Vuodenajat biiseissä

Saapas

Missä lauluissa löytyy vuodenaikoja? Listatkaapa! (Jätetään joulu ja juhannus pois)

Menneen talven lunta; Janne Tulkki
Lumikenttien kutsu; Janne Tulkki
Elokuun kuutamo; Janne Tulkki
Syksyn minä piirsin sydämeen; Tomi Markkola

19

1714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::::::::::::::::::::::::::...

      ála Maarit Peltoniemi tangoprinsessa 1994

      • True Humppis

        Syystuuli/Taikakuu

        Kesän tyttö/Charlies


    • seuraavat

      kappaleet:

      Viides kevät
      Tule syyskuu
      ja tietysti KESÄ JA YÖ!!

    • vuodenajat

      Vielä on kesää jäljellä....

    • rita

      -Kesäsatu-Tarja Lunnas
      -Tule toukokuu-Charlies
      -Talven yli-Kari Tapio
      -Portugalin huhtikuu-Kari Tapio
      -Viisitoista kesää-Kari Tapio
      -Syys surumielinen-Kari Tapio
      -Syystuuli-Taikakuu
      -Syksy ottaa sydämen-Yö

      • paalupaikka

        - Syksyn sointu, Kesäinen yö, Syys surumielinen: Kari Tapio
        - Kesäpäivät, Toukokuu : Kirka
        - Muistathan syyskuun : Finlanders
        - Syysunelmia : Reijo Taipale
        - Syysunelma : Katri Helena
        - Muistan kesän : Agents
        - Kesäkatu : Danny


      • rita

        Ja tietenkin Bryan Adamsin Summer of 69,kerrassaan mahtavan ihana biisi.


      • neljä vuodenaikaa
        rita kirjoitti:

        Ja tietenkin Bryan Adamsin Summer of 69,kerrassaan mahtavan ihana biisi.

        kaija koo neljä vuodenaikaa


    • nämä

      Katri Helena :kevät .kaurapelto-kesäyö ,syysunelma ,

    • PIke

      Syysunelma < Katri-Helena

      • kesäturkki

        Kari Tapio: syksyn sointu
        Kari Tapio: Kesäinen yö
        Heidi Kyrö: Kevät
        Tapio Rautavaara: Anttilan keväthuumaus
        Jamppa Tuominen: Kevään ensi kukkanen
        Jussi Raittinen: Kesäduuni blues


    • Kevät Ateenassa
      Kesä hengittää
      Kevätyö
      Kesä yhdessä

      • saikku

        lumikenttien kutsu
        kesäyö


    • Piitu

      Huhtikuun hetki/FBI-beat

    • Anonyymi

      Heidi Kyrön levytys Syksy

    • Anonyymi

      Nämä on aivan ihania; Merja Laaksosen Elämäsi kevät ja Syksyn sanomat, molemmat 90-luvulta.
      -Merjan ikuinen fani.

    • Anonyymi

      Talvella Talikkalan markkinoilla.

      • Anonyymi

        Tuiskumorsian (Souvarit)


    • Vivaldi "Neljä vuodenaikaa"
      Katri Helena "Syysunelmaa"
      Juice "Syksyn sävel"
      Tavaramarkkinat "Kevät"
      Popeda "Kuuma kesä"
      Miljoonasade "Marraskuu"
      Tapio Rautavaara "Anttilan keväthuumaus"
      Kari Tapio "Portugalin huhtikuu"
      Danny "Kesäkatu" (alkuperäinen Lovin spoonfull "Summer in the city")
      Bryan Adams "Summer of 69"
      Jamppa Tuominen "Kevään ensi kukkanen"
      Don Henley "The boys of summer"
      "Summertime" (kappaleen esittänyt vuosien saatossa monia esittäjiä, alunperin musikaalista "Porgy and Bess")
      Mungo Jerry "In the summertime"
      Bananarama "Cruel summer"
      Queen "A winter´s tale"
      Louis Armstrong & Ella Fitzgerald "Autumn in New York"
      Susan Boyle "Autumn leaves"
      Donovan "Season of the witch"
      Zombies "Time of the season"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe