on mielestäni Virago 535. Sitä on valmistetu niin kauan ettei pienimpiäkään lastentauteja ole. Tietämäni mukaan se on Euroopan eniten myyty prätkä ja sekin kertoo jotain pyörän maineesta, ennen muuta luotettavuudesta.Kaikki lienevät samaa mieltä?
Käyttövarmin ja lujin prätkä
27
3411
Vastaukset
- Möhkö
Möhkö se on!
- Yamaha
Möhkö-Kawa!
- HighRise
virago 535???? mitä helv... kyseessähän piti olla prätkä!!!
Itselläni möhkön pikkuveli z750 eikä ole kännyjä paljoa tarvinnut likastaa
- bob
kuinka kauan niitä on valmistettu? onko 32v. käyttökokemusta???
- ruhjake
no nyt joku leikkii asiantuntijaa. Virago kestävä ? Ei tuu kessää. Ei kai sitä luotettavimmpien pyörien nimiä kauan tartte miettiä.
- Hehee!
Lienee turha kysyä millä mopolla alkuperäinen
kirjoittaja ajaa...oma malli on paras ja luotettavin ja kaunein ja...
Olisko Viragon halpa hinta ja pieni teho
(sopii naisille) osasyynä myyntimenestykseen ? - Hehee!
Onko Virakomies ikinä kuullut esim. bokseri- bemareista, tai K-sarjasta tai XJ 900 Yamahasta ?
Noista suurella osalla on ajettu enemmän kilometrejä (tarkoittaa: käyttövarma ja luja) kuin millään Viragolla ikinä. - joo
Niillä kilometrimäärillä mitä tuollaisella ompelukoneella viitsii ajella, ei saakaan mitään vikaa ilmetä.
Myyntimäärät ovat käsittämättömät. Jälleenmyyntimäärät eivät mikään ihme- kjh
KYllä Virago 535 on Euroopan eniten myyty motskari nykyään, sen todistavat netin tilastot. Testien mukaan ehdottomasti paras custom kokoon ja hintaan katsoen. Täällä on keskustelun taso mitä on kun ammattikoululaispojat ja lukiolaisnörtit provosoivat kaikkia kekusteluja vaikka ei ole edes itsellä pappatunturia. Kateita ovat, tietty! Harmi, kaikki kunnon keskustelu tärveltyy. Viragot ovat lujia ja kauniita customeita. Itselläni on ollut 2 kpl, nyt on Kawa, seuraavaksi ehkä taas Virago. Ei koskaan HD tai Bemari, turhan kalliita pyykkilautoja.
- ManRay
kjh kirjoitti:
KYllä Virago 535 on Euroopan eniten myyty motskari nykyään, sen todistavat netin tilastot. Testien mukaan ehdottomasti paras custom kokoon ja hintaan katsoen. Täällä on keskustelun taso mitä on kun ammattikoululaispojat ja lukiolaisnörtit provosoivat kaikkia kekusteluja vaikka ei ole edes itsellä pappatunturia. Kateita ovat, tietty! Harmi, kaikki kunnon keskustelu tärveltyy. Viragot ovat lujia ja kauniita customeita. Itselläni on ollut 2 kpl, nyt on Kawa, seuraavaksi ehkä taas Virago. Ei koskaan HD tai Bemari, turhan kalliita pyykkilautoja.
Kaikki kustomit on samanlaisia ompelukoneita, joilla ei oikeastaan ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa.
Pelkkiä viisikymppisten läskiperseisten uusiomotoristien rahojen kuppaamiseen kehitettyjä tekeleitä, joilla muunlaisella prätkällä kannuksensa hankkinut moottoripyöräilijä ei viitsi puolta kesää kauempaa itseään kiusata.
Tämä on minun mielipiteeni, johon en haluakaan kenenkään yhtyvän. Kiinnitin huomioni lähinnä tuohon ammattikoululaisviittaukseen, ja olin pakotettu ottamaan kantaa sinänsä aivan turhaan kysymykseen, joka on hetken hurmassa ja ehkä pienessä kaljassa kirjoitettu. Olen ajanut prätkällä yli kaksikymmentä vuotta. Vuosi sitten heräsin siihen, etti minulla ollut ollenkaan pyörää. Menin ja ostin uuden kuusipuolikkaan dragstarin, jolla aloitin ajamisen huhtikuussa. Kesäkuussa olin valmis ostamaan toisen pyörän, jolla on mukava ajaa. Ostin -80 mallisen tuutin, jollainen minulla oli silloinkin kun se oli uusi. Tänä kesänä möin tuon viime vuonna uutena ostamani kustomin 6000 km ajettuna. Sen tärkein ominaisuus, jolla jotakin peltikippoakin mainostetaan, oli sen jälleenmyyntiarvo.
Kauniitahan nuo kromikustomit ovat, mutta ei niillä minun mielestäni mitään tien päällä tee.
Korostan; että nämä ovat makuasioita, mutta kauemmaksi ajateltuna kalliita sellaisia. - zx10
ManRay kirjoitti:
Kaikki kustomit on samanlaisia ompelukoneita, joilla ei oikeastaan ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa.
Pelkkiä viisikymppisten läskiperseisten uusiomotoristien rahojen kuppaamiseen kehitettyjä tekeleitä, joilla muunlaisella prätkällä kannuksensa hankkinut moottoripyöräilijä ei viitsi puolta kesää kauempaa itseään kiusata.
Tämä on minun mielipiteeni, johon en haluakaan kenenkään yhtyvän. Kiinnitin huomioni lähinnä tuohon ammattikoululaisviittaukseen, ja olin pakotettu ottamaan kantaa sinänsä aivan turhaan kysymykseen, joka on hetken hurmassa ja ehkä pienessä kaljassa kirjoitettu. Olen ajanut prätkällä yli kaksikymmentä vuotta. Vuosi sitten heräsin siihen, etti minulla ollut ollenkaan pyörää. Menin ja ostin uuden kuusipuolikkaan dragstarin, jolla aloitin ajamisen huhtikuussa. Kesäkuussa olin valmis ostamaan toisen pyörän, jolla on mukava ajaa. Ostin -80 mallisen tuutin, jollainen minulla oli silloinkin kun se oli uusi. Tänä kesänä möin tuon viime vuonna uutena ostamani kustomin 6000 km ajettuna. Sen tärkein ominaisuus, jolla jotakin peltikippoakin mainostetaan, oli sen jälleenmyyntiarvo.
Kauniitahan nuo kromikustomit ovat, mutta ei niillä minun mielestäni mitään tien päällä tee.
Korostan; että nämä ovat makuasioita, mutta kauemmaksi ajateltuna kalliita sellaisia.kysy keneltä vain vähän kokeneemmalt motoristilta et virago vai seiskapätkä niin ne ei mieti kahta sekunttia ku ne sanoo et tuutti tottakai.
oon joskus kokeillut viragoa oli hirvee ja jos otetaan joku motoristin unelmatie eli riittävän mutkikas ni viragohan jää jo ekal puolelkilsal kun sitä joutuu todella ajaan eikä se ole tarkoitettu kait kun suorille teille
paras mikä mul on tähän mennessä ollut oli 90vm 1000 cbr oli hyvä ja helppo ajaa parempi kuin takapainoinen kymppi mikä keulii liian helpolla seeppari veti vain sutia jos oli kiire.
oon ajellut jotain 25 vuotta pyörillä
hyvää kesän jatkoa.vieläks jenkki on hengissä ? - mopoilija
ManRay kirjoitti:
Kaikki kustomit on samanlaisia ompelukoneita, joilla ei oikeastaan ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa.
Pelkkiä viisikymppisten läskiperseisten uusiomotoristien rahojen kuppaamiseen kehitettyjä tekeleitä, joilla muunlaisella prätkällä kannuksensa hankkinut moottoripyöräilijä ei viitsi puolta kesää kauempaa itseään kiusata.
Tämä on minun mielipiteeni, johon en haluakaan kenenkään yhtyvän. Kiinnitin huomioni lähinnä tuohon ammattikoululaisviittaukseen, ja olin pakotettu ottamaan kantaa sinänsä aivan turhaan kysymykseen, joka on hetken hurmassa ja ehkä pienessä kaljassa kirjoitettu. Olen ajanut prätkällä yli kaksikymmentä vuotta. Vuosi sitten heräsin siihen, etti minulla ollut ollenkaan pyörää. Menin ja ostin uuden kuusipuolikkaan dragstarin, jolla aloitin ajamisen huhtikuussa. Kesäkuussa olin valmis ostamaan toisen pyörän, jolla on mukava ajaa. Ostin -80 mallisen tuutin, jollainen minulla oli silloinkin kun se oli uusi. Tänä kesänä möin tuon viime vuonna uutena ostamani kustomin 6000 km ajettuna. Sen tärkein ominaisuus, jolla jotakin peltikippoakin mainostetaan, oli sen jälleenmyyntiarvo.
Kauniitahan nuo kromikustomit ovat, mutta ei niillä minun mielestäni mitään tien päällä tee.
Korostan; että nämä ovat makuasioita, mutta kauemmaksi ajateltuna kalliita sellaisia.En olisi uskonut, että sinäkin alat julkisesti mollaamaan customeja ja niillä ajavia henkilöitä,
varsinkin kun itse oikein oman nettisivun värkkäsit omalle customillesi.
Kyllä niillä varmaan jotain tekemistä on moottoripyöräilynkin kanssa, jos katsoo noita rekisteröintitilastoja eri pyörätyypeittäin.
Monet kyllä sinun päinvastaisesta näkemyksestä huolimatta ajavat matka-ajoja customeilla ja kesä toisensa perään. Voisi sanoa sen olevan jopa haasteellisempaa kuin jollain muun tyyppisellä.Ja kyllä niitä näkee nuorempienkin läskiperseiden alla.
Tämä nykyajan erilaisuuden vastustaminen on tullut muotiin jo moottoripyöräilyssäkin. Ja suomalaisten perisynti kateus on iskenyt useisiin harrastajiin. Ei suvaita (uus)motoristeja, jotka ovat keski-ikäisiä ja varakkaampia kuin me tavalliset tallaajat. Sinunkin kirjoituksesi rivien välistä paistaa 20 vuoden ajelun jälkeen tullut kaikkitietämys, joka ei anna tilaa uusille harrastajille ja aatteille. Ajat ja pyörät muuttuvat, myös uusia harrastajia tulee niiden mukana. Koetetaan me vanhat parrat näyttää esimerkkiä suvaitsevaisuudessa.
PS.Ajan itse tismalleen samanlaisella K750:llä. - Bikerman
ManRay kirjoitti:
Kaikki kustomit on samanlaisia ompelukoneita, joilla ei oikeastaan ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa.
Pelkkiä viisikymppisten läskiperseisten uusiomotoristien rahojen kuppaamiseen kehitettyjä tekeleitä, joilla muunlaisella prätkällä kannuksensa hankkinut moottoripyöräilijä ei viitsi puolta kesää kauempaa itseään kiusata.
Tämä on minun mielipiteeni, johon en haluakaan kenenkään yhtyvän. Kiinnitin huomioni lähinnä tuohon ammattikoululaisviittaukseen, ja olin pakotettu ottamaan kantaa sinänsä aivan turhaan kysymykseen, joka on hetken hurmassa ja ehkä pienessä kaljassa kirjoitettu. Olen ajanut prätkällä yli kaksikymmentä vuotta. Vuosi sitten heräsin siihen, etti minulla ollut ollenkaan pyörää. Menin ja ostin uuden kuusipuolikkaan dragstarin, jolla aloitin ajamisen huhtikuussa. Kesäkuussa olin valmis ostamaan toisen pyörän, jolla on mukava ajaa. Ostin -80 mallisen tuutin, jollainen minulla oli silloinkin kun se oli uusi. Tänä kesänä möin tuon viime vuonna uutena ostamani kustomin 6000 km ajettuna. Sen tärkein ominaisuus, jolla jotakin peltikippoakin mainostetaan, oli sen jälleenmyyntiarvo.
Kauniitahan nuo kromikustomit ovat, mutta ei niillä minun mielestäni mitään tien päällä tee.
Korostan; että nämä ovat makuasioita, mutta kauemmaksi ajateltuna kalliita sellaisia.Mulla on ollut vuosikausia Intikka. Niin, Suzuki VS1400 intruder.
- Ompelukone se ei ole? Siinä on iso, harvatahtinen, kestävä ja vääntävä moottori. Jos jonkun mielestä jonkin prätkän kone muistuttaa ompelukonetta, niin kyllä siellä pitää olla pitkä rivi muita ennen intikkaa.
- Viisikymppiset läskiperseet? Vaikka ajokokemusta on vuosikymmeniä, en ole vieläkään viisikymppinen läskiperse :)
- Moottoripyörä Intikka on oikein isolla M:llä! Prätkiä on ollut aika paljon kauemmin kuin viimeiset 20 vuotta, saanen huomauttaa. Intikkaa ei tosin ole tehty kuin 16 vuotta, mutta kyllä siinä on sellaista moottoripyöräilyn henkeä, mitä kaksipyöräisen ajajat ovat kautta aikojen peliltään hakeneet.
- Niin ja kilsoja. Niitä on intikkaani kertynyt pitkälti yli 170.000! Ja hyvin laulaa. Itse en tosin ole tuosta määrästä ajanut aivan kaikkea, vaikka ajelenkin tuollaiset reilu 20.000 vuodessa!
Kuten sanoit, mielipide oli omasi. Mutta kirjoitinpahan vain, jotta sinulla olisi tietoon pohjautuen mahdollisuus vähän sivistyä mielipiteissäsi!
PS. Kyllä meidänkin kylällä on muutama tuuttikuski, jotka koko kesän ajelee korttelirinkiä eikä muuta. So what. En siitä muodosta mielipidettäni tuuttimiehistä, enkä heidänkään harrastustaan moiti. Kukin taplaa tyylillään ja vähän kunnioitusta toisia motoristeja kohtaan man! Eikä mitään halveksivia läskipersejuttuja! - ManRay
mopoilija kirjoitti:
En olisi uskonut, että sinäkin alat julkisesti mollaamaan customeja ja niillä ajavia henkilöitä,
varsinkin kun itse oikein oman nettisivun värkkäsit omalle customillesi.
Kyllä niillä varmaan jotain tekemistä on moottoripyöräilynkin kanssa, jos katsoo noita rekisteröintitilastoja eri pyörätyypeittäin.
Monet kyllä sinun päinvastaisesta näkemyksestä huolimatta ajavat matka-ajoja customeilla ja kesä toisensa perään. Voisi sanoa sen olevan jopa haasteellisempaa kuin jollain muun tyyppisellä.Ja kyllä niitä näkee nuorempienkin läskiperseiden alla.
Tämä nykyajan erilaisuuden vastustaminen on tullut muotiin jo moottoripyöräilyssäkin. Ja suomalaisten perisynti kateus on iskenyt useisiin harrastajiin. Ei suvaita (uus)motoristeja, jotka ovat keski-ikäisiä ja varakkaampia kuin me tavalliset tallaajat. Sinunkin kirjoituksesi rivien välistä paistaa 20 vuoden ajelun jälkeen tullut kaikkitietämys, joka ei anna tilaa uusille harrastajille ja aatteille. Ajat ja pyörät muuttuvat, myös uusia harrastajia tulee niiden mukana. Koetetaan me vanhat parrat näyttää esimerkkiä suvaitsevaisuudessa.
PS.Ajan itse tismalleen samanlaisella K750:llä.Taisin kirjoittaa mielipiteeni hiukan suorasanaisemmin, kuin mitä olisi ollut tarpeenkaan. Minulla on kuitenkin paha tapa sanoa ajattelemani suoraan, ja joskus vähän liiankin tosikkomaisesti.
Ehkä vastaukseni tähän viestiketjuun oli lopulta minulle pelkkää viihdettä ja sananvääntöä, jolla varmasti loukkasin jotakuta.
Korostin mielipiteiden olevan henkilökohtaisia mielipiteitäni, enkä missään tapauksessa yleistä kaikkia customilla ajavia ihmisiä "läskiperseiksi" tai viisikymppisiksi sellaisiksi. Tuo ruma sanonta on tarttunut sanavarastooni joskus ajat sitten Loka Laitisen kolumnista, jossa hän puhui optioherroista ja kankaanpääläisistä eduskunta- ja hallituspoliitikoista, käyttäen tuota yleisnimitystä.
Jonkinlaisia patoutumia minuun on kuitenkin saanut aikaiseksi joissakin viikkokokoontumisissa kokemani turhautuminen, jonka ovat saaneet aikaan sattumalta käyttämäni esimerkki-ikäluokan henkilöt, jotka olemuksellaan ovat saaneet minut tosiaan ajattelemaan koko touhun mielekkyyttä. Joillekin moottoripyöräily on todellakin välineurheilua, johon kuuluu korostunut toisten ajovarusteille tai pyörämalleille nyrpistely.
90% prätkäharrastuksestani on ollut ja tulee olemaan yksinäistä ajamista. Silloin taitaa luonne korostua tällaisissa yhteyksissä.
Olen luonteeltani vittumainen ihminen. Avaan harvoin suutani, mutta "kynä" savuaa senkin edestä.
Olen jossain määrin pahoillani aikaansaamastani häiriöstä, mutta toisaalta kiitän siitä.
Lopetan aiheesta tähän. - Vee2
ManRay kirjoitti:
Taisin kirjoittaa mielipiteeni hiukan suorasanaisemmin, kuin mitä olisi ollut tarpeenkaan. Minulla on kuitenkin paha tapa sanoa ajattelemani suoraan, ja joskus vähän liiankin tosikkomaisesti.
Ehkä vastaukseni tähän viestiketjuun oli lopulta minulle pelkkää viihdettä ja sananvääntöä, jolla varmasti loukkasin jotakuta.
Korostin mielipiteiden olevan henkilökohtaisia mielipiteitäni, enkä missään tapauksessa yleistä kaikkia customilla ajavia ihmisiä "läskiperseiksi" tai viisikymppisiksi sellaisiksi. Tuo ruma sanonta on tarttunut sanavarastooni joskus ajat sitten Loka Laitisen kolumnista, jossa hän puhui optioherroista ja kankaanpääläisistä eduskunta- ja hallituspoliitikoista, käyttäen tuota yleisnimitystä.
Jonkinlaisia patoutumia minuun on kuitenkin saanut aikaiseksi joissakin viikkokokoontumisissa kokemani turhautuminen, jonka ovat saaneet aikaan sattumalta käyttämäni esimerkki-ikäluokan henkilöt, jotka olemuksellaan ovat saaneet minut tosiaan ajattelemaan koko touhun mielekkyyttä. Joillekin moottoripyöräily on todellakin välineurheilua, johon kuuluu korostunut toisten ajovarusteille tai pyörämalleille nyrpistely.
90% prätkäharrastuksestani on ollut ja tulee olemaan yksinäistä ajamista. Silloin taitaa luonne korostua tällaisissa yhteyksissä.
Olen luonteeltani vittumainen ihminen. Avaan harvoin suutani, mutta "kynä" savuaa senkin edestä.
Olen jossain määrin pahoillani aikaansaamastani häiriöstä, mutta toisaalta kiitän siitä.
Lopetan aiheesta tähän.Olen itse seurannut nykymenon mp-kauppaa aika läheltä ja huomannut vähän samankaltaisia asioita kuin sinäkin. Mutta kun niillä herroilla on varaa ostaa sellainen leikkikalu niin mitäs siinä mä annan olla ja kattelen sivusta. Kotimaisissa kokoontumisajoissa en ole käynyt enää vuosiin, ne kun ovat olleet viimeiset parikyt vuotta samanlaisia. Siispä olen keskittynyt matkamoottoripyöräilyyn merien taa. Olen ajanut tänäkesänä 10.000 kilsaa ja siitä 90% 2:lla eri reissulla eurooppaan ja onhan se aika yksinäistä puuhaa. Kattelet että miten se vaimo siellä perässä tulee. Pitäs keksiä joku systeemi ajonajaksi jolla aika kuluis. Sterkat ei oikeen kuulu 120km/h baanalla. Oisko hyvii ehdotuksii?
Tietenkin tästä joku valopää taas keksii, että eihän toi 10.000 kilsaa paljoo oo mutta enempää ei ehdi, eikä kotomaassa viitti. Täällä Suomessa muuten on todella huonosti sisämajoituspaikkoja.
Kämppäreillä on homeelle haisevia lautamökkejä ja hotellit ovat sitten vain kaupunkien keskustoissa. Verrataan esim Saksaa ja Itävaltaan,
joissa jo pikkukylissä on Gasthofeja ja Gasthauseja.
Tämmöstä vuodatusta...
- mopomies
Kuka on ajanut 535 Viragolla yli satatuhatta ilman huolen häivää, ilmottautukoon heti. Tunnen useita motoristeja ja tiedän useita pyöriä, joille se on mahdollista.
Virago 535 on tyypillinen nykyajan pikkucruisailussa käytettävä peli (ja ihan hyvä siinä), joilla ajetaan muutamatuhat kaudessa. Kyllä siinä kestää Intian Enfield tai velivenäläisen Uralikin, mutta todellisiin kestävyyskoitoksiin ei pikkuviragosta ole.- Mikki
Yamaha xs 1100 s on luja vehje.
- kahva
Taitaa olla yksi varmimmista peleistä mitä jaappanilaiset on tehneet (ja sen kyllä huomaa vielä saksan hinnoissakin).
Eihän sitä saa rikki tykilläkään.
Ja möhkö tietysti myös, mutta se jyllääkin isolla kutosellaan joka ei omasta mielestäni oikein prätkään kuulus. Mutta ohoh! Kawoja molemmat??
Ja toki GSX 1100 Katanoineen, Z 900/1000:set, isot BMW:t ja CBR 1000 repäisee normaalihuolloilla mittariin reilut 200-300 tkm ennenkuin isompia tarttee tehdä.
Joten tässä seurassa pikkuinen v-2 ei taida pitkälle pötkiä vaikka kestävä peli onkin.. - Bikerman
Turha kai kenenkään on esittää väitettä, mikä on vahvin pyörä. Mutta vahvoja on monia.
Mulla on Intikka, Suzuki VS1400 Intruder, jolla on nyt ajettu 170.000 kilometriä. Tai ylikin jo. Itse olen ajanut sillä muutaman vuoden ja noin 20.000km/vuosi. Konetta ei tietääkseni ole avattu ja hyvin pelittää.
Eli aika vahva rauta on tämäkin. - MZ
Meillä on vm91 MZ 251 ETZ ja sillä on ajettu reippaasti yli satatuhatta ilman huoltoja ja öljynäkin halvin taroilin kakstahtiöljy. Nyt tarttis vaihtaa männänrenkaat kun vauhti ei pysy kovassa vastatuulessa lähellä sataa. Siinä vasta pyörä!
- HD miäs
tosi lujaa tekoa kaikista pahoista puheista huolimatta. Yleensä niissä on vikoja, jos joku poropeukalo on rassannut ja viritellyt niitä taitamattomasti.
Todisteena HD:n kestävyydestä on se, että ne pysyvät kaikista pisimpään liikenteessä. Jos katsotaan, kuinka monta prosenttia vaikkapa 30 vuotta sitten valmistetuista pyöristä on liikenteessä mitäkin merkkiä, on HD ylivoimainen ykkönen. Myös Iron Butt ajon maailman ennätys (30.000 mailia 30 päivässä) on ajettu HD:lla.- R 1100 RT
Mietin vaan kun usein näkee myynti-ilmoituksessa: HD ajettu 50tkm, kone uusittu!
Tosi on että vanhoja HD pyöriä on liikenteessä.
Kokemusta minulla ei ole ko. merkistä.
- Customisti
Minulla on ollut käytössäni useita erityyppisiä ja merkkisiä pyöriä. Tosin nyt olen jäänyt koukkuun customeihin.
Pyörien kestävyys ja sen mittaaminen on hieman kaksipiippuinen juttu mielestäni. Siihen liitty niin paljon erilaisia muuttuvia tekijöitä, että yksiselitteistä kestävyys voittajaa tai mitalikolmikkoakaan on tosi paha sanoa.
Miten mittaamme esim kestävyyttä - onko se suhteellista vai absoluuttista kestävyyttä?
Miten verrata pyöriä, joista toinen maksaa uutena 5000€ ja toinen 50 000€?
Miten mittaamme kestävyyttä pyörien välillä, jos toisella ajetaan lyhyttä kuluttavaa korttelirallia ja toisella pelkkää pitkää maantieajoa, tai jos toisella ajetaan 20v:n aikana 100tkm ja toisella 2v:ssä sama? ym ym... näitä esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.
Pitäisikö vertailuissa ottaa tällaisia muuttujia huomioon vai ei? Pitäisikö vertailut kategoroida, kuutiotilavuuden, hinnan, mp-tyypin, ajotavan, ajomäärän, huoltotoimien tms mukaan?
Vai teemmekö sen kuten nyt näyttää - mutu-tuntumalla ja lujasti kotiinpäin vedolla? Samapa tuo silti on, ei siihen kuitenkaan yksiselitteistä vastausta ole!- Pomo
Useimmat vastaavat tähän kysmykseen samoin kuin kysymykseen: "kertokaa mitä prätkiä teillä on ?"
- zx10
Pomo kirjoitti:
Useimmat vastaavat tähän kysmykseen samoin kuin kysymykseen: "kertokaa mitä prätkiä teillä on ?"
nimimerkistä jo näkee mikä pyörä yleensä tyypil on jos tietää jotain pyöristä esim mulla on nimimerkkinä pyöräni malli.
siit mikä on hyvää en osaa tarkemmin sanoa on monen laista kokemusta kuin on pyöriäkin itellä parhaimpia ovat olleet hondat viimeks tonninen cbr ja sitä ennen vanha 500 fouri jos tiedät pyöristä jotain tiedät myös minkälaisista pyöristä on kyse???
- Fakta
Jos kriteerit ovat käyttövarmin ja lujin prätkä,lienee varsin suuri yksimielisyys siitä että vahva kandidaatti tähän on bemarin vuosina 69-77 tekemä 75-sarja.Poliisi(Saksan) käytössä jopa 500000 km ennen koneen täysremonttia.Muissa ominaisuuksissa sitten on tietysti menty ohi vasemmalta ja oikealta.
- Vee2
löytyy erilaisia pyöriä, jotka kestää. Jos ollaan rehellisiä itsellemme eikä tunteilla niin minulle tulisi mieleen; BMW boxeri, Moto-Guzzi, Harrikka ja joitain muitakin löytyy.
Ja jos näihin edellämainittuihin tulee vikaa niin ne on helposti korjattavissa. Kaikki pelaa, huolto, varaosien ja tarvikkeiden saanti yms. Jos etsisin vain kestävää tai hyvää pyörää noista se vissiin löytyisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733