vaakkuM kiittää....30+

vaakkuM

Taas oli mukava miitti...ja väkeä tuli paikalle todella paljon.Eli kiitos kaikille mukavasta illasta =)

17

6151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentäväjusteeric

      Justeeri yhtyy kiittämään, vaakkua.. Hiano miitti ja paljon löösiä.. >)) Joo mut kiitoksia kaikille ihanille mussukoille ja muruille.. Elämä jatkuu miitkin jälkeen!!!*hymy*

    • Wolffi

      Kiitos Vaakulle miitin järkkäämisestä :) Elukkakin pääsi pitkästä aikaa paikalle vaikka välillä vähän näytti että taas tulee muuta juuri miitin aikaan.

      Mukavaa porukkaa kaikkiaan, kiitokset kaikille :)

    • TheCubido

      Kiitos erittäin antoisassa miitistä.

      Ensi kerralla taas uudestaan.

      • pinjapa*

        Oli tosi mukavaa, kiitokset kaikille seurasta!!


    • KettuN-se tätimpi

      Kiitokset loistavasta seurastanne. Hieman myöhässä saavuin ja valitettavasti osan ilosta missasin, silti monen kanssa ehdittiin jutustella.

      • theRicce*

        niin sitä syntyy vääriä mielikuvia toisista, pahoittelen :)


    • n383*

      Kivaa oli, muistaakseni =)
      Kiitos kaikille seurasta!! Toivottavasti en jälleen laukonut suustani mitään kuolematonta... *punastelee*

    • Sivusta seuranut

      Surkea miitti ei mitään hauskaa, en tule koskaan enää näihin miitteihin.

    • tiko*

      Kiittää myös.. Mukavaa oli.. Ens kerralla uusiks!

    • Aurora (vä-li-vii-voil-la)

      Jep, kivaa oli, ennakkoluulot oli vääriä.... porukka oli mukavaa, kiitoksia kaikille vauhdikkaasta illasta!
      Ja kiitokset sille joka minut sinne yli puhui ;)

    • Millamiiiiii

      Oli kivaa , kiitos kaikille. Erityisesti tukijoukoilleni sekä Amelle ihunasta ylläristä :)))
      Muss.... ;)

    • Sivusta seurannut

      Surkee miitti ei tule koskaan miittiin..

      • chali =)

        Eikai missään oo kivaa jos sivusta seuraa ;)
        Mulla ainaki oli mukava ilta =D Kiitokset vaan kaikille mukana olijoille...


    • taikatuuli30

      Kivaa oli vaikka kipeenä olinkin.. ja kipeemmäks kokoajan tuun.. dääm.. paljon oli uusia kasvoja joukossa, ja nyt mä LUPAAN jättäytyy pois miittiristeilyltä..heh hee..

    • jossa73*

      Juuh, kiitän osaltani järkkäjää mukavasta miitistä! Mitä ilmeisemmin meillä oli oikein hauskaa =)

    • severiina2

      Minäkin tulin, näin ja koin...ihan mukavaa oli vaikken kovin montaa nicciä kasvoista puhumattakaan tuntenut etukäteen...mut hyvin mahtu joukkoon vaik tuol muualla (40 ) pääsääntöisesti pyörinkin...Tulee toistekkin...

    • PiparinPiparinPipari

      Aina on olemassa jotain, mihin voi luottaa - se tulee, se pyörähtää, se menee *ulvoo* Tääääääänks juu veri meni lovetiimiläinen ja muutki luusörit, nais tu sii juu ja silleen ja ens kertaa ei sitte taas tuukaan ku vasta ennen sitä seuraavaa :u

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe