PARAS KELKKAMERKKI

ja miksi?

Mikä on paras kelkka? Miksi?

16

7246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omakelkka

      Kerro ensin oma mielipiteesi vaikka autoista: Mikä on paras auto (jokaiselle) ja miksi?

      Ei kelkat sen kummempia ole, vaikka aluksi saattaa vaikuttaa.
      Kelkkoja on isoja ja pienempiä, kalliita ja halpoja, punaisia ja sinisiä.
      Joku sattuu ensimmäiselle, toinen toiselle.

      Käy puhumassa jokaisen kelkan myyntiedustajan kanssa asiasta.
      Jokaisen mielestä oma kelkkamerkki on paras! Tee siitä sitten oma johtopäätös.
      Kun olet pari vuotta ajanut jokaista kelkkamerkkiä, ja mallia, voit sitten syvällä rintaäänellä kertoa mikä oli paras. Tosin voivat mallit olla vaihtuneita, vähintäänkin kehittyneitä, joten kierteen voi aloittaa alusta!

      • OCKELBO !

        .


    • tosi kelkkailija

      se on varmasti esla. äänetön ja naapuritkin tuntuu siitä pitävän.ja värikin on kauniin punainen.

      • Hyvä kelkkailija

        Kyllä esla on hyvä kelkka. Minä pidän tuosta kokoonmenevästä, kun se on helppo laittaa auton katolle, tai sisäänkin.
        Ja kesäksi hyvä laittaa liiteriin taitettuna.


      • parasta!

        sitä voi käyttää ympäri vuoden! =)

        No mutta itse asiaan. Lynx on mielestäni paras, otten huomioon missä käytössä minulla kelkka on. Voisihan tietty löytyä jokin muukin merkki mikä soveltuisi samaan käyttöön, mutta ei ole ollut tarvetta vaihtaa merkkiä.


    • varmin=

      omien, ja keräämieni kokemusten mukaan, luotettavin, suhteessa tehoon, varmin, hyvillä joustoilla varustettu, siis vielä tänäkin päivänä on, POLARIS XC 500 SP. Edellisellä 2001 mallin pollella ajoin mittariin 8200miles, ja jäi hyvään kuntoon edelleen. Koneelle en tehnyt muuta kuin, vaihdoin tulpat pari kertaa!
      Käynnistinnaru meni poikki 1kerran,ja kytkimen rullat vaihdettiin kerran. Uusi menopelinikin on sitten 2006 mallin 500 xc sp, mittarissa vasta 500ml. Hiukan pirteämmältä tämä tosin tuntuu, kuin entinen. mut uus on aina uus...

    • uudelleen aloittelija

      se vaikuttaa valintaan paljon, itse kun selvittelin käytetyn ostoa niin monelta taholta tuli vinkkiä että jos haluat ajaa etkä tehdä remonttia niin Yamaha on ainoo oikea. Löysin vm-01 sx700r:n vähän ajetun ja on makee peli, mutta uutta jos kattosin niin melkein olis ollu polle hommattava, kaverilla on ja on tosi fiksu laite, makuasioita tietysti ..

    • lappalainen ja nelikantti l...

      puhallinkone jonka purkaa vaikka misä jos se laukiaa.kotimaasa osat. melekein ilimaset on.mennee 90 ku tarvittee.pikkusen leviämpi tela kun sportti vehkheisä.mennee umpista jos ei leiko kiini ennen. aika kyytiä siis malttia.kelekka alle tonnila ostaa. jos se nyysithän rouvin eestä niin ainahan voi ottaa samanlaisen siitä kapakin eestä tilale. se on menny vain sekasin jonku kansa.samanlaisia ku ovat niinku jäniksen pojat.hihinaa flehkhtin saa olla kyyisä niitä mennee monta talavesa ja vittumainen vaihtaa pimiäsä.

      • RiK

        Kyllä se on tosi ettei Lynx 3500:sta varmempaa kelkkaa maa päällään kanna. 503 Rotaxiahan käytetään lentokoneissakin! :) Tuosta hihna asiasta olen eri mieltä. Monen monta talvea olen ajanut samalla flektin hihnalla eikä ole mitään hätää vieläkään.


      • lappalainen nelikulmaisella...
        RiK kirjoitti:

        Kyllä se on tosi ettei Lynx 3500:sta varmempaa kelkkaa maa päällään kanna. 503 Rotaxiahan käytetään lentokoneissakin! :) Tuosta hihna asiasta olen eri mieltä. Monen monta talvea olen ajanut samalla flektin hihnalla eikä ole mitään hätää vieläkään.

        noku ku uutta hihinaa koskhan ostanukhan. hyllysä ollu vanahoja vielä.laittaiskhan uuen paikalhen.. ajas k rauthan hakheen.


      • yamaha paras kelkka

        vitun hintti ja kaikki muutkin jotka lynxiä kannattaa


      • hamaya
        yamaha paras kelkka kirjoitti:

        vitun hintti ja kaikki muutkin jotka lynxiä kannattaa

        eihän sulla menny kymmentäkään vuotta kun keksit noin nasevan kommentin....


      • Anonyymi
        hamaya kirjoitti:

        eihän sulla menny kymmentäkään vuotta kun keksit noin nasevan kommentin....

        Kirjoitti vitun hitin hintti


    • lynksi

      lynx on kyllä paras.me ostettiin lynxi ku olin 6v ja siitä asti lynksillä ajellu. nyt oon 15v

    • Anonyymi

      Yamaha on paras.

      • Anonyymi

        Niin on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe