Poliisin tuottavuus

Apiina

Sisäasiainministeriön tiedote eilen 20.01.2006:

"Poliisille laatustrategia.
Poliisin ylijohto on hyväksynyt poliisille uuden laatustrategian. Poliisin laatutoiminnalla tavoitellaan parempaa työn tuloksellisuutta ja tuottavuuden paranemista."

Peräänkuulutetaan poliisin työn TUOTTAVUUDEN PARANEMISTA!
Arvatkaa vaan, mitä se merkitsee liikenteen kannalta. Saapa nähdä julkaistaanko tuota laatustrategiaa; voisi olla kivaa luettavaa.

11

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin poliisin (lue liikkuvan poliisin) tuottavuus paranee kun raskaan liikenteen valvontaa lisätään paljon :)

Nythän tämä alkaa mennä malliinsa kun miettii, että poliisienkin pitää tuottaa. Meneeköhän ne kohta pörssiinkin ;)

• Ihme Tyyppejä

Poliisin tuottama pavelu on järjestys ja turvallisuus, jolloin tuottavuuden parantaminen tarkoittaa luonnollisesti parempaa järjestystä ja turvallisuutta, pienemmillä resursseilla.

• PerSE

jonkin moinen järjestys mutta turvallisuudesta ei mitään tieto..näkeehän sen poliisin omasta ajamisesta...
        parempaan tulokseen pääsis jos virat vaikka 2 vuoden välein uudestaan hakuun ja asiakas paneeli palautteen kera jakaa virat näin saataisiin asennevammaiset poliisit pois viroistaa ja näin saataisiin se palvelualttius takaisin poliisiin...tällä menolla tämä suojatyöpaikka mentaliteetti vain jatkuu

• sanat
        PerSE kirjoitti:

jonkin moinen järjestys mutta turvallisuudesta ei mitään tieto..näkeehän sen poliisin omasta ajamisesta...
        parempaan tulokseen pääsis jos virat vaikka 2 vuoden välein uudestaan hakuun ja asiakas paneeli palautteen kera jakaa virat näin saataisiin asennevammaiset poliisit pois viroistaa ja näin saataisiin se palvelualttius takaisin poliisiin...tällä menolla tämä suojatyöpaikka mentaliteetti vain jatkuu

opettele nyt ensin kirjoittaan ennen kuin haukut muita, "suojatyöpaikkamentaliteetti" on yhdyssana.

• Kissa

"Poliisin tuottama pavelu on järjestys ja turvallisuus"

...kyllä vain, mutta poliisin tulospalkkiojärjestelmä (paju) mittaa vain suoritteita. Eli jos vaaditaan enemmän tulosta, vaaditaan enemmän suoritteita. Ja poliisin suoritteet mitataan liikennepuolella huomautusten, rikesakkojen ja päiväsakkojen lukumäärin, ei suinkaan partiokilometrien mukaan.

Käytännössä rautalangasta: enemmän suoritteita -> enemmän nopeusvalvontaa

http://www.poliisiopisto.net/showthread.php?t=1387

• pERSE
        sanat kirjoitti:

opettele nyt ensin kirjoittaan ennen kuin haukut muita, "suojatyöpaikkamentaliteetti" on yhdyssana.

kun suojatyö paikassa oleva on suo ja työ paik ka lainen vai paistas margariinissä...
        mutta oliko asiaan liittyvää ?
        sitä minäkin että lampaalla ei olekkaan kuin kielin snoppailua koska ei muuta asiaa olekkaa kuin se mitä on opittu koulussa...näin kasvatetaan niitä lampaita yhteiskuntaan

• perse

itse luotan enemmän naapurin ajokoiraan kuin yhteenkään poliisiin...

• mutta..

..se johtuu siitä että sulla ja ajokoiralla on intiimisuhde eikä "asennevammainen" poliisi taida hyväksyä sitä...

• perse
        mutta.. kirjoitti:

..se johtuu siitä että sulla ja ajokoiralla on intiimisuhde eikä "asennevammainen" poliisi taida hyväksyä sitä...

asennevammaiset poliisi käyvät raiskaamassa pikkupilluja (luettu lehdestä ja asiaa puitiin nilsiän käräjäjillä ..tiettävät asiaa puidaan ylemmä oikeusastessa jotta villalla painamista ei muodostuisi)...
        ps: ajokoira on vieläkin luotettavuudessaan ykkösijalla verraten poliisiin...
        ps2: taisit olla poliisi kun noista koiriin sekaantumisesta noin paljon tiesit ..itselle ei olisi tullut mieleen vetää koiraa mutta asennevammasille näin näyttää käyvän...

• börje69
        perse kirjoitti:

asennevammaiset poliisi käyvät raiskaamassa pikkupilluja (luettu lehdestä ja asiaa puitiin nilsiän käräjäjillä ..tiettävät asiaa puidaan ylemmä oikeusastessa jotta villalla painamista ei muodostuisi)...
        ps: ajokoira on vieläkin luotettavuudessaan ykkösijalla verraten poliisiin...
        ps2: taisit olla poliisi kun noista koiriin sekaantumisesta noin paljon tiesit ..itselle ei olisi tullut mieleen vetää koiraa mutta asennevammasille näin näyttää käyvän...

Mäkin luin tosta jutusta lehdessä. Asia on jo puitu käräjillä, kytät eivät saaneet syytettä näytön puuttuessa (yllättävää). Nuoret tytöt kuulemma mankuivat seksiä punaniska kytiltä, jotka olivat viiskymppisiä. Jos ois mun kersoja, saisivat k.o. kytät katto mun haulikon piippuun.

• PerSe
        börje69 kirjoitti:

Mäkin luin tosta jutusta lehdessä. Asia on jo puitu käräjillä, kytät eivät saaneet syytettä näytön puuttuessa (yllättävää). Nuoret tytöt kuulemma mankuivat seksiä punaniska kytiltä, jotka olivat viiskymppisiä. Jos ois mun kersoja, saisivat k.o. kytät katto mun haulikon piippuun.

tällästä käyttöä varten...
        ei yllätä jos poliisi ei saa mistään mitään..itsekin olen tehnyt valituksia ja ei juurikaan johda mihinkään koska asiat painetaan villasella...
        itse ainakin vittuilen joka poliisille nykyään ja teen sen työn kaikessa mahdollisessa muodossa hankalaksi..olkooon menossa hälytkseen tai mihin vaan niin omapa on syy jos heidän asennevammasta työtä yritetään kaikessa muodossa hankaloittaa..
        ajokoira on vieläkin luotettavuudessaan ykkös sijalla verraten poliisiin etenkin ylemmässä asemassa olevaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      50
      5839
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      44
      4382
    3. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      148
      4029
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      91
      3650
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      71
      2879
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      106
      2517
    7. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      42
      1976
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      56
      1836
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      237
      1702
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1482
    Aihe