Ens kerran ku sen näin
niin mie siihes ihastuin
sitte se kuitenki nopiaa unohtu.
Sitte mie näin sen toisen kerran
ja taas ihastuin
mutta silti mie sen onnistuin vielä
panemaan välillä mielestä pois.
Nyt kolomas kerta ku sattu sama
niin oli jo vaikiampaa mutta
aika kuluki ja niin vainnii
onnistuin sen unohtamaan.
Nyt nelijäs meni jo mahottomuuksiin
niin ei millää jää mielestä,
ei ees kossun voimalla,
ja aina se sama äijänkuvatus!
Carppaako Diemmi
4
454
Vastaukset
- olet eksyny
Taimi Tuima-Napsu .
Otas välii lasolia ja illodiinia
niih niih heittää näkymästä
mikää ihastus!
Voepi olla ette muista omaa nimeeskään, dagen efter! kohta sie oot vonkaamassa miehen tynkää mukkaan pussauskoppiin :D
- mulle alako
ilikeiksi.Mitä pahhaa mie teille oon muka tehny.
Kai jokkainen tipotella saa sillonku tykkää ku omilla rahoillasa vaan juo.
Mie jouvun tässä alakaa teitä nyt ojentammaanki näköjään....
Ja mitä viinapuoleen tullee, mie juon mieluiten kossua, halapa viskiki mennee, mutta sillä myöski mennee helepommin muisti ku kossulla, muistakaa poijat se.
Nyt mulla on laukussa matkassa poikkeuksellisesti joku puskamäen viskipullo, ku ei poijat suostunu pimiästä muuta ostamaan.
Unohukseen kelepaa kaikki
-Ihan vaan ystävyyellä, Taimi-- oikeelta..
Taimilta tämä. Taisi olla sen kaksoispersoonalta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939