Studio Impossible saa näköjään vieraaksi Eininkin. Maikkarin sivuilla kerrottiin myös Tarja Turusen vierailusta.
http://www.einimusic.com/fi/view/news/11377481310741
Ja sitten on vielä se Estradilla- ohjelma lauantaina kakkosella! Mahtava juttu, että tulee näin hyvää ohjelmaa töllöstä.
Reetu on kyllä kamalan mauton, mutta kyllä sitä kuuntelee ja mielenkiintoista nähdä, millainen meno sillä on keikoilla tätä nykyä.
Eini TV:ssä
4
410
Vastaukset
- Eini-fani
Jep... Eini on tosiaan tänään tv:ssä Reetun konsertissa esiintymässä.. =)
Oli lehdessä että erikoiskissoina vieraana EINI...
Ihana nähdä Eini tv:ssä tänään!!!
Eini on niin kaunis ja ihana!!!- hyvältä
Einin meininki. Meno oli keikalla kova ja porukalla näytti olevan tosi mukavaa!
Ja miehet rynni heti eturiviin kun Eini oli lavalla ;) - Eini-fani
hyvältä kirjoitti:
Einin meininki. Meno oli keikalla kova ja porukalla näytti olevan tosi mukavaa!
Ja miehet rynni heti eturiviin kun Eini oli lavalla ;)Kylläpä näytti kauniilta Eini ja porukka kävi ihan kuumana!!!
Eini on niin iihaanaaaaa!!!!!!!
...on kyllä ihan jees. Sinänsä mielenkiintoinen tapaus iskelmässä.
Tietty katoin sen lähinnä Einin vuoksi.
Toi Studio Impossible -ohjelma oli ihan hyvä. Tarttee kattoa sitä joka viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437