Nimi ehdotuksia

Tiuhti

Olisiko kellään hyviä nimiehdotuksia 2 tyttö gerbiilille? =D

9

1105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmät mut silti =)

      joko perus eli nuppu ja ruusu mutta hienompana voisit antaa vaik isabella jne.. :) mä ainakin katon nimet vasta sitte ku saan gerbut ja oon nähny niiden luonteen ja ulkonäön :) en mä etu käteen niitä mieti,ne vaan tulee ja se nimi joka ekana mielee tulee on paras :)

      • tiuhti

        juu...mulla on ollut jo noi tytöt n. 2kk mut ei oiken ole tullut mieleen hyviä nimiä. =D kiitos noista nimistä :)


      • bibbo
        tiuhti kirjoitti:

        juu...mulla on ollut jo noi tytöt n. 2kk mut ei oiken ole tullut mieleen hyviä nimiä. =D kiitos noista nimistä :)

        minä, ja siskoni päätettiin nimet jo eläinkaupassa.vaikka ei oltu ihan kunnolla nähty niitä!Ei se name niin tärkeä kyllä ookkaan!=)niiden nimet on nyt KAUNOTAR ja NEKKU!


      • piip
        bibbo kirjoitti:

        minä, ja siskoni päätettiin nimet jo eläinkaupassa.vaikka ei oltu ihan kunnolla nähty niitä!Ei se name niin tärkeä kyllä ookkaan!=)niiden nimet on nyt KAUNOTAR ja NEKKU!

        Itse olen kanssa hankkimassa gerbuja, en vielä tiedä otanko tyttöjä vai poikia, mutta jos otan tyttöjä niin niiden nimeksi tulee Iines ja Eve. Oli minkä näköisiä ja luonteisia tahansa :D


      • omien gerbiilien nimiä
        piip kirjoitti:

        Itse olen kanssa hankkimassa gerbuja, en vielä tiedä otanko tyttöjä vai poikia, mutta jos otan tyttöjä niin niiden nimeksi tulee Iines ja Eve. Oli minkä näköisiä ja luonteisia tahansa :D

        minun tytö gerbiilien nimet ovat: Hanibi, Amy, Iines, ja Julia että ota siitä joku nimi jos haluat..toivottavast tästä oli hyötyä niille kaikille ketkä eivät keksi mitään nimiä


    • olisi

      Lilo ja Stitch. Ne on mun tyttöjen nimet ja niitten sisko on Nani.

    • Lady_Duvert

      Liv Rachel
      Lara Sofia
      Angelina Lauren
      Rebekka Camilla Yvonne
      Deidre Annastiina
      Rachel Mariika
      Annie Ballerina
      Hallie Aurora
      Tatjaana Maria
      Jennifer Pauliina
      Tatyana
      Natalya
      Jasmin

      Ja kaikki tyttöjä

    • Gerbiililover

      Minulla on ollut gerbiilit n 6kk ja tytöt ovat hyvin persoonallisia minulla eli minulla on niitä 3 ja niiden nimet ovat Remu,Tuli ja hulivili saattavat kuulostaa erikoisilta mutta nimet kyllä kertovat heistä kaiken otin 3 siitä syystä kun jos niitä olisi 2 ja toinen kuolisi niin se joka eloon jäisi niin kuolisi koska gerbiilit on laumaeläimiä ja pitää omasta perheestään hyvää huolta ja yksi gerbiileistä on ns pomo joka yleesä hoitaa muita ja päättää missä nukutaan jne..

    • daDEe

      Pillu ja Vittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe