Mistä tietää olevansa bi-seksuaali?

tyttö

Mistä voi tietää, että on bi-seksuaali? Tietääkö sen "vain"? Epäilen että olen, mutten ole varma..

46

12105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan "tietää"...

      kokeilunhalu on ihan eri asia tietysti...mut kyllä kai sen jokainen ite tietää sitte haluuko naista, miestä vai kumpaakin...ja ainakin kokeilemalla se sitte selviää usein, oisko se yhtään "sun juttus"..=)

      • tyttö

        Olen kyllä kokeillut naisenkin kanssa, mutten "tuntenut" mitään. Toisaalta ei hän kyllä ollutkaan sellainen henkilö josta olisin voinut "oikeasti" olla kiinnostunut. Eli entä jos olisin jollain lailla kiinnostunut jostakusta naisesta, niin olisiko se kenties jotenkin toisenlaista, seksikin? Ja mistäs tietää onko kiinnostus juuri seksuaalista? Voi että olen typerä näiden kysymysteni kanssa, mutta kun asia vaivaa todella paljon!


    • Tyttö87

      Moi! Mä oon pohtinut tuota samaa asiaa; kai sen sitten vaan tietää. Ainakin siitä, että haluaa molempia. Ja ajattelee masturboidessaan molempia. Mä en kyllä itse ole vielä ihan sinut tän asian kanssa.

      • valitettavasti

        fantasiat ja todellisuus ovat eri asia. Hyvin vastattu alempana.


    • toinen tyttö

      Kiinnostus toiseen ihmiseen voi olla ns. tuunetasolla tai seksuaalisuudentasolla. Voit kokea olevasi kiinnostunut naisista/miehistä vain tunnetasolla, eli kaipaat heitä ihastut ja rakastut heihin, muttet jostain syystä koe haluavasi heitä seksuaalisesti. Tai sitten voit kokea että haluat naista/miestä vain seksuaalisesti, et enempää. Tasapainoisin suhde kai(!!!) syntyy jos on kiinnostunut toisesta ihmisestä molemmilla tavoilla.

      Mistä tietää että on bi? Sitä ei varmaan toinen ihminen voi kertoa, mutta ajattelisin että biit kaipaavat välillä omaa omaa sukupuoltaan. Sitä tunnettä kun on ihastunut, sitä jännitystä, mitä on ilmassa kun oma ihastus tulee lähelle...sitä kun saa olla hänen lähellä ja tuntea hänet fyysisesti. Itse koen ihastumisen miehiin ja naisiin melko paljon samalla tavalla, vaikka viimeaikoina olen ihastunut vain naisiin.

      Samoin kuin ei heteronainenkaan halua jokaista vastaan tulevaa miestä, ei bi henkilökään halua jokaista vastaan tulevaa ihmistä. Eikä siis kaikkia naisiakaan kohtaan ole samanlaiset tunteet. Kyllä sen itse sitten huomaa jos joku kolahtaa...

      Mutta toisaalta kukapa voisi varsinkaan kovin nopeasti lokeroida itsensä (hetero/bi/lesbo), ja miksi pitäisikään nyt niin tarkasti lokeroida? Tärkeintä kai on että etsii itseään ja sitä mitä elämältään haluaa.

      Hyvää talven jatkoa tytölle...täällä kirjoitteli toinen tyttö.

      • tyttö

        Kiitos vastauksista.. Viimeisin oli kyllä hyvin kiteytetty. Täytyy tässä nyt sitten opetella tuntemaan itseään, pikku hiljaa. Ei kai sitä tosiaan tarvitse mitenkään "lokeroitua". Hyvät jatkot sinullekin, ja teille muillekin!


      • täysinhetero

        Hohhoijaa.

        Ihminen on alkuhaan hetero. Piste. Kaikki muu on tullut ihmisen omasta ajattelumaailmasta, tai jotenkin vinksahtaneesta sellaisesta jo tuossa tapauksessa.

        Ei se vain ole luonnollista mitenkään, että vaikka mies ja mies olisivat pari. Tai nainen ja nainen. Ei vain ole. Ei ketään ole luotu "bi"ksi. Esimerkiksi. Homoista ja lesboista puhumattakaan.

        En ole ketään tuomitsemassa, mutta näinhän asia kuitenkin on. Monet eivät vain tunnu sitä tajuavan. Itse olen aina miettinyt, mistä se kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on ylipäättään alkanut. Mistä se on saanut alkunsa?

        Mies rakastakoon naista ja nainen miestä. Se on normaalia ja luonnollista. Edelleenkään en tuomitse ketään, mutta eihän se nyt hyvänen aika vain ole luonnollista, jos on enemmän kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Ihminen on tehnyt omat sääntönsä, joihin tämäkin nojaa.

        Sama kai se, sanoinko edes mitään. Tälle tuskin naurua kummempaa kommenttia tulee. Sanoin sentään jotain.


      • yaoix3
        täysinhetero kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Ihminen on alkuhaan hetero. Piste. Kaikki muu on tullut ihmisen omasta ajattelumaailmasta, tai jotenkin vinksahtaneesta sellaisesta jo tuossa tapauksessa.

        Ei se vain ole luonnollista mitenkään, että vaikka mies ja mies olisivat pari. Tai nainen ja nainen. Ei vain ole. Ei ketään ole luotu "bi"ksi. Esimerkiksi. Homoista ja lesboista puhumattakaan.

        En ole ketään tuomitsemassa, mutta näinhän asia kuitenkin on. Monet eivät vain tunnu sitä tajuavan. Itse olen aina miettinyt, mistä se kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on ylipäättään alkanut. Mistä se on saanut alkunsa?

        Mies rakastakoon naista ja nainen miestä. Se on normaalia ja luonnollista. Edelleenkään en tuomitse ketään, mutta eihän se nyt hyvänen aika vain ole luonnollista, jos on enemmän kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Ihminen on tehnyt omat sääntönsä, joihin tämäkin nojaa.

        Sama kai se, sanoinko edes mitään. Tälle tuskin naurua kummempaa kommenttia tulee. Sanoin sentään jotain.

        Tää on ilmiselvästi kaapissa


      • haukansilnätjatodnäkbi
        täysinhetero kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Ihminen on alkuhaan hetero. Piste. Kaikki muu on tullut ihmisen omasta ajattelumaailmasta, tai jotenkin vinksahtaneesta sellaisesta jo tuossa tapauksessa.

        Ei se vain ole luonnollista mitenkään, että vaikka mies ja mies olisivat pari. Tai nainen ja nainen. Ei vain ole. Ei ketään ole luotu "bi"ksi. Esimerkiksi. Homoista ja lesboista puhumattakaan.

        En ole ketään tuomitsemassa, mutta näinhän asia kuitenkin on. Monet eivät vain tunnu sitä tajuavan. Itse olen aina miettinyt, mistä se kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on ylipäättään alkanut. Mistä se on saanut alkunsa?

        Mies rakastakoon naista ja nainen miestä. Se on normaalia ja luonnollista. Edelleenkään en tuomitse ketään, mutta eihän se nyt hyvänen aika vain ole luonnollista, jos on enemmän kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Ihminen on tehnyt omat sääntönsä, joihin tämäkin nojaa.

        Sama kai se, sanoinko edes mitään. Tälle tuskin naurua kummempaa kommenttia tulee. Sanoin sentään jotain.

        Anteeksi vain mutta sanoit että "eihän se hyvänen aika ole luonnollista jos on enemmän kiinnostunut siitä VASTAKKAISESTA sukupuolesta?


      • täysinhetero kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Ihminen on alkuhaan hetero. Piste. Kaikki muu on tullut ihmisen omasta ajattelumaailmasta, tai jotenkin vinksahtaneesta sellaisesta jo tuossa tapauksessa.

        Ei se vain ole luonnollista mitenkään, että vaikka mies ja mies olisivat pari. Tai nainen ja nainen. Ei vain ole. Ei ketään ole luotu "bi"ksi. Esimerkiksi. Homoista ja lesboista puhumattakaan.

        En ole ketään tuomitsemassa, mutta näinhän asia kuitenkin on. Monet eivät vain tunnu sitä tajuavan. Itse olen aina miettinyt, mistä se kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on ylipäättään alkanut. Mistä se on saanut alkunsa?

        Mies rakastakoon naista ja nainen miestä. Se on normaalia ja luonnollista. Edelleenkään en tuomitse ketään, mutta eihän se nyt hyvänen aika vain ole luonnollista, jos on enemmän kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Ihminen on tehnyt omat sääntönsä, joihin tämäkin nojaa.

        Sama kai se, sanoinko edes mitään. Tälle tuskin naurua kummempaa kommenttia tulee. Sanoin sentään jotain.

        Ihminen on alunperin aseksuaali ja seksuaalisuus rakentuu iän myötä.


      • khihiteoot
        haukansilnätjatodnäkbi kirjoitti:

        Anteeksi vain mutta sanoit että "eihän se hyvänen aika ole luonnollista jos on enemmän kiinnostunut siitä VASTAKKAISESTA sukupuolesta?

        Freudilainen lipsahdus... :)


      • Sateenkaarenalla
        täysinhetero kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Ihminen on alkuhaan hetero. Piste. Kaikki muu on tullut ihmisen omasta ajattelumaailmasta, tai jotenkin vinksahtaneesta sellaisesta jo tuossa tapauksessa.

        Ei se vain ole luonnollista mitenkään, että vaikka mies ja mies olisivat pari. Tai nainen ja nainen. Ei vain ole. Ei ketään ole luotu "bi"ksi. Esimerkiksi. Homoista ja lesboista puhumattakaan.

        En ole ketään tuomitsemassa, mutta näinhän asia kuitenkin on. Monet eivät vain tunnu sitä tajuavan. Itse olen aina miettinyt, mistä se kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on ylipäättään alkanut. Mistä se on saanut alkunsa?

        Mies rakastakoon naista ja nainen miestä. Se on normaalia ja luonnollista. Edelleenkään en tuomitse ketään, mutta eihän se nyt hyvänen aika vain ole luonnollista, jos on enemmän kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Ihminen on tehnyt omat sääntönsä, joihin tämäkin nojaa.

        Sama kai se, sanoinko edes mitään. Tälle tuskin naurua kummempaa kommenttia tulee. Sanoin sentään jotain.

        Mutta jos ei itsestä tunnu luontevalta olla vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja aina vaan kiinnostaa enemmän oman sukupuolen edustajat, niin pitäisikö silloin väkisin yrittää olla sen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Ja mihin lakiin on kirjoitettu, että mies ja nainen ovat aina ja kaikkialla toisilleen luodut? Niin, kyllähän se miehen elin sopii naisen emättimeen jos emätin ei liian pieni tai miehen letku liian iso, sopiihan ruuvikin porattuun reikään, mutta jos ei ole kiinnostusta siihen vastakkaisen sukupuolen elimeen. Sitä paitsi minä en ainakaan tunne olevani mikään luonnoton oikku, vaikka pidänkin naisista. Minä tunnen olevani edelleen nainen ja nyt jopa enemmän nainen sen jälkeen kun tulin kaapista. Minä olen mielelläni tällainen kuin olen. Minusta on hienoa se, että pidän naisista enkä häpeä sitä. Se vain minua surettaa, että on olemassa myös ihmisiä, jotka ei ymmärrä sitä miksi minusta on niin hienoa se, että olen tällainen kuin olen. Ja vielä sitten joidenkin täytyy ruveta siteeraamaan Raamattua. Ensinnäkään Raamatussa ei kovin paljon edes puhuta homoseksuaalisuudesta. Jeesus ei sanonut siitä pahaa joskaan ei hyvääkään eli ei mitään ja Paavalikin vain vähän mainitsee. Että siinä se, ja kaikkina aikoina Raamattua on sitten siteerattu, kun halutaan tukea sille, että homoseksuaalisuus ja ylipäätään omasta sukupuolestaan pitäminen on väärin. Joo, ja tiedoks vaan että aika moni nainen on kykenevä suhteeseen toisen naisen kanssa ja vähintään haaveilee siitä. Tälläkin palstalla(bi-palsta, puhumattakaan lesbopalstasta) moni nainen kirjoittaa halustaan toiseen naiseen ja jotkut myös siitä kuinka monen avioliittovuoden jälkeen on herännyt halu naiseen. Että näin. Ja tästä on eläviäkin todisteita kuten näyttelijät Cynthia Nixon, Jodie Foster ja Minna Haapkylä sekä laulaja Saara Aalto ja kirjailija ja kuvataiteilija Katariina Souri, jotka kaikki olivat aiemmin miehen kanssa, mutta nykyisin yhdessä toisen naisen kanssa. Sillehän ei sitten mitään voi jos ei sitten oman sukupuolen edustajat mitenkään kiinnosta, ei edes vuosikymmenien jälkeen ja sekin on ihan hyvä.


      • Anonyymi
        täysinhetero kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Ihminen on alkuhaan hetero. Piste. Kaikki muu on tullut ihmisen omasta ajattelumaailmasta, tai jotenkin vinksahtaneesta sellaisesta jo tuossa tapauksessa.

        Ei se vain ole luonnollista mitenkään, että vaikka mies ja mies olisivat pari. Tai nainen ja nainen. Ei vain ole. Ei ketään ole luotu "bi"ksi. Esimerkiksi. Homoista ja lesboista puhumattakaan.

        En ole ketään tuomitsemassa, mutta näinhän asia kuitenkin on. Monet eivät vain tunnu sitä tajuavan. Itse olen aina miettinyt, mistä se kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on ylipäättään alkanut. Mistä se on saanut alkunsa?

        Mies rakastakoon naista ja nainen miestä. Se on normaalia ja luonnollista. Edelleenkään en tuomitse ketään, mutta eihän se nyt hyvänen aika vain ole luonnollista, jos on enemmän kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Ihminen on tehnyt omat sääntönsä, joihin tämäkin nojaa.

        Sama kai se, sanoinko edes mitään. Tälle tuskin naurua kummempaa kommenttia tulee. Sanoin sentään jotain.

        Ahdasmielinen juntti sinä olet. Olen kuullut hyviä juttuja siitä, miten ihminen on kiinnostunut ihmisestä eikä sukupuolesta.
        Sinun olisi aika herätä tähän päivään synkästä ahdasmielisestä maailmastasi ja tulla kaapista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdasmielinen juntti sinä olet. Olen kuullut hyviä juttuja siitä, miten ihminen on kiinnostunut ihmisestä eikä sukupuolesta.
        Sinun olisi aika herätä tähän päivään synkästä ahdasmielisestä maailmastasi ja tulla kaapista ulos.

        ... Nimittäin noin kovasti vakuuttelu TÄYSINHETERO nimellä tällä keskustelupalstalla paljastaa osan salaisuudestasi. Ei sitä täällä kukaan tuomitse, paitsi tuollaiset ahdasmieliset kaappihomojuntit, jonka kaapin ovi on vain vähän turhan jäykkä.


      • Anonyymi
        yaoix3 kirjoitti:

        Tää on ilmiselvästi kaapissa

        Onko luonnollista tuomita muut olemalla itse sekaisin itsensä kanssa? Sanon vielä kerran, TULE ULOS SIELTÄ KAAPISTA! Et eksynyt tälle keskustelupalstalle sattumalta ;)


      • täysinhetero kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        Ihminen on alkuhaan hetero. Piste. Kaikki muu on tullut ihmisen omasta ajattelumaailmasta, tai jotenkin vinksahtaneesta sellaisesta jo tuossa tapauksessa.

        Ei se vain ole luonnollista mitenkään, että vaikka mies ja mies olisivat pari. Tai nainen ja nainen. Ei vain ole. Ei ketään ole luotu "bi"ksi. Esimerkiksi. Homoista ja lesboista puhumattakaan.

        En ole ketään tuomitsemassa, mutta näinhän asia kuitenkin on. Monet eivät vain tunnu sitä tajuavan. Itse olen aina miettinyt, mistä se kiinnostus vastakkaiseen sukupuoleen on ylipäättään alkanut. Mistä se on saanut alkunsa?

        Mies rakastakoon naista ja nainen miestä. Se on normaalia ja luonnollista. Edelleenkään en tuomitse ketään, mutta eihän se nyt hyvänen aika vain ole luonnollista, jos on enemmän kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Ihminen on tehnyt omat sääntönsä, joihin tämäkin nojaa.

        Sama kai se, sanoinko edes mitään. Tälle tuskin naurua kummempaa kommenttia tulee. Sanoin sentään jotain.

        Hyppää


    • ...

      Seitsemän prosenttia ihmisistä on täysin homoseksuaaleja ja toiset seitsemän prosenttia täysin heteroseksuaaleja eli suurinosa ihmisistä on bisuksuaaleja. Ihmisten asenteet on kuitenkin enemmän heterosuhteisiin päin suuntautuneita mikä vaikuttaa monen ihmisen valintoihin puolisoa valitessaan, mutta mieti sinä omalla sydämelläsi kummastako sukupuolesta otat elämän kumppanisi eläkä anna toisten ihmisten mielipiteiden vaikuttaa omiin tuntemuksiisi. Kun hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet niin muutkin hyväksyvät sinut.

    • Celduin

      jo todella varhain että olen bi-seksuaali. Olen jo aika pienestä pitäen kiihottunut sekä naisista, että miehistä, ja ihastunut teini-iässä sekä nais- että miesidoleihin. Ja seksi naisen kanssa on mielestäni yhtä kiihottavaa kuin miehenkin kanssa.

      Loppujenlopuksi onko sillä väliä, oletko bi vai et. Katso mitä tapahtuu, tuleeko ihastumisia samaan sukupuoleen jne. Toisaalta ymmärrän kyllä, että olisi mukava selkiyttää tunteet ihan vain oman identiteetinkin takia.

      • tyttö

        Nimenomaan identiteettini vuoksi haluaisinkin "tietää". Haluaisin tuntea itseni, myös seksuaalisesti. Toisaalta tuntuu ihan turhalta miettiä, kuitenkin kun on oma mies. Olisi kuitenkin tärkeää selkiyttää asiaa, varmaankin, koska se vaivaa todella paljon.


    • emmiina33

      mie olen jo nuorempana harrastanut naisten kanssa pelehtimistä, vaikka varsinasisesta seksistä ei voi puhuakkaan. Olen ollut naimisissa miehen kanssa vuosia ja kiihjotun todellakin nähdessäni upeita isorintaisia naisia, joskus myös pienempirintaisiakin. kuitenkin haaveilen vain seksistä naisen kanssa. nautin kyllä seksistä miehenkin kanssa!!!!! tosi paljon, silti kiinnostaa....

    • kiihottuu

      alastomista naisista ja miehistä ja esimerkiksi naisena naisista, jolla on tietynlaiset saappaat jalassa? Voiko hetero edes kiihottua alastomista molempien sukupuolten edustajista? Rakkautta en kyllä ole koskaan naisena naisiin tuntenut, miehiin kylläkin.

    • Misty

      "Luulen tietäväni" olevani bi. Mulla ei ole ikinä ollut fyysistä suhdetta naiseen, mutta haaveita sitäkin enemmän:) Olen myös ollut ihastunut naiseen. Elän miehen kanssa, mutta jos olisin sinkku, "etsisin" todennäköisesti ennemmin naisseuraa. Ja vaikken pettämistä hyväksykään, jos tulisi tilaisuus, niin naisen kanssa kokeilisin fyysistäkontaktia nytkin... Huono minä! Mutta olen haaveillut niin kauan naisen kosketuksesta, että mun pitäisi "saada tietää". Itselläni on lesbo-ystäviä (eivät tiedä bi-taipumuksestani) ja heidän suhteensa ovat aina olleet jotenkin todella "kauniita" silmissäni.

      • joNNa

        sama täällä, luulen tietäväni että olen bi..kokemusta ei suuremmin ole, haaveita sitäkin enemmän..:) ja mies kotona.. baarissakin mieluummin katselen kauniita naisia kuin komeita mehiä.. en vain ole kellekään asiaa tunnustanut, olisi mukava jakaa ajatuksia samoin tuntevien kanssa..


      • ihanaiset naiset
        joNNa kirjoitti:

        sama täällä, luulen tietäväni että olen bi..kokemusta ei suuremmin ole, haaveita sitäkin enemmän..:) ja mies kotona.. baarissakin mieluummin katselen kauniita naisia kuin komeita mehiä.. en vain ole kellekään asiaa tunnustanut, olisi mukava jakaa ajatuksia samoin tuntevien kanssa..

        Täällä olis sielun sisar :) olen parisuhteessa parhaillaan miehen kanssa ja lapsiakin on mulla.nautin kyllä miehen kanssa seksistä mutta mieleen on tullut olisinko kuitenkin bi..?ikinä en ole seurustellut naisen kanssa mutta nuorempana tuli pari kertaa kokeiltua naisen kanssa vehtailua ja aikuisempana olen kaksi kertaa seksiä harrastanut naisen kanssa ja todellakin nautin siitä,kiihotun naisista ja haaveilen naisen kanssa seksistä lähes päivittäin..jos haluut vaihtaa ajatuksia niin täältä löytyy vastakaikua :)


      • bissevatvontaa
        ihanaiset naiset kirjoitti:

        Täällä olis sielun sisar :) olen parisuhteessa parhaillaan miehen kanssa ja lapsiakin on mulla.nautin kyllä miehen kanssa seksistä mutta mieleen on tullut olisinko kuitenkin bi..?ikinä en ole seurustellut naisen kanssa mutta nuorempana tuli pari kertaa kokeiltua naisen kanssa vehtailua ja aikuisempana olen kaksi kertaa seksiä harrastanut naisen kanssa ja todellakin nautin siitä,kiihotun naisista ja haaveilen naisen kanssa seksistä lähes päivittäin..jos haluut vaihtaa ajatuksia niin täältä löytyy vastakaikua :)

        Olen tosin mies mutta mulla on ihan samanlaisia mietteitä kuin sullakin. Olen jo kolmekymppinen ja nyt pystyn myöntämään että olen kiinnostunut miehistä seksuaalisessa mielessä ja ei pieni romanssikaan varmaan oikean miehen kanssa olisi mahdottomuus. Miehen kanssahan voi tehdä kaikkea mitä naisenkin paitsi lapsia:D Homo en ole sillä olen seurustellut naisten kanssa ja olen ollut rakastunutkin naiseen. Naiset ovat nähtävästi parempia käsittelemään tuntemuksiaan ja kertomaan niistä sillä kovin moni bisse mies ei ole täälläkään kertonut mitä mielessä liikkuu. Tiedä sitten olenko bisse vai vain kokeilun haluinen hetero.


    • marlene^873

      Itse olen myöskin suhteessa miehen kanssa, hyvässä sellaisessa. Nautin seksistä hänen kanssaan ja muutenkin olen aina nauttinut miehen läheisyydestä.
      Olen kuitenkin saanut uuden lesboystävän, ja olen yhä enemmän alkanut haaveilla seksistä naisen kanssa. Miehelleni seksikokeilu naisen kanssa olisi OK, kunhan se ei johtaisi suhteeseen. Viime aikoina myös harrastaessani seksiä mieheni kanssa, olen fantasioinut seksistä naisen kanssa ja fantasioinut tyydyttäväni joskus naisen.
      Uskon olevani bi-seksuaali, kuten varmaan suurin osa ihmisistä. Todennäköisesti vielä joskus harrastan seksiä naisen kanssa (haluaisin kyllä kokea sen), mutta pysyn nykyisen kumppanini kanssa yhdessä, menen naimisiin ja perustan perheen jne.

    • Kaappi-bi

      Minä olen 41-vuotias nainen ja avoliitossa miehen kanssa ja minulla on lapsikin.

      Silloin nuorena parhaan tyttökaverin kanssa tyydyttimme toisiamme joskus päällekkäin maaten ja muutama muukin seksiin suuntautuva juttu minulla oli silloin joskus muutaman muunkin tytön kanssa ja yleensä aina minun aloitteestani.

      Kerran yhden hyvän ystäväni kanssa kokeilimme toistemme rintoja parikymppisenä ja maattiin vierekkäin sängyssä ja kun käteni rupesi pikkuhiljaa laskeutumaan sinne pikkuhousujen suuntaan hän laittoi stopin minun harmikseni.

      Toisen ystäväni kanssa kerran harrastettiin seksiä yhden miehen kanssa ja pääsin hieman hyväilemään ystäväänikin. Tämä ystäväni tuli päälleni ja suuteli minua ja minä hyväilin hänen rintojaan. Tämä nainen ejakuloi, joten luulen hänenkin olleen todella kiihottunut. Se mies oli ainakin minun mielestäni ihan ylimääräinen siinä hommassa, vaikka tietysti ystävästäni en tiedä. Koskaan emme puhuneet asiasta mitään sen jälkeen, häpeän vuoksi. Itse kyllä olen haaveillut hänen rakastelustaan satoja kertoja, mutta jotenkin häpeä on vienyt voiton.

      Minä en ole koskaan ollut rakastunut tai ihastunut naiseen, mutta seksuaalisesti haluan naista. Naiset kiihottavat minua, vaikkakin tosin harva nainen.

      Mieheni kanssa meillä on upea seksielämä, eli nautin siitä kovastikin. Usein kuitenkin fantasioin samalla naisesta, kun rakastelen mieheni kanssa ja laukean useimmiten naista ajatellen. Jos tyydytän itseäni, haaveilen naisesta.

      Rakastan miestäni ja ylipäätään ihastun miehiin, mutta harvoin olen kokenut samanlaista seksuaalista halua mieheen, vaikka sitten kyllä nautinkin suuresti seksistä miehen kanssa.

      Minä haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa, haluaisin päästä hyväilemään naista, nähdä kun nainen värisisi käsissäni, haluaisin päästä hyväilemään rintoja, vatsaa, reisiä, takapuolta, hyväillä suullani häntä sieltä, tuntea toinen kostea pimppi omaani vasten ja usein haaveilen siitä, että saisin laittaa käteni toisen naisen pimpille. Kuulostan varmaan mieheltä näin suoraan asioista puhuessani, mutta en ole. Olen nainen, hyvinkin seksuaalinen, naisellinen, vaikkakaan siro en ole, pikemminkin rehevä ja kurvikas. Joskus haaveilen nuorista naisista ja joskus taas vanhemmista, kypsistä naisellisista naisista.

      Joskus katselen lesboseksiä netistä ja kiihotun valtavasti.

      Itse haaveilen, että joskus voisin rakastella naisen kanssa, haaveilen ystävästä, joka olisi tahollaan suhteessa mieheen, jonka kanssa voisimme olla hyviä ystäviä ja aina välillä tilaisuuden tullen nauttia toisistamme myös seksuaalisesti. Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa, eli sinänsä tämä "kaapista ulostulo" ei ole minun heiniäni. Toisaalta koen jonkin sorttista häpeää tästä bi-puolestani ja näin ollen kynnys tehdä aloite on korkea, jotten leimaudu. Toisaalta kuitenkin halu on valtava. Itse luen itseni kaappi-bi-seksuaaliksi, jolla on kuitenkin vahva heteropuoli.

      • julkihomo

        Luokittelisin sinut kirjoituksesi perusteella ennemminkin kokeilunhaluiseksi heteroksi kuin biseksuaaliksi.


      • Anonyymi

        Kuinkahan moni bi on tämmöinen? ->Nainen on naiselle vain oman seksuaalisuuden toteuttamista, jännitystä ja jonkin sortin alusta.
        Olisipa kiinnostavaa saada tilastoja.


    • Tyttö14

      Olen 14 vuotias tyttö ja ajattelen välillä että olisin ihastunut kaveriini. Samaan kaveriin minulla on kyllä hieman vaihteleva kaverisuhde, koska hän vaikuttaa olevan minulle vihainen jostain... Jos on bi, mistä se johtuu? Eihän se liity lapsuuteen tai äidin väliseen suhteeseen mitenkään?

    • huohhuoh

      huoh

    • Sateenkaaren reuna

      No itse tiedän siitä, että viehätyn seksuaalisesti sekä naisista että miehistä ja olen ollut ihastunut ja rakastunut sekä naisiin että miehiin.

    • Juuukka

      Itse olen reilu 30-vuotias mies ja olen aina seurustellut naisten kanssa. Huomasin jo nuorena olevani olevani kiinnostunut myös seksuaalisesti miehistä ja muutama suuseksi, käsillä hyväily ja penetraatiokokeilukin on tullut miespuolisten kanssa käytyä läpi. Näistä jäi nuorempana aika vahva häpeän tunne päälle ja jossain vaiheessa kiinnostus seksiin miehen kanssa katosi pitkäksi aikaa. Muistan, että tuohon aikaan homous oli todella ruma asia, josta lähipiiri ja sukulaiset laskivat koko ajan vitsiä ja se vaikutti myös oman suuntautumisen sulkeutumiseen.

      Teini-iässä en muista edes katsoneeni homopornoa netistä vaan taisin haudata bi-maailmani täysin muiden asioiden alle. Jatkoin seurustelua ja seksin harrastamista naisten kanssa ja pysyttelin visusti kaapissa asian kanssa. Olen ehkä hieman emotionaalisempi, kuin keskiverto suomalainen mies ja saan usein kuullakin tutuiltani pientä "vittuilua" siitä, että olen homo.

      Kaksi vuotta sitten rakastuin nykyiseen vaimooni ja lasten äitiin, jolla itsellään on muutama naiskokeilu nuoruudesta takana ja hänelle vihdoin tulin kaapista miesseksihaaveideni kanssa. Luonnollisesti hän oli hyvin ymmärtäväinen, koska hänen lähipiirissään on ollut vuosia lesboja ja omatkin kokemukset ovat avartaneet maailmankatsomusta.

      Tuosta ulostulosta on nyt vuoden verran aikaa ja haluni kokea rakastelu miehen kanssa vain vahvistuu päivä päivältä. Tunnen olevani asian kanssa hieman nurkassa, sillä puolisoni ei varsinaisesti innostu minun jakamisesta toisen miehen tai naisen kanssa enkä haluaisi pettääkkään häntä. Masturboidessa haaveilen välillä miehestä sisälläni tai seksistä naisen kanssa ja katson sekaisin sekä homo- että heteropornoa.

      Jatkuvasti kasvavalla halulla haaveilen tapaavani miehen joka rakastelisi minua, jotta saisin tuntea hänet bottomina koko miehisyyden mitalta sisälläni, käsissäni ja suussani. Ihanan alastoman miehen lihaksikkaan vartalon ja peniksen, jota voisin suudella, imeä ja hyväillä ja saada laukeamaan.

      Haluaisin tehdä tämän salaa ja mahdollisesti toistuvasti aina silloin, kun meille molemmille tulee eteen hyvä hetki arjen keskellä. En haluaisi käyttää seuranhakuohjelmia, koska niissä on aina kiinnijäämisen riski vaan haaveena olisi löytää tämä upea mies ystäväpiiristä, työpaikalta, harrastuksista jne. Koen kuitenkin vaikeaksi miesten maailmassa lähteä ehdottamaan seksiä toiselle miehelle olematta varma hänen seksuaalisesta suuntautumisesta, koska homous on vahva tabu.

      Koen olevani vahvasti bi vaikka olenkin vielä julkisesti kaapissa. Miten te muut bi-seksuaalit olette löytäneet itsellenne seuraa samasta sukupuolesta?

    • Molemmat

      Olen jo nuorena ihastunut nais-että miespuolisiin henkilöihin. Rakastunut olen avomieheeni. Olemme molemmat bi-seksuasleja ja saman sukupuolen kanssa oleminen on ok kunhan asiasta keskustellaan ettei selän takana mennä. Olen suomi24 treffeistä löytänyt naisen jolla on sama tilanne elämässä. Tapailemme ja olen häneen ihastunut. En harrasta seksiä kaikkien naispuolisten kanssa ketä olen tavannut jotka olisivat jopa halunneet minua...jos ei ole sitä henkistä yhteyttä ja fyysistä vetovoiman tunnetta niin en näe siinä mitään järkeä. Sanoisin että bi-seksuaali on silloin kun molemmat sukupuolet on tullut seurustelun tai ihastumisen/rakastumisen merkeissä koettua.

    • Nainen0987

      Hmmm tässä hyvä testi:
      Googlaa (kuvahaulla) Jack Sparrow Johnny Depp. Googlaa sitten (kuvahaulla) Anne Bonny Clara Paget.

