NIMIKIRJOITUSTEN KERÄILY

Goodis

Onko ihmisiä. jotka myös keräilevät nimmareita. Minulla on niitä jo yli 150 kpl, ja lisää olisi saatava! Jos teiltä löytyy nimikirjoituksia, niin tarjotkaa niitä minulle. Harvinaisemmasta voisin maksaakin...
Kiitos... =)

17

2579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :o)

      ... meitä nimmarien keräilijöitä. Itse en kyllä kerää niitä enää kovinkaan aktiivisesti, mutta on niitä satoja kerääntynyt. Täytyisikin joskus laskea paljonko niitä todellisuudessa on. :)

      • mä vaan

        Mäkin kerään nimmareita, onkos teillä jotain erikoisia?


      • NimmariKeräilijä
        mä vaan kirjoitti:

        Mäkin kerään nimmareita, onkos teillä jotain erikoisia?

        Mä kerään mallien ja missien nimmareita, kotimaisista malleista puuttuu useitakin (mm. Frostell) ja misseistä puuttuu enää Smura (1993) ja Pöysti (2009) joista voisin maksaa hyvinkin varsinkin jos ovat missivuodelta ja virallisissa "missi-korteissa", saa tarjota jos löytyy! (kysyttyä tavaraa, voin ostaa useampia kappaleita) Onko kellään tietoa löytyykö jotain keräily-alan liikettä joka myy laajemmin nimmareita? Myös ulkomaiset mallit kiinnostavat, laittakaa tietoa jos joltain löytyy!


      • jokerit1972
        NimmariKeräilijä kirjoitti:

        Mä kerään mallien ja missien nimmareita, kotimaisista malleista puuttuu useitakin (mm. Frostell) ja misseistä puuttuu enää Smura (1993) ja Pöysti (2009) joista voisin maksaa hyvinkin varsinkin jos ovat missivuodelta ja virallisissa "missi-korteissa", saa tarjota jos löytyy! (kysyttyä tavaraa, voin ostaa useampia kappaleita) Onko kellään tietoa löytyykö jotain keräily-alan liikettä joka myy laajemmin nimmareita? Myös ulkomaiset mallit kiinnostavat, laittakaa tietoa jos joltain löytyy!

        multa löytyy nimmareita noin 10000 saa ostaa jos kiinostaa.lähinnä lätkä nimmareita musiikki.


      • Anonyymi
        mä vaan kirjoitti:

        Mäkin kerään nimmareita, onkos teillä jotain erikoisia?

        Mulla on ritari ässän muitakin missä vois nähdä Ota yhteyttä [email protected] tain puhelin numeroon 358466233851


    • vanha mies

      Kerään CD-levyjen kansilehtiin artistien nimikrijoituksia. Jos näitä on tarjolla kohtuuhinnalla, niin voidaan sopia kaupoista. Mitään huippuhintoja en eläkkeellä ollessa pysty maksamaan.

      Tietoja voi lähettää osoitteella [email protected]

    • Niitsu80

      Täälläkin yksi keräilijä! Pikkutytöstä asti oon harrastanut. Kokoelmani helmiä ovat mm. Ben Johnson, Franz Gruger ja Alberto Tomba. Kotimaisia löytyy vaihtoon, jos jollakin on tarvetta

    • Kiinnostaako ketään?

      Mulla on rallikuskien nimmareita muutama.
      Parhaimmat on Juha Kankkuselta ja Tommi Mäkiseltä. Löytyy myös Seppo Harjanteen nimmari, oli tuohon aikaan Mäkisen kartturi kun sain nuo nimmarit.
      Ulkolaisista löytyy Armin Schwartz ja Pavel Sibera. Niin juu ja Didier Auriol signeeras kanssa, voitti sinä vuonna Jyskälän.

    • Pietarsaari

      Minulta löytyy Neil Armstrongin nimikirjoitus valokuvalla.
      Jos kiinnostaa ostaa, soita 050-3571298

    • pari.nimmaria

      Minulla on pari postikorttikokoista kuvaa mäkihyppääjä Ari-Pekka Nikkolasta ja hänen mustasta Seat Ibiza autosta, toisessa kortissa Nikkola ja Ibiza on kuvattu Kuopion Scan-Auto autoliikkeen edessä (Nykyään Delta-Auto) joka silloin möi Saabia ja Seatia ja toisessa kortissa ilmeisesti kotitalonsa edustalla, tässä kortissa on toisella puolella mustekynällä tehty nimmari. Scan-Auto kuvan alareunassa on myös nimmari mutta se taitaa olla kuvaan liitetty eikä aidosti siihen kirjoitettu.
      Mitähän tällaisilla on arvoa tänä päivänä? Kortit ovat muistaakseni 80-luvun lopulta.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ari-Pekka_Nikkola

    • Aidot_nimikirjoitukset

      Mikähän arvo mahtaa olla kuussa käyneen Apollo 11 kaikkien kolmen astronautin omakätisillä nimikirjoituksilla vuodelta 1969? Nimikirjoitukset eivät ole kopioita, vaan henkilökohtaisesti kirjoitettuja ja ovat hallussani ja myytävänä. Nimikirjoitusten historia on selvillä kirjoituspäivästä lähtien tähän päivään saakka.

    • Anonyymi

      Hellmannin huutokaupassa on nyt beatlesin ja muiden tunnettujen nimmareita myynnissä. Nimikirjoituksia yhdessä kansiossa siis kymmeniä.

    • Anonyymi

      tein löydön kauniit rohkeat kirjanen,omani ollut pitkään,outoa tussilla kirj.tähden nimmari ja jotain muuta siihen.Muiden kohdalla ei lue mitään kuvissa,H.R.toi tähdet lappiin.Nimmari voisi olla aito.Lapistahan kirjakin lähti mukaani.Paljonko suomen näkökulmasta tällä olisi arvoa??.Toki haluan tietää aitouden.Minulle itselle kirjalla on arvoa.Sarjan seuraaja kun olen.

      • Anonyymi

        löytyy kari tapion nimmari.Ihan aito.Anssi Kela..jotain muutakin saattaa olla..paljonko niiden keräilyarvo on näiden nimmareiden yleensä ??


      • Anonyymi

        H.R. on Hessu Reijonen.


    • Anonyymi

      Kirjoista voi löytää esim. kirjan tekijän nimikirjoituksen. Itseltäni löytyy mm. Sakari Pälsi. Kelpaako tälläinen kokoelmaan? vai pitääkö nimikirjoitus olla erityisesti pyydetty ja paperilapulla?

    • Anonyymi

      Simo Salmisen kuvan puolikuvaa 2 ja Päivi Kauttoniemi korttikuva ja nimmari .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe