Miten sopii yhteen krav maga ja punttitreeni? Olen vasta KM:aa aloittamassa joten en voi suoralta kädeltä punttisaleiluakaan lopettaa kokonaan... Kuinka paljon KM 2 kertaa viikossa haittaa punttitreeniä? Entä toisinpäin jos puntilla käy 3 kertaa viikossa?
Sanotaan toki että punttitreeni ja kamppailulajit eivät sovi pitkällä tähtäimellä yhteen, mutta jos tarkoitus ei ole yltää kummassakaan huipulle niin tuleeko ongelmia?
Krav maga & punttitreeni
4
1621
Vastaukset
- siis
aivan hyvin. Olen harjoitellut yli viisi vuotta Krav Magaa, joten ehkä voin jo jotain sanoa tästä aiheesta.
Itse käyn 2-3 kertaa viikossa km-harjoituksissa. Sen lisäksi 2 kertaa viikossa salilla. Ja vielä kaiken tuon lisäksi yhden juoksulenkin viikossa. Tietysti asioissa on puolensa; jos vetää punttitreenin niin, että on aivan "kuitti", niin venyttely ja oikea palautuminen harjoituksista on tois tärkeää. Itse teen niin, että ma km-harjoitukset, ti lenkki, ke km-harjoitukset, to kuntosali, pe km-harjoitukset / vapaa päivä, la kuntosali ja su vapaa päivä.
Summa summarum: tavoitteen asetat sinä itsellesi, kuten minäkin. Itselläni tavoitteena on hyvä ip-taito Krav Magan kautta ja kuntosalin myötä lihaskunnon ja -voiman ylläpitäminen sekä ehkä lisääminenkin. Juoksulenkki antaa kestävyyttä ja vireyttä muutenkin. - palstoilla
Mitenkähän onkin sattunut, että aika monessa lajissa juuri nyt on yhtäkkiä tullut tämä sama asetelma: olen juuri aloittanut harrastamaan sitä sun tätä ja mitenkäs se punttitreeni...........
Kirjoitustyyli vaikuttaa saman ihmisen käsialalta. Oletko siis aloittamassa kaikki lajit ja kyselet, mihin kaikkiin voisi yhdistää punttisalitreenin. Vastaus: kaikkiin voi sopivissa määrin.- HJO
No minä ainakaan en ole niitä sitten kirjoittanut, sillä Krav maga on ainoa harrastus jonka olen aloittanut vuosikausiin...
Ehkäpä tuo aihe sitten on sellanen, että monia kiinnostaa. - EX-mega-man
Joo,en oo minäkään,vaikka punttilähtösesti on
asiaa joskus tullut kyseltyä.Kyllä niitä mui-
kin on...ainakin 2 tai kolme...eh,mikä se kysy-
mys oli?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268