Krav maga & punttitreeni

HJO

Miten sopii yhteen krav maga ja punttitreeni? Olen vasta KM:aa aloittamassa joten en voi suoralta kädeltä punttisaleiluakaan lopettaa kokonaan... Kuinka paljon KM 2 kertaa viikossa haittaa punttitreeniä? Entä toisinpäin jos puntilla käy 3 kertaa viikossa?
Sanotaan toki että punttitreeni ja kamppailulajit eivät sovi pitkällä tähtäimellä yhteen, mutta jos tarkoitus ei ole yltää kummassakaan huipulle niin tuleeko ongelmia?

4

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis

aivan hyvin. Olen harjoitellut yli viisi vuotta Krav Magaa, joten ehkä voin jo jotain sanoa tästä aiheesta.
      Itse käyn 2-3 kertaa viikossa km-harjoituksissa. Sen lisäksi 2 kertaa viikossa salilla. Ja vielä kaiken tuon lisäksi yhden juoksulenkin viikossa. Tietysti asioissa on puolensa; jos vetää punttitreenin niin, että on aivan "kuitti", niin venyttely ja oikea palautuminen harjoituksista on tois tärkeää. Itse teen niin, että ma km-harjoitukset, ti lenkki, ke km-harjoitukset, to kuntosali, pe km-harjoitukset / vapaa päivä, la kuntosali ja su vapaa päivä.
      Summa summarum: tavoitteen asetat sinä itsellesi, kuten minäkin. Itselläni tavoitteena on hyvä ip-taito Krav Magan kautta ja kuntosalin myötä lihaskunnon ja -voiman ylläpitäminen sekä ehkä lisääminenkin. Juoksulenkki antaa kestävyyttä ja vireyttä muutenkin.

• palstoilla

Mitenkähän onkin sattunut, että aika monessa lajissa juuri nyt on yhtäkkiä tullut tämä sama asetelma: olen juuri aloittanut harrastamaan sitä sun tätä ja mitenkäs se punttitreeni...........
      Kirjoitustyyli vaikuttaa saman ihmisen käsialalta. Oletko siis aloittamassa kaikki lajit ja kyselet, mihin kaikkiin voisi yhdistää punttisalitreenin. Vastaus: kaikkiin voi sopivissa määrin.

• HJO

No minä ainakaan en ole niitä sitten kirjoittanut, sillä Krav maga on ainoa harrastus jonka olen aloittanut vuosikausiin...
        Ehkäpä tuo aihe sitten on sellanen, että monia kiinnostaa.

• EX-mega-man

Joo,en oo minäkään,vaikka punttilähtösesti on
        asiaa joskus tullut kyseltyä.Kyllä niitä mui-
        kin on...ainakin 2 tai kolme...eh,mikä se kysy-
        mys oli?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3802
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1413
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1257
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1054
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      877
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      871
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      860
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      839
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      837
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      831
    Aihe