Onko jollain kokemusta näiden korttien käytöstä ja hyödystä ulkomailla? Kumpi hyödyllisempi? kannattaako hankkia (lähdössä tsekkiin)?
IYTC/EUR26-kortti tai ISIC-kortti?
4
672
Vastaukset
- Nar.
Olen myös lähdössä Tsekkiin ja ajattelin kyllä tuon ISIC-kortin tilata ennen lähtöä. Se on kuitenkin voimassa vuoden loppuun ja etuja saa myös Suomesta.
- tuuli
ISICistä kyllä enemmän hyötyä. Ainakin tuo Eur26 on huomattavasti heikommin tunnettu/vähemmän etuja.
- Milli M
ISIC- kortti on ainakin Itä-Euroopassa ainot paikallisten opiskelijakorttien lisäksi hyväksyttävä opiskelija kortti, joten kannattaa. Suomalainen opiskelija-kortti oli siellä ainakin vain pala muovia =).
- KYSYMYSSS
Eli siis, kun tuo ISIC-kortti on tarkoitettu täyspäiväisille opiskelijoille, olenko mä sitä vielä, kun oon lukiossa viimeistä kevättä ja yo-kirjotukset on ohi? eli siis en koulua käy. mulla on kyllä voimassaoleva SLL:n kortti ja olenhan toki "kirjoilla" lukiossa vielä, mutta mikä lasketaan "täyspäiväiseksi opiskelijaksi"? koskeeko se ainoastaan yliopisto-opiskelijoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584