Morjens Hondistit! Tällainen kysymys kun pyöräni
tuotu Saksasta -90 luvun alussa ja tehoja nähtävästi 73 kw eli n. 100 hp. Tietääkseni
sama kone kehittää Suomi versiona 100 kw eli
n. 136 hp.
Onko miksi tämä kuristettu ja miten?
Muistelisin kuulleeni että imusarjoissa olisi
jotkut holkit mutta mitenkähän mahtaa olla?
Kiitokset asiallisista vastauksistanne.
Honda Cbr 1000F -87
5
4551
Vastaukset
- chris
Saksan mp:t noilta vuosilta usein kuristettu 100hv:aan, saksan maahantuojien keskeinäisellä sopimuksella. Vaikka rekisteriotteessa kuristettu, niin omistajat usein vaihtaaneet täystehoiseksi.
cbr 1000f on helposti muunneltavissa täystehoiseksi asentamalla pyörään uudet imukurkut. Tarkista samalla, että kaasuttimissa oikeansuuruiset suuttimet.- Totesin
Eli kaasarit on irti koneesta ja todettu
seuraavaa. Kumikurkut joissa havaittavissa
sisäpuolella puukon jäljet. Eli onko nyt niin
että tuolla kurkun sisällä on ollut kuristus
joka on pistettu sieltä?
Reikä on yhtä suuri kuin sylinteriin menevä
suuaukkokin. >Ihan siististi sinänsä leikattu
mutta onko minkälaisia kurkkuja saatavilla vai
onko nyt enää järkeä vaihtaa edes muita tilalle
koska tuntuisi että juuri tuosta on poistettu
ne kapeammat kohdat pois. Kurkut muuten täysin ehjät.
Onko suuttimet minkäkokoiset täystehoisessa?
Muistatko Chris jotain arvoja ulkomuistista? - chris
Totesin kirjoitti:
Eli kaasarit on irti koneesta ja todettu
seuraavaa. Kumikurkut joissa havaittavissa
sisäpuolella puukon jäljet. Eli onko nyt niin
että tuolla kurkun sisällä on ollut kuristus
joka on pistettu sieltä?
Reikä on yhtä suuri kuin sylinteriin menevä
suuaukkokin. >Ihan siististi sinänsä leikattu
mutta onko minkälaisia kurkkuja saatavilla vai
onko nyt enää järkeä vaihtaa edes muita tilalle
koska tuntuisi että juuri tuosta on poistettu
ne kapeammat kohdat pois. Kurkut muuten täysin ehjät.
Onko suuttimet minkäkokoiset täystehoisessa?
Muistatko Chris jotain arvoja ulkomuistista?Vaikuittais siltä, että kuristetuista kurkuista nielurisat olis poistettu. Jos kurkut muuten kunnossa eikä ole ohivuotoja, tai kumi kovaa, niin ne voi varmaan käyttää sellaisenaan edelleen, eli täystehoisena.
Vakio, täystehoisessa koneessa vakio pakoputkistolla niin seuraavat suutinkoot:
Mj=Main jet 120 (Pääsuutin)
Pj=Pilot jet 38 (Tyhjäkäyntisuutin)
Ij=Idel skrew 2,5 kierrosta (Ilmaruuvi)
Omassa pyörässä missä vakio putkisto, mutta kansi hiukan snurrattuna (antoi n. 10 heppaa enemmän), käytin seuraavia suutinkokoja:
Hiottu jarrupenkissä.
Mj=130
Pj=38
Ij=2,5 kierrosta
Saattaa olla että neulaa hieman korotettiin. - Tiedoista
chris kirjoitti:
Vaikuittais siltä, että kuristetuista kurkuista nielurisat olis poistettu. Jos kurkut muuten kunnossa eikä ole ohivuotoja, tai kumi kovaa, niin ne voi varmaan käyttää sellaisenaan edelleen, eli täystehoisena.
Vakio, täystehoisessa koneessa vakio pakoputkistolla niin seuraavat suutinkoot:
Mj=Main jet 120 (Pääsuutin)
Pj=Pilot jet 38 (Tyhjäkäyntisuutin)
Ij=Idel skrew 2,5 kierrosta (Ilmaruuvi)
Omassa pyörässä missä vakio putkisto, mutta kansi hiukan snurrattuna (antoi n. 10 heppaa enemmän), käytin seuraavia suutinkokoja:
Hiottu jarrupenkissä.
Mj=130
Pj=38
Ij=2,5 kierrosta
Saattaa olla että neulaa hieman korotettiin.Mukava että täällä joku jaksaa vastailla ihan
asiallisella linjalla.
Tämä selvensi paljon asioita. Kiitos! - hondaa
Tiedoista kirjoitti:
Mukava että täällä joku jaksaa vastailla ihan
asiallisella linjalla.
Tämä selvensi paljon asioita. Kiitos!Ostin kans kyseisen pyörän ja ihmettelin tehoja,ku oli reilut 70kw.
Kyllä se nopeasti kulkee ja keulii kaasulla, joten siitä on varmaankin kuristukset poistettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006