Moi!
Kun kytkinkello katkaisee virran kahdella 30W loisteputkella arustetusta lampusta jää lamput vielä väreilemään pitkäksi aikaa. Jos sammutta
lamput lampun omasta katkaisijasta tai ottaa verkkojohdon pois näin ei tapahdu. Mikä on syynä?
Onko valsimessa jokin vika? Olen juuri vaihtanut
kytkinkellon uuteen eikä sekään poistanut ongelmaa. Ei tuo nyt suuri ongelma ole, haluaisin
vain tietää ettei sähkölaitteissa ole oleellista
vikaa. Tekeekö loisteputket noin vanhetessaan?
Apua, kiitos!
Valot vilkkuu
Miksi?
1
228
Vastaukset
- ongelmaan
kokeile seuraavaa:
Pistä kykinkello 180 astetta käännettynä paikalleen niin ei vilkuttele enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4636117Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2302218Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831960- 1231140
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281041
- 77892
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel66776- 39764