Ens kerran ku sen näin
niin mie siihes ihastuin
sitte se kuitenki nopiaa unohtu.
Sitte mie näin sen toisen kerran
ja taas ihastuin
mutta silti mie sen onnistuin vielä
panemaan välillä mielestä pois.
Nyt kolomas kerta ku sattu sama
niin oli jo vaikiampaa mutta
aika kuluki ja niin vainnii
onnistuin sen unohtamaan.
Nyt nelijäs meni jo mahottomuuksiin
niin ei millää jää mielestä,
ei ees kossun voimalla,
ja aina se sama äijänkuvatus!
Carppaako Diemmi
4
448
Vastaukset
- olet eksyny
Taimi Tuima-Napsu .
Otas välii lasolia ja illodiinia
niih niih heittää näkymästä
mikää ihastus!
Voepi olla ette muista omaa nimeeskään, dagen efter! kohta sie oot vonkaamassa miehen tynkää mukkaan pussauskoppiin :D
- mulle alako
ilikeiksi.Mitä pahhaa mie teille oon muka tehny.
Kai jokkainen tipotella saa sillonku tykkää ku omilla rahoillasa vaan juo.
Mie jouvun tässä alakaa teitä nyt ojentammaanki näköjään....
Ja mitä viinapuoleen tullee, mie juon mieluiten kossua, halapa viskiki mennee, mutta sillä myöski mennee helepommin muisti ku kossulla, muistakaa poijat se.
Nyt mulla on laukussa matkassa poikkeuksellisesti joku puskamäen viskipullo, ku ei poijat suostunu pimiästä muuta ostamaan.
Unohukseen kelepaa kaikki
-Ihan vaan ystävyyellä, Taimi-- oikeelta..
Taimilta tämä. Taisi olla sen kaksoispersoonalta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689