistön voittamiseksi. Kaava meneekin sitten näin:
1. Halonen voittaa vaalit
2. Anneli muttaa vaalipiirinsä takaisin pohjanmaalle ja tiputtaa uskovaisten ja naisten äänillä Vanhasen puolueen johtajan pallilta ensi kesän puoluekokouksessa
3. Keskusta saa Anneli huumassa jälleen veret ja Pekkarisen tupeen seisauttavan vaalivoiton.
4. Demarit ovat Annelille kiitollisuuden velassa Tarjan voitosta joten hupsista..
5. Anneli onkin taas pääministeri.
Näin homma etenee kuin Suviseurat heinäpellolla.
Jos kuitenkin tapahtuu vaihtoehto B eli Niinistöstä tulee presidentti..
1. Anneli selittelee Halosen tukemista naisten välisellä solidaarisuudella
2. Anneli toivoo porvarintaman eheyden säilyvän jatkossakin hyvänä. Katse suunnattuna vaaleihin tähtäimessä porvarihallitus
3. Anneli painottaa kuinka tärkeää on Keskustan palata takaisin juurilleen tukemaan pohjanmaan suurviljelijöitä
4. Anneli syrjäyttää Vanhasen kesän puolekokouksessa uskovaisten, suurviljelijöiden ja naisten äänillä.
5. Anneli huumassa Keskusta saa veret ja Pekkarisen tupeen sekä Salovaaran liikenneohjelman seisauttavan vaalivoiton ja hupsista..
6. Anneli on pääministeri
Vaihtoehto C.
Jos Matti saa jatkaa vielä kesän jälkeen niin Anneli palaa rauhassa takaisin Brysseliin jossa voikin odotella Kepun delegaatiota anomaan häntä puolueen presidenttiehdokkaaksi vuonna 2012. Kepu tarvitsee Anneli koska Demareiden ehdokas Erkki Liikanen on liian suosittu. Niinistö vetäytyy yhden kauden jälkeen jos voittaa vaalit, jolloin myös kokoomus sekä naiset saadaan Annelin taakse.
Hyvät lukijat. Kuten huomaatte. Kävi miten kävi niin Anneli voittaa joka tapauksessa !!! - asiallinen_tuntija
Annelillakin on vain yksi ääni, joten, ketä hän mahtaa äänestää ei vaikuta mihinkään yhtään sen enempää kuin jonkun Mukkulalaisen alkoholistimummon.
- ei mitään väliä
mitä nämä kaksi naista, Halonen ja Jäätteenmäki, puuhaavat yhdessä tai erikseen. Menneisyyden törkyläjiä molemmat
- kartsa
Niin se vaan on kun nainen ruorissa, niin piru perämiehenä!!
- Taito
Joo!
Karikot odottavat!
- pukarit
Eikö muka Anneli Jäätteenmäellä ole oikeus Suomen kansalaisena kannattaa presidentin vaaleissa ketä haluaa?Puoluepukarit pysykää hiljaa,ja muistakaa;näissä vaaleissa äänestetään henkilöä,ei puoluetta!
- Äänestäjä
Anneli Anneli palaa.Palaa Suomeen.
Sua tarvitaan.Hyvä kun olet Halosen takana. - bossi
paskan vertaa ketä joku anneli äänestää.
- kenny
Kepu pettää aina. Siksi sama numero kuin ensimmäisellä kierroksella.
- Milkkis
No se oliskin hyvä,veisi sen lopunkin uskottavuuden. Luuleeko ne todella että isokenkäisten virheet unohdetaan. Kepun konsti tää. Ei hyvä Haloselle ;) Siis Niinistö ;)
- iikata
Joka kokoomuksen pankinjohtajien ja optio-miestan kypärälinja alkaa hermostua
- Pienipalkkainen
iikata kirjoitti:
Joka kokoomuksen pankinjohtajien ja optio-miestan kypärälinja alkaa hermostua
Kaikkein säälittävimmät Niinistön äänestäjät ovat pienipalkkaisissa palvelualan töissä olevat naiset. Sairaanhoitajat, sosiaalityöntekijät, kirjastoavustajat, kaupan kassat, siivoojat... Mitä hyvää kokoomus ikinä on näille ryhmille tuonut? Mitä muuta tämä "työväen" presidenttiehdokas on näikke antanut kuin satunnaisesti kuksinut heitä?
Mutta jos pienipalkkaiset naiset tyydyttävät itseään Pahvi-Saulilla, niin maksavat sen selkänahastaan, kun palkat ei nouse ja sosiaaliturvaa heikennetään.
- mepa
miksi ihmeessä ketään kiinnostaa jäätteenmäen kanta, puhumattakaan siitä että hänen mielipiteellään olisi merkitystä, kyllä A J näytti aikanaan mihin hän "pystyi"!
- hyppää sossujen
kelkkaan.
Kai Annelilla on sentään selkäranka tallella. - Korven kaiku
JÄÄTTEENMÄKI teki isänmaallisen teon jota jälkikasvu vielä kunnioittaa.
- äänestäjä
Niin olen todella surullinen!! Olen äänestänyt sinua monta kertaa ja ihmettelen jos....
- Midnight Lightning
Ei edes Jäätteenmäki voi olla, niin tyhmä, että kampanjoisi Halosen puolesta. Se nainen tai molemmat voisivat muuten hävitä koko politiikasta.
- Vatussi
Ei kait kukaan punikki äänestä porvaria eikä kukaan porvari punikkia. Nyt on kerrankin kunnon taisteluasetelma ja hyvä niin.
- Kaappidemari
http://www.tavjahalonen.net/
Kukakohan tämänkin hullun net-päätteen maksaa?
Hieno aatemaailma: puhevikaisille, homoille ja työttömille kuula kalloon?
Siitä vaan Niinistöä äänestämään... saadaan Suomeen lisää amerikkaa;)
Mikäs sen parempaa kuin NATO-jäsenyys, sosiaaliturvan alasajo, koulutuksen ja terveydenhuollon yksityistäminen jne.
Pääsi toiselle kierrokselle ja heti seuraavana päivänä muuttui maanviljelijäksi. Mikäs siinä, olihan se ensimmäisellä kierroksella duunari?
On se ihme, jos tollasen "pölyimurikauppiaan" läpinäkyvä nuoleskelu uppoaa keskustan peruskannattajiin...?
Löisin vetoa, että todellisuudessa toi sälli kannattaa äärikapitalismia ja siinä leikissä maaseutu on yhtä tyhjän kanssa.
Maatalousyrittäjiltä voisi kysyä: kumpikohan ehdokas lypsää(siis manuaalisesti) lehmää itkemättä?))))))))))
Karpela sanoi jossain haastattelussa, suoraan tai rivien välistä, että Niinistöllä on äärimmäisen kovat asenteet esm. yhteiskunnan heikompia kohtaan. Myötätunto lienee vähissä?
Sosiopaateista tulee monasti poliitikkoja...
Suosittelisin miettimään tarkkaan ketä äänestää!- sinä pitkä
bullshit! demariämmät haluu vaa imasta halosta
- Mikojan
luonnollista että Anneli menisi Tarjan taakse jo pelkästään poliittisista syistä.Miksi tukea Niinistöä kun tietää että samalla hautaa omat mahdollisuutensa tulla presidentiksi kuuden vuoden päästä?Tukemalla Halosta Jääätteenmäki varmistaa sen että kuuden vuoden päästä hän voi asettua ykkösehdokkaana presidentinvaaleihin. Mikäli Niinistö valitaan nyt saa Anneli unohtaa sellaiset ajatukset koska Niinistö tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä valituksi myös toistamiseen.Keskustalle on myös puolueena erittäin suotavaa ettei Sauli tule valituksi jo pelkästään vaalimatemaattisista syistä.Kokoomuksen menestys näissä vaaleissa tulee koitumaan Keskustan tappioksi seuraavissa eli eduskuntavaaleissa ja sitä ei yksikään keskustajohtajista halua. Annelin on sitä paitsi erittäin helppoa mennä Tarjan taakse jo pelkästään siitäkin syystä että näin hän jo valmiiksi profiloituisi hyvinvoinnin turvaajana ja saisi samalla demarijohdon kiitollisuudenvelkaan itseään ja puoluettaan kohtaan.
Toisin sanoen pitäisin Keskustalta ja varsinkin Annelilta erittäin lyhytnäköisesti ajateltuna mikäli kannattavat Niinistöä. - Toivon
Kyllä uskon.
Kyllähän Jäätteenmäkikin kannattaa enemmän ihmisläheistä ja toisista välittävää linjaa kuin pelkkää kylmää bisneslinjaa, joka ei tunne ihmisarvoa.
Jäätteenmäestä tehtiin syyllinen kyseenalaisiin virheisiin. Lipponen oli tämän takana. Halonen joutui hänet presidenttinä erottamaan, päätökset oli tehty muualla.
Onneksi Lipponen on nykyään riittävän kaukana päivänpolitiikasta. Uskon, että Lipponen äänestää Niinistöä toisella kierroksella.
Uskon että Jäätteenmäki ja Halonen ovat ystäviä. - Niinmpä
Jäätteenmäki varmistelee tulevaisuuttaa, laskeskelee, että Halonen voittaa ja pääsisi takaisin sen suosioon ja mahdollisesti ura urkenisi.
- Keskusta Nainen
On surku lukea viestejä joita täällä on, me keskustan naiset kunnioitamme Annelia hyvin paljon ja luulen että emme kirjoittelisi noin halveksivasti Annelista, luulenkin että nämä loukkaavat kirjoitukset ovat sieltä Niinistön hovista, he pelkäävät Annelia ja sitä että hän saa meidät muutkin naiset äänestämään Halosta. Kun lukee mitä rivouksia he kirjoittavat niin olen valmis myös itse äänestämään Tarjaa, toivon että hyvin moni muukin Keskustalainen näin tekee.
- katse tulevaisuuteen
Jos Jätteenmäki menee julkisesti halosen taakse,tarkoittaa se sitä että anneli haluaa halosesta ja sdp:stä niskalenkin.Kumpikaan ei pane pahakseen jos anneli palaa ministeriksi.
- hui
halonen se vasta huijari on kuka olisi myynyt suomen neuvostoliitolle 1970 luvulla taitavat tädit haluta hukata itsenäisen Suomen
- maaseusun naisilta
Olen huomannut järestään että myös maaseudulla asuvat yrittäjä pariskunnat ovat päättäneet antaa äänensä NIINISTÖLLE koska Jäätteenmäen ja Halosen välit ovat jostainsyystä liian ystävälliset toisilleen
Ps muistattehan Pääministerin puuhat ja vuodot mitkä olivat pelattu mukamas Halosen tietämättä heh eihäntämäole muutakuin kiitoksen osoitus haloselle siitä että hän katsoi läpi paksujen miesmäisien sormiensa.................... - EläRauhassa
maaseusun naisilta kirjoitti:
Olen huomannut järestään että myös maaseudulla asuvat yrittäjä pariskunnat ovat päättäneet antaa äänensä NIINISTÖLLE koska Jäätteenmäen ja Halosen välit ovat jostainsyystä liian ystävälliset toisilleen
Ps muistattehan Pääministerin puuhat ja vuodot mitkä olivat pelattu mukamas Halosen tietämättä heh eihäntämäole muutakuin kiitoksen osoitus haloselle siitä että hän katsoi läpi paksujen miesmäisien sormiensa....................Kokomuuslaiset ovat omaan napaansa tuijottavia itsekkäitä dorkia, jotka kuitenkin määkivät laumassa yhden asian puolesta. Suomelle olisi hyväksi, jos he kerrankin pitäisivät sanansa ja muuttaisivat pois. Kukaan ei jää kaipaamaan ja saadaan maan talous vihdoinkin nousuun, kun ei ole loiset sitä imemässä omiin taskuihinsa.
Siis kaikki porvarit, ottakaa esimerkkiä Niinistöstä ja muuttakaa Luxemburgiin! - Ketkä on loisia?
EläRauhassa kirjoitti:
Kokomuuslaiset ovat omaan napaansa tuijottavia itsekkäitä dorkia, jotka kuitenkin määkivät laumassa yhden asian puolesta. Suomelle olisi hyväksi, jos he kerrankin pitäisivät sanansa ja muuttaisivat pois. Kukaan ei jää kaipaamaan ja saadaan maan talous vihdoinkin nousuun, kun ei ole loiset sitä imemässä omiin taskuihinsa.
Siis kaikki porvarit, ottakaa esimerkkiä Niinistöstä ja muuttakaa Luxemburgiin!Yrittäjät luovat maahan toiminnallaan työpaikkoja ja taloudellista vaurautta. Sosialistit käyvät sitten käsiksi tuohon vaurauteen ja yrittävät omia sitä itselleen ja muille köyhille.
Vaikea uskoa että sosialisteista olisi yrittäjiksi.
- onn
helevetin ruma naiseks
- kölköhjkljklj
hjljlgjkölkölkjö
- Parempi tulevaisuus
Puntaroidessani näitä ehdokkaita olen tehnyt sen selväksi ettei nämä vaalit ole puoluevaalit vaikka niin halutaan tiedotusvälineissä antaa ymmärtää mutta älkää antako sen johtaa teitä harhaan vaan näillä vaaleilla haetaan meidän kaikkien rakastamalle Suomen maalle parasta joukkueen johtajaa niinkuin urheilussa on tapana sanoa. Näissä ensimmäisen kierroksen ehdokkaiden käymissä keskusteluissa sen olisi pitänyt jo kaikille tulla selväksi mutta moni äänesti oman puolueen ehdokasta jos sellainen oli. Kuka niistä olisi ollut paras johtamaan meitä, edustamaan maatamme, ennenkaikkea markkinoimaan, kellä oli näkemystä tulevaisuuden uhkakuvista jotka saattavat nakertaa hyvinvointiamme, turvallisuutta tulevaisuudessa ja jolla on kokemusta.
Tähän kaikkeen luulen teidänkin löytäneen vastauksen joka on Sauli Niinistö kun unohdatte puolueet ja äänestätte parasta henkilöä johtamaan Suomea.
t.Työläinen- Demokraatti
Älkää nyt hyvät ihmiset menkö tuohon nainen/mies-teemaan. Paras ihminen palkitaan.
Anneli Jäätteenmäellä yritetään luoda illuusiota miesten ja naisten taistelusta. Onhan Eduskunnassa jo kiitettävän paljon naisia, sekä miehiä, jotka pystyvät ajattelemaan myös naisten etuja.
Meillä on ollut jo naispresidentti. Siitä on uutuudenviehätys mennyt. Nyt voidaan äänestää ohi sukupuolien. - TomppaPomppa
Luojan kiitos tähän maahan ei ole vielä PeräSauleja tulossa presidentin hommaan ainakaan kuuteen vuoteen. Tänään Suoli-nosteen huumassa laadittu galluppi jätti selvän hajuraon kokkaripellen ja Tarjan välille. Viikossa se vain kasvaa lisää.
Repikää siitä ja itkekää!
- Esko
Nämä Halosen kannattajajutut ovat vain Sanoma -konsernin lehtien vaalityötä Halosen hyväksi. Puolueellisia lehtiä ovat mm. Helsingin Sanomat sekä Iltasanomat. Niiden uutisointia ei kannata uskoa!
Sanoma = SDP- SiltalanPehtoori
Älä sitten lue Hesaria tai Ilta-Sanomia, tai varsinkaan osta niitä, jos niissä on maailmankuvaasi loukkaavia tekstejä. Paljon turvallisempaa on sunkin ruikuttaa netissä ja lukea omaa pientä sieluasi ylevöittäviä klönttejä.
- Maaseudun ihminen
Uskomaton väite, että Jäätteenmäki menisi tukemaan Halosta.
Halosen vetoaminen MAASEUDUN NAISIIN on yli kaiken mauttomuuden. Muistattehan miten hänen aikanaan SAK:ssa kehitettiin mm. ilmoitus, jossa maalaismiehen varjo seisoo työläisperheen ruokapyödän takana ja lause kuuluu. Kuka syö pöydästäsi?
Tällä haluttiin väittää että ruuan tuottajat keljuuttaan kiskovat ylihintaa työväen ruuasta.
Muun ymmärtää vaalikiihkossa tehdyksi mutta vedota Halosen puolesta maaseudun väkeen on jo liikaa.
Ruuan tuottaja - Omapää
On ihan turhaa vouhottaa ketä kukin kannattaa. Oma mielipide on joka ratkeisee, vai ootteto te johdateltavissa, kuin pässit narussa? Eikö enää kellään ole omaa mielipidettä, vaan kaikki pitää lainata tai matkia muilta?
- Superviisas
Tämä keskustelupalsta, tv-ohjelmat, menneet vaalit, kaikki viestivät vain yhtä asiaa: kuinka yksinkertaisia, muistamattomia ja tyhmiä suurin osa suomalaisista on.
Mitään muuta johtopäätöstä ei voi vetää lukiessani rasistisia ja ennakkoluuloisia tekstejä. Linkola on totisesti oikeassa. Suomesta voi huoletta poistaa 4,5 miljoonaa ihmistä. Mitään siinä ei menetä.
- Attention
Tänäänhän on uutisissa että Anneli Jäätteenmäki on Sauli Niinistön riveissä, että näin...
http://www.yle.fi/uutiset/vasen/id25879.html- potut pottuina
Olen aika pettynyt Jäätteenmäen vetoon, vaikkakin se on ymmärrettävää. Lipponen kosti Annelin vaalipuheet aikanaan, joten tässä on nyt sitten kosto siihen suuntaan. Toisaalta Kepun johtokin jätti jäätteenmäen yksin rämpimään ylös suosta, joten oishan hään voinu kostaa omilleenkin.
- Sotkua laskuissa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000013322877
Tämäkin on luettava
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906