onko kellään tietoa sidekudosreumasta? itse epäilen sitä! on jo monen vuoden aikane pakottanut ja turvonnut olkapäät, sormet, nivuset, jalkapöytä... kipu sietämätön!!! alkuun kävin lekurissa ja sain aina tulehduskipulääkettä, minulta otettiin joitain reuma kokeita, mutta ei mitään näkynyt! joten kyllästyin ja aloin itsekseni käyttää apteekin särkylääkkeitä, olen jo vuosia itse ollut oma lääkärini!!! mutta nyt on kaikki toisin, siskollani on leukemia, ja olen toisen siskoni kanssa mahdollisia luuydin luovuttajia! minulla on huomenna lääkäri, ehkä jotain selviää!!!!!! kertokaa mahdolliset tietonne sidekudosreumasta?????????
sidekudosreuma?
18
11989
Vastaukset
- Maija
Fibromyalgia on ns. sidekudosreuma, vaikka reumasta ei ole kyse. Taudin kuvaan kuuluu särkyä, unihäiriöitä (josta voi seurata masennusta) jne. Googlen kautta voit löytää fibromyalgiasta paljon tietoa.
- kiki-74
kiitos maija paljon!
- vaimo76
Miehelläni on SLE eli se on myös sidekudossairaus ja reumasairaus. Siihen kuuluu monenlaisia oireita jotka vaihtelee. Kaikilla ei ole kaikkia oireita.Miehelläni alkoi se sairaus nivelkivuilla. Sle:hen sairastuu yleisimmin nuoret naiset. Ota asioista selvää! Ja voimia!
- kiki-74
kiitos!!!
- kiki-74
kiitti vie!! mä saan jotku reuma tulokset puoletoistviikopääst! ja lekuri lupas joka tapaukses pistää mu reumalekuril!!! asun poris, onko tääl reumalekurii? vai vaa raumal?
- onnekas
kiki-74 kirjoitti:
kiitti vie!! mä saan jotku reuma tulokset puoletoistviikopääst! ja lekuri lupas joka tapaukses pistää mu reumalekuril!!! asun poris, onko tääl reumalekurii? vai vaa raumal?
Mikäli saat fibromyalgia diagnoosin, älä kärsi turhaan, kuten minä ja monet muut. Sinulla on sitäpaitsi hoito vielä lähelläkin, eikä tarvitse vaeltaa halki mantereiden. Eikös Mynämäki ole aika lähellä Poria. Mikäli saamani vihje pitää paikkansa on jälleen jonkun fibron paranemistarina tulossa julkaisuun jossakin lehdessä. Soita Timoselle sinne Turun suuntaan, niin kertokoon itse lisää.
- kiki-74
onnekas kirjoitti:
Mikäli saat fibromyalgia diagnoosin, älä kärsi turhaan, kuten minä ja monet muut. Sinulla on sitäpaitsi hoito vielä lähelläkin, eikä tarvitse vaeltaa halki mantereiden. Eikös Mynämäki ole aika lähellä Poria. Mikäli saamani vihje pitää paikkansa on jälleen jonkun fibron paranemistarina tulossa julkaisuun jossakin lehdessä. Soita Timoselle sinne Turun suuntaan, niin kertokoon itse lisää.
anteex mikä timonen? mitä vaikutust juustol on????
- onnekas
kiki-74 kirjoitti:
Itse löysin aikoinaan yhteystiedot nimihaulla googlesta ja mikäli hänellä on vielä vastaanotto, niin löytyy linkki vieläkin. PS. Löytyy, tarkistin.
- kiki-74
onnekas kirjoitti:
Itse löysin aikoinaan yhteystiedot nimihaulla googlesta ja mikäli hänellä on vielä vastaanotto, niin löytyy linkki vieläkin. PS. Löytyy, tarkistin.
hei! kävin timosen sivuilla! tietkö noin mitä maksaa ja kuinka usein ja kauan pitäs käydä???
- onnekas
kiki-74 kirjoitti:
hei! kävin timosen sivuilla! tietkö noin mitä maksaa ja kuinka usein ja kauan pitäs käydä???
Kävin katsomassa hänen kotisivultaan. Kohdassa HOITO / KUSTANNUKSET oli hinta 50 - 100 euroa. Muistaakseni oma hoitoni oli 90 euroa kerta. Tuntui ensin arvokkaalta, mutta en ole katunut senttiäkään. Soita sinne itse ja tiedustele mahdollisten hoitokertojen määrä ja hinta-arvio. Puhelinaikaa ei ollut mainittu, mutta eiköhän se soittamalla selviä. Toissavuonna se oli joskus iltapäivällä. Kannattaa lukea muuten ne potilaspalauttetkin. Toivottavasti saat ajan.
- kiki-74
onnekas kirjoitti:
Kävin katsomassa hänen kotisivultaan. Kohdassa HOITO / KUSTANNUKSET oli hinta 50 - 100 euroa. Muistaakseni oma hoitoni oli 90 euroa kerta. Tuntui ensin arvokkaalta, mutta en ole katunut senttiäkään. Soita sinne itse ja tiedustele mahdollisten hoitokertojen määrä ja hinta-arvio. Puhelinaikaa ei ollut mainittu, mutta eiköhän se soittamalla selviä. Toissavuonna se oli joskus iltapäivällä. Kannattaa lukea muuten ne potilaspalauttetkin. Toivottavasti saat ajan.
jop! kävin uudestaa ja löysin hinnat ja muut!!! ajat varattu eka 20.2!! odotan innolla!!! kuii kaua siit o ku kävit sie ja mist sua sattu ja kuinka usei oli kipua??????
- onnekas
kiki-74 kirjoitti:
jop! kävin uudestaa ja löysin hinnat ja muut!!! ajat varattu eka 20.2!! odotan innolla!!! kuii kaua siit o ku kävit sie ja mist sua sattu ja kuinka usei oli kipua??????
Kysy mistä ei sattunut ja milloin ei olisi sattunut? Siis miltei jatkuvasti ja joka puolelta ja paheni koko ajan. Lääkkeillä joskus pieni puudutus, mutta eihän se asiaa korjannut. Vaikka sitä yritti nostaa kivunsietokykyään, niin ei sitä kauan pysty huijaamaan itseään. Kolme hoitokertaa riitti, mutta kävin varmuuden vuoksi neljännenkin. Siitä lienee noin kolme vuotta ja edelleen olen pärjännyt mainiosti. Mikäli laiskuus iskee kotiläksyjen tekemisessä, niin tiedänpähän minne mennä.
- huijareihin kyllästynyt
onnekas kirjoitti:
Kysy mistä ei sattunut ja milloin ei olisi sattunut? Siis miltei jatkuvasti ja joka puolelta ja paheni koko ajan. Lääkkeillä joskus pieni puudutus, mutta eihän se asiaa korjannut. Vaikka sitä yritti nostaa kivunsietokykyään, niin ei sitä kauan pysty huijaamaan itseään. Kolme hoitokertaa riitti, mutta kävin varmuuden vuoksi neljännenkin. Siitä lienee noin kolme vuotta ja edelleen olen pärjännyt mainiosti. Mikäli laiskuus iskee kotiläksyjen tekemisessä, niin tiedänpähän minne mennä.
Tämä viestiketju on hyvä esimerkki, kuinka sokeasti jotkut uskovat kaiken netistä lukemansa. Suomi näyttää olevan pullollaan parantajia, jotka hoitavat sairauden kuin sairauden muutamalla käynnillä. Ihmeparanemisen kokeneiden sairaudet ja nimimerkit vaihtuvat jokaiseen viestiin, vaikka kirjoitustyyli paljastaa, että asialla on aina 1-2 ihmistä.
- meikäläinen
huijareihin kyllästynyt kirjoitti:
Tämä viestiketju on hyvä esimerkki, kuinka sokeasti jotkut uskovat kaiken netistä lukemansa. Suomi näyttää olevan pullollaan parantajia, jotka hoitavat sairauden kuin sairauden muutamalla käynnillä. Ihmeparanemisen kokeneiden sairaudet ja nimimerkit vaihtuvat jokaiseen viestiin, vaikka kirjoitustyyli paljastaa, että asialla on aina 1-2 ihmistä.
Empä usko, että huijarit kovinkaan pitkän pärjäisivät alalla. Mitä tuohon ihmeparannuksen tekijöien määrään tulee, niin en tiedä yhtään ihmeparantajjaa, mutta muutaman tosi hyvän kylläki. Älä sinäkään veli/sisko hyvä katkeroidu, jos olet tullut huijatuksi, vaan etsi itsellesi parempi hoitaja. Katkeruus syö ihmistä ja vaikuttaa myös terveyteen.
- ei kyllästyny
Oletko sieki lääketietee aivopesemä, vai peräti hoitoalalla notkuja, jonka työtuloksee ei olla oltu kovinkaan tyytyväisii ja siksi purat pahhaa mieltäis. Mikäli olet taas tassutteluhoitoihi tympääntynny potilas, niin vaiha jo ihmees hoitopaikkaa, eläkä ällittele tyhjänpäite. Ettäs kehtaava, isot ihmise, mut pienel ymmärryksel.
- Korvat hulmuten
Voi että paksua valetta suollat.
- Korvat hulmuten
kiki-74 kirjoitti:
Minun fibroani pahentava. Kyllä seuraavana päivänä on tosi kipee, kun edellisenä päivänä olen juustoa syönyt. Siis pitkäkypsytteistä juustoa.
- mara
Kyllä, tiedän tarkkaan mitä se on sillä olen itse sairastellut v. 2006 kyseistä reumaa.
Kuitenkin saan päivittäset askareet suoritettua, mutta väsymys kiusaa.
Jaksamista sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879