oinas (n) ja kala (m)

minä

Miten oinas nainen ja kala mies sopii toisilleen?
Vai onko jo lähdössä tuhoon tuomittu?

24

21816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

      Ei tule onnistumaan. Menee päin persettä. Aluksi tuntuu mukavalta, sitten alkaa helvetti.

      • Nimetön

        Olen samaa mieltä kun ylempi viesti. Mä olen kalanainen ja seurustelin kalamiehen kanssa vaikka olin kuullut juttua että siitä ei tule mitään, mutten uskonut koska eihän niin tietenkään käy omalla kohdalla. Sitten kuitenkin kävi ja suhde loppui.. En suosittele


      • kalojen
        Nimetön kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kun ylempi viesti. Mä olen kalanainen ja seurustelin kalamiehen kanssa vaikka olin kuullut juttua että siitä ei tule mitään, mutten uskonut koska eihän niin tietenkään käy omalla kohdalla. Sitten kuitenkin kävi ja suhde loppui.. En suosittele

        pitäisi tulla hyvin toimeen?Kysymyshän koski kaloja ja oinasta.Vain aurinkomerkkien perusteella voisi sanoa,että vaikeaa on,mutta asiat eivät koskaan ole niin yksinkertaisia.


    • shaattana

      se on varmaa, että PÄIN PERSETTÄ MENEE. JA ÄLKÄÄ VÄITTÄKÖ MUUTA. KALAT

      • näppikseltä

        häirikkö.


    • Oinas nainen

      Hei vaan.
      Kalamies palvoo Oinas naistansa. Mutta kun arki koittaa.... Kalamies jostain syystä liian boheemi yhteiselämään Oinaan kanssa. Minun rakkauteni loppui Kalamieheen kun saimme ensimmäisen lapsen. Hän olisi halunnut edelleen olla ykkönen ja suunnitteli jatkuvasti menoja, jotka on hyvin vaikea soveltaa pienen lapsen kanssa. Kun kieltäydyin viettämästä lapsen kanssa öitä vieraiden nurkissa tai viemästä lasta hoitoon mummolaan, hän meni itse.
      Oinas naisena en taatusti jäänyt odottamaan parannusta tai itkemään menneitä. Siirryin lapsen kanssa elämässä eteenpäin. Hän on muuten erittäin huono isä lapselle, jos jätät hänet. Ei minunkaan mieheni pitänyt lapseen yhteyttä vaikka aina lupasi. Vasta vanhempana kun on vähemmän vastuuta nyt viettäisi mielellään aikuisen pojan kanssa yhteistä aikaa, ainoa vaan, että pojallakin jo oma elämänsä.

      Minäkin seurustelin 5 vuotta, että ei voi sanoa ettenkö tuntenut herraa..mieti ainakin tarkkaan.

    • blondi-72hki

      ja näin lukee horoskooppikirjassa : "Näiden elementtien välille ei uskoisi voivan syntyä minkäänlaista suhdetta.Veden merkkien mielestä tulen merkit ovatkin tunteettomia,kun tuli puolestaan tuntee veden sammuttavan hänen energiansa liiallisella tunteellisuudellaan.On hyvin harvinaista,että heistä tulee elämäntoverit.Näiden elementtien välille syntyy paljon onnistuneempi ystävyys-kuin rakkaussuhde."

      • kuomis

        mulla oli kalamies yli 10 v...eikä siitä sitten loppujen lopuksi tullut mitään.oinas on sellanen tempperamenttinen tulisielu,ja kalat sit se tulen sammuttaja.alussa toki meni hyvin,mut,pitemmän päälle ei kait toimis.ystävänä varmaan ihan ok...


    • masha

      ei voi kaikkea tähtiin perustaa. onhan se niin, että horoskooppien mukaan oinas-kalat yhdistelmä on tuhoon tuomituu, mutta minulla ja oinaallani menee hyvin. oma puoliskoni ei ole kyllä tyypillinen oinas enkä minä täysin tyypillinen kalat, mutta siitä huolimatta...
      uskoisin, että kannattaa yrittää, jos vetovoimaa puolin ja toisin löytyy. suhde saattaa olla aika myrskyisä, jos skooppeihin uskoo... tarkista asia, tuskin kadut =)

      • oinas-mimmi

        niin no, eiköhän kaikki ole aivan itsestään kiinni..
        olen kyllä itse aivan perus-oinas, ja mieheni menee aika perusteellisesti kalojen normiin, mutta kappas..olemme seurustelleet onnellisesti reilu 5 vuotta.
        tiedän myös toisen samanlaisen pariskunnan, ja heilläkin jo takana useampi vuosi.

        Horoskooppin mukaan oinas-kala suohdetta voi pitää tuhoon tuomittuna, mutta jos se on toimiakseen, niin se toimii silloin todella hienosti, jopa paremmin kuin voisi edes odottaa.

        että niin..


      • ja vesi
        oinas-mimmi kirjoitti:

        niin no, eiköhän kaikki ole aivan itsestään kiinni..
        olen kyllä itse aivan perus-oinas, ja mieheni menee aika perusteellisesti kalojen normiin, mutta kappas..olemme seurustelleet onnellisesti reilu 5 vuotta.
        tiedän myös toisen samanlaisen pariskunnan, ja heilläkin jo takana useampi vuosi.

        Horoskooppin mukaan oinas-kala suohdetta voi pitää tuhoon tuomittuna, mutta jos se on toimiakseen, niin se toimii silloin todella hienosti, jopa paremmin kuin voisi edes odottaa.

        että niin..

        rakkaus kalamieheen on erilaisempaa.se on hyvää,ja seksiä on paljon mutta se on ehkä turvallisempaa ja tasaisempaa.ei mitään vikaa.ja joskus ajattelen että parasta mitä on.ne tuliset,kiihkeät suhteet ovat päättyneet kipuun.ja olemme mekin tulisia....mutta puuttuuko jotain...


    • RMH55

      Oinas naisen ja Kalat miehen välillä on aika lailla ristiriitoja ja väärinymmärryksiä.Jos uskot, että rakkauden pitääkin olla verta, hikeä ja kyyneleitä, voit aloittaa elämäsi haastavimman ihmissuhteen.

      Minäkin ihastuin korviani myöten Kalat mieheen, nyt ensitapaamisemme jälkeen ei ole yhteyttä pitänyt pian jo viikkoon!Aluksi soitti jopa kolmekin kertaa saman päivän aikana, että tälläistä kuuluupi mulle!

    • Oinas (N)

      Kokemuksesta sanon että kalat ja oinas käy ihan hyvin yhteen...Pikku ongelma vaan on se että oinaat näyttävät ja kertovat voimakkaasti tunteensa kun taas kalojen on tunteitaan todella vaikea ilmaista...Itselläni oli säpinää kalamiehen kanssa mutta annoin asian olla aika pitkän välimatkan takia...Nyt se tosin harmittaa kun tapasin hänet vähän aikaa sitten ja olen ikävöinyt häntä siitä asti aivan hirveästi...En uskalla enää ilmaista tunteitani hänelle koska en tiedä välittääkö hän enää minusta..

      • kakajunn

        uskokaa jo, että horoskoopit on keksittyjä! tuulesta temmattuja ja ne pitää paikkansa jos haluaa sen pitää paikkaansa! =)


    • Manelli

      Itse olen oinasnainen ja seurustelen kalojen kanssa. Aluksi suhde oli ihana, oltiin aina yhdessä ja hauskaa riitti. Loppujen lopuksi kalamiehestä tuli tylsä, hän on ujo ei kerro tunteitaan eikä osaa päättää mitään. Kaikkeen on vastauksena "en tiedä" tai "ihan sama" Todella ärsyttävää. Tyypillisenä oinaana pidän haasteista ja pienistä kinasteluista, mutta kun kalamieheni luovuttaa heti alussa. Yritämme vielä, mutta tulevaisuus näyttää aika synkältä...

      • Manelli

        että ollaan enemmänkin parhaat ystävät. Liekki on sammunut, tosin kalamies on riippuvainen ja rakastaa täysillä. Niin paljon, että se tukahduttaa oinaan tunteet.


      • todemi
        Manelli kirjoitti:

        että ollaan enemmänkin parhaat ystävät. Liekki on sammunut, tosin kalamies on riippuvainen ja rakastaa täysillä. Niin paljon, että se tukahduttaa oinaan tunteet.

        Yleensähän kiinalaiset horoskoopit on aikas oikeessa ja nekin kyllä voi vaikuttaa suhteeseen.
        itse olen kalat ja tyttöystäväni on oinas ja meillä on synkannyt todella hyvin.
        Toisaalta kuulumme sitten kiinalaisissa näihin kolmoisliittoihin.


    • Kala-ukko

      Oinaan rohkeus kiehtoo Kalaa, mut toisaalta myös pelottaa.
      Ainakin itse olen varovainen Oinaan seurassa. Pelkään haavoittuvani.
      Kuitenkin luonteet ovat täysin erilaiset.
      Oinas on voimakastahtoinen ja Kala pelkää jäävänsä Oinaan jalkoihin.

    • tylsistynyt oinas

      Aluksi oli ihanaa, koska mies aurinkomerkiltään kalat ja minä aurinko-oinas kuu-kalat, mutta suhde on muuttunut tappavan tylsäksi kolmen vuoden aikana. Kalojen vesi todella sammuttaa oinaan liekin! Pitkään ollut vain kaloja, eka vuosi menee hyvin, mutta sitten alkaa tylsyys. Nyt olen tavannut kaksosen niin kuu kuin aurinkomerkiltäänkin, jännitystä on riittämiin, mutta suhteesta ei voi vielä puhua kun edelleen kiinni kalassa..

    • ei enää Kaloja

      Oinasnainen ja naimisissa jo yli 10-vuotta Kalat-miehen kanssa. Näin jälkiviisaana, ei olisi kannattanut tähän suhteeseen lähteä. Olemme kuin yö ja päivä. Meillä ei oikeastaan ole mitään yhteistä (paitsi lapset), mutta monta vuotta meni tajutessani sen. Intohimo on varmaan ainoa joka on säilynyt, mutta pohdinkin tässä parhaillani riittääkö se pitämään meidät yhdessä. Tylsää meillä ei ole kyllä koskaan ollut, jatkuvat riitelyt ovat pitäneet tylsyyden poissa.

    • pässi

      Kyllä suhde oinas kalat suhde toimii jos haluaa sen toimivan. Itselläni on kalat ystävä (m) ja oinas (n) jotka ova parisuhteessa olleet jo 6-vuotta, ja yhä jatkavat taivaltaan yhdessä. Molempien on vain hyväksyttävä toinen toisensa sellaisena kuin ovat. Jotta oinaalle ei tule tylsää kannattaa hänen tehdä jotain muutakin kuin vain notkua kalan kainalossa, väkisinkin siinä muuten tylsistyisi. Näin ei kummallakaan ole niin tylsää kun saavat tehä jotain välillä erikseenkin.

      Itse olen oinas ja seurustelen vesimerkin (skopun) kanssa, horoskoopeissa sanotaan että tuhoon tuomittu yhdistelmä. Itse en usko sellaiseen meillä on mennyt huonosti ja hyvin, mutta niinhän kaikissa parisuhteissa on niin. Mikään ei ole täydellistä, kaikissa on niitä vikoja mutta ne viat on vain hyväksyttävä jos todella rakastaa toista ja haluaa jakaa elämänsä tämän kanssa. Ja pienellä yhteistyöllä suhde etenee, jos ei työstä parisuhdettaan tai laita edes tikkua ristiin niin kyllähän se siitä sitten kaatuukin alta aikayksikön.

    • HageliP1

      Ehkä ei horoskooppimerkeistä kiinni, mieheni kala ja itse naisena oinas. Olemme olleet yhdessä n. 37 vuotta ja aikuiset lapset 26 ja 29 v. Luonteiden ristiriitaisuudet tiedostettu alusta alkaen, mutta myös kiehova piirre. Meidän kohdallamme pitkään yhdessä oloon varmaan myös vaikuttanut mm., että olemme noin samoista lähtökohdista sekä ainoita lapsia.

    • pääkii

      vitu tääl o vajaata porukkaa onko tää läppää ???? :D

      • Anonyymi

        Itse vajoan täysin näihin uskomuksiin.. täytyisi kai herätä 😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe