Kauko-ohjaus

keskuslukitus

Olis sellanen ongelma kun ei tuo keskuslukituksen kauko-ohjain toimi kunnolla.
Patterit on vaihdettu, ja tuntui jo vähän aikaa että se toimi paremmin, mutta nyt taas ei välillä ota millään vaikka seisoisi ihan oven vieressä.
Ei ole kyllä ottanut kertaakaan 3 metriä kauempaa, eli voiko vika olla siis jossain muussa? Missä esimerkiksi on se kohta autossa mistä se ottaa säteen? Voisiko vika olla siinä?
Niinkuin näkyy en autoista juuri paljoa ymmärrä, mutta olisi mukava jos joku ammattilainen osaisi auttaa ongelmassa. t. vm. -99

9

7087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama oire

Mulla lukituksen kauko-ohjaus oikutteli, koska takaluukun lukko V70:ssä oli talvella vähän rasvan takia jäykistynyt. Se sekotti koko systeemin, ja ensin tietysti
      epäilin kaukosäädintä. Mulla auttoi lukkojen voitelu.

• kokeilemassa

heti, mutta eipä hirveästi tuntunut auttavan.
        Kuinka kaukaa yleensä kauko-ohjain tottelee? Edellisessä autossani otti jopa monien kymmenien metrien päästä, nyt ei tunnu ottavan kun menee 2 metriä kauemmas, ja patterit siis uudet...

• kaksi avainta?
        kokeilemassa kirjoitti:

heti, mutta eipä hirveästi tuntunut auttavan.
        Kuinka kaukaa yleensä kauko-ohjain tottelee? Edellisessä autossani otti jopa monien kymmenien metrien päästä, nyt ei tunnu ottavan kun menee 2 metriä kauemmas, ja patterit siis uudet...

Toimivatko molemmat yhtä huonosti? Silloin vika todennäköisesti on siellä autossa olevassa vastaanottimessa.

Minulla S70:n avain toimii 20..30m etäisyydeltä. Mökillä kauempaa kuin kaupungissa, ilmeisesti mökillä on vähempi radiohäiriöitä.

• kaksi
        kaksi avainta? kirjoitti:

Toimivatko molemmat yhtä huonosti? Silloin vika todennäköisesti on siellä autossa olevassa vastaanottimessa.

Minulla S70:n avain toimii 20..30m etäisyydeltä. Mökillä kauempaa kuin kaupungissa, ilmeisesti mökillä on vähempi radiohäiriöitä.

avainta löytyy, ja molemmat toimivat yhtä huonosti, se unohtuikin mainita...
        Missäs päin autoa tämä vastaanotin on sitten, onko kenelläkään tietoa?
        Ja mitä voisi tehdä, putsata ym..?
        Kiitos jo etukäteen.

• volkvisti

Takaluukun lukon rasvaus palautti varashälyttimen ja keskuslukituksen toimintaan.
        Kauko-ohjain kyllä toimii noin 10-15m päästä jos se on alkuperäinen varuste

• kertoo
        kaksi kirjoitti:

avainta löytyy, ja molemmat toimivat yhtä huonosti, se unohtuikin mainita...
        Missäs päin autoa tämä vastaanotin on sitten, onko kenelläkään tietoa?
        Ja mitä voisi tehdä, putsata ym..?
        Kiitos jo etukäteen.

että Central locking control unit voi sijaita kahdessa paikassa maallista riippuen, koelaudassa joko kuljettajan tai matkustajan puolella.

Piirretyssä kuvassa on pienhkö laatikko, jonka liittimeen menee 8 johtoa.

Ainoa kotikonsti, mitä osaan kuvitella on irroittaa liitin ja katsoa onko mahdollisesti hapettumia, putsata ja pistä muutaman kerran paikalleen.

Akkujohto kehoitetaan irroittamaan ekaksi. (Radion käynnistys, akkujohdon kiinnityksen jälkeen, vaatii radion turvakoodin, muistaakseni neljä numeroa, onko tallella?)

Minulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta, joten neuvoni ei välttämättä johda toivottuun lopputulokseen, voipi jopa johtaa uusiin ongelmiin!

Tuo manuaali, josta sijaintitiedon kaivoin, on malleille S70, V70&C70 1996...1999.

• paljon
        kertoo kirjoitti:

että Central locking control unit voi sijaita kahdessa paikassa maallista riippuen, koelaudassa joko kuljettajan tai matkustajan puolella.

Piirretyssä kuvassa on pienhkö laatikko, jonka liittimeen menee 8 johtoa.

Ainoa kotikonsti, mitä osaan kuvitella on irroittaa liitin ja katsoa onko mahdollisesti hapettumia, putsata ja pistä muutaman kerran paikalleen.

Akkujohto kehoitetaan irroittamaan ekaksi. (Radion käynnistys, akkujohdon kiinnityksen jälkeen, vaatii radion turvakoodin, muistaakseni neljä numeroa, onko tallella?)

Minulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta, joten neuvoni ei välttämättä johda toivottuun lopputulokseen, voipi jopa johtaa uusiin ongelmiin!

Tuo manuaali, josta sijaintitiedon kaivoin, on malleille S70, V70&C70 1996...1999.

että jaksoit tutkia asiaa! Tuota olen ehkä samaa mieltä kanssasi että jos itse alan tutkia tuota, se voisi tosiaan johtaa uusiin ongelmiin... ;)
        Tuo ei ainakaan maalaiskorvaan kuulostanut maailman helpoimmalta hommalta...

• Alkuper. patterit vielä 1998

Avaappa kauko-ohjaimesi ja putsaa se kytkinkontakti, joka on tahmaantunut työläisen käsihiestä vuosien saatossa, niin eiköhän ala taas toimia.

• ...

Koita laittaa virrat päälle japainele sitten ovia kiinni ja auki kaukosäätimestä. Jos säädin vaikka on hukannut koodin. Toimi ainakin toisessa automerkissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe