ennen koisimaan menemistä/sammumista otan buranan ja kittaan puol litraa virvoitusjuomaa,niin aika usein aamulla ei ole KOVIN pahaa darraa.juomisen lopettaminen(mikä on mahdotonta) olis tietysti paras keino herätä ilman darraa mutta tuota konstiani alettuani käyttää aika harvassa ovat olleet ne aamut jolloin pienet sepät kunnolla takoisivat nupissani
hmmm!
6
1235
Vastaukset
- tervetulleita.
Meikäläistä on viimeaikoina se vanha vainooja kurittanut oikein kunnolla. Muisteleminenkin pelottaa niin paljon, että piti liittyä amatöörien joukkoon pitämään tipatonta tammikuuta, tosin lillukanvarsiketjun ulkopuolella.
- toimiva juttu
Joskus muinoin, kun tuli ryypiskeltyä oikein urakalla, valmistauduin krapula-aamuun siten, että tein valmiiksi pari litraa oikein sokeripitoista jääteetä. Sitä sitten jääkaapista lipittelin aamuyön, eikä ollut aamulla pahaa oloa.
- nimetön
Kaikella ystävyydellä, krapulalle on ihan oma palsta, siellä krapulaiset parantelee toisiaan... Tällä palstalla pyrimme ehkäisemään tilanteet josta aiheutuu krapulaa!
- Heh heh.
Täällähän keskustellaan alkoholista ja sen vaikutuksesta kehoon, ja pääosa keskustelijoista on alkoholisteja. Krapula lienee kuitenkin olennainen osa alkoholismia, entistä tai nykyistä?
tälle aiheelle oma palsta http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000328&subcat=696
- katsot
..että se virvoitusjuoma on nimenomaan kivennäisvettä. Ja jos löydät vitaminoitua sellaista ni avot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1092965Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171872674Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612119Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11421Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2231322Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät221293Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31071Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115880Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103853Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3822