Haluaisin käydä blippo liikkees mut en yhtää tiä mis sen on! O_____o Voisko joku kertoo missä kaupungeissa se ainaki sijaitsee ja missä siä. 8D Kiitos jo etukäteen
Blippo
22
6141
Vastaukset
- sielt löytyy
- Hih 8>
Onko niitä blibbo liikkeitä vaan hesas vai onko niitä esim. tampereella??
- Opossumi
Sse on siin Forumin ulkopuolella... Ei kovin esillä. VikingLinen matka toimiston vieressä... Sinne vaan! ^^
- Hih 8>
Okke kiitos. mut jos vielä nii et misä esim hesas tai??
- akame90
Hih 8> kirjoitti:
Okke kiitos. mut jos vielä nii et misä esim hesas tai??
hesassa se on
- Hih 8>
akame90 kirjoitti:
hesassa se on
Ok kiitoos ! :D
- jossu92
blippo on hesassa. sen netti osote on www.blippo.com
se on ihan paras kauppa! :P- Hih 8>
Ok Kiitti ihan kauheesti 8) En malta oottaa et pääsen sinne ;D
- ksdö
Hei mä tiiän se on hesast itiksest!! siel puolel!!!!!! etkö oo käyny ees hesas?
- Hih :>
No tietty oon käyny hesas mut silloon en tienny et on semmonen blibbo eikä sitä mun mielestä ees silloon ollu avattu tai silleen...
- Mine!!
Blippo on helsingissä. Niitä löytyy itäkeskuksesta ja Kampista... tuota Forumissa olevaa Blippoa ei enää oo...
- Blippoooo
Haij.
Blippo kauppa on Helsingissä.
Haluan itsekkin mennä sinne, mutta ei vaan ole tullu lähettyä sinne... :D
Toivottavasti minusta oli apua. n_n- h
susta oli apua.blibbo om paras
- kikihi
Blippo on helsingissä kampissa 5 kerroksessa.
- Noksukka
Suomen ainoa Blippo on Helsingissä, Kampissa.
- Mech310x
Joo, Blippo tosiaan muutti.
Osoite on Helsingin Kamppi 2 kerros :D :D
- h
Helsingissä
- Japania opiskelen :)
Eiks se muuttanut siihen eri kerrokseen?Vai?Tää on aika sekavaa ku jotku selittää 2 kerrosta ja toinen 5 kerrosta..
- ....................
blippo muutti/lopetti koska niiden vuokra sopimus loppu eli toisin sanoen niillä ei ole liikettä kampissa tai missään muuallakaan ainakaan tällä hetkellä
- zzzzzzzzxcsdgfa
En hirveästi Blippoa suosittele, sillä lähes kaikki sen tuotteet ovat piratteja. Jos nyt siellä asioit niin voit varautua huonolaatuisiin tuotteisiin jotka särkyvät paljon helpommin kuin aidot.
- sarra66
Moi helsingissä kamppi keskuksessa sanotaan että on minä en ole siitä ihan varma mutta jos asut helsingissä niin kannattaa kyllä mennä
- Anonyymi
Se tais lopettaa 011(?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180