Kanariansaarille töihin

Sinne tahtova

Voisiko joku ystävällinen kirjoitella vastauksia...? Eli, haluaisin lähteä syys-lokakuussa jonnekkin päin Kanariansaaria baarimikoksi talven ajaksi.Osaamista löytyy myös karaoken puolelta. Eli kyselisin kokemuksia, vinkkejä, varoituksia, kaikkea aiheeseen liittyvää ja erityisesti suomalaisten baarien yhteystietoja/nettisivuja yms. Kaikenlainen apu olisi erittäin tervetullutta! Kiitos jo etukäteen!

Ja nauran jo valmiiksi niille jotka käyvät vittuilessaan kirjoittelemassa typeryyksiä (joita vielä itse viisivuotiaan aivoillaan hauskoina pitävät) :D

46

23102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle apua

      Löytyisköhän netistä ihan googlella joitain suomalaisravintoloita ja sinne sähköpostiosoitteet?
      Ainakin Sakari Kuosmanen ja Jorma Kalevi (ravintola Tiffany Playa Del Inglesissä) pitävät ravintolaa/ ravintoloita Kanarialla.
      http://imanager.ip-finland.com/sakusgalley/suomi/index.php


      Ota vaikka heihin rohkeasti yhteyttä. Eiköhän jotain vinkkiä saisi sitäkin kautta.

      • Sinne tahtova

        Kiitos tuosta oli apua!
        Kokeilin googlea mutta ei oikein menestystä tullut... :(
        Lisävinkit ovat tervetulleita! :)


      • Mobiili
        Sinne tahtova kirjoitti:

        Kiitos tuosta oli apua!
        Kokeilin googlea mutta ei oikein menestystä tullut... :(
        Lisävinkit ovat tervetulleita! :)

        Oletko käynyt katsomassa mol.fi-sivustoja?

        Voisko sitä kautta saada ulkomaille työpaikan, kun mielestäni sesonkitöitä mainostavat.


      • YYHHKKIPÑ

        JORMA EI MAKSA PALKKAA VAIKKA LUPAA. MUUTEN N KUULEMMA ( LUIN TUOLTA TOISESTA KETJUSTA )
        SEKAANTUNUT NUORIIN LAPSIIN. JA PUKAMAT YMT.
        SELLAISTA MENOA,, MENISI VANHAINKOTIIN.


    • suomipaari

      Ankkuri

    • itse tänä talvena

      Olin töissä Puerto de la Cruzissa Scandic nimisessä paikassa. Omistaja Pialla on myös ruoka ja karaoke ravintolat. Voin sanoa että pysy tästä firmasta kaukana. Tänä talvena lopetti n.15 työntekijää eri aikoihin. palkka on n.900e/kk ja työpäivät yhtäkkiä olivatkin 9h(8h oli sovittu suomessa). työajat vaihtelivat miten omistajalla sattui huvittamaan, lisäksi sait kuulla olevasi ruma, tyhmä, huora, narkkari tms. omistaja sattuu olemaan kyttäävä alkoholisti ja mielisairas.

      Siellä on myös kaksi muuta suomalaista baaria, Jorman baari(omistaja kuulemaa myös aika raskas mutta ei niin paha kun tämä Pia) ja Allin baari jonka omistaja on todella mukava ihminen.

      Toivottavasti olin avuksi, en halua että kukaan toinen joutuu samaa kestämään mitä me. Muuten Teneriffa oli aivan ihana kokemus ja espanjaa oppi paljon. Parempi vaihtoehto on lukea espanjaa ja mennä paikalliseen töihin, tai sitten johonkin irkku/britti pubiin.

      • nita

        olipa mielenkiintoista lukee tuosta sun kokemuksestas scandicissa. ite hain sinne mutta en päässyt. ihan mielenkiinnosta haluisin tietää että mitä olit tehny ennen sinne menos, vaatiko paljokin kokemusta päästä sinne? mulla oli hieman kokemusta mutta en päässyt edes haastatteluun. niin ja jouduitko scandiciin vai halusitko sinne. miten tuolle allille pääsee töihin, onko se sitten tuurista kiinni vai voiko sitä toivoa jos haluu mukavemman pomon?:D


      • RILLE
        nita kirjoitti:

        olipa mielenkiintoista lukee tuosta sun kokemuksestas scandicissa. ite hain sinne mutta en päässyt. ihan mielenkiinnosta haluisin tietää että mitä olit tehny ennen sinne menos, vaatiko paljokin kokemusta päästä sinne? mulla oli hieman kokemusta mutta en päässyt edes haastatteluun. niin ja jouduitko scandiciin vai halusitko sinne. miten tuolle allille pääsee töihin, onko se sitten tuurista kiinni vai voiko sitä toivoa jos haluu mukavemman pomon?:D

        HEI
        VALITETTAVASTI PITAA PAIKKAANSA, ETTA SUOMALAISET TYONANTAJAT OVAT PAHIMPIA SUOMALAISELLE TYONTEKIJALLE. MIELENTERVEYSONGELMIA SAA VAAN KUN HEILLE LAHTEE TOIHIN. PALKAT, TYOAJAT, KOHTELU ON MITA ON, JOLLET SUOSTU NIIN ELAMASTASI TEHDAAN HELVETTIA. TENERIFFALLA OLEVAT PAIKAT OVAT ORJATYOPAIKKOJA, JA INHOTTAVA SANOA MUTTA OSAKSEEN SAA ALA-ARVOISTA KOHTELUA SEKA SEKSUAALISTA HAIRINTAA. GRAN CANARIALLA ASIAT EIS EN PAREMMIN! ITSE EN ENAA IKINA IKINA IKINA MENISI SUOMALAISELLE TOIHIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • herra dogshit
        RILLE kirjoitti:

        HEI
        VALITETTAVASTI PITAA PAIKKAANSA, ETTA SUOMALAISET TYONANTAJAT OVAT PAHIMPIA SUOMALAISELLE TYONTEKIJALLE. MIELENTERVEYSONGELMIA SAA VAAN KUN HEILLE LAHTEE TOIHIN. PALKAT, TYOAJAT, KOHTELU ON MITA ON, JOLLET SUOSTU NIIN ELAMASTASI TEHDAAN HELVETTIA. TENERIFFALLA OLEVAT PAIKAT OVAT ORJATYOPAIKKOJA, JA INHOTTAVA SANOA MUTTA OSAKSEEN SAA ALA-ARVOISTA KOHTELUA SEKA SEKSUAALISTA HAIRINTAA. GRAN CANARIALLA ASIAT EIS EN PAREMMIN! ITSE EN ENAA IKINA IKINA IKINA MENISI SUOMALAISELLE TOIHIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        jotkut suomalaiset on juntteja (olenhan itse myös suomalainen)
        ..ei kaikki
        suomalaiset juntit pitää tappaa
        suomalaiset klonkut pitää teurastaa

        suomi on loppujen lopuksi paska maa


      • vaseliiniä ja ...
        herra dogshit kirjoitti:

        jotkut suomalaiset on juntteja (olenhan itse myös suomalainen)
        ..ei kaikki
        suomalaiset juntit pitää tappaa
        suomalaiset klonkut pitää teurastaa

        suomi on loppujen lopuksi paska maa

        Kuulepa koiranpaska. Jos on noin vaikeata niin osta narua ja vaseliinia.
        Helpottaa ainakin meitä muita.


      • sniff krhm

        Onhan Kanarialla vielä voimissaan lomaosakekaupustelu. Siellä ovat kaverit tehneet hyviä tilejä ja tilailleet suoraan Usasta jenkkisportteja kun rahaa tullut ovista ja raoista. :) Ja loput tietysti sijoitettu pimeille tileille sukanvarteen vanhuutta varten.


      • koiranpaska
        vaseliiniä ja ... kirjoitti:

        Kuulepa koiranpaska. Jos on noin vaikeata niin osta narua ja vaseliinia.
        Helpottaa ainakin meitä muita.

        miksi mun pitäs helpottaa teitä muita


      • jorma junttila
        RILLE kirjoitti:

        HEI
        VALITETTAVASTI PITAA PAIKKAANSA, ETTA SUOMALAISET TYONANTAJAT OVAT PAHIMPIA SUOMALAISELLE TYONTEKIJALLE. MIELENTERVEYSONGELMIA SAA VAAN KUN HEILLE LAHTEE TOIHIN. PALKAT, TYOAJAT, KOHTELU ON MITA ON, JOLLET SUOSTU NIIN ELAMASTASI TEHDAAN HELVETTIA. TENERIFFALLA OLEVAT PAIKAT OVAT ORJATYOPAIKKOJA, JA INHOTTAVA SANOA MUTTA OSAKSEEN SAA ALA-ARVOISTA KOHTELUA SEKA SEKSUAALISTA HAIRINTAA. GRAN CANARIALLA ASIAT EIS EN PAREMMIN! ITSE EN ENAA IKINA IKINA IKINA MENISI SUOMALAISELLE TOIHIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        miksi suomijuntit menevät kanarialle suomijuntti baareihin kuuntelemaan suomijunttimusaa ja juomaan suomalaista junttiolutta ja syömään suomalaisa junti mummon lihapullia ja puhumaan paskaa muiden suomijunttien kanssa.

        eikö saman tien jäis suomeen malmintorille muiden juoppojen kanssa

        hyi helevetti---häpeän olla suomalainen


      • Jerkutin
        herra dogshit kirjoitti:

        jotkut suomalaiset on juntteja (olenhan itse myös suomalainen)
        ..ei kaikki
        suomalaiset juntit pitää tappaa
        suomalaiset klonkut pitää teurastaa

        suomi on loppujen lopuksi paska maa

        Et taida tietää että "vihapuheista" netissäkin voidaan ottaa kiinni ainakin EU:n alueella. Tunnistaminenkin alkaa olla helppoa. Lopeta paskan jauhaminen.


      • Jerkutin
        jorma junttila kirjoitti:

        miksi suomijuntit menevät kanarialle suomijuntti baareihin kuuntelemaan suomijunttimusaa ja juomaan suomalaista junttiolutta ja syömään suomalaisa junti mummon lihapullia ja puhumaan paskaa muiden suomijunttien kanssa.

        eikö saman tien jäis suomeen malmintorille muiden juoppojen kanssa

        hyi helevetti---häpeän olla suomalainen

        Etpä taida suomalainen edes olla menee tuo suomen kieli niin kankeasti....


      • MAAAATTE
        jorma junttila kirjoitti:

        miksi suomijuntit menevät kanarialle suomijuntti baareihin kuuntelemaan suomijunttimusaa ja juomaan suomalaista junttiolutta ja syömään suomalaisa junti mummon lihapullia ja puhumaan paskaa muiden suomijunttien kanssa.

        eikö saman tien jäis suomeen malmintorille muiden juoppojen kanssa

        hyi helevetti---häpeän olla suomalainen

        EI MIES PYSTYNYT KUULEMMA NAISYST. HOITELEEN VAAN TEKI SEN ITSE HANDULLA. VOI LUOJA SUOKOON
        ET PEDOFIILI ON MITEN JUOPPO ANTEEKSI RAPA-JUOPPO SUHTAUTUU EI VARMASTI KIINNOSTA KUN VAAN OMAN VIINAPULLON SAAPI. KYL SE KALEVI SEN ULKOMUODONKIN OMAA ET HINT... TAI NYT JULKI TULLUT PEDOFIILI TAPAUS.


      • arsenikkiä
        jorma junttila kirjoitti:

        miksi suomijuntit menevät kanarialle suomijuntti baareihin kuuntelemaan suomijunttimusaa ja juomaan suomalaista junttiolutta ja syömään suomalaisa junti mummon lihapullia ja puhumaan paskaa muiden suomijunttien kanssa.

        eikö saman tien jäis suomeen malmintorille muiden juoppojen kanssa

        hyi helevetti---häpeän olla suomalainen

        Ethän sinä mikään suomalainen ole, kun et osaa edes suomen kieltäkään ))


      • Suffer well
        RILLE kirjoitti:

        HEI
        VALITETTAVASTI PITAA PAIKKAANSA, ETTA SUOMALAISET TYONANTAJAT OVAT PAHIMPIA SUOMALAISELLE TYONTEKIJALLE. MIELENTERVEYSONGELMIA SAA VAAN KUN HEILLE LAHTEE TOIHIN. PALKAT, TYOAJAT, KOHTELU ON MITA ON, JOLLET SUOSTU NIIN ELAMASTASI TEHDAAN HELVETTIA. TENERIFFALLA OLEVAT PAIKAT OVAT ORJATYOPAIKKOJA, JA INHOTTAVA SANOA MUTTA OSAKSEEN SAA ALA-ARVOISTA KOHTELUA SEKA SEKSUAALISTA HAIRINTAA. GRAN CANARIALLA ASIAT EIS EN PAREMMIN! ITSE EN ENAA IKINA IKINA IKINA MENISI SUOMALAISELLE TOIHIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Moro.
        Onko sitä pakko viedä se ahteri etelään asti,että voi tarjoilla ihmisille kaljaa?Pelkkää valitusta.Kokemus sanoo,ettei se mitään ruusuilla tanssimista ole,vaikka aurinko paistaa.Suosittelen kontulan ostarin terassia valittajille.


      • Enola gay
        jorma junttila kirjoitti:

        miksi suomijuntit menevät kanarialle suomijuntti baareihin kuuntelemaan suomijunttimusaa ja juomaan suomalaista junttiolutta ja syömään suomalaisa junti mummon lihapullia ja puhumaan paskaa muiden suomijunttien kanssa.

        eikö saman tien jäis suomeen malmintorille muiden juoppojen kanssa

        hyi helevetti---häpeän olla suomalainen

        Älä muuta sano.Mutta se vaan on jollain geeneissä.(ei sulla eikä mulla)¨,vaan kaikilla muilla tietenkin?


      • zapoz
        MAAAATTE kirjoitti:

        EI MIES PYSTYNYT KUULEMMA NAISYST. HOITELEEN VAAN TEKI SEN ITSE HANDULLA. VOI LUOJA SUOKOON
        ET PEDOFIILI ON MITEN JUOPPO ANTEEKSI RAPA-JUOPPO SUHTAUTUU EI VARMASTI KIINNOSTA KUN VAAN OMAN VIINAPULLON SAAPI. KYL SE KALEVI SEN ULKOMUODONKIN OMAA ET HINT... TAI NYT JULKI TULLUT PEDOFIILI TAPAUS.

        voi..voi.. ukkoa. AINAHAN UKKO SIIS KALEVI ON INHO HUOM. INHON-MAINE SIIS OLLUT.
        MUTTA VIEL TOLLANENKIN PEDO ...HYI..HYI..HYI.. onhan ukolla se viinan juoja muijana.
        Vai onko niin, et alko-muija dont care???


    • apu löytyy

      Joku neuvoikin käymään MOL:in sivuilla, mutta parempi on mennä käymään suoraan työvoimatoimistossa. Ainakin Turussa on eures-neuvojat, jotka ovat keskittyneet välittämään työvoimaa ulkomaille!

    • Minskuli

      Onkos täältä ihmiset ollu paljon kanarialla tai espanjassa töissä?? mua kiinnostais tosi paljon. Millastakohan työtä sielä ois eniten tarjolla tai siis onkos sielä muuta ku ravintola työtä?

      • iine5

        hej pok tei..

        onha sielä vaikka mimmosta työtä..mikäli osaat esiintyä ni lähetä viestiä ravintolan omistajille..eikä kaikkeen suostu kukaan sanoohan sen järki..huumorintajua o oltava..tervettä järkeä millo nukkua ja aina EI kannata provosoitua mikäli joku väsyneenä leikkii pomoa tai o kaksimielinen mulkku..

        o niitä paskoi työnantajii täälä suomen kamarala eikä mikään työ oo hauskempaa ku esiintyvän taiteilijan..uso poikkee..

        meikillähä se naamavärkki tehää vaikka minkänäköseksi..peruukkeja tarvittaessa..tahi huivi tahi hattu...tehkää hitossa vapaasti mite tahotte..se se vasta väsyny tahi jonku menettäny toisten asioitten sotkia o joka Ei Anna kenenkään tehä mittää..

        heisun heiluville..nähää jossai ravintolasa..ympäri ämpäri maailmata


    • pikkutyttönä kanarialla

      tiffany on ainakin mukavanoloinen paikka kanarialla sen vähän mitä siitä muistan kun pikkutyttönä siellä viimeksi olen käynyt.. ja toinen paikka on vissiin kuparipannu jos sen oikein muistan :)

      • Nähty on!

        Tiffany/Jorma Kalevi on toiminut varman päälle ja pyörittänyt bisnestä pisimmän jakson omassa kiinteistössään rehellisesti ja selvinpäin. Olen kuullut uudesta tanssiravintolasta Amigo nimeltään,mutta en tiedä koska avataan. Kuparipannu on espanjalaisen omistama ravinteli,jolla on toinenkin nimi muille kuin suomalaisille (copper kettel).Espanjalainen on käyttänyt suomalaisia ravintelinpyörittäjiä talvikaudella.Ainakin edellisellä ja nykyisellä pyörittäjillä on ollut aikamoisia alkoholiongelmia.Ruuan taso heilahtelee riippuen kuka on kokkina. Tämmösiä tuli mieleen eläkeläiselle, jolla on aikaa kierrellä ja katsella...


    • kazaaa

      TÖIHIN MIHINKÄÄN, VARSINKAAN JOS OOT GAYTERING KOULUN KÄYNY, NIITÄ EI NIMITTÄIN ARVOSTETA EDES SIELLÄ MISSÄ ROTAT JA TORAKATKIN AHAHAHAHAHAHAH :d:d:d:d:d:dD.DD_D.:DDDDDDD

    • anne709

      Siita ravintolasta sen verran, ettá naisten pitaisi pysya siita Jormasta kaukana. Nimittain on kylla niin saalittava jatka. Hán yritti tarjota mulle alkoholia ettá menisin sen luo yoksi. En viittinyt aluksi kertoa tasta eteenpain mutta nyt kun olen taalla inglesessa kuulin etta han on sita samaa yrittanyt muittenkin nuorten naisten kaa. Kaikkea positiivista siita ravintolasta muuten kuulee mutta se Jorma kalevi itse on limanen nuoria naisia jahtaava pervo.

      • inglesen tyontekija

        PYYTAA NUORIA NAISIA TYOHAASTATTELUUN, VIE NE OMAAN KOTIIN, SANOO ETTA HALUU PAREMMIN TUTUSTUU TYONTEKIJOIHIN JUOMALA NIIDEN KANSSA ESIMERKIKSI KONJAKKIA.JA SITTEN ..SEURAAVANA PAIVANA KUN ON NUKKUNUT HYVIN NIIN VASTA SILLOIN PUHUA TYO ASIOISTA.HAN MATKUSTAA YMPARI SUOMEE TON TAKIA ETTA SAISI NIITA NAISIA.VARMAAN IHMETTETTEKI MIKSI TIFFANILLA ON NIIN MONTA TYOHAKEMUSTA MOL.FI JA AIKA HIENON NAKOISIA..
        PALKKA JORMAN RAVINTOLOISSA ON JOKU 700 E KUUSSA,ASIAKKAITA EI OLE ENAA OLLENKAAN JA TYONTEKIJAT VAAN LAHTEE SIELT MENEE AIKASEMMIN ...


      • eläkeläinen-II
        inglesen tyontekija kirjoitti:

        PYYTAA NUORIA NAISIA TYOHAASTATTELUUN, VIE NE OMAAN KOTIIN, SANOO ETTA HALUU PAREMMIN TUTUSTUU TYONTEKIJOIHIN JUOMALA NIIDEN KANSSA ESIMERKIKSI KONJAKKIA.JA SITTEN ..SEURAAVANA PAIVANA KUN ON NUKKUNUT HYVIN NIIN VASTA SILLOIN PUHUA TYO ASIOISTA.HAN MATKUSTAA YMPARI SUOMEE TON TAKIA ETTA SAISI NIITA NAISIA.VARMAAN IHMETTETTEKI MIKSI TIFFANILLA ON NIIN MONTA TYOHAKEMUSTA MOL.FI JA AIKA HIENON NAKOISIA..
        PALKKA JORMAN RAVINTOLOISSA ON JOKU 700 E KUUSSA,ASIAKKAITA EI OLE ENAA OLLENKAAN JA TYONTEKIJAT VAAN LAHTEE SIELT MENEE AIKASEMMIN ...

        Kuulostaa oudolta!


      • Huh huh..
        eläkeläinen-II kirjoitti:

        Kuulostaa oudolta!

        itse tuon nuorena järjettömänä, uhkarohkeana tyttönä kokeneena voin kertoa, että totta... onneks ei käyny mitenkään!!


    • ex-worker

      canarialla parhaalla paikalla suomalainen ravintola. Ruokaravintola ulvova mylläri, jossa myös karaokea ja drinkin tekijöitä. heillä omat nettisivut www.ulvovamyllari.fi

    • kjñdbn

      Tuolla on kirjoitettu et jorma on pedofiili. surkeasti pappa ottaa vanhuuden vastaan.

      Inhottaa oikein ja aikoinaan jorman naisesta puhuttiin et on kova-juoppo. Onkohan mies saanut traumoja
      juoposta naisestaan. Lehtolapsi tai lapsia ukolla on ja arvatkaa maksaako tai maksoiko lapsistaan rahaa.
      EI. sen kertoi lapsen mother... malo..malo.malo.

      • Topchief

        Oltiin kaveriporukalla inglesissä parisen viikkoa sitten ja tottakai stadin kundien täytyy kaikki suomi paikat tsekata,mutta täytyy myöntää että tiffanyssa oli paras fiilis ja meno monena iltana(vaikkakin asiakas kunta pikkusen vanhenpaa) meihin verrattuna 35-40.Kitoksia Mimmille,Maralle,Tonylle ja monet kerrat Jorman nähneenä,niin siitä ei saa pedoa tekemälläkään.


      • kuhan kyselen
        Topchief kirjoitti:

        Oltiin kaveriporukalla inglesissä parisen viikkoa sitten ja tottakai stadin kundien täytyy kaikki suomi paikat tsekata,mutta täytyy myöntää että tiffanyssa oli paras fiilis ja meno monena iltana(vaikkakin asiakas kunta pikkusen vanhenpaa) meihin verrattuna 35-40.Kitoksia Mimmille,Maralle,Tonylle ja monet kerrat Jorman nähneenä,niin siitä ei saa pedoa tekemälläkään.

        voisinko päässä kanarialle töihin?
        Perus toisen asteen koulutus on .mutta ravintolatöistä n. kymmenen vuotta
        keilitaito on Englanti(hyvä) ruotsi välttävä venäjä

        mikä on normaali palkka?


    • kukaratsa

      Kyllä pitää sanoa että on rohkeita kansalaisia kun uskaltaavat haukkua ja herjata Jorma kalevia..Ja sitten pitää olla pätäkkää jonkun verran takataskussa kun ette arvaakkaan mitä noin törkeät puheet tulee maksamaan??? Tottakai noista on tutkimus pyyntö poliisilla ja perästä kuuluu....Onkohan tässä kateus suurin syy ,tuollaiseen uskomattoman törkeään käyttäytymiseen.... Jorma Kalevi on ainoa Suomalainen ravintoloitsija joka omistaa ravintolansa. Hän ajelee kahdella mersullaan ja viettää kesät upeassa huvilassaan Suomessa Tekee hyväntekeväisyyttä Las palmasin Leijonissa ,auttaa esim. Suomi koulua. Ja monta muuta asiaa josta Teillä pahan puhujilla ei ole harmainta aavistustakaan.. Mutta ihan oikeasti toivon että saatte maksaa itsenne kipeiksi pahoista kirjoituksistanne.Ja miettikää sitä että kaikki on itse ansaittua kovalla työllä- Kuka teistä jaksaisi semmoista työmäärää yöt ja päivät?? Sitä tämä mies on tehnyt jo 30 vuotta.

      • Korma Jalevi

        Moi Jorma!

        LOL!


    • kojuju

      näin se homma etenee.

    • scooby doo

      On toistunut tuo naisten pelottelu vieläkin.Yksi nuori tyttö oli "ns.työhaastattelussa" jorma dick kalevin luona.Aika oli myöhään illalla.Tyttö lähti itkien pois ja sai soitettua hysteerisenä taksin keskellä yötä. Eikä ole ainut tapaus ja kaikki kohdistuu naisiin....

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe