jag hatar rasister

VIDU

Freudenthal var rasist!alla som tycker om honom är rasister!

11

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Undrande

      ... vem fan var det månne.

      • stor hjälte

        fråga om honom!


      • flytta
        stor hjälte kirjoitti:

        fråga om honom!

        till sverige! så får alla hålla sitt modelsmål!


      • Van der Decken
        flytta kirjoitti:

        till sverige! så får alla hålla sitt modelsmål!

        Vi vill inte ha finlandssvenskarna till sverige. Ni är inte svenskar. Ni vill gärna vara, men hit är ni inte välkomna


      • Borta bra men hemma bäst
        Van der Decken kirjoitti:

        Vi vill inte ha finlandssvenskarna till sverige. Ni är inte svenskar. Ni vill gärna vara, men hit är ni inte välkomna

        Jag har aldrig välat vara ngt annat än finne / finländare. Knappast ngn anna fs heller. Det är en helt absurd tanke att vi skulle vilja vara svenskar! Jag är finlanddsvensk - kort och gott.
        Det är roligt att vara fs :)

        P.S.
        Varför skulle jag vilja bo i Sverige? I Sverige pratar ju ALLA svenska, här ger mitt svenska språk mej en identitet.


    • Björneborgåbo

      Är man inte själv rasist - om man skriver så ?

      • vara

        rasist.Jag tycker ju om freudenthal och han var ju int nogo rasist alls!


      • han tycker att
        vara kirjoitti:

        rasist.Jag tycker ju om freudenthal och han var ju int nogo rasist alls!

        Finska ras var jättebra och finnana skulle vara stolt om sin ras!eller hur?


    • Mannen från Mallorca

      Tiderna var lite annorlunda då !

      Alla vill vara stolta och fina i Finland !

    • aito_suomalainen

      Freudenthal var ett missfoster och ingenting värt som människa. Detsamma kan sägas om var och en som öppet eller implicit stöder och sprider hans läror.

      • ******

        Din släkting må hända ????


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      161
      1135
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      921
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe