Miten sopii yhteen krav maga ja punttitreeni? Olen vasta KM:aa aloittamassa joten en voi suoralta kädeltä punttisaleiluakaan lopettaa kokonaan... Kuinka paljon KM 2 kertaa viikossa haittaa punttitreeniä? Entä toisinpäin jos puntilla käy 3 kertaa viikossa?
Sanotaan toki että punttitreeni ja kamppailulajit eivät sovi pitkällä tähtäimellä yhteen, mutta jos tarkoitus ei ole yltää kummassakaan huipulle niin tuleeko ongelmia?
Krav maga & punttitreeni
4
1633
Vastaukset
- siis
aivan hyvin. Olen harjoitellut yli viisi vuotta Krav Magaa, joten ehkä voin jo jotain sanoa tästä aiheesta.
Itse käyn 2-3 kertaa viikossa km-harjoituksissa. Sen lisäksi 2 kertaa viikossa salilla. Ja vielä kaiken tuon lisäksi yhden juoksulenkin viikossa. Tietysti asioissa on puolensa; jos vetää punttitreenin niin, että on aivan "kuitti", niin venyttely ja oikea palautuminen harjoituksista on tois tärkeää. Itse teen niin, että ma km-harjoitukset, ti lenkki, ke km-harjoitukset, to kuntosali, pe km-harjoitukset / vapaa päivä, la kuntosali ja su vapaa päivä.
Summa summarum: tavoitteen asetat sinä itsellesi, kuten minäkin. Itselläni tavoitteena on hyvä ip-taito Krav Magan kautta ja kuntosalin myötä lihaskunnon ja -voiman ylläpitäminen sekä ehkä lisääminenkin. Juoksulenkki antaa kestävyyttä ja vireyttä muutenkin. - palstoilla
Mitenkähän onkin sattunut, että aika monessa lajissa juuri nyt on yhtäkkiä tullut tämä sama asetelma: olen juuri aloittanut harrastamaan sitä sun tätä ja mitenkäs se punttitreeni...........
Kirjoitustyyli vaikuttaa saman ihmisen käsialalta. Oletko siis aloittamassa kaikki lajit ja kyselet, mihin kaikkiin voisi yhdistää punttisalitreenin. Vastaus: kaikkiin voi sopivissa määrin.- HJO
No minä ainakaan en ole niitä sitten kirjoittanut, sillä Krav maga on ainoa harrastus jonka olen aloittanut vuosikausiin...
Ehkäpä tuo aihe sitten on sellanen, että monia kiinnostaa. - EX-mega-man
Joo,en oo minäkään,vaikka punttilähtösesti on
asiaa joskus tullut kyseltyä.Kyllä niitä mui-
kin on...ainakin 2 tai kolme...eh,mikä se kysy-
mys oli?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13871- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831