Hei!
Tietäisikö kukaan, voiko netistä saada mistään kautta harjoituksia (vanhoja kokoeita) Tietokoneen A-ajokortin tietotekniikan perusteet- moduuliin?
Tietokoneen A-kortti
8
1541
Vastaukset
- Minä vaan
Kiitos vaan, mutta nuo tieken sivuilta löytyvät harjoitukset on jo tuttuja.Mutta jos jostain jotain muita löytyis...
- apua
Minä vaan kirjoitti:
Kiitos vaan, mutta nuo tieken sivuilta löytyvät harjoitukset on jo tuttuja.Mutta jos jostain jotain muita löytyis...
- FireCock
Istu nyt siel pulpetis vaan kuuntelemas....
Mitää lunttaamaan aleta vanhoista kokeista.
"vai nukunx mä pöydäl" - Ajokortin jo omaava
Tuolla on tietoa ja harjoituksia.
http://www.atk-ajokorttikoulu.net/fi/a_osaaja/a_osaaja/ajokorttikoulu/tutkinto/tutkinto- minä vaan
...se A-kortin tietotekniikan perusteet-koe kuinka hirveän vaikea (ei tietenkään jos asian osaa)? Minulla suorittamatta vielä Exel ja tuo perusteet.Muuten oon saanut kaikki ilman virheitä läpi, mutta tuo perusteet hiukka hirvittää...!!!
- kortti jo taskussa
minä vaan kirjoitti:
...se A-kortin tietotekniikan perusteet-koe kuinka hirveän vaikea (ei tietenkään jos asian osaa)? Minulla suorittamatta vielä Exel ja tuo perusteet.Muuten oon saanut kaikki ilman virheitä läpi, mutta tuo perusteet hiukka hirvittää...!!!
Testejä on erilaisia ja eri pituisia. Itse suoritin sellaisen jossa siis kaikki 7 moduulia. Aikaa oli 30 minuuttia per moduuli. Kaikissa muissa oli 30 kysymystä paitsi sähköpostissa ja Internetissä 15 kysymystä. 5 virhettä/klikkausta per tehtävä sai tehdä. Vaikea siis sanoa millainen jokin testi on niiden erilaisuuden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229