pään oikeanpuoleinen "turtuminen"

peloissan

Onko kellään antaa yhtään lohduttavaa/rauhoittavaa sanaa :(?Mulla on ollut kolme-neljä päivää välillä sellainen kumma tunne päälaella,hieman oikealla.Ei ole kipua eikä tunnottomuutta varsinaisesti.Lähinnä sellainen että joku kevyesti painais siitä kohdin.Kipulääkkettä ei siis tarvitse.Mulla on niskat usein jumissa,niinkuin nytkin.Ikää minulla on 24. Olen tosi huolissani. Mulla ei oo mitään muita oireita ku tämä "tunne" päässä. Välillä se menee,mutta tänään on ollut jatkuvaa.
Kävin terv.keskus lääkärillä ja hän teki neurologisia tutkimuksia ja kaikki oli niissä ok.Verikokeiden tulokset saan ensiviikolla.Mutta lääkäri heitti ilmaan mahdollisuuksia verenkiertohäiriöistä,tukoksista,paineista...jne jne pelottavasta. Itkin vaan koko matkan ja lapsetkin kyseli että sattuko mua.Todella noloa.Mutta pelkään ihan tosissani ja en osaa rauhoittaa mieltänikään enää..mietin vaan että mikä mulla on!!!

32

22116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

Menehän osaavalle kiropraktikolle. Nuo oireet johtuu niskan nikamalukoista.

• kaikkea pitää kokeilla

Minulla on kasvojen oikeanpuoleista puutumista melkein päivittäin.Magneettikuva päästä on maaliskuussa.Ajattelin kokeilla kiropraktikkoa sitä ennen, joten voisitko suositella Lahden seudulta sellaista.Kiitos etukäteen!!!

• Ota iisisti

Ihan hyvä että lääkäri otti oireesi tosissaan - anna hänen tutkia. Voisiko vaihtoehtona olla yläselän ja hartia-alueen lihasjännitteet jne.? Auttaisiko hoidot (hieronta) tälle alueelle? Suosittelen sitä ellei lääkäri kieltänyt?

Onko kysymys pään ihoalueen tuntemuksista? Jos sinulla olisi kallon sisäisiä ongelmia / muutoksia et niitä todennäköisesti mitenkään tuntisi sillä siellä ei ole hermoja jotka viestiä välittäisivät.

Voin kokemuksesta sanoa että minun vakavat ongelmat olivat aivoissa enkä siksi niistä mitään etukäteen tiennyt.

Otahan rauhallisemmin.

• peloissaan

kiitos viesteistä ja vastauksista.Niskat ja yläselkä ovat jumissa.Varsinkin niskaa särkee välillä tuntuvammin. Myös päänsärkyä on ajoittain,mutta sen yleensä aina pistä niskojen piikkiin.Tämä tunne on vain niin uutta...niin yhdellä alueella olevaa, että huolestuttaa..ja varsinkin sen lääkärin jälkeen :(

• Anonyymi
        peloissaan kirjoitti:

kiitos viesteistä ja vastauksista.Niskat ja yläselkä ovat jumissa.Varsinkin niskaa särkee välillä tuntuvammin. Myös päänsärkyä on ajoittain,mutta sen yleensä aina pistä niskojen piikkiin.Tämä tunne on vain niin uutta...niin yhdellä alueella olevaa, että huolestuttaa..ja varsinkin sen lääkärin jälkeen :(

johtätätuuko tämäpäänpuutuminen huonoista hampaista vaimis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

johtätätuuko tämäpäänpuutuminen huonoista hampaista vaimis

huonthampaa olisiko sesyynä tuohopäänpuutumiseen

• hoidettu

Tuohon löytyy apua Vantaalta, Helsingistä, Lahdesta ja Rovaniemeltä, ehkä myös Hämeenlinnasta. Mikä on lähin?

• peloissaan

minkälaista apua ja mistä?

• hoidettu

• peloissaan
        hoidettu kirjoitti:

No siis vaivat ja kivut pois. Ei sit puutuile enää sun kasvot eikä ole niskat jumissa. Soita tuolle, joka on Helsingistä:
        http://personal.inet.fi/koti/faro/Selkasivut/Parannu.html

Mulla se "tunne" ei ole kasvoissa laisinkaan.Vaan päälaella..ei ihan keskellä,mutta hieman oikealla.Olen tänään koittanut hieroa ja lämmitellä niskojani koko illan...mutta ainakaanvielä "tunne" ei ole kadonnut.Vähän niskaa särkee ja päkin oli kipeä.Mulla on se paha tapa että alan tarkkailla itseäni,jolloin alan jännittää...ja sitten en ainakaan "parane".En vaan sen lääkärireissun jälkeen pysty kauheasti rentoutumaan.Oli se niin pelottavaa.Huomenna menen neurologille,yksityiselle.Varasin ajan kun ei tästä muuten mitään tule.Jos ei ole mitään vakavaa niin mielenterveys tässä lähtee.Pitäkää mulle peukkuja :(

• Miesope
        peloissaan kirjoitti:

Mulla se "tunne" ei ole kasvoissa laisinkaan.Vaan päälaella..ei ihan keskellä,mutta hieman oikealla.Olen tänään koittanut hieroa ja lämmitellä niskojani koko illan...mutta ainakaanvielä "tunne" ei ole kadonnut.Vähän niskaa särkee ja päkin oli kipeä.Mulla on se paha tapa että alan tarkkailla itseäni,jolloin alan jännittää...ja sitten en ainakaan "parane".En vaan sen lääkärireissun jälkeen pysty kauheasti rentoutumaan.Oli se niin pelottavaa.Huomenna menen neurologille,yksityiselle.Varasin ajan kun ei tästä muuten mitään tule.Jos ei ole mitään vakavaa niin mielenterveys tässä lähtee.Pitäkää mulle peukkuja :(

Minä sain vastaavanlaisia tuntemuksia vasemmalla puolella etenkin hiukan tunnepitoisten yllättävien keskustelujen aikana.Jos ilahduin esim oppilaan fiksusta kysymyksestä,pään vasemman puolen ihoa karsi. Ammatissani niskojen jumissa olo on lähes ammattitauti. Ilmiö on ollut minulla niin kauan, että olisin ehtinyt jo kuolla, jos kyseessä olisi fataali tapahtuma.
        Mielestäni sinun pitäisi nyt tavoittaa kunnon rentous niskan ja hartianseudun lihaksiisi. Ryhdin korjaus, sauvakävely ja fysioterapia ohjelmaasi. Ja vielä tyynyn valinta harkittavaksi.

• peloissaan
        Miesope kirjoitti:

Minä sain vastaavanlaisia tuntemuksia vasemmalla puolella etenkin hiukan tunnepitoisten yllättävien keskustelujen aikana.Jos ilahduin esim oppilaan fiksusta kysymyksestä,pään vasemman puolen ihoa karsi. Ammatissani niskojen jumissa olo on lähes ammattitauti. Ilmiö on ollut minulla niin kauan, että olisin ehtinyt jo kuolla, jos kyseessä olisi fataali tapahtuma.
        Mielestäni sinun pitäisi nyt tavoittaa kunnon rentous niskan ja hartianseudun lihaksiisi. Ryhdin korjaus, sauvakävely ja fysioterapia ohjelmaasi. Ja vielä tyynyn valinta harkittavaksi.

karsiminen oli hyvä ilmaisu.Mutta mulla se on kokoaikaista melkein.Eli ei mihinkään tapahtumaan jne.liittyvää. Jos jotenkin koitan kuvailla niin "karsimista" ihon ja kallon välillä. Hankala määritellä.Tavallaan tuntus että sisällä pääkopassa..mutta sit ei tavallaan kuitenkaan.Tämä juuri ajaa hulluksi kun ei oikein osaa kuvaillakkaan. Oliko sinulla juuri yhdessä ja samassa paikassa (lähinnä) ilmeneviä tuntemuksia niinkuin minulla?

• hoidettu
        Miesope kirjoitti:

Ei se ole pelkästään opettajien ammattitauti. Sitä on monella muullakin alalla ihan riesaksi saakka. Se on kansantauti!

Mutta siitä pääsee eroon asiantuntevan kiropraktikon/parantajan niskakäsittelyllä.

Neurologi ei tarjoa kuin leikkausta. Leikkaus on kuitenkin ihan turhaa ja vaarallistakin, koska ei läheskään aina onnistu toivotulla tavalla.

• peloissaan
        hoidettu kirjoitti:

Ei se ole pelkästään opettajien ammattitauti. Sitä on monella muullakin alalla ihan riesaksi saakka. Se on kansantauti!

Mutta siitä pääsee eroon asiantuntevan kiropraktikon/parantajan niskakäsittelyllä.

Neurologi ei tarjoa kuin leikkausta. Leikkaus on kuitenkin ihan turhaa ja vaarallistakin, koska ei läheskään aina onnistu toivotulla tavalla.

varasin ajan neurologille syystä että haluan varmistua ettei ole mitään vakavaa.Mua niin pelottaa kaikki aivojen sairaudet jne.Toivottavasti tänään saan selvyyttä asioihin.Ilmoitan sitten täällä miten kävi.Toivottavasti siis todellakin johtuu niskojen jumituksesta jne.Eikä mitään vakavaa

• Inka
        hoidettu kirjoitti:

Toni, älä nyt taas puhu läpiä päähäsi. Aivojen sairaudet ovat sellaisia, ettei niiden kanssa kannata leikkiä.

Sitäpaitsi: Neurologi ei koskaan tarjoa leikkausta. Aivoleikkauksia harkitsee aina neurokirurgien meeting huolellellisten tutkimusten jälkeen. Esim aivokasvainpotilaan voi leikkaus pelastaa oireettomaksi, nikamakäsittely ei koskaan.

"Ota iisisti" on väärässä siinä, etteivät pääkopan sisällä olevat ongelmat tunnu ulospäin, jos jokin kysta tai muu painaa liikekeskuksia, tuntuu vastakkaisen puolen raajoissa tai kasvoissa. Silti uskoisin, ettei sinun "Peloissaan" tarvitse olla peloissaan. Hyvä kuitenkin että tutkitaan. Tänään olet sitten vähän viisaampi.

Toivotaan että pääset säikähdyksellä!

• hoidettu
        Inka kirjoitti:

Toni, älä nyt taas puhu läpiä päähäsi. Aivojen sairaudet ovat sellaisia, ettei niiden kanssa kannata leikkiä.

Sitäpaitsi: Neurologi ei koskaan tarjoa leikkausta. Aivoleikkauksia harkitsee aina neurokirurgien meeting huolellellisten tutkimusten jälkeen. Esim aivokasvainpotilaan voi leikkaus pelastaa oireettomaksi, nikamakäsittely ei koskaan.

"Ota iisisti" on väärässä siinä, etteivät pääkopan sisällä olevat ongelmat tunnu ulospäin, jos jokin kysta tai muu painaa liikekeskuksia, tuntuu vastakkaisen puolen raajoissa tai kasvoissa. Silti uskoisin, ettei sinun "Peloissaan" tarvitse olla peloissaan. Hyvä kuitenkin että tutkitaan. Tänään olet sitten vähän viisaampi.

Toivotaan että pääset säikähdyksellä!

Kuka tässä on aivojen sairauksista puhunut? Eikös kyse ollu tuntohäiriöistä ja puutumisessa?

Toisaalta niitä aivojen sairauksiakin siis parannellaan kyllä yläniskan manipulaatiolla. Tässä eräs useista:
        http://www.ptakchiropractic.com/patients_speak_up.htm

• Inka
        hoidettu kirjoitti:

Kuka tässä on aivojen sairauksista puhunut? Eikös kyse ollu tuntohäiriöistä ja puutumisessa?

Toisaalta niitä aivojen sairauksiakin siis parannellaan kyllä yläniskan manipulaatiolla. Tässä eräs useista:
        http://www.ptakchiropractic.com/patients_speak_up.htm

Alkuperäinen kysyjä on ollut huolissaan, ettei vain ole mitään vakavaa, kuten aivojen sairautta.

Älä ole niin itsekeskeinen. Tai ole mieluummin niin itsekeskeinen että pysyt selkäsivuillasi keskustelemassa. Onko lukutaito, lukemisen ymmärrys vai tiedot puutteelliset, kun et huomaa että tämän palstan otsikko on Neurologia!

• Miesope
        peloissaan kirjoitti:

karsiminen oli hyvä ilmaisu.Mutta mulla se on kokoaikaista melkein.Eli ei mihinkään tapahtumaan jne.liittyvää. Jos jotenkin koitan kuvailla niin "karsimista" ihon ja kallon välillä. Hankala määritellä.Tavallaan tuntus että sisällä pääkopassa..mutta sit ei tavallaan kuitenkaan.Tämä juuri ajaa hulluksi kun ei oikein osaa kuvaillakkaan. Oliko sinulla juuri yhdessä ja samassa paikassa (lähinnä) ilmeneviä tuntemuksia niinkuin minulla?

Karsimisaalto alkaa päälaelta vasemmalla puolella ja saattaa levitä poskenkin yli. Päänahassa on toisinaan myös edestä taaksepäin vievä aalto.
        Olen vahvasti sitä mieltä, että niskan jännitys on pääsyy, mutta mielialat ja yleiskunto voivat herkistää. Olen hoidattanut niskaani sekä kiropraktikolla että fysioterapiassa saamatta lopullista paranemista. Vahvistuu käsitys, että niskan suhteen pitää olla sekä huolehtivainen että varovainen. Kallo liittyy kaularankaan niin monin ristikkäisin lihaskerroksin, että kramppeja ja traumoja voi kehittyä. Asettaisin ykköstavoitteeksi hyvän ryhdin, toiseksi kaulan liikkuvuuden ja kolmanneksi kohtuuden niskojen käsittelyssä.

• peloissaan

Nyt on käyty neurologlilla ihan yksityisellä,joten olen taas viisaampi.Mieli on rauhottunut suuresti.Eli niskoista ja hartioista (varsinkin oikeapuoleisen) ansiosta joku hermo on luultavasti puristuksissa.Lääkäri teki hyvän tutkimuksen,neurologiset,kuulot,silmäpohjat jne.Kaikki oli kunnossa.Lähetettä kuvauksiin ei tarvita,on kuulema niin selvää ettei mitään vakavaa ole.huh.Kuulema tälläinen vaiva voi kestää jonkun viikonkin ja jumppailla ja venytellä kannattais.Mulla on edelleen se sama tunne,mutta enää se ei aja hulluuden partaalle.Kertaan mielessäni lekurin sanoja ja varmuutta ja oma olokin on hyvä.Sanoi vielä että kuhan rentoutuisin ja lakkaisin itseni tarkkailemisen,niin sekin edesauttaisi asiaa :).Olo oli kuin uudesti syntyneellä.Vein lapset heti hampurilaiselle juhlimaan :D Kiitoksia ja haleja teille kaikille vastanneille.Oikeasti olitte mulle henkinentuki.Mä ravasin tällä sivulla vähänväliä tarkistamassa vastauksia.KIIIITOOOOOS!

• Inka

Nyt voit rentoutua ja nauttia lapsistasi. Heistä voisi olla ihan konkreettista apuakin. Menet lattialle vatsallesi ja annan lasten istua ja kontata ja keinua yläselkäsi ja hartioittesi päällä, mikä nyt parhaalta tuntuu.

Lapsenlapseni ovat leikkineet tuolla tavalla ja rentouttaa kummasti.

Hyvää vointia!

• ei enää peloissaan
        Inka kirjoitti:

Nyt voit rentoutua ja nauttia lapsistasi. Heistä voisi olla ihan konkreettista apuakin. Menet lattialle vatsallesi ja annan lasten istua ja kontata ja keinua yläselkäsi ja hartioittesi päällä, mikä nyt parhaalta tuntuu.

Lapsenlapseni ovat leikkineet tuolla tavalla ja rentouttaa kummasti.

Hyvää vointia!

joo..lapseni ovat kävelleet selkäni päällä ja se on heistä hauskaa hommaa.kaikki saavat jotain :)

• Lumitaria

Olen 2vk käsrsinyt niska-hartia särystä,
      sekä tuosta oikean puolen ohimon tykytyksestä.
      Otsalla on tunne kuin panta puristaisi päätäni,
      mutta päätäni ei säre.

Neurologini sanoi, että johtuu niska-hartia
      säryistä ja nyt ostan kävelysauvat ja saan
      iltaisin kotona hierontaa.

Harkitsen vielä tuota hieronnan
      ammattilaiselle
      menoa, kun rahat on tiukassa.

Olen Epileptikko ja tuskin pääsi
      sisällä mitään vikaa on,
      vaan oireesi johtuvat tuosta
      niska-hartia särystä.

Voi hyvin ja parane pian.

• taas PELOISSAAN!!!

No tänään mulle sit soitettiin et olikin löytyny borrelioosin vasta-aineita.ovat kuulema hiukan kokeita ja kävin sitten uusissa verikokeissa kun pyysivät.Inhottavaa...juuri kun olen saanut itseni psyykattua siihen että olen terve,niin tulee tälläistä.Netistä luin lymen-taudista ja mua ahdistaa :(((((

• Inka

Se vasta-ainetesti ei kai vielä ole varma merkki että olisit saanut borrelioositartunnan? Ovatko uudet verikokeet tarkempia? Milloin saat vastaukset uusista verikokeista?

Oletko ollut punkkialueilla? Oletko nähnyt punaista pyöreää läiskää? Mulla oli kerran jalassa, ja fysioterapeutti sattui näkemään ja pelkein kanssa pelotteli hengiltä.

Mitä vähän katsoin oireita, eivät sun oireesi kovin tyypillisiltä tuntuneet. Pitäisi vaan kestää odottaa tuloksia, joten toivon sinulle oikein paljon kärsivällisyyttä!

Toivotaan parasta!

• peloissaan
        Inka kirjoitti:

Se vasta-ainetesti ei kai vielä ole varma merkki että olisit saanut borrelioositartunnan? Ovatko uudet verikokeet tarkempia? Milloin saat vastaukset uusista verikokeista?

Oletko ollut punkkialueilla? Oletko nähnyt punaista pyöreää läiskää? Mulla oli kerran jalassa, ja fysioterapeutti sattui näkemään ja pelkein kanssa pelotteli hengiltä.

Mitä vähän katsoin oireita, eivät sun oireesi kovin tyypillisiltä tuntuneet. Pitäisi vaan kestää odottaa tuloksia, joten toivon sinulle oikein paljon kärsivällisyyttä!

Toivotaan parasta!

Mulla löyty niitä vasta-aineita vähän verestä...ja uusinta verikoe on nyt otettu...katsotaan mitä siinä sitten on.Se on varmaan joku tarkempi koe. Siihen borrelioosijuttuun liittyy lievää tai voimakasta pääkipua..tai siis voi liittyä.Se voi aiheuttaa aika erilaisia oireita tai olla jopa oireeton.Mutta toivottavasti nyt selviää..ja antibioottikuurilla siitä siis pitäs päästä eroon...ellen jo edellisessä viestissäni maininnu. -
        Mitään läiskää en ole huomannu,mutta äiti sano että sellasta ei välttämättä huomaa..siis voi olla niin mitätön. Mä olen ollu n.10kk sitten jordaniassa ja syyriassa ja eka mietin oisko sieltä tullu joku jostain hyönteisestä.Mutta nyt alan kallistua suomen kesän puoleen...kesällä tuli oltua Hangossa ja illalla ongella ja muutenkin vähän luonnossa.

• Inka
        peloissaan kirjoitti:

Mulla löyty niitä vasta-aineita vähän verestä...ja uusinta verikoe on nyt otettu...katsotaan mitä siinä sitten on.Se on varmaan joku tarkempi koe. Siihen borrelioosijuttuun liittyy lievää tai voimakasta pääkipua..tai siis voi liittyä.Se voi aiheuttaa aika erilaisia oireita tai olla jopa oireeton.Mutta toivottavasti nyt selviää..ja antibioottikuurilla siitä siis pitäs päästä eroon...ellen jo edellisessä viestissäni maininnu. -
        Mitään läiskää en ole huomannu,mutta äiti sano että sellasta ei välttämättä huomaa..siis voi olla niin mitätön. Mä olen ollu n.10kk sitten jordaniassa ja syyriassa ja eka mietin oisko sieltä tullu joku jostain hyönteisestä.Mutta nyt alan kallistua suomen kesän puoleen...kesällä tuli oltua Hangossa ja illalla ongella ja muutenkin vähän luonnossa.

Otetaan vähän kevennystä :) Olitko Petran kaivauksilla? Eräät mun ystävät kävi ja katselin kateellisena valokuvia. Sen jälkeen ne kävi vajaa vuosi sitten Armeniassa. Pitäis hoitaa itsensä kuntoon, siis ihan vaan yleiskunto niin hyväksi, että jaksaisi vielä lähteä katsomaan kaiken maailman kiinnostavia paikkoja.

Ilkka Vartiovaara on kirjassa Delfiinin laulu kertonut, miten hän muistaakseni USAssa käydessään sai tietämättään borrelioosi-tartunnan. Kai kerroit näistä matkoista lääkärille, vaikka yhtä hyvinhän sen tartunnan tosiaan Suomesta saa.

Sulla tuntuu onneksi olevan fiksu äiti!

• vähän peloissaan
        Inka kirjoitti:

Otetaan vähän kevennystä :) Olitko Petran kaivauksilla? Eräät mun ystävät kävi ja katselin kateellisena valokuvia. Sen jälkeen ne kävi vajaa vuosi sitten Armeniassa. Pitäis hoitaa itsensä kuntoon, siis ihan vaan yleiskunto niin hyväksi, että jaksaisi vielä lähteä katsomaan kaiken maailman kiinnostavia paikkoja.

Ilkka Vartiovaara on kirjassa Delfiinin laulu kertonut, miten hän muistaakseni USAssa käydessään sai tietämättään borrelioosi-tartunnan. Kai kerroit näistä matkoista lääkärille, vaikka yhtä hyvinhän sen tartunnan tosiaan Suomesta saa.

Sulla tuntuu onneksi olevan fiksu äiti!

Inkalle: ei,en valitettavasti ehtinyt Petrankaivauksille..Vaikka olin maassa kolme viikkoa. Ensikerralla sitten :)
        Muistin kertoa lääkärille matkoista,mutta siis edelleen odottelen lisäverikokeiden tuloksia.Pidetään peukkuja! Ja kiitos sinulle kun olet täällä "tukena".

• Inka
        vähän peloissaan kirjoitti:

Inkalle: ei,en valitettavasti ehtinyt Petrankaivauksille..Vaikka olin maassa kolme viikkoa. Ensikerralla sitten :)
        Muistin kertoa lääkärille matkoista,mutta siis edelleen odottelen lisäverikokeiden tuloksia.Pidetään peukkuja! Ja kiitos sinulle kun olet täällä "tukena".

Ilmoittele kun saat tulokset.
        Ja mene uudelleen Jordaniaan, sillä Petrassa sinun täytyy käydä, ehkä tapaamme siellä :)

Pidetään peukkuja!

• peloissaan
        Inka kirjoitti:

Ilmoittele kun saat tulokset.
        Ja mene uudelleen Jordaniaan, sillä Petrassa sinun täytyy käydä, ehkä tapaamme siellä :)

Pidetään peukkuja!

juu..varmasti tulee käytyä vielä kerta jos toinenkin Jordaniassa,mies on nimittäin sieltä kotoisin.Jostain syystä aika siellä vaan hurahti pelkässä Ammanissa ja syyriassa. Onko sinulla ihan suunnitelmissa lähiaikoina mennä sinne Petraan?

• Inka
        peloissaan kirjoitti:

juu..varmasti tulee käytyä vielä kerta jos toinenkin Jordaniassa,mies on nimittäin sieltä kotoisin.Jostain syystä aika siellä vaan hurahti pelkässä Ammanissa ja syyriassa. Onko sinulla ihan suunnitelmissa lähiaikoina mennä sinne Petraan?

Sitten sinä pääset varmasti sinne!
        Minulla ei suunnitelmissa, ehkä unelmissa, mutta sen unelman täyttäminen edellyttää, että jaksaisin kuntouttaa itseäni. Minulla oli aivohalvaus muutama vuosi sitten, ja erityisesti tämä talvi on vienyt kuntoa alaspäin, kun olen uudelleen ja uudelleen keuhkoputkentulehduksessa ja väliajat muuten vaan flunssainen.

• peloissaan
        Inka kirjoitti:

Sitten sinä pääset varmasti sinne!
        Minulla ei suunnitelmissa, ehkä unelmissa, mutta sen unelman täyttäminen edellyttää, että jaksaisin kuntouttaa itseäni. Minulla oli aivohalvaus muutama vuosi sitten, ja erityisesti tämä talvi on vienyt kuntoa alaspäin, kun olen uudelleen ja uudelleen keuhkoputkentulehduksessa ja väliajat muuten vaan flunssainen.

ikävä kuulla Inka.Toivon sinulle terveyttä ja voimia :). Toivottavasti keuhkoputkentulehdus "kierre" päättyy ja pääset aloittamaan kuntoutumisen ja sitten täyttämään unelmiasi :)

• Anonyymi

oikean puoletapääpuudussis ja näköhäiriötä oikealla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe