Taas oli mukava miitti...ja väkeä tuli paikalle todella paljon.Eli kiitos kaikille mukavasta illasta =)
vaakkuM kiittää....30+
17
6177
Vastaukset
- Lentäväjusteeric
Justeeri yhtyy kiittämään, vaakkua.. Hiano miitti ja paljon löösiä.. >)) Joo mut kiitoksia kaikille ihanille mussukoille ja muruille.. Elämä jatkuu miitkin jälkeen!!!*hymy*
- Wolffi
Kiitos Vaakulle miitin järkkäämisestä :) Elukkakin pääsi pitkästä aikaa paikalle vaikka välillä vähän näytti että taas tulee muuta juuri miitin aikaan.
Mukavaa porukkaa kaikkiaan, kiitokset kaikille :) - TheCubido
Kiitos erittäin antoisassa miitistä.
Ensi kerralla taas uudestaan.- pinjapa*
Oli tosi mukavaa, kiitokset kaikille seurasta!!
- KettuN-se tätimpi
Kiitokset loistavasta seurastanne. Hieman myöhässä saavuin ja valitettavasti osan ilosta missasin, silti monen kanssa ehdittiin jutustella.
- theRicce*
niin sitä syntyy vääriä mielikuvia toisista, pahoittelen :)
- n383*
Kivaa oli, muistaakseni =)
Kiitos kaikille seurasta!! Toivottavasti en jälleen laukonut suustani mitään kuolematonta... *punastelee* - Sivusta seuranut
Surkea miitti ei mitään hauskaa, en tule koskaan enää näihin miitteihin.
- tiko*
Kiittää myös.. Mukavaa oli.. Ens kerralla uusiks!
- Aurora (vä-li-vii-voil-la)
Jep, kivaa oli, ennakkoluulot oli vääriä.... porukka oli mukavaa, kiitoksia kaikille vauhdikkaasta illasta!
Ja kiitokset sille joka minut sinne yli puhui ;) - Millamiiiiii
Oli kivaa , kiitos kaikille. Erityisesti tukijoukoilleni sekä Amelle ihunasta ylläristä :)))
Muss.... ;) - Sivusta seurannut
Surkee miitti ei tule koskaan miittiin..
- chali =)
Eikai missään oo kivaa jos sivusta seuraa ;)
Mulla ainaki oli mukava ilta =D Kiitokset vaan kaikille mukana olijoille...
- taikatuuli30
Kivaa oli vaikka kipeenä olinkin.. ja kipeemmäks kokoajan tuun.. dääm.. paljon oli uusia kasvoja joukossa, ja nyt mä LUPAAN jättäytyy pois miittiristeilyltä..heh hee..
- jossa73*
Juuh, kiitän osaltani järkkäjää mukavasta miitistä! Mitä ilmeisemmin meillä oli oikein hauskaa =)
- severiina2
Minäkin tulin, näin ja koin...ihan mukavaa oli vaikken kovin montaa nicciä kasvoista puhumattakaan tuntenut etukäteen...mut hyvin mahtu joukkoon vaik tuol muualla (40 ) pääsääntöisesti pyörinkin...Tulee toistekkin...
- PiparinPiparinPipari
Aina on olemassa jotain, mihin voi luottaa - se tulee, se pyörähtää, se menee *ulvoo* Tääääääänks juu veri meni lovetiimiläinen ja muutki luusörit, nais tu sii juu ja silleen ja ens kertaa ei sitte taas tuukaan ku vasta ennen sitä seuraavaa :u
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984