Onko mitään haittaa (paitsi että vie sähköä) kun pidän vanhaa dieseliä lohkossa kokoajan kiinni?
Lohkolämmitin kokoajan päällä
6
1472
Vastaukset
- Tiiseli
että siitä on jotain haittaa, kuka mitäkin luulee.
Tosiasiassa ei ole kuitenkaan voitu osoittaa minkään noista yleisistä mutta sitkeistä uskomuksista pitävän paikkaansa.olla, että lohkolämmittimen pintaan muodostuu jatkuvan pikku kiehumisen seurauksena ajan mittaan kattilakiveä, joka heikentää lämmönsiirtoa ja johtaa aikanaan vastuksen ylikuumenemiseen ja palamiseen.
Siis saattaa olla; välttämättä ei ole. Minulla yksi vastus kärvähti, en ole kuitenkaan viitsinyt syytä etsiä kun auton kilometrit tulivat muutenkin täyteen (kori...).
- td mondeo
koko ajan jos mahdollista ,Itse pidän ainakin.
- teoreetikko
Itsellä jäätyi pakkasneste kolmantena vuonna vaihdosta 50% seoksella. Kysymysmerkiksi jäi johtuiko jatkuvasta lohkonkäytöstä vai huonolaatuisista pakkasnesteistä vai molemmista.
- Lämmitin
Vaikea sanoa, onko siitä nesteelle tai autolle mitään haittaa, mutta lohkolämmittimen käyttöikää se aika varmasti lyhentää. Lämmittimen jatkuva kuumana olo ei liene ihan suositeltavaa.
- Kartsa71
kun käyttää lohkoa jatkuvasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930