Selailinpa äsken mustin ja mirrin nettisivuja.
Katsoin sivua "tarjoukset".
Suomihan on menossa jenkkien mukana tähän koiranvaate hömpötykseen, kaikkia muotivaatteita koirille mm.kalastajaneule,pooloneule,pyjama, t-paita, poncho, tikkitakki, mokkajäljitelmätakki..
Kuinka moni on hamstrannu koiralleen useita vaatteita?
Toppavaatteet itse vielä ymmärrän, ja kylpytakin jotenkin, koska meilläkin tuppaa vetämään lattianrajassa.
Pooloneulekin olisi varmaan ihan hyvä toppatakin/haalarin alle.
Koirien vaatteet
10
1469
Vastaukset
- .:DoGi:.
tuohan kuulostaa paris hiltonin, Tinkerbell-koiran arjelta! tyyppi pukee koiraansa vaikka on kesä.
kyl mäkin ymmärrän, jos ohutturkkinen koira tarvitsee toppatakin päälleen, mutta muu menee jo yli hilseen!- setteri06
tossut olen ostanut, mutta ei se tarvi toppa takkia mun mielestä :) mutta kyllä ymmärrän jos laittaa takkia vaikka trimmatun koiran päälle tai todella lyhytturkkisen päälle.
- pysyy?
setteri06 kirjoitti:
tossut olen ostanut, mutta ei se tarvi toppa takkia mun mielestä :) mutta kyllä ymmärrän jos laittaa takkia vaikka trimmatun koiran päälle tai todella lyhytturkkisen päälle.
Miten saat tossut pysymään koirallasi hyvin? Itse hankin omalle terrierilleni eilen tossut ja meinaa aina joku tipahtaa matkalle pisulenkillä. Meillä on sellaiset Jokken fleecetossut joissa 2 tarraa ja laitan ne niin tiukalle kuin vain saa. Ihme kyllä koira ei itse niitä kisko pois ollenkaan.
- Heikki
Kyllähän koiria trimmataan ja laitetaan, niille ostetaan paljon hienompia ja kalliimpia pantoja, kuin mitä koira itse vaatisi. Koirien häntiä typistetään ja korvia muokataan semmoiseksi kun itse haluaa. Kaikki tämä vain siksi, että koira miellyttäisi enemmän omistajan silmää.
Siis miksi ei voisi koiralleen ostaa nättejä vaatteita, jos siltä tuntuu. Onhan tämä koiran vaatteiden osta ja koiralle niiden pukeminen mukavaa ja kivaa puuhaa. Ja mielestäni koirien trimmaus, varsinin ylimenevä trimmaus, kuten jollain villakoirilla on paljon turhempaa ja typerämpää kuin koiralle vaatteiden osto. - setteri06
pysyy? kirjoitti:
Miten saat tossut pysymään koirallasi hyvin? Itse hankin omalle terrierilleni eilen tossut ja meinaa aina joku tipahtaa matkalle pisulenkillä. Meillä on sellaiset Jokken fleecetossut joissa 2 tarraa ja laitan ne niin tiukalle kuin vain saa. Ihme kyllä koira ei itse niitä kisko pois ollenkaan.
kyl ne aika hyvin pysyy mutta aina ku koira on tehnyt "isommat tarpeet" ja se alkaa potkimaan lunta niin silloin ne tossut joskus lentää :) mutta muuten ne aika hyvin pysyy.. piti kyllä omella ne vähän että saisi ne tiukemalle :)
- Sallikaamunnauraa
Eli vaatteista tosiaan löytyy koko kirjo!
Yappu Fashionin tavaroista osa on varmaan toimivia, mutta entäs nuo mekot ja hatut ja kaulaliinat - ei tunnu järkevältä! Tossut voisi pysyä jaloissa - näin ne yhdellä jenkkisivustollakin.
- nämä:
- Toppahaalari
- Sateen ja tuulen kestävä takki (joka käy hyvin talvellakin)
- 2 manttelia, jotka tosin käyneet vähän pieniksi
- 2 villapaitaa
- Fleecehaalari
Meidän koira on ihan hirmu kylmänarka, nytkin kun pakkaset paukkuu niin pakenee sohvalle kun otan hihnan tai takin esille ja pissatuslenkit kestää 2-5 minuuttia...- kylmänarka harjis
Me ei oman koiran (naku kiinanharjakoira) kanssa päästäis pahimmilla pakkasilla pihalle lainkaan ilman toppavarustusta. Jos pakkasta on yli 10 astetta varustukseen kuuluu poolokauluksinen villaneule, toppatossut sekä toppamantteli. Ja tällä varustuksella voidaan ulkoilla 5 min tuulesta riippuen.
Useimmiten koira tekee kaikkensa päästäkseen takaisin sisään lämpimään / syliin ja takin sisään.
Seuraavana talvivarusteiden hankintalistalla ovat jonkin näköinen pakkashuppu sekä lahkeellinen ja poolokauluksellinen toppahaalari.
Toki keväisin ja syksyllä on kevyemmät ulkovarustukset. Sisälläkin tulee välillä huono omatunto jos ollaan vaikka mökillä tai avokin vanhempien luona kun sisälämpötilakin on välillä kovin alhainen ja pieni palelee ja tärisee ja pyrkii paidan alle. Tarttis varmaan hankkia joku kevyt fleecehaalarikin sellasia tilanteita varten...
- Vekke
Ei eläimille kuulu vaatteet, tosin ravihevosen loimen kyllä ymmärrän talvisaikaan !
Saatikka uimapuvut, kylpytakit, haalarit tai lapaset, eiköhän ne ole suunniteltu ihmisille.
Toisaalta eihän se ole hölmö joka myy niitä, vaan..........
Vekke- nyt toisten
tarvii vaahdota jos joku haluaa rahansa koiran vaatteisiin pistää? Omapahan on asiansa, ei se koira siitä pilalle mene! Meidän koiralle kyl riittää yx takki ja sekin vaa -20c pakkasil.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171