lapsen 10v synttärit

missä

Missä Porissa voisi pitää 10 veen synttärit? ettei tarvitsisi itse laittaa kaikkea, Keilahallista jo kyselin. Ehdotuksia, kiitos..

13

2268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Oletko ajatellut esimerkiksi Hesburgeria? Siellä pidetään lapsista hyvää huolta, syötetään, juotetaan ja leikitetään.

• ehdotus

tai sitten mc donalds.. siellä on usein järjestetty lapsille syntymäpäiväjuhlia..

• paikkoja?

kyselin noista hampurilaispaikoista,mut ovat kuulemma liian lapsellisia juttuja..

• ovat pullollaan

Eikö niitä voisi ihan kotosalla viettää. Kaupoista kyllä löytyy valmista tarjottava yllin kyllin.

• sieltä

kysy MLL:stä, siellä järjestetään synttäreitä.

• pri202

Hesburger, olin 7-8 vuotias kun hesburger tiilimäki avattiin ja siel oli kaverin synttärit, pidin niitä jo tuon ikäisenä idioottimaisimmilta mitä olen koskaan kuullut :)

Mcdonalssissa käyn sillon tällön syömässä, ja kiinnittänyt huomiota siihen syntymäpäivä tuoliin, siihen ei kyllä enään 10 vuotias kehtaa istua.

Keilahalli. Keilaaminen on loppuviimein melko vaikea laji 10-vuotiaalle, no tosin siellä on ne laidat, että joka kerta kaatuu pallo, mutta kumminkin.

Lentokenttä, hmmm... Leikitäänkö siellä kuurupiiloa ja katsotaan tyhjää lentokenttää?

Uimahalli... No varmasti erinlainen tapa viettää synttäreitä, voisin pitää tota jopa ihan neronleimauksena. Tietenkin olettaisin, että uimahalliin mentäessä on hyvä omata uimataito.

RAX... leikitäänkö siellä pizzasotaa ja juoman kuljetusta mukissa ?... Ei mun mielestä fiksu paikka.

• elämä on

Kyl o suuret murheet sullaki, älä pidä lainkaa koko synttäreit!
      (Jos ei kotona oo tilaa...)
      Meil o 130 neliöö ja ain o yks kymmene-kakskymment kakaraa mahtunu iha hyvi!!

• olisi

Kun kyselee synttäreiden pitopaikkaa, ei kyse ole siitä etteikö tilaa olisi. Haluaisin vain järjestää erilaiset synttärit, aikani ei riitä kaikkien kakkujen ja tilpehöörien hankkimiseen. Haluan että joku muu, tekee puolestani sen. Tietysti olen siitä valmis maksamaan. En leivo kotona leipää tai pullaakaan,vaan ostan kaupasta, joten kyse on vähän samasta asiasta.

• yks pointti
        olisi kirjoitti:

Kun kyselee synttäreiden pitopaikkaa, ei kyse ole siitä etteikö tilaa olisi. Haluaisin vain järjestää erilaiset synttärit, aikani ei riitä kaikkien kakkujen ja tilpehöörien hankkimiseen. Haluan että joku muu, tekee puolestani sen. Tietysti olen siitä valmis maksamaan. En leivo kotona leipää tai pullaakaan,vaan ostan kaupasta, joten kyse on vähän samasta asiasta.

Kuka hullu haluaisi päästää riehuvia kakaroita kotiinsa? Nykyään ei edes aikuiset kyläile. Tavataan vaan kahviloissa ja illat maataan sohvalla kaunareita tuijotellen.

• Milla-

Katohan itseäsi peiliin! Eikä lapsesi kuitenkin pitäisi kaikista eniten äidin valistelemista kakuista ja muusta tarjoilusta? Uskomatonta viedä lapset "juhlimaan" heseen tai macciin....seuraavaksi kysynet hoitopaikkaa illaksi lapsellesi kun joudut tekemään iltaruokaa ja iltapalaakin vielä...no saa niitäkin hesestä.

Surullista!

• täti83

kyllä mä ainakin pienenä tykkäsin että synttäreitä vietettiin välillä muuallakin kuin kotona esim. just mentiin syömään johonkin muualle ja vaikka leffaan yms. Ei se tee mun mielestä ihmisestä uusavutonta jos haluaa järjestää mukulalleen jotain vaihtelua..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe