Poliisin tuottavuus

Apiina

Sisäasiainministeriön tiedote eilen 20.01.2006:

"Poliisille laatustrategia.
Poliisin ylijohto on hyväksynyt poliisille uuden laatustrategian. Poliisin laatutoiminnalla tavoitellaan parempaa työn tuloksellisuutta ja tuottavuuden paranemista."

Peräänkuulutetaan poliisin työn TUOTTAVUUDEN PARANEMISTA!
Arvatkaa vaan, mitä se merkitsee liikenteen kannalta. Saapa nähdä julkaistaanko tuota laatustrategiaa; voisi olla kivaa luettavaa.

11

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin poliisin (lue liikkuvan poliisin) tuottavuus paranee kun raskaan liikenteen valvontaa lisätään paljon :)

Nythän tämä alkaa mennä malliinsa kun miettii, että poliisienkin pitää tuottaa. Meneeköhän ne kohta pörssiinkin ;)

• Ihme Tyyppejä

Poliisin tuottama pavelu on järjestys ja turvallisuus, jolloin tuottavuuden parantaminen tarkoittaa luonnollisesti parempaa järjestystä ja turvallisuutta, pienemmillä resursseilla.

• PerSE

jonkin moinen järjestys mutta turvallisuudesta ei mitään tieto..näkeehän sen poliisin omasta ajamisesta...
        parempaan tulokseen pääsis jos virat vaikka 2 vuoden välein uudestaan hakuun ja asiakas paneeli palautteen kera jakaa virat näin saataisiin asennevammaiset poliisit pois viroistaa ja näin saataisiin se palvelualttius takaisin poliisiin...tällä menolla tämä suojatyöpaikka mentaliteetti vain jatkuu

• sanat
        PerSE kirjoitti:

jonkin moinen järjestys mutta turvallisuudesta ei mitään tieto..näkeehän sen poliisin omasta ajamisesta...
        parempaan tulokseen pääsis jos virat vaikka 2 vuoden välein uudestaan hakuun ja asiakas paneeli palautteen kera jakaa virat näin saataisiin asennevammaiset poliisit pois viroistaa ja näin saataisiin se palvelualttius takaisin poliisiin...tällä menolla tämä suojatyöpaikka mentaliteetti vain jatkuu

opettele nyt ensin kirjoittaan ennen kuin haukut muita, "suojatyöpaikkamentaliteetti" on yhdyssana.

• Kissa

"Poliisin tuottama pavelu on järjestys ja turvallisuus"

...kyllä vain, mutta poliisin tulospalkkiojärjestelmä (paju) mittaa vain suoritteita. Eli jos vaaditaan enemmän tulosta, vaaditaan enemmän suoritteita. Ja poliisin suoritteet mitataan liikennepuolella huomautusten, rikesakkojen ja päiväsakkojen lukumäärin, ei suinkaan partiokilometrien mukaan.

Käytännössä rautalangasta: enemmän suoritteita -> enemmän nopeusvalvontaa

http://www.poliisiopisto.net/showthread.php?t=1387

• pERSE
        sanat kirjoitti:

opettele nyt ensin kirjoittaan ennen kuin haukut muita, "suojatyöpaikkamentaliteetti" on yhdyssana.

kun suojatyö paikassa oleva on suo ja työ paik ka lainen vai paistas margariinissä...
        mutta oliko asiaan liittyvää ?
        sitä minäkin että lampaalla ei olekkaan kuin kielin snoppailua koska ei muuta asiaa olekkaa kuin se mitä on opittu koulussa...näin kasvatetaan niitä lampaita yhteiskuntaan

• perse

itse luotan enemmän naapurin ajokoiraan kuin yhteenkään poliisiin...

• mutta..

..se johtuu siitä että sulla ja ajokoiralla on intiimisuhde eikä "asennevammainen" poliisi taida hyväksyä sitä...

• perse
        mutta.. kirjoitti:

..se johtuu siitä että sulla ja ajokoiralla on intiimisuhde eikä "asennevammainen" poliisi taida hyväksyä sitä...

asennevammaiset poliisi käyvät raiskaamassa pikkupilluja (luettu lehdestä ja asiaa puitiin nilsiän käräjäjillä ..tiettävät asiaa puidaan ylemmä oikeusastessa jotta villalla painamista ei muodostuisi)...
        ps: ajokoira on vieläkin luotettavuudessaan ykkösijalla verraten poliisiin...
        ps2: taisit olla poliisi kun noista koiriin sekaantumisesta noin paljon tiesit ..itselle ei olisi tullut mieleen vetää koiraa mutta asennevammasille näin näyttää käyvän...

• börje69
        perse kirjoitti:

asennevammaiset poliisi käyvät raiskaamassa pikkupilluja (luettu lehdestä ja asiaa puitiin nilsiän käräjäjillä ..tiettävät asiaa puidaan ylemmä oikeusastessa jotta villalla painamista ei muodostuisi)...
        ps: ajokoira on vieläkin luotettavuudessaan ykkösijalla verraten poliisiin...
        ps2: taisit olla poliisi kun noista koiriin sekaantumisesta noin paljon tiesit ..itselle ei olisi tullut mieleen vetää koiraa mutta asennevammasille näin näyttää käyvän...

Mäkin luin tosta jutusta lehdessä. Asia on jo puitu käräjillä, kytät eivät saaneet syytettä näytön puuttuessa (yllättävää). Nuoret tytöt kuulemma mankuivat seksiä punaniska kytiltä, jotka olivat viiskymppisiä. Jos ois mun kersoja, saisivat k.o. kytät katto mun haulikon piippuun.

• PerSe
        börje69 kirjoitti:

Mäkin luin tosta jutusta lehdessä. Asia on jo puitu käräjillä, kytät eivät saaneet syytettä näytön puuttuessa (yllättävää). Nuoret tytöt kuulemma mankuivat seksiä punaniska kytiltä, jotka olivat viiskymppisiä. Jos ois mun kersoja, saisivat k.o. kytät katto mun haulikon piippuun.

tällästä käyttöä varten...
        ei yllätä jos poliisi ei saa mistään mitään..itsekin olen tehnyt valituksia ja ei juurikaan johda mihinkään koska asiat painetaan villasella...
        itse ainakin vittuilen joka poliisille nykyään ja teen sen työn kaikessa mahdollisessa muodossa hankalaksi..olkooon menossa hälytkseen tai mihin vaan niin omapa on syy jos heidän asennevammasta työtä yritetään kaikessa muodossa hankaloittaa..
        ajokoira on vieläkin luotettavuudessaan ykkös sijalla verraten poliisiin etenkin ylemmässä asemassa olevaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9397
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      72
      4877
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      44
      4561
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      2348
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1576
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      43
      1385
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      52
      1305
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1286
    9. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1252
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      169
      1174
    Aihe