Noin sitä pitää! Erittäin "linjakasta" ja suoraselkäistä, "vihne". Jos/kun kerran tuntuu, että pitää poistaa, poistetaan - nipottamatta, ja siinä se on!
Olet ilmeisesti ymmärtänyt, "vihne", että vallankäyttö on taitolaji!
Ryhdikästä
7
732
Vastaukset
- empera.
Sekä, pidä ystäväsi lähellä ja viholliset vielä lähempänä. Sillai! :)
- Realisti
Sillai! :)
Lähinnä on kyse sellaisesta painista itsensä kanssa. Joskus olisi hyvä poistamisen sijasta antaa keskustelun jatkua, mutta tietyin reunaehdoin.
Kyllä minä tietysti voin ottaa suoremmankin toimintalinjan, mutta miten paljon siitä kiinnostus lisääntyisi, en tiedä. Koitetaan nyt mennä vain näillä eväillä.- Realisti
Jotakuinkin noinhan se on, kuten totesit.
Mennään edelleenkin "näillä eväillä". :-)
Armo ja Rauha kanssasi, Vihne, vaikeassa tehtävässäsi. Realisti kirjoitti:
Jotakuinkin noinhan se on, kuten totesit.
Mennään edelleenkin "näillä eväillä". :-)
Armo ja Rauha kanssasi, Vihne, vaikeassa tehtävässäsi.Kaikki on anteeksi annettu, monessa puuttuvaisia olemme kaikki.
Ontuvat ja raajarikot pääsevät kuitenkin perille toinen toistaan tukien.- vielä...
vihne kirjoitti:
Kaikki on anteeksi annettu, monessa puuttuvaisia olemme kaikki.
Ontuvat ja raajarikot pääsevät kuitenkin perille toinen toistaan tukien.- toinen toisensa - lisäksi olla vielä matkasauvakin, johon voi nojata...
- Realisti
vihne kirjoitti:
Kaikki on anteeksi annettu, monessa puuttuvaisia olemme kaikki.
Ontuvat ja raajarikot pääsevät kuitenkin perille toinen toistaan tukien."Rohvastulla sytämellä"! ;-)
Monessa niin puuttuvainen veljesi Herrassa: Realisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482