Ei media-alalle!!

Eräs nuori

Jos joku tulee tänne haikailemaan, että pitäisikö opiskella media-alalle, niin sanon, että EI KANNATA! Media-assistenttina (toisen asteen koulutus), et taatusti saa töitä, ellet ole todella lahjakas ja satu olemaan oikeasssa paikassa oikeaan aikaan!

Itse olen media-assistentti, ja taidan heittää haaveet medianomiksi jatkamisesta, koska eihän nekään saa töitä jos ei oo lahjakkuutta ja 100% panostamista alaan, jos sittenkään.

Jos olet mies, opiskele raksa-alalle, jos nainen, mene hoitoalalle. Tai toisinpäin, ihan sama. Jos nuo ei innosta, niin keksi jotain, missä on hyvät työllisyysnäkymät. Kuka edes jaksaa näplätä jotain tietokonetta koko ikänsä 8h/pvä, ellei enemmänkin??

No niin, olen puhunut, ottakaa oppia! Itselläkin alanvaihto edessä.

3

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

Lisää tämmöisiä viestejä. Niin meille vanhoille väsyneille pieruille riittää duunia. Eihän Hesarikaan ole kuin 3 vuotta huutanut että ei ole normaaleja duunareita kun kaikki äidin pikku kultamussut haluaa olla taiteilijoita taikka mediapersoonia, puhumattakaan julkkisammatista.

• kipulis

Nonih, yhdyn täysin "vanhan pierun" mielipiteeseen. Itsekin näi vanhana pieruna ihmettelen jatkuvasti miten jumalaisen paljo kouluista nykyään tuleekaan suuria taiteilijoita ja boheemeja moniosaajia MUTTA joille ei tunnu työ kelpaavan ja sitten kun sitä saa niin voi luoja sitä valituksen määrää ja omien titteleiden tarkistusta. Pieni vinkki nuoret: Oppikaa hiukan nöyryyttä->Se ei tapa!!!

• kopulis
        kipulis kirjoitti:

Nonih, yhdyn täysin "vanhan pierun" mielipiteeseen. Itsekin näi vanhana pieruna ihmettelen jatkuvasti miten jumalaisen paljo kouluista nykyään tuleekaan suuria taiteilijoita ja boheemeja moniosaajia MUTTA joille ei tunnu työ kelpaavan ja sitten kun sitä saa niin voi luoja sitä valituksen määrää ja omien titteleiden tarkistusta. Pieni vinkki nuoret: Oppikaa hiukan nöyryyttä->Se ei tapa!!!

vedät kai speediä?
        "Tää on pulpahteleva ja vähän niinku mielenvirkeyttä vaaliva
        huimapäinen tyttölapsi vähän sieltä sun täältä:)
        Mut joo..tykkään vauhdista, elävistä väreistä ja kuunnella ihmisiä joilla on makee ääni tai ylipäätään ääni..mut en silti soittele 0800- linjoille..eh..
        ja elämän suurin hurmio on huonot vitsit, joten älkää ampuko mua jos sammakoita alkaa satamaan suusta:)
        Eipä mul ny muuta, muiskiutellaan ku tavataan!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      501
      1887
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      379
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1367
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      972
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      764
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    Aihe