Milloin teillä on napa pullahtanut esiin? Itselläni on selvästi navassa jo muutoksia (ei enää niin syvällä)....joten katotaan koska se tulee ulos :)
rv 17 5
Koska napa pullahtaa ulos?
12
8895
Vastaukset
- -Täti Vihreä-
Täällä siis menossa rv17 6 ja napa on tullut kyllä jonkinverran esille myös. Mulla yleensä niin "syvä" napa että pohjaa ei näy, mutta nyt tullut selvästi esile ja oon samalla saanut muistutuksen siitä, että kannattaisi ehkä joskus tarkemmin pestä se napa sieltä sisältä asti.. ;)
Saa nähdä miten sen ulospullahtamisen kanssa on, kaikilla kun se napa ei ulos pollahda kuulemma lainkaan.
(..eipä tuollaistakaan asiaa edes tullut ajateltua, ennen kuin raskaaksi tuli, heh..:) - napaa
Minulla on napa madaltunut melkoisesti, muttei ainakaan vielä ole pullahtanut. Vyötärönympärys on jo reilu 110cm!
t: rv 34 - piiri
niin eihän se kaikilla pullahda ulos. minulla nyt rv 29 eikä ole ainakaan vielä suurempia muutoksia, jonkin verran madaltunut vain.
- minä vain
Niin, otsikossahan se vastaus olikin...
- ei napaa
Mulla ei ole napa pullahtanut, mutta eipä napaa ole enää olemassakaan (rv40). Tuommoinen tasainen alue vaan :) Mä oonkin yhdelle 2v tuttavatytölle suuri ihmetyksen aihe kun kaikilla ihmisillä on napa paitsi mulla...
- Mamá
Ei ole vielä kokonaan pullahtanut, mutta selviä muutoksia :)
Nyt viikko 22. - äippä
RV 20 kieppeillä pullahti napa ulos ja loppua kohden venyi entisestään. Nyt pari vko synnytyksen jälkeen taas normaali napa :)
- Nemi
tuli kokonaan ulos joskus siinä rv 25 paikkeilla.
- rv 19
Mulla on toi napa ihan selvästi madaltunut. :) Onkos se pullahtunut napa semmoinen töpöhäntä... ? siis tavallaan... ???
- Nemi
rv 19 kirjoitti:
Mulla on toi napa ihan selvästi madaltunut. :) Onkos se pullahtunut napa semmoinen töpöhäntä... ? siis tavallaan... ???
pieni nysä vatsan päällä joka ei mee takasin sisään jos yrittää sitä tökkiä takas.
- vko 36
mulla ei ole pullahtanut ollenkaan, vaikka olen jo viikoilla 36, joten taas näitä yksilöllisii juttui
- Minde-66
Kolme raskautta ollut eikä napa pullahtanut ollenkaan,taitaa olla yksilöllinen juttu toi navan pullahtaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865