Haluaisin kuulla kokemuksia ja tietoja kyseisestä venetyypistä, meriominaisuudet, asuttavuus, kulutus dieselillä ym oikeastaan kaikki tieto olisi tervetullutta, nyt on pelkästään tekniset tiedot. Hämärästi muistan että olisin lukenut että commodorea olisi ollut viranomaiskäytössä tullissa tai merenkulkulaitoksella, pitääköhän paikkansa.
finmar commodore
4
2074
Vastaukset
- ex-MV
Kyllä olet oikeassa siinä, että näitä veneitä oli viranomaiskäytössä.
Laadultaan ne olivat erittäin hyviä, merikelpoisia ja kestäviä.
Itse olen ajanut tuollaisella tuhansia tunteja ja voin kokemuksesta sanoa, että se on hyvä vene. - Göran
Ainakin jossain Commodoreissa oli erikoinen evä pohjassa, trimmitasojen sijaan. Tällä on helppo saada vene kulkemaan suorassa.
- Admiralissa
sillä korjattiin muuten huonoja ohjausominaisuuksia. Admiral oli iso kahdella keskimoottorilla varustettu "luxus" jahti. Kekkosellakin oli sellainen.
Commodore on oman aikansa lapsi, syvä V-pohja, leeä vähn lyhyt. Selvä liukukynnys. Muuten käyttäytyy hyvin. - boky
Admiralissa kirjoitti:
sillä korjattiin muuten huonoja ohjausominaisuuksia. Admiral oli iso kahdella keskimoottorilla varustettu "luxus" jahti. Kekkosellakin oli sellainen.
Commodore on oman aikansa lapsi, syvä V-pohja, leeä vähn lyhyt. Selvä liukukynnys. Muuten käyttäytyy hyvin.Meillä on vene Finnmar Commodore jossa on niin sanotut ponttoonitrimmit. Niitten tarkoitus on nostaa vene paremmin liukuun. Kyseinen vene on todella helmi näistä vanhoista veneistä puheen ollen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305