Kaikki te Hican vastustajat, tässä gurun kommentti, nyt voitte itkeä taas että mainospuhetta. Guru taas ei valehtele, vaan tykittää teidät paskanjauhajat suohon faktoillaan.
"Laitetaan tuo lihaskipua käsitelleessä threadissa tänään kirjoittamani juttu nyt tännekin. Tämähän on kuitenkin se ketju, jossa kerrotaan käyttäjäkokemuksia HICA:sta. Eugen piti mielipidettäni asiasta huijauksena ja pelkkänä markkinointina. Ihmeen yhdenmukaisia minun kokemukseni tuotteesta kuitenkin ovat muiden käyttäjien kanssa. Muodostakoon kukin sitten omat käsityksensä asiasta, siten kuin asian näkee.
"Harjoitusta seuraavien päivien lihaskipu on asia, joka on aina kertonut minulle harjoituksen perillemenosta ja onnistumisesta. Vaikkei se tietenkään edellytys lihaskasvulle olekaan. Olen aina siitä tavallaan nauttinut, jollain masokistisella tavalla. Sehän kuuluu lajiin ja kehonrakentajan askeetiseen elämään. Näinhän yleisesti ajatellaan.
Vasta ensimmäisen HICA kuurini aikana opin huomaamaan, kuinka miellyttävää on treenata ilman, että lihakset kipeytyy seuraavana päivänä kovasta treenistä. Vaikka millaisia tehotrenejä olen vetänyt, niin siitä huolimatta lihakset on nopeasti sen tuntuiset, että voisi treenata uudestaan.
Nyt on toinen HICA kuurini kolmatta viikkoa menossa ja treenipainot nousee vauhdilla, lihakset ovat tosi palautuneen tuntuiset jokaisessa treenissä ja olo on mahtava. Pakko sanoa, ettei niitä lihaskipuja tosiaankaan kaipaa"
Hica toimii!
13
718
Vastaukset
- UFS asiakas
Minä olen se UFS asiakas joka on tänne enemmän kirhoitellut mm hica vastaisia tekstejä.Tuo ketjun aloittaja on huijari vaikka en kyllä kiistä etteikö hänkin ole UFS asiakas. onhan UFS tuotteet halpoja ja hyviä. Siltikin olen sitä mieltä, että HICA on huijausta.Sama se mulle mitä joku "guru" sanoo kun tuotetta pitää myydä keinolla millä hyvänsä.
- UFS asiakas
Lisään vielä että jos nyt aikoo ostaa tuotteita, tuon kaltaisia, niin ehdottomasti nekin UFS kaupasta. Siellä hinta/laatusuhde on paras Suomessa, jopa Hicassa. Joten kaikki nyt www.ufs.fi. Keskustelupalsta on Suomen isoin.
- UFS asiakas,(se toinen)
UFS asiakas kirjoitti:
Lisään vielä että jos nyt aikoo ostaa tuotteita, tuon kaltaisia, niin ehdottomasti nekin UFS kaupasta. Siellä hinta/laatusuhde on paras Suomessa, jopa Hicassa. Joten kaikki nyt www.ufs.fi. Keskustelupalsta on Suomen isoin.
Keskustelupalsta ei ole isoin - vielä...
Mutta hyvä se on kuitenkin. suosittelen.
Myydäänkö HICAa muuallakin kuin UFS liikkeissä/jäsenliikkeissä??! - dfgdfg
UFS asiakas,(se toinen) kirjoitti:
Keskustelupalsta ei ole isoin - vielä...
Mutta hyvä se on kuitenkin. suosittelen.
Myydäänkö HICAa muuallakin kuin UFS liikkeissä/jäsenliikkeissä??!Mayor´s ainakin myi.
- pippelihiiri
Hohhohhohohhohohhoh!
Jos lopettaisi potailun ja vaihtaisi voimailuun, niin:
a) Ei tulisi lihaskipuja eikä tarttisi syödä HICAa
b) Voisi jopa oikeasti olla vahva
c) Ei tarttisi pyllistellä rasvattuna muiden miesten edessä
d) Ei tarvitsisi syödä isänmaatansa nälänhätään. Samalla luontoa säästyisi - hjgkffff
Halonen on ollut kehittämässä hicaa ja saa jokaisesta myydystä paketista osuutensa.
Hica on täysin flopannut tuote, eikä toimi yhtään niin kun väitetään! Ainoat ketkä väittävät sen toimivan ovat joko sponsoroituja urheilijoita tai ihmisiä jotka hyötyvät hican myynistä.
Laittakaa sm kehonrakentajia, jotka ylistävät hican nimeen, kiitos.
Ostakaa ihmiset vaikka kreatiinia ennemmin!!- pippelihiiri
Tuskin se Tavja... Eiku Masa Haloska on mitään ollut kehittelemässä. Nimittäin, jos hänen ammattitaitonsa riittäisi HIkan kehittämiseen, niin hän ei kirjoittaisi ravitsemuksesta potaskaa lehtiin.
Sen kyllä uskon, että Haloska saa jokaisesta myydystä paketista osuutensa.
Pauliinan mukaanhan "HICAt suorastaan revitään käsistä USAssa". Eikö silloin kannttaisi myydä sitä USAan?
Hänen mukaansa myös "Täällä USAssa ei ole kunnon palautusjuomia". Eli toisin sanoen "Ostakaa naama kolmosta!!!!11111111111"
Arvatenkin hän väittää/väitti "Nykyään lisäravinteet ovat niin kehittyneitä, että ei tarvita dopingia" mikä tarkoittaa, että "ostakaa naama kolmosta!!!!!!111 Ostakaa hikaa!!!!!!1111" - mutta..
pippelihiiri kirjoitti:
Tuskin se Tavja... Eiku Masa Haloska on mitään ollut kehittelemässä. Nimittäin, jos hänen ammattitaitonsa riittäisi HIkan kehittämiseen, niin hän ei kirjoittaisi ravitsemuksesta potaskaa lehtiin.
Sen kyllä uskon, että Haloska saa jokaisesta myydystä paketista osuutensa.
Pauliinan mukaanhan "HICAt suorastaan revitään käsistä USAssa". Eikö silloin kannttaisi myydä sitä USAan?
Hänen mukaansa myös "Täällä USAssa ei ole kunnon palautusjuomia". Eli toisin sanoen "Ostakaa naama kolmosta!!!!11111111111"
Arvatenkin hän väittää/väitti "Nykyään lisäravinteet ovat niin kehittyneitä, että ei tarvita dopingia" mikä tarkoittaa, että "ostakaa naama kolmosta!!!!!!111 Ostakaa hikaa!!!!!!1111"joissakin teskteissäsi on jopa ripaus järkeä!
- PunttiSika
viimeistään kp johtajan KIRJOITUKSET VAKUUTTAA KENET TAHANSA HICAN TOIMIVUUDESTA! HAHAHAAA ON NIMITTÄIN SELLANEN ÄLYN RIEMUVOITTO TUO KAVERI, ETTÄ EI VOI VALEHDELLA. HICAN ON TOIMITTAVA.
Ja jos tämäkään ei vielä vakuuta, niin Afrodite viimeistään! Jokainen hica kuuri toimii edellistä paremmin ja teho on voimakkaampi. Joten jos ekalla kuurilla tulee se 2 kiloo lihasta, niin seuraavalla tulee se 3. Ja mä haluaisin nähdä sen ylätaljasarjan 10x85kg! naiselta! Aikamoinen mörssäri taitaa olla.- dsfsdf
hahaa, katkera kusipää itkee, vituttaako kun Hica myy maailmalla ylivoimaisesti? kyllä taitaa taas katkera kilpailija olla asialla. itse olen käyttänyt hicaa ja se toimii oikeasti, kokeilkaa vaikka.
www.ufs.fi, sieltä saa. - asdfasfd
dsfsdf kirjoitti:
hahaa, katkera kusipää itkee, vituttaako kun Hica myy maailmalla ylivoimaisesti? kyllä taitaa taas katkera kilpailija olla asialla. itse olen käyttänyt hicaa ja se toimii oikeasti, kokeilkaa vaikka.
www.ufs.fi, sieltä saa.Ostaa kuka haluaa, ite en tunne yhtään tyytyväistä käyttäjää joten multa jää väliin.
Tuote on kuitenkin ollut markkinoilla jo suht pitkään, eikä siitä ole mitään kohua toimivuudesta syntynyt. jos se olisi joku ihme tuote ja rahansa väärtti, niin varmasti sitä käyttäjät olisivat hehkuttaneet joka paikassa.
Vaikkaan, että kohta niitä saa halvalla kun alkaa menemään päiväykset umpeen:) - sdf212
asdfasfd kirjoitti:
Ostaa kuka haluaa, ite en tunne yhtään tyytyväistä käyttäjää joten multa jää väliin.
Tuote on kuitenkin ollut markkinoilla jo suht pitkään, eikä siitä ole mitään kohua toimivuudesta syntynyt. jos se olisi joku ihme tuote ja rahansa väärtti, niin varmasti sitä käyttäjät olisivat hehkuttaneet joka paikassa.
Vaikkaan, että kohta niitä saa halvalla kun alkaa menemään päiväykset umpeen:)se menee kaupaksi kuin häkä ja sekös sua vituttaakin, hohoho. katkera kilpailija!
- pippelihiiri
asdfasfd kirjoitti:
Ostaa kuka haluaa, ite en tunne yhtään tyytyväistä käyttäjää joten multa jää väliin.
Vaikkaan, että kohta niitä saa halvalla kun alkaa menemään päiväykset umpeen:)Jos ne päiväykset menee umpeen, niin niihin lätkäistään uudet päiväykset, lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261151