Jos joku tulee tänne haikailemaan, että pitäisikö opiskella media-alalle, niin sanon, että EI KANNATA! Media-assistenttina (toisen asteen koulutus), et taatusti saa töitä, ellet ole todella lahjakas ja satu olemaan oikeasssa paikassa oikeaan aikaan!
Itse olen media-assistentti, ja taidan heittää haaveet medianomiksi jatkamisesta, koska eihän nekään saa töitä jos ei oo lahjakkuutta ja 100% panostamista alaan, jos sittenkään.
Jos olet mies, opiskele raksa-alalle, jos nainen, mene hoitoalalle. Tai toisinpäin, ihan sama. Jos nuo ei innosta, niin keksi jotain, missä on hyvät työllisyysnäkymät. Kuka edes jaksaa näplätä jotain tietokonetta koko ikänsä 8h/pvä, ellei enemmänkin??
No niin, olen puhunut, ottakaa oppia! Itselläkin alanvaihto edessä.
Ei media-alalle!!
3
1041
Vastaukset
- niinpä niin
Lisää tämmöisiä viestejä. Niin meille vanhoille väsyneille pieruille riittää duunia. Eihän Hesarikaan ole kuin 3 vuotta huutanut että ei ole normaaleja duunareita kun kaikki äidin pikku kultamussut haluaa olla taiteilijoita taikka mediapersoonia, puhumattakaan julkkisammatista.
- kipulis
Nonih, yhdyn täysin "vanhan pierun" mielipiteeseen. Itsekin näi vanhana pieruna ihmettelen jatkuvasti miten jumalaisen paljo kouluista nykyään tuleekaan suuria taiteilijoita ja boheemeja moniosaajia MUTTA joille ei tunnu työ kelpaavan ja sitten kun sitä saa niin voi luoja sitä valituksen määrää ja omien titteleiden tarkistusta. Pieni vinkki nuoret: Oppikaa hiukan nöyryyttä->Se ei tapa!!!
- kopulis
kipulis kirjoitti:
Nonih, yhdyn täysin "vanhan pierun" mielipiteeseen. Itsekin näi vanhana pieruna ihmettelen jatkuvasti miten jumalaisen paljo kouluista nykyään tuleekaan suuria taiteilijoita ja boheemeja moniosaajia MUTTA joille ei tunnu työ kelpaavan ja sitten kun sitä saa niin voi luoja sitä valituksen määrää ja omien titteleiden tarkistusta. Pieni vinkki nuoret: Oppikaa hiukan nöyryyttä->Se ei tapa!!!
vedät kai speediä?
"Tää on pulpahteleva ja vähän niinku mielenvirkeyttä vaaliva
huimapäinen tyttölapsi vähän sieltä sun täältä:)
Mut joo..tykkään vauhdista, elävistä väreistä ja kuunnella ihmisiä joilla on makee ääni tai ylipäätään ääni..mut en silti soittele 0800- linjoille..eh..
ja elämän suurin hurmio on huonot vitsit, joten älkää ampuko mua jos sammakoita alkaa satamaan suusta:)
Eipä mul ny muuta, muiskiutellaan ku tavataan!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257