Osaisikohan joku auttaa nuorta kaktuksen metsästäjää?
Eli olen yrittänyt löytää netinkautta puukaktuksia (Pereskia) mutta näyttää ettei niitä ole myynnissä?
Jos joku "piikkisielu" haluaisi luopua omistaan niin olisin todella otettu!
Terveisin:Harri
puukaktus (Pereskia)
10
4223
Vastaukset
- elli
Eipä niitä juurikaan kaupasta löydä. En muista mistä sain omani,se on ollut jo monta vuotta.
Kyseleppä keväällä uudelleen, lähetän sinulle oksan.Nyt on liian kylmä,paleltuu matkalla.- Harmi
Kiitos kaunis.....(täytyy yrittää pitää mielessä;)
- Ninni
Jos pystyt,niin lähetätkö myös minulle oksan?Maksaisin vaikka siitä!
Puukaktuksia ei tunnu löytyvän ,ei sitten mistään! - kaktusfani
Ninni kirjoitti:
Jos pystyt,niin lähetätkö myös minulle oksan?Maksaisin vaikka siitä!
Puukaktuksia ei tunnu löytyvän ,ei sitten mistään!kiinnostaisi:)
- Marjaana
kaktusfani kirjoitti:
kiinnostaisi:)
Terve, mulla on pereskia, mutta en vielä tiedä, miten siitä voisi ottaa pistokkaan. Olen yhdellä kirpparilla nähnyt niitä myynnissä, katsastan lähiviikkoina, jos siellä vielä on. Ostan pois, ja ilmottelen sitten tällä palstalla vaikka...
- Harmi
Marjaana kirjoitti:
Terve, mulla on pereskia, mutta en vielä tiedä, miten siitä voisi ottaa pistokkaan. Olen yhdellä kirpparilla nähnyt niitä myynnissä, katsastan lähiviikkoina, jos siellä vielä on. Ostan pois, ja ilmottelen sitten tällä palstalla vaikka...
Kiitos ystävällisyydestäsi,palautit uskon ihmisiin!
Terveisin
Harri
[email protected] - Ninni
Marjaana kirjoitti:
mulle suoraan sähköpostia,jos niitä pereskioita löytyy sieltä kirpparilta enemmänkin kuin yksi.:)
[email protected] - Marjaana
Ninni kirjoitti:
mulle suoraan sähköpostia,jos niitä pereskioita löytyy sieltä kirpparilta enemmänkin kuin yksi.:)
[email protected]moi ninni, kävin kirpparilla lauantaina, ei ollut kuin yksi, joka meni "Harmille". Menen kuitenkin seuraavan kerran kirpparille koululaisten hiihtolomaviikolla 8, katson, jos sinne on tullut lisää, se on sama henkilö, jolla on ollut pöytä vuoden ainakin :)
- Ninni
Marjaana kirjoitti:
moi ninni, kävin kirpparilla lauantaina, ei ollut kuin yksi, joka meni "Harmille". Menen kuitenkin seuraavan kerran kirpparille koululaisten hiihtolomaviikolla 8, katson, jos sinne on tullut lisää, se on sama henkilö, jolla on ollut pöytä vuoden ainakin :)
Kiva kun viitsit nähdä vaivaa! :)
Täälläpäin niitä ei tunnu löytyvän..mutta ilmottele sit jos löytyy sieltä kirppikseltä lisää.
- Anonyymi
Hei
Minulla pn pereskian alkuja kasvamassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2116435Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa844850Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1124653"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste173105Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002827En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622245Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331737- 611672
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391654- 571487