myykö jokerit pelaajiaan.?

myykö jokerit pelaajiaa jos ei pudotus peli paikka enä aukene niin kui nse siltä jo näyttää??

8

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frank

      Jokereilla on seuraavan kolmen matsin aikana osoitettava kuuluvansa 10 parhaan joukkoon kun se kohtaa TPS:n, Lukon ja Bluesin. Ellei joukkue voita noista otteluista varsinaisella peliajalla vähintään kahta niin seuraava tärkeä tapahtuma narrileirissä taitaa olla saunailta? Blues peli on 23.1 ja siirtoaika päättyy 31.1,joten ei sitä koskaan tiedä mutta Harkimo on aina ollut tätä ilmiötä vastaan niin tuskimpa vaan vaikka seura tekisi suuret tappiot?

    • Mr. Kerimäki

      Jossain Suumisarjassa voisivat muuten pärjätäkin.
      Nyt tosin taisin hieman liioitella.

    • ei ainakaan

      saa myydä. Mies makso 400 000 jewroa ja on joka ikisen sentin arvoinen jamppa. 5 maaliakin tehnyt ja kaikkea. Santalan täytyy jäädä Jokereihin.

      • miksi santalan täytys jäädä narri laumaan jos ne ei esim pääse edes pudotus peleihin, tässä yks esi merkki mitä kävi joskus 2-3 kautta sitten kuka vei lappeest mahuldan kun ei,IDÄNIHME päässyt pudotus peleihin!!?


    • myypi

      kukas niitä huolis edes ilmatteeksi?

    • kelpoo

      Santala ois kait menos Hokkiin ja Järventie K-Kissoihin. Hyvöstä kaupattu heinolan peliittoihin, mut palkkapyyntö, hame päivässä on vielä heinolan miehille liikaa.

    • OSTASI

      Mitä hitsiä tollasilla pelaajilla kukaan kärkipään joukkue tekis?No hifki korkeintaan,ei nee aoinakaa ole mitää vahvistuksia.
      Paremminkin vois kysyy huoliiko niitä enää kukaa...

      • Haukionkala

        Taitaa olla Mestis ainoa paikka, minne Jokereiden neidit kelpaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe