MIHIN SEURAKUNTAAN

HALONEN KUULUU

VAI ONKO HÄN KIRKOSTA ERONNEIDEN KASTISSA. EIKÖ SUOMEN KANSAN PÄÄMIEHEN PIDÄ KUULUA MYÖS SEURAKUNTAAN, ELI OLLA USKONNOLLISELTA VAKAUMUKSELTAAN SUOMALAINEN. JOS HALONEN EI OLE MINKÄÄN SEURAKUNNAN JÄSEN, ÄLKÄÄMME ANTAKO HÄNELLE MYÖSKÄÄN ÄÄNTÄMME

8

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö sinnuu kuulla

Jos normaalikirjaimilla kirjoitat?

Omaan lappuun laitan 9.

• On Ateisti

On kirkkoonkuulumaton ateisti ja panee äyrit
      jemmaan!

• jinne

Sehän on oikein kirkon johtaja

• On kirkosta eronnut, epäisänmaallinen ja tekopyhä tämän hetkinen Suomen tasavallan presidenttimme, jonka edesottamuksia olemme kansana saaneet hävetä jo kuuden vuoden ajan. Nyt olisi muutoksen aika ja mahdollisuus vaikuttaa...Ääni Sauli Niinistölle on ääni Suomellej a paremmalle huomiselle meille kaikille.

• kirkon jäsen

Tarja Halonen on salannut myös tämän suomalaisille tärkeän asian erittäin hyvin. Virallisilla kampanjasivuilla ei asiasta sanota halaistua sanaa.
      Aina valpas Keskisuomalainen on kuitenkin selvittänyt asian ja se on tarkistettavissa heidän arkistoistaan. Kirjastosta myös löytynee oikea lehti, jos säilyttävät niitä niin kauan. Uutinen oli nimittäin ennen 1. kierroksen äänestystä:

• paljasti

"Tarja Halonen ei kuulu mihinkään kirkkokuntaan tai uskonnolliseen yhteisöön".

• Varma tieto

• mieltä
        paljasti kirjoitti:

"Tarja Halonen ei kuulu mihinkään kirkkokuntaan tai uskonnolliseen yhteisöön".

että uskonnon opetus kouluissa on lopetetteva.
        Eilisen lehdissä siitä oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4012
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2127
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      11
      1897
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1264
    5. 27
      1219
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      993
    7. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      839
    8. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      71
      837
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      731
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      694
    Aihe