Ultimaten takka, elementit ei kestä

takkauuni 2

Voi pojat, nyt se on tapahtunut.
Ultimaten takkauuni 2 käytössä ensimmäinen talvi, ja kolme sisäelementtiä on haljennut kuumuudesta.

Onko muilla vastaava kokemus, ja miten ultimaten takuu korvaa tälläiset asiat?? Olen kuullut asiasta aikaisemmin muuta en uskonut sen olevan totta!!

Enkä ole käyttänyt liian rajusti!

10

3491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verrattuna

      oikeisiin tiili- tai vuolukiviuuneihin ja tarkoitettu lähinnä koristeiksi ja tunnelman luojiksi.

      Kai ne käy sellaiseksi vaikka sisus halki eli toimii edelleen niin kuin suunniteltu.

      Ja jos takuutatapauksia tulee paljon, firman nimi vaihdetaan ja myynti jatkuu puhtaalta pöydältä.

    • juuso

      Ultimatesta on viisainta pysyä turvallisen välimatkan päässä.

      Oottako nähny niihen kokosivun mainoksia takoista ja lämpöpumpuista päivälehdissä. Mainoksen koossa mm. ei ole mitään suhteellisuuden tajua. Ainakin minulle se kertoo jotain.

      • menee

        jokaisesta myydystä tuoteesta 30 % eli itse tavaralle ei jää paljon todellista arvoa.

        Ja tappiota voi tulla helpostikin.


    • joukki

      sääliks käy näitä ultimaten tuotteisiin sekaantuneita jos tämmöset jutut on tosia. vanha sanontahan kuuluu et halvalla ei saa hyvää ja köyhän ei kannata halpaa ostaa. noh, köyhä tai rikas niin mikä enempää harmittaa kuin halvalla ostettu hyväks luultu tuote ei toimi tai särkyy ennenaikojaan.

      • halvallakin

        saa hyvää, pitää vaan osata paska seuloa pois.


    • kokemusta

      Asensin muutamia kun ei ollut silloin muuraamista, mutta alkoi hirvittämään niiden heikko laatu ja heppoiset osat. Lähinnä käyvät koristeeksi, korkeintaan voi pitää kynsitulta.

    • Anonyymi

      2007 asensin itse ja on toiminut hyvin. Alkukuivatus tehty ohjeitten mukaan samoin myös kasaus ja ehjä on.

    • Anonyymi

      Vanhojen viestiketjujen nosto näkyy olevan päivän sana

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo firmahan on mennyt jo aikaa sitten konkurssiin. Nyt ultimate market pyörii käsittääkseni sen takkafirman alla. Ei näistä eroon pääse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe