Onko Costello hieman leuhka tyyppi?

Karo.k

Olen kuullut että Costello on hieman leuhkan oloinen tyyppi, pitääkö paikkansa?

17

4238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekeke6

      pikkusta vaille turha jätkä

    • Kojootti

      ...kerran näin Costin nii ei ollu yhtään ollakseen, iloisen oloinen kaveri tuntu olevan.
      Toinenkerta oli taas päinvastainen ja kolmannella en viittiny enää käydä ees juttusilla, johtuen edellisestä. Mut uskon costin kuitenki olevan ihan kiva ja reilu häiskä. Ei tähdet voi kokoaika olla kaikille kiva. Välillä varmaan haluaa tilaa ympärille.

      • Popedafani

        Aika huonoo settiä mitä olen popedaa kuunellut 20-vuotta niin Costello on aika ammattitaitoinen kitaristi ja kova vastaileen faniposteihin enkä koskaan oo leuhkuudesta mitään kuullu.


    • sivusta seurannut

      Costista voi varmasti olla montaa mieltä, kuten meistä kaikista, mutta ei mies nyt todellakaan leuhka ole!
      Sympaattisimpia suomirokkareita varmasti.
      Ei vaan aina voi olla hyvä päivä, etkä itsekään varmasti aina jaksaisi jutella jokaisen vastaantulevan höpöttelijän kanssa!!

    • Belle S

      Että mua V**TAA nää keskustelut!!

      Toinen tuomittee yhen, kahen, kolmen tapaamisen TAI kuulemansa jälkeen.. haloo? Tulkaa sanoon sitten mielipiteenne kun teillä on enempi kokemusta.

      Tutki ennenkö hutkit!!

      • .................

        jotta voisi puhua kokemuksesta.


      • Siru
        ................. kirjoitti:

        jotta voisi puhua kokemuksesta.

        mut aika monet kuitenkin ;)


      • Belle S
        ................. kirjoitti:

        jotta voisi puhua kokemuksesta.

        Sen verta omaa ja toisen kunnioitusta iteltäni löytyy etten lähe vonkaan tai taivu "makuuhuonemasurkkaan" vieraissa.

        Parasta on lopettaa nää keskustelut kun ruvetaan tuulesta temmaan keskustelun aihe kun ei parempaan pysty. Kyllä aina ollaan motkottamassa mutta entäs kun niitä ruusuja pitäis antaa, missä ne on?

        KATEUS!! KATEUS!! ja KATEUS!!

        Mä rakastan Costia, Patea ja koko Popedaa, toivon heille kaikkea hyvää, menestystä ja ennenkaikkea terveyttä.


    • -.-.-.-

      nyt sitten kipin kapin viikonlopuksi Leville ...siellä niitä hurjimpia bileitä pidetään.

      • .................

        Mukana ei enää ole yhtään alkuperäistä jäsentä.


      • Belle S
        ................. kirjoitti:

        Mukana ei enää ole yhtään alkuperäistä jäsentä.

        voi H**vetti!

        Patelle sallitaan sairaslomat siinä kun muillekkin ihmisille. Onhan oltu myös Costia tuuraamassa, viime kesänä oli Mellulla paikkaaja. Eikä sillon olla näin kohistu.

        Jotta Popeda olis Popeda niin kyllä siihen tarvitaan bändin muutkin pojat.


      • .................
        Belle S kirjoitti:

        voi H**vetti!

        Patelle sallitaan sairaslomat siinä kun muillekkin ihmisille. Onhan oltu myös Costia tuuraamassa, viime kesänä oli Mellulla paikkaaja. Eikä sillon olla näin kohistu.

        Jotta Popeda olis Popeda niin kyllä siihen tarvitaan bändin muutkin pojat.

        kaikki viisi olisivat sairaita? Pitäsikö ottaa jostain viisi hemmoa, jotka ei ole koskaan bändissä olleet ja laittaa kiertämään Popedan nimellä?

        Bändin viesti Patelle on selvä: "Sinua ei tarvita. Tullaan toimeen ilmankin."


      • .................
        Belle S kirjoitti:

        voi H**vetti!

        Patelle sallitaan sairaslomat siinä kun muillekkin ihmisille. Onhan oltu myös Costia tuuraamassa, viime kesänä oli Mellulla paikkaaja. Eikä sillon olla näin kohistu.

        Jotta Popeda olis Popeda niin kyllä siihen tarvitaan bändin muutkin pojat.

        siitä etteikö Pate saisi sairastaa. Asiallisempaa olisi ollut siirtää/perua keikat sairasloman ajalta. HIM ei lähtenyt kiertueelle kun kitaristi teloi kätensä. Ai niin, HIM onkin rokkibändi, eikä vanhojen setien tanssibändi, jolle solisti on merkityksetön riippakivi.


      • Belle S
        ................. kirjoitti:

        siitä etteikö Pate saisi sairastaa. Asiallisempaa olisi ollut siirtää/perua keikat sairasloman ajalta. HIM ei lähtenyt kiertueelle kun kitaristi teloi kätensä. Ai niin, HIM onkin rokkibändi, eikä vanhojen setien tanssibändi, jolle solisti on merkityksetön riippakivi.

        jos ottaa noin paljon pattiin?

        Pojat tekee omat päätöksensä hoitaako hommansa vai ei, meijän on siihen turha puuttua.

        Tuskin tuossa perheessä kukaan on toisilleen merkityksettömiä riippakiviä.


      • pistekirjoittajalle..
        ................. kirjoitti:

        siitä etteikö Pate saisi sairastaa. Asiallisempaa olisi ollut siirtää/perua keikat sairasloman ajalta. HIM ei lähtenyt kiertueelle kun kitaristi teloi kätensä. Ai niin, HIM onkin rokkibändi, eikä vanhojen setien tanssibändi, jolle solisti on merkityksetön riippakivi.

        .."""vanhojen setien tanssibändi, jolle solisti on merkityksetön riippakivi... "

        Ylläolevalla kommentilla todistit oivasti typeryytesi, tietämättömyytesi ja nuoruutesi!

        Ja helppo se on täällä netissä nimettömänä jauhaa Paskaa !!!


    • -A-

      Oman kokemukseni perusteella Cosu on kaukana leuhkasta. Tai ei se ainakaan minulle ole sitä ilmentänyt,päinvastoin.

    • We............

      Vei minultakin kitaran kädestä,no hyvä tyyppi harva viittii vastailla "kyselyihin"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe