Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nimi ehdotuksia

Tiuhti

Olisiko kellään hyviä nimiehdotuksia 2 tyttö gerbiilille? =D

9

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmät mut silti =)

      joko perus eli nuppu ja ruusu mutta hienompana voisit antaa vaik isabella jne.. :) mä ainakin katon nimet vasta sitte ku saan gerbut ja oon nähny niiden luonteen ja ulkonäön :) en mä etu käteen niitä mieti,ne vaan tulee ja se nimi joka ekana mielee tulee on paras :)

      • tiuhti

        juu...mulla on ollut jo noi tytöt n. 2kk mut ei oiken ole tullut mieleen hyviä nimiä. =D kiitos noista nimistä :)


      • bibbo
        tiuhti kirjoitti:

        juu...mulla on ollut jo noi tytöt n. 2kk mut ei oiken ole tullut mieleen hyviä nimiä. =D kiitos noista nimistä :)

        minä, ja siskoni päätettiin nimet jo eläinkaupassa.vaikka ei oltu ihan kunnolla nähty niitä!Ei se name niin tärkeä kyllä ookkaan!=)niiden nimet on nyt KAUNOTAR ja NEKKU!


      • piip
        bibbo kirjoitti:

        minä, ja siskoni päätettiin nimet jo eläinkaupassa.vaikka ei oltu ihan kunnolla nähty niitä!Ei se name niin tärkeä kyllä ookkaan!=)niiden nimet on nyt KAUNOTAR ja NEKKU!

        Itse olen kanssa hankkimassa gerbuja, en vielä tiedä otanko tyttöjä vai poikia, mutta jos otan tyttöjä niin niiden nimeksi tulee Iines ja Eve. Oli minkä näköisiä ja luonteisia tahansa :D


      • omien gerbiilien nimiä
        piip kirjoitti:

        Itse olen kanssa hankkimassa gerbuja, en vielä tiedä otanko tyttöjä vai poikia, mutta jos otan tyttöjä niin niiden nimeksi tulee Iines ja Eve. Oli minkä näköisiä ja luonteisia tahansa :D

        minun tytö gerbiilien nimet ovat: Hanibi, Amy, Iines, ja Julia että ota siitä joku nimi jos haluat..toivottavast tästä oli hyötyä niille kaikille ketkä eivät keksi mitään nimiä


    • olisi

      Lilo ja Stitch. Ne on mun tyttöjen nimet ja niitten sisko on Nani.

    • Lady_Duvert

      Liv Rachel
      Lara Sofia
      Angelina Lauren
      Rebekka Camilla Yvonne
      Deidre Annastiina
      Rachel Mariika
      Annie Ballerina
      Hallie Aurora
      Tatjaana Maria
      Jennifer Pauliina
      Tatyana
      Natalya
      Jasmin

      Ja kaikki tyttöjä

    • Gerbiililover

      Minulla on ollut gerbiilit n 6kk ja tytöt ovat hyvin persoonallisia minulla eli minulla on niitä 3 ja niiden nimet ovat Remu,Tuli ja hulivili saattavat kuulostaa erikoisilta mutta nimet kyllä kertovat heistä kaiken otin 3 siitä syystä kun jos niitä olisi 2 ja toinen kuolisi niin se joka eloon jäisi niin kuolisi koska gerbiilit on laumaeläimiä ja pitää omasta perheestään hyvää huolta ja yksi gerbiileistä on ns pomo joka yleesä hoitaa muita ja päättää missä nukutaan jne..

    • daDEe

      Pillu ja Vittu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe