Oon joskus löytänyt himin funeral of hearts -videon ladattavaks omalle koneelle mp3-muodossa. en siis halua mitään ohjelmaa jolla voi ladata vaan suoraan netistä jostain se oli..
mä meinaan teen dia-esitystä HIMistä. se on tosi hiano tähän mennessä! jos sais viel sen videon..
funeral of hearts -video
mistä!?
3
442
Vastaukset
- perkele
anteeksi etten vastaa kysymykseen vaan jaarittelen kakkaa mutta mp3 on vain ääniformaatti
- gfghgf
no perkele. asiaa selveentääkseni kun et varmaan edes halua ymmärtää kysymtystäni pienen virheen takia, niin tarkoitan sitä, että se video avautuu windows media playeriin
Mulla on se video ladattuna latausohjelmalla ja hyvä versio onkin. Mutta yleensähän videot on .avi tai jossakin vastaavanlaisessa muodossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059