Olisiko kellään hyviä nimiehdotuksia 2 tyttö gerbiilille? =D
Nimi ehdotuksia
9
1105
Vastaukset
- tyhmät mut silti =)
joko perus eli nuppu ja ruusu mutta hienompana voisit antaa vaik isabella jne.. :) mä ainakin katon nimet vasta sitte ku saan gerbut ja oon nähny niiden luonteen ja ulkonäön :) en mä etu käteen niitä mieti,ne vaan tulee ja se nimi joka ekana mielee tulee on paras :)
- tiuhti
juu...mulla on ollut jo noi tytöt n. 2kk mut ei oiken ole tullut mieleen hyviä nimiä. =D kiitos noista nimistä :)
- bibbo
tiuhti kirjoitti:
juu...mulla on ollut jo noi tytöt n. 2kk mut ei oiken ole tullut mieleen hyviä nimiä. =D kiitos noista nimistä :)
minä, ja siskoni päätettiin nimet jo eläinkaupassa.vaikka ei oltu ihan kunnolla nähty niitä!Ei se name niin tärkeä kyllä ookkaan!=)niiden nimet on nyt KAUNOTAR ja NEKKU!
- piip
bibbo kirjoitti:
minä, ja siskoni päätettiin nimet jo eläinkaupassa.vaikka ei oltu ihan kunnolla nähty niitä!Ei se name niin tärkeä kyllä ookkaan!=)niiden nimet on nyt KAUNOTAR ja NEKKU!
Itse olen kanssa hankkimassa gerbuja, en vielä tiedä otanko tyttöjä vai poikia, mutta jos otan tyttöjä niin niiden nimeksi tulee Iines ja Eve. Oli minkä näköisiä ja luonteisia tahansa :D
- omien gerbiilien nimiä
piip kirjoitti:
Itse olen kanssa hankkimassa gerbuja, en vielä tiedä otanko tyttöjä vai poikia, mutta jos otan tyttöjä niin niiden nimeksi tulee Iines ja Eve. Oli minkä näköisiä ja luonteisia tahansa :D
minun tytö gerbiilien nimet ovat: Hanibi, Amy, Iines, ja Julia että ota siitä joku nimi jos haluat..toivottavast tästä oli hyötyä niille kaikille ketkä eivät keksi mitään nimiä
- olisi
Lilo ja Stitch. Ne on mun tyttöjen nimet ja niitten sisko on Nani.
- Lady_Duvert
Liv Rachel
Lara Sofia
Angelina Lauren
Rebekka Camilla Yvonne
Deidre Annastiina
Rachel Mariika
Annie Ballerina
Hallie Aurora
Tatjaana Maria
Jennifer Pauliina
Tatyana
Natalya
Jasmin
Ja kaikki tyttöjä - Gerbiililover
Minulla on ollut gerbiilit n 6kk ja tytöt ovat hyvin persoonallisia minulla eli minulla on niitä 3 ja niiden nimet ovat Remu,Tuli ja hulivili saattavat kuulostaa erikoisilta mutta nimet kyllä kertovat heistä kaiken otin 3 siitä syystä kun jos niitä olisi 2 ja toinen kuolisi niin se joka eloon jäisi niin kuolisi koska gerbiilit on laumaeläimiä ja pitää omasta perheestään hyvää huolta ja yksi gerbiileistä on ns pomo joka yleesä hoitaa muita ja päättää missä nukutaan jne..
- daDEe
Pillu ja Vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701