tuollaista tekisi ensi kesäksi mieli. ja isoa vielä. taitavat olla suomessa aika harvassa. mistä kannaittaisi alkaa katsastelemaan jos toisi veneen vaikka ulkomailta.
wellcraft scarab
6
1333
Vastaukset
- venho
Minkäs kokoinen on Wellcraft Scarab?
Helpointa olisi tietysti naapurista Ruotsista alkaa etsimään... - jenkit jyrää!
katos venepörssin 7. tai 8.numero. siel oli scarab 34 tai joku sellane. väri punane ja oli muute hyvän näköne!!!vois muuten käyä kattookki sitä mut noi isommat koneet vähän arveluttaa ton ikäluokan veneissä(tosin remppaa tehty 100000mk).ainaki mitä siinä "suomen nopeimmassa?" sarjavalmisteisessa veneessä(formula 357 sr-1 tai joku sellane)se formula kiertäny kuulemma jo monella omistajalla.itsekkään en oo veneilly ku 2 kesää mutta kysymys kuuluu: minkälaisessa kunnossa yleensä on 90-> yli 260hv koneet?vaatiiko paljoo remonttii? itellä on nyt mariahin 180 diablo ja 135 mc kiinni!ja tarkotus olis vaihtaa isompaan esim. sellasee jossa vois yöpyä 2-3 henkilöä.veneen korkeuskin olis rajotettu n.1,60m koska mökille meno reitillä on silta, joka on noin 2m korkea ja max. hinta olis n.50-60000 €.olis kiva jos joku kertoilis vinkkejä tohon ongelmaan! mutta S-CARAB!eti jostai vaikka googlen kautta ni sieltä kyllä löytyy ympäri maailmaa!
ps:onko veneissä mitään veroja jos lähtee hakee ulkomailta?siellä noi veneet näyttäs olevan halvempia ku suomessa!?- s-carab
siinähän se just onki kun veneestä ei mene minkäänlaista veroa!
se punainen scarab onkin ainut minkä oon suomessa nähnyt. ei oikein toi väri nappaa. on se kyllä mahtava vehje muuten. - scarab
s-carab kirjoitti:
siinähän se just onki kun veneestä ei mene minkäänlaista veroa!
se punainen scarab onkin ainut minkä oon suomessa nähnyt. ei oikein toi väri nappaa. on se kyllä mahtava vehje muuten.jos kiinnostaa Scarab 38 niin voin välittää sellaisen. Todella makea väritys. Vm. 99. Merc 502 koneet. Ajettu todella vähän.
Hinta 85000 englannin puntaa rahti.
Veneelle luonnollisesti asiaankuuluvat takuut.
Lähetä mailia: [email protected], mikäli olet kiinnostunut. - keke
kysyntä ja tarjonta määrää hinnan.
Noille erikoisille peleille suomessa vähemmän kysyntää, koska kaks isoa bensakonetta ja saa huoltaa melkoisesti, joten kysyntää vähemmän ja siks tällä pienel markkinal Suomes käytettynä halvemmalla saa ostettua kuin ulkomailta.
Sen sijaan laman jälkeen about 95 myytiin suomessa uusia veneitä vain muutama, joten sen ikäisiä saa ulkomailta halvemmalla. Uudetkin ovat täällä useita muita maita halvempia. Täytyy muistaa myös se, et useis mais ulkomailla on olosuhteet huonommat kuin täällä veneen säilymiseksi kunnossa. Esim. englannissa paljon suolaa meressä, joten perävetolaitteet menee huonoon kuntoon, sama juttu välimerellä. Ja kummassakin vielä se tilanne, että veneet yleensä vedessä koko vuoden, joten tietää mitä se aiheuttaa. Puhumattakaan vielä välimerellä auringon aiheuttamista vaikutuksista veneen pinnalle.
Parhaat käytetyt löydät jostain hollannista tai saksasta järvillä tai joilla pidettyjä veneitä.
- merityttö
www.ybw-boatsforsale.com
Pitäisi löytyä ympäri maailmaa veneitä joka makuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375136- 823656
- 403062
- 613005
- 102956
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1431745- 181731