halvin tietokoneliike ostaa koko kone ?

P4XP

semmonen isompi, p42400/xp2100 ,9700/4600 yms-

10

6047

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjä

tietysti

• oulumies24

Vuosien kokemuksella voin sanoa että osta Servitistä. Omani noudan _aina_ sieltä, asiallinen palvelu asiallisilla hinnoilla. Eivätkä yritä kusettaa tietämätöntä niinkuin eräässä toisessa liikkeessä, jääköön nimi mainitsematta.
        Kokeiltu on esittämällä tietämätöntä.. ;)

Siis todellakin, en katsele edes toisten liikkeiden hintoja kun olen hankkimassa jotain uutta sälää, vaan kiikutaan ruhoni suoraan Servittiin.

• ry3br3ad

Käy kysymässä Serv-Itistä, jos vaan jaksat jonottaa. RF-Electronicsissakin voi käydä, tosin siellä on asiakaspalvelu niin perseestä kuin olla voi. Isommissa liikkeissä on sitten enemmän ilmaa hinnassa.

• Guide

Edumediasta. laadukasta ja edullista.

• ry3br3ad
        Guide kirjoitti:

Edumediasta. laadukasta ja edullista.

Edumediassa on aivan sikamaiset hinnat! Mikä tahansa vähänkin arvokkaampi komponentti maksaa n. 15-30 € enemmän kuin esim. Serv-Itissä.

• Sonja

Serv-it'n Mika on selittäjä ja ällöttävä. Näin naisnäkökulmasta, ja varsinki ku ei tiiä koneista muuta ku että se joko toimii tai sitte ei. Olen menettänyt hermoni Mikan kanssa kymmenen kertaa. Sen sijaan huomattavasti paremman ja asiantuntevamman (=osaa selittää tyhmällekin!) palvelun saa kaverilta nimeltä Henri Harja (aivan oikeesti!). Pyydän häntä aina suorilla puhelimeen jos on pitänyt soitella. Mika koittaa tuupata omia palveluja väliin, kun Henkka ei just ehi puhelimeen mutta jään odottamaan Henkkaa vaikka tunniksi. Se kannattaa!! :o)

• oulumies24

Mikaa vaivaa hieman tällainen trokari/myyjä -asenne ja hän aina kailottaa aika isoon ääneen. Henkka on rauhallisempi ja todella mukava sälli, hänen palveluja minä mielellään käytän itsekkin.

Ja sittenhän on se todella kaunis tummaverikkö, hän vain ei ole aina paikalla kun tarttis... :)

• saa aina serv-itistä
        oulumies24 kirjoitti:

Mikaa vaivaa hieman tällainen trokari/myyjä -asenne ja hän aina kailottaa aika isoon ääneen. Henkka on rauhallisempi ja todella mukava sälli, hänen palveluja minä mielellään käytän itsekkin.

Ja sittenhän on se todella kaunis tummaverikkö, hän vain ei ole aina paikalla kun tarttis... :)

Nyt siellä oli joku uus kuuma misu :p Tais olla ihan vasta alottanu. Taidampa asioida useamminkin! Virtalähteitähän poksuu harva se päivä :D

• Roni
    • nowayhose

Jimms Pc Store ei osaa muuta kuin rahastaa tuotteesta. Minkäänlaista asiakaspalvelua tuotteella ei ole ja jos vaikka takuu asioissa otat yhteyttä niin saat kyllä soitella kauan että joku vastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe