Hei!
Kertokaahan paikkoja, mistä voi ostaa treenikamoja (postimyynti)? Nidanin toki tiedän mutta onko muita? Kiitos jo etukäteen!
Hanskat ym
4
664
Vastaukset
- kenttis
www.kamikaze.fi
Ehkä Suomen laadukkain karatetuotteita myyvä nettikauppa.- ja sitten loppu
sabe.fi ja matsuru.fi. muita en edes tiedä olevan netissä edellisten lisäksi. siis varteenotettavia.
- kenttis
www.bluecornersport.com, www.fairtex.fi, www.everlast.fi
Myyvät nyrkkeilyhanskoja, jalkasuojia, shootohanskoja ja muuta jotka ovat hyödyllisiä karatetreenissäkin, ja erityisesti kovan kontaktin treeneissä. - maithai
Jos pystyottelua haluaa treenata, kannattaa myös harkita twinsfinlandia, vaikkeivat suoraan myykään karateottelukamaa. Hyvät suojathan ovat elinehto jos aikoo opetella ottelemaan lujempaa, joten tuolta niitä löytyy.
Uskallan myös suositella siksi, että tilasin itse tavarat netin kautta ja kaikki toimi ja pelasi kuin ajatus. Toimitus toiselle puolelle maata hoitui alle viikossa ja twinsiltä otettiin yhteyttä ja kerrottiin tilauksen edistymisestä jne. Jos halajat hyviä täyskontaktisuojia, tsekkaa twins.
Niin ja nettiosoitehan on www.twinsfinland.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020