Ei media-alalle!!

Eräs nuori

Jos joku tulee tänne haikailemaan, että pitäisikö opiskella media-alalle, niin sanon, että EI KANNATA! Media-assistenttina (toisen asteen koulutus), et taatusti saa töitä, ellet ole todella lahjakas ja satu olemaan oikeasssa paikassa oikeaan aikaan!

Itse olen media-assistentti, ja taidan heittää haaveet medianomiksi jatkamisesta, koska eihän nekään saa töitä jos ei oo lahjakkuutta ja 100% panostamista alaan, jos sittenkään.

Jos olet mies, opiskele raksa-alalle, jos nainen, mene hoitoalalle. Tai toisinpäin, ihan sama. Jos nuo ei innosta, niin keksi jotain, missä on hyvät työllisyysnäkymät. Kuka edes jaksaa näplätä jotain tietokonetta koko ikänsä 8h/pvä, ellei enemmänkin??

No niin, olen puhunut, ottakaa oppia! Itselläkin alanvaihto edessä.

3

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

Lisää tämmöisiä viestejä. Niin meille vanhoille väsyneille pieruille riittää duunia. Eihän Hesarikaan ole kuin 3 vuotta huutanut että ei ole normaaleja duunareita kun kaikki äidin pikku kultamussut haluaa olla taiteilijoita taikka mediapersoonia, puhumattakaan julkkisammatista.

• kipulis

Nonih, yhdyn täysin "vanhan pierun" mielipiteeseen. Itsekin näi vanhana pieruna ihmettelen jatkuvasti miten jumalaisen paljo kouluista nykyään tuleekaan suuria taiteilijoita ja boheemeja moniosaajia MUTTA joille ei tunnu työ kelpaavan ja sitten kun sitä saa niin voi luoja sitä valituksen määrää ja omien titteleiden tarkistusta. Pieni vinkki nuoret: Oppikaa hiukan nöyryyttä->Se ei tapa!!!

• kopulis
        kipulis kirjoitti:

Nonih, yhdyn täysin "vanhan pierun" mielipiteeseen. Itsekin näi vanhana pieruna ihmettelen jatkuvasti miten jumalaisen paljo kouluista nykyään tuleekaan suuria taiteilijoita ja boheemeja moniosaajia MUTTA joille ei tunnu työ kelpaavan ja sitten kun sitä saa niin voi luoja sitä valituksen määrää ja omien titteleiden tarkistusta. Pieni vinkki nuoret: Oppikaa hiukan nöyryyttä->Se ei tapa!!!

vedät kai speediä?
        "Tää on pulpahteleva ja vähän niinku mielenvirkeyttä vaaliva
        huimapäinen tyttölapsi vähän sieltä sun täältä:)
        Mut joo..tykkään vauhdista, elävistä väreistä ja kuunnella ihmisiä joilla on makee ääni tai ylipäätään ääni..mut en silti soittele 0800- linjoille..eh..
        ja elämän suurin hurmio on huonot vitsit, joten älkää ampuko mua jos sammakoita alkaa satamaan suusta:)
        Eipä mul ny muuta, muiskiutellaan ku tavataan!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2866
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2529
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2428
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2367
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1782
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1325
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1202
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1099
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe