Krav maga & punttitreeni

HJO

Miten sopii yhteen krav maga ja punttitreeni? Olen vasta KM:aa aloittamassa joten en voi suoralta kädeltä punttisaleiluakaan lopettaa kokonaan... Kuinka paljon KM 2 kertaa viikossa haittaa punttitreeniä? Entä toisinpäin jos puntilla käy 3 kertaa viikossa?
Sanotaan toki että punttitreeni ja kamppailulajit eivät sovi pitkällä tähtäimellä yhteen, mutta jos tarkoitus ei ole yltää kummassakaan huipulle niin tuleeko ongelmia?

4

1640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis

aivan hyvin. Olen harjoitellut yli viisi vuotta Krav Magaa, joten ehkä voin jo jotain sanoa tästä aiheesta.
      Itse käyn 2-3 kertaa viikossa km-harjoituksissa. Sen lisäksi 2 kertaa viikossa salilla. Ja vielä kaiken tuon lisäksi yhden juoksulenkin viikossa. Tietysti asioissa on puolensa; jos vetää punttitreenin niin, että on aivan "kuitti", niin venyttely ja oikea palautuminen harjoituksista on tois tärkeää. Itse teen niin, että ma km-harjoitukset, ti lenkki, ke km-harjoitukset, to kuntosali, pe km-harjoitukset / vapaa päivä, la kuntosali ja su vapaa päivä.
      Summa summarum: tavoitteen asetat sinä itsellesi, kuten minäkin. Itselläni tavoitteena on hyvä ip-taito Krav Magan kautta ja kuntosalin myötä lihaskunnon ja -voiman ylläpitäminen sekä ehkä lisääminenkin. Juoksulenkki antaa kestävyyttä ja vireyttä muutenkin.

• palstoilla

Mitenkähän onkin sattunut, että aika monessa lajissa juuri nyt on yhtäkkiä tullut tämä sama asetelma: olen juuri aloittanut harrastamaan sitä sun tätä ja mitenkäs se punttitreeni...........
      Kirjoitustyyli vaikuttaa saman ihmisen käsialalta. Oletko siis aloittamassa kaikki lajit ja kyselet, mihin kaikkiin voisi yhdistää punttisalitreenin. Vastaus: kaikkiin voi sopivissa määrin.

• HJO

No minä ainakaan en ole niitä sitten kirjoittanut, sillä Krav maga on ainoa harrastus jonka olen aloittanut vuosikausiin...
        Ehkäpä tuo aihe sitten on sellanen, että monia kiinnostaa.

• EX-mega-man

Joo,en oo minäkään,vaikka punttilähtösesti on
        asiaa joskus tullut kyseltyä.Kyllä niitä mui-
        kin on...ainakin 2 tai kolme...eh,mikä se kysy-
        mys oli?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6872
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4381
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3736
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3492
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3428
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      186
      3399
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2909
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2604
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      44
      2454
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13