Kyselisin tässä hellulaisilta, millainen on lukion yhteishenki? Minkälainen koulun ilmapiiri ylipäätäänsä on? Ja onko helluun enemmän tai vähemmän kiva tulla joka aamu kouluun?
Kiitokset mahdollisista vastauksista :)
Helsingin luonnotiedelukio
13
3337
Vastaukset
- abi :P
nykyiset pissis-ykköset ja möykkäri-kakkoset tuhonneet sivistyksen...
- abi
mut meidän koulu on silti tyylikkäin ;D
- toinenabi
Ihan hyvä on yhteishenki, mutta kaikenlaisia friikkejä on ihan liikaa. Kirjasto on pahin hullukeskittymä. Kyllä joukkoon silti mahtuu ihan normaalejakin ihmisiä, onhan hellu kuitenkin iso koulu. (Lähes kaikki) opettajat on just parhaita!
- katkera02
Tuolla perslävissä olin jumissa vähän päälle 3 vuotta. Kaksi vuosiluokkakaveria teki itsemurhan tuona aikana ja rehtori aloitti "tehokkuusohjelman". Aivan **tun sairas paikka.. En suosittele kenellekään hyvinvoinnistaan välittvälle.
- Zavaant
Kuulostaa aika oudolta. Toivottavasti asiat tulevat olemaan paremmin kuin katkeran kirjoittelussa.
- Hellulainen
Zavaant kirjoitti:
Kuulostaa aika oudolta. Toivottavasti asiat tulevat olemaan paremmin kuin katkeran kirjoittelussa.
Oppilaat ovat joko piipittäviä snobi-nörttejä tai iniseviä pissiksiä. Opettajat ekopropagandisteja ja kommunisteja: Aah mikä (huono) lukio!
- entinen opiskelija
Hellulainen kirjoitti:
Oppilaat ovat joko piipittäviä snobi-nörttejä tai iniseviä pissiksiä. Opettajat ekopropagandisteja ja kommunisteja: Aah mikä (huono) lukio!
Jälkeenpäin ajateltuna oli vitunmoinen virhe aikoinaan hakea tuonne. Opiskelijat juuri kuten edellinen kirjoittaja kertoi. Tietääkö kukaan muuten pitääkö paikkaansa että olisi Helsingin lukioiden ykkönen mitä tulee opiskelijoiden itsemurhiin?
- jjou
entinen opiskelija kirjoitti:
Jälkeenpäin ajateltuna oli vitunmoinen virhe aikoinaan hakea tuonne. Opiskelijat juuri kuten edellinen kirjoittaja kertoi. Tietääkö kukaan muuten pitääkö paikkaansa että olisi Helsingin lukioiden ykkönen mitä tulee opiskelijoiden itsemurhiin?
HELLUHAN ON JUST HYVÄ=) oppilaat jakaantuu about 1) tavikset 2) rehunörtit 3) lissut opettajat jakaantuu 1) kivat 2) paskat
- jjou
jjou kirjoitti:
HELLUHAN ON JUST HYVÄ=) oppilaat jakaantuu about 1) tavikset 2) rehunörtit 3) lissut opettajat jakaantuu 1) kivat 2) paskat
reksejä meiän aikana on ollu varmaan kolme kappaletta onneks lähti ne -88 kirjastoposset pois!!!!!!
- katkeramyös
oliko se vuosi 2004/2005...
- srfeeeefdd
Hellu on hyvä jos tykkää surkeesta opetuksesta ja väestä.
- tänäsyksynäaloittanu
Alotin tänä syksynä Helsingin luonnontiedelukiossa ja mun mielestä on ihan hyvä koulu. Opettajat on mukavia (ei tietenkään kaikki). Yks inhottava asia on ruokala, se on aina niin täynnä. Kolme ruokailuvuoroo ei riitä. Pitää mennä aikasin varaa pöytä, että pääsis istumaan. Koulurakennus on siisti, mutta kerrosten välillä, ruokalasta alkavat portaat on ihan kamalat. Sitä päivää ootellessa milloin joku (tai itse) tippuu sieltä. Onneksi siellä toisessa kohtaa on myös vähän turvallisemmat portaat.
- JT
Mielestäni on myös hieno koulu. Luonnontiedelinjalaiset ainakin äärettömän mukawaa porukkaa ja kaikki tuntemistani normaalilinjalaisistakin. Ei ole sattunut häiriköintiä kohalle. Lähes kaikki henkilökunta on mukawaa, ja loppujakin sietää. Kursseja valitessa näkee opettajan, joten jos inhoaa jotakuta, voi hänen kurssinsa tod.näk. välttää.
Suosittelen lukiota kaikille. Kannattaa tulla kauempaakin, jos vain jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458