      Kumpi piraatti sytyttää enemmän? Jos et osaa päättää, olet bi. :)

      No heh tämä on vain vitsi tietenkin, mutta mulle nuo molemmat on yhtä kuumia. ;)

    • Sekotyttö

      Ite oon kans miettinyt tätä asiaa paljon ja yleensä mietin että mistä löytää edes lesbot naisia koska Emt oon aika sekava oon miettinyt ja miettinyt mutta en saa ajatusta kulkemaan

    • EhkäBi

      Ooon reilu parikymppinen mies ja mietin samoja juttuja. Tyttöihin olen aina ollut ihastunut/rakastunut, mutta minulla on jonkinlaisia tunteita myös poikiin kait. Välillä jos jonkun mukavan tyypin vieressä istuu tekisi mieli kosketella hänen kroppaa. Näitä tuntemuksia herää kun joku on oikein ystävällinen ja mukava mua kohtaan. Samalla herää ajatus siitä että ois joku poika joka joka hyväksyis mut tämmösenä ku oon ja kehuis yms. Eli jotain tommosia koskettelu yms. fantasioita on, mutta ne vilistää ohi aika nopeasti. Hetken päästä nuo ajatukset saattavat kuvottaa enkä haluakaan mitään tuollaista. Joskus myös kun jonkun pää on lähellä niin mietin miltä tuntuisi suudella. Kaikkien poikien kanssa ei tule näitä tuntemuksia. Sitten yhdistin asian niin että eipä tule tyttöjenkään. Kuitenkin varsinainen seksi naisten kanssa kiihottaa, mut miesten kanssa kuvottaa. Eli voisiko sitä olla vain lievästi bi tms.

      Jotenkin mulla on joku ihme este tavallaan minkä takia en oo oikeen koskaan 100% oma itseni. Voisiko se sitten olla tämä bi-juttu vai ei, en tiedä vielä. Tuntuu että vasta nyt on ruvennut pikkasen saamaan selkoa tästä.

    • rstygerte

      Seksuaaliset tuntemukset ovat tunteita, olivat sitten fyysistä sanotaan sitä vaikka himoksi tai henkisempää rakkautta.
      Yhteisössämme kategorisoidaan 'seksuaalisia suuntautumisia' yleensä kolmijaolla: hetero - bi - homo. Nuo ovat aika pitkälle identiteettejä. En pidä mitenkään mahdottomana että määrittelisin itseni mihin tahansa noista ja rupeaisin käyttäytymään "heteromaisesti", "bimäisesti" tai "homomaisesti".

      Ensimmäiseen kysymykseen: Tietääkö sen "vain"?.
      Joku varmaan sopii tuntemuksiltaan tosi hyvin joihonkin noista yleistyksistä ja sattuu vielä tykkäämään sosiaalisesta roolista, jonka ko. ryhmään kuuluminen tuo. Toiselle se taas on enemmän "valinta" ja pohtimisen tulos. Bi-seksuaalisuus on varmaan näistä kaikkein vapain lokero kuitenkin.

    • Minunmielipiteeni1

      Ihminen on monimutkainen otus, ja uskoisin itse vahvasti että biseksuaalisuus (nimi on tosi huono) on evoluution tapa pitää elossa kaksi sukupuolta. Siinähän rakastutaan myös omaan sukupuoleen, mikä tekee ihmisestä ainutlaatuisen. Kaikenmaailman hetero/ ja homopridet ovat vain jonkinlainen äärilaita ihmisen olemuksessa. Eläinkunnassahan uros voi tuhota kilpailevat urokset ja sen pennut päästäkseen lisääntymään naaraan kanssa, ja biseksuaalisuus/androgyynisyys on tämänkaltaisen alkeellisen eläimellisen käytösmallin vastavoima, osoitus siitä että ihminen on kuitenkin kehittyneempi kuin eläin. Sukupuolisuus on vain yksi rakastamisen ja parisuhteen ilmenemismuoto, ihmisyys taas ihan jotain muuta.

    • Tiedät sen esim. siitä, että jos sinusta joku miespuolinen näyttelijä tai laulaja/muusikko tai joku muu julkisuuden henkilö on tosi hyvännäköinen/ihana/kaunis ja todella hot ja sitten myös joku naispuolinen laulaja/muusikko tai näyttelijä yms. julkisuuden henkilö. Tai sitten siitä, että jos joku poika samassa koulussa tai mies samassa työpaikassa kiinnostaa ja sitten jonain toisena päivänä joku tyttö tai nainen, jonka näet jossain.

    • Anonyymi

      vittu kyllä sen tietää ku on
      t: BI

      • Anonyymi

        Siis kertoiko sinun genitaalisi sinulle miten asia on, suuntautumisesi suhteen?


    • Anonyymi

      hei! itse olin poikasena kokeilemassa kikkeliä kaverin pyllyyn ja päinvastoin, mutta tunsin teininä että haluisin olla nainen tai edes naisen korvike miehelle, fantasioin usein että mies panee minua, sitten komamatkalla ollessani 14v koin ensimmäisen pokaamis yrityksen, olin kauppakeskuksessa canarialla ja kurkotin perä pystyssä vaatekoriin, yhtäkkiä mies sanoi mitä tyttö etsii! sanoin että olen poika, mies laittoi käden peppuun niin että keskisormi oli pyllyvaossa ja syvällä, hän otti toisen käden ja laittoi sen kaluaan vasten, en ehtinyt edes tajuta kunnes äitini sanoi nyt lähetään, mies sanoi anna äidin mennä huonolla suomella, tunsin oloni likaiseksi mutta pian huomasin että tilanne kiihotti minua, kävin salaa etsimässä miestä että olisin mennyt uudestaan tyrkylle, tilanteita on sattunut jälkeenpäin enemmänkin, olen ollut aina naisten kanssa mutta samalla haluan että mies nauttii minusta ja käyttää minua! olen pukeutunut naiseksi, mutta en nykyään enää, olen ollut miesten kanssa sekstailemassa, mutta vasta tänä vuonna minua oikeasti pantiin peppuun ja suuhun kunnolla, nautin täysillä siitä ja teen niin uudelleenkin, tykkään kun kun mies hallitsee ja pistää kontalleen ja työntää kalun peppuun, aluksi sattuu kun olen aika tiukka vielä mutta alan nopeasti nauttia ja olen aktiivinen sängyssä, mikään ei ole ihanampaa kun iso karju parahtelee ja laukeaa pyllyyn, tunnen kuinka mies alkaa rutistaa tiukemmin ja kiihyttää tahtia

    • Anonyymi

      "Siis kertoiko sinun genitaalisi sinulle miten asia on, suuntautumisesi suhteen?"

      Pikkuhousut kastuu kun ajattelee seksiä naisen kanssa niin kyllä se jotain kertoo. Mulla tuntui kuin lämmin vesi olisi valunut vartaloni läpi kun hyväksyin pitäväni seksuaalisesti miehistä. Moni on kertonut samaa. Samalla tuntui kuin maailma olisi romahtanu kun olen pitänyt itseäni heterona. No ei maailma sortunut. Aurinko paistoi seuraavanakin päivänä. Nyt hyväksyn jo itseni.

    • Anonyymi

      "Minä olen 41-vuotias nainen ja avoliitossa miehen kanssa ja minulla on lapsikin.

      Silloin nuorena parhaan tyttökaverin kanssa tyydyttimme toisiamme joskus päällekkäin maaten ja muutama muukin seksiin suuntautuva juttu minulla oli silloin joskus muutaman muunkin tytön kanssa ja yleensä aina minun aloitteestani.

      Kerran yhden hyvän ystäväni kanssa kokeilimme toistemme rintoja parikymppisenä ja maattiin vierekkäin sängyssä ja kun käteni rupesi pikkuhiljaa laskeutumaan sinne pikkuhousujen suuntaan hän laittoi stopin minun harmikseni.

      Toisen ystäväni kanssa kerran harrastettiin seksiä yhden miehen kanssa ja pääsin hieman hyväilemään ystäväänikin. Tämä ystäväni tuli päälleni ja suuteli minua ja minä hyväilin hänen rintojaan. Tämä nainen ejakuloi, joten luulen hänenkin olleen todella kiihottunut. Se mies oli ainakin minun mielestäni ihan ylimääräinen siinä hommassa, vaikka tietysti ystävästäni en tiedä. Koskaan emme puhuneet asiasta mitään sen jälkeen, häpeän vuoksi. Itse kyllä olen haaveillut hänen rakastelustaan satoja kertoja, mutta jotenkin häpeä on vienyt voiton.

      Minä en ole koskaan ollut rakastunut tai ihastunut naiseen, mutta seksuaalisesti haluan naista. Naiset kiihottavat minua, vaikkakin tosin harva nainen.

      Mieheni kanssa meillä on upea seksielämä, eli nautin siitä kovastikin. Usein kuitenkin fantasioin samalla naisesta, kun rakastelen mieheni kanssa ja laukean useimmiten naista ajatellen. Jos tyydytän itseäni, haaveilen naisesta.

      Rakastan miestäni ja ylipäätään ihastun miehiin, mutta harvoin olen kokenut samanlaista seksuaalista halua mieheen, vaikka sitten kyllä nautinkin suuresti seksistä miehen kanssa.

      Minä haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa, haluaisin päästä hyväilemään naista, nähdä kun nainen värisisi käsissäni, haluaisin päästä hyväilemään rintoja, vatsaa, reisiä, takapuolta, hyväillä suullani häntä sieltä, tuntea toinen kostea pimppi omaani vasten ja usein haaveilen siitä, että saisin laittaa käteni toisen naisen pimpille. Kuulostan varmaan mieheltä näin suoraan asioista puhuessani, mutta en ole. Olen nainen, hyvinkin seksuaalinen, naisellinen, vaikkakaan siro en ole, pikemminkin rehevä ja kurvikas. Joskus haaveilen nuorista naisista ja joskus taas vanhemmista, kypsistä naisellisista naisista.

      Joskus katselen lesboseksiä netistä ja kiihotun valtavasti.

      Itse haaveilen, että joskus voisin rakastella naisen kanssa, haaveilen ystävästä, joka olisi tahollaan suhteessa mieheen, jonka kanssa voisimme olla hyviä ystäviä ja aina välillä tilaisuuden tullen nauttia toisistamme myös seksuaalisesti. Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa, eli sinänsä tämä "kaapista ulostulo" ei ole minun heiniäni. Toisaalta koen jonkin sorttista häpeää tästä bi-puolestani ja näin ollen kynnys tehdä aloite on korkea, jotten leimaudu. Toisaalta kuitenkin halu on valtava. Itse luen itseni kaappi-bi-seksuaaliksi, jolla on kuitenkin vahva heteropuoli."

      Olen mies mutta tämän naisen kirjoitus pukee sanoiksi mitä itsekin tunnen olevani. Olen seurustellut naisten kanssa mutta kokemuksia miehistä minulla ei ole.

    • Anonyymi

      Haluaisin kokeilla miehen kans seksiä PS 36v mies

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